Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Bashan BS200s-7 made in Bulgaria

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    До: Bashan BS200s-7 made in Bulgaria

    Забравих да ви покажа как си направих перката да ми се включва автоматично,От неръждавейка на струга си направих трипътник и сложих датчик да включва на около 90 градуса.
    Прикачени файлове

    Коментар


    • #92
      До: Bashan BS200s-7 made in Bulgaria

      наистина най-вече ми тряба заради паленето тъй като идва зима а моята на много студено не се представя отлично ... пали вярно на 10 градуса температура върти 2-3 сек и повече не гасне обаче на по-студено зацапва свеща(от многото въртене) и докато се оправи после едни пушиляци патканета форсирания да изкарам саждите и така нататък...е мерси все пак ще я взема и тая ос за 60 лева и електрониката за 25 ;]] а и ще направя сравнение доументирано всичко както си му е реда - на летището отсечка 400 метра максимална скорост(по GPS) и време(някъде на 800м отсечка) първо със старото после с новото C.D.I. ;]] тъкмо ще се види разликата доста точно. а и който се интересува този датчик колко пари е - 10 лева(за радиатора) Оста ми е СКЪРШЕНА ! Ето и малко снимков материал ... който не му се е случвало да го изпреварва гума незнае колко смях е ! И !!!! Незабравяйте ! ако нямате предпазители на пиниона и диска сте просто ИЗГУБЕНИ ! ако не ми беше смешния китайски предпазител (3 парченца железария огъната лекичко)
      нямаше да ми струва само 60 лева ремонта ами доста повече ... а така де гумата заедно с полуоската продължи над 30 метра преди да се цапне в един храст
      Прикачени файлове
      Последно редактирано от Г. Атанасов; 27-10-09, 19:20.
      Няма кал - Няма кеф !!!
      Suzuki Samurai LJ410 1984
      Suzuki LTZ400 2008
      Honda Accord 2.0i SE Exec. 2002

      Коментар


      • #93
        До: Bashan BS200s-7 made in Bulgaria

        Здравейте. Аз съм със спортното Ц.Д.И. от Недко. За паленето не мога да кажа, че е по-лесно май си е едно и също. За вървенето обаче не мога да кажа, че няма разлика. По-лесно наема. Пробвах го колко ще дигне със спортното Ц.Д.И. Амии да си кажа дават му 85км. макс , аз му дигнах около 99км. Не мога да кажа точно,щото скоростомера ми е дигитален и е до 99.

        П.П. Някой ще ми каже ли по въпроса с окачването? Какво има в камерките на амортисьорите. Моля ви.
        '05 Suzuki RM 250

        Коментар


        • #94
          До: Bashan BS200s-7 made in Bulgaria

          Първоначално публикуван от naughty_boy Преглед на мнение
          Здравейте. Аз съм със спортното Ц.Д.И. от Недко. За паленето не мога да кажа, че е по-лесно май си е едно и също. За вървенето обаче не мога да кажа, че няма разлика. По-лесно наема. Пробвах го колко ще дигне със спортното Ц.Д.И. Амии да си кажа дават му 85км. макс , аз му дигнах около 99км. Не мога да кажа точно,щото скоростомера ми е дигитален и е до 99.

          П.П. Някой ще ми каже ли по въпроса с окачването? Какво има в камерките на амортисьорите. Моля ви.
          Каква кубатура ти е атвто?И според теб ще действа ли на атв 110cc което което върви нормално max 55 km/h
          Non scholae sed vitae discimus.

          Коментар


          • #95
            До: Bashan BS200s-7 made in Bulgaria

            Първоначално публикуван от naughty_boy Преглед на мнение

            П.П. Някой ще ми каже ли по въпроса с окачването? Какво има в камерките на амортисьорите. Моля ви.
            Трбва да има Азот,а точно в тези незнам какво точно има,но ако ги направиш по-меки от оригиналните има опасност много лесно да се обърнеш на завой.

            Коментар


            • #96
              До: Bashan BS200s-7 made in Bulgaria

              Първоначално публикуван от yamaha-racing Преглед на мнение
              Трбва да има Азот,а точно в тези незнам какво точно има,но ако ги направиш по-меки от оригиналните има опасност много лесно да се обърнеш на завой.
              е каква точно е опасността ? моите предни съм ги издул колкото могат и клякат супер лесно ... дупки мупки камъни дървета нищо не се усеща ... в завой вярно е по принцип че с по-меки аморти предницата ляга на една страна и задна вътрешна за завоя която се пада се надига но това много лесно се избягва просто с леко местене по седялката и по-задна позиция като цяло не мисля че има какво да се обяснява за позицията която се заема при завой дрифт и така нататък ...
              Няма кал - Няма кеф !!!
              Suzuki Samurai LJ410 1984
              Suzuki LTZ400 2008
              Honda Accord 2.0i SE Exec. 2002

              Коментар


              • #97
                До: Bashan BS200s-7 made in Bulgaria

                Първоначално публикуван от naughty_boy Преглед на мнение
                Здравейте. Аз съм със спортното Ц.Д.И. от Недко. За паленето не мога да кажа, че е по-лесно май си е едно и също. За вървенето обаче не мога да кажа, че няма разлика. По-лесно наема. Пробвах го колко ще дигне със спортното Ц.Д.И. Амии да си кажа дават му 85км. макс , аз му дигнах около 99км. Не мога да кажа точно,щото скоростомера ми е дигитален и е до 99.

                П.П. Някой ще ми каже ли по въпроса с окачването? Какво има в камерките на амортисьорите. Моля ви.
                нищо,според окачването ги правиш тоес пълниш с въздух

                Коментар


                • #98
                  До: Bashan BS200s-7 made in Bulgaria

                  Само с въздух? Не с азот така ли?

                  П.П. АТВ-то ми в 250сс.
                  '05 Suzuki RM 250

                  Коментар


                  • #99
                    До: Bashan BS200s-7 made in Bulgaria

                    Първоначално публикуван от naughty_boy Преглед на мнение
                    Само с въздух? Не с азот така ли?

                    П.П. АТВ-то ми в 250сс.
                    колега в тях няма нищо оригинално,както са в момента е меко окачването ако ги напълниж малко 6те стане по твърдо или само за шосе а за тоя азот незнам кои ви каза

                    Коментар


                    • До: Bashan BS200s-7 made in Bulgaria

                      Оок. Ами има ли нещо норматив? Колко атмосфери?
                      '05 Suzuki RM 250

                      Коментар


                      • До: Bashan BS200s-7 made in Bulgaria

                        помпиш - проверяваш ! това е начина ... китайските амортисиори не са толкова хубави като другите японските да имат стандартни настройки и да видиш какви "кликове" трябва да се направят - помпиш на някой компресор и гледаш да са еднакви наляганията че е много гадно като са различни ... не ги прави "камък" че ще ти се разбият шарнирите за няколко дена !
                        Няма кал - Няма кеф !!!
                        Suzuki Samurai LJ410 1984
                        Suzuki LTZ400 2008
                        Honda Accord 2.0i SE Exec. 2002

                        Коментар


                        • До: Bashan BS200s-7 made in Bulgaria

                          Хора, нещо не ми харесва как зарежда акумулатора! Вашите Башани BS200s-7 на колко волта зареждат с вкл/ изкл фар?
                          2015 KTM EXC 450 six days Argentina
                          Toyota Land Cruiser KDJ 125

                          Коментар


                          • До: Bashan BS200s-7 made in Bulgaria

                            Сложи от така наречените "желирани" акумулатори и забравяш за проблемите,на тях им трябва по-малко ток за зареждане и следователно много по-малко ще товари динамото,а отгоре на всичко ще имаш и много повече стартов ток за палене.

                            Коментар


                            • До: Bashan BS200s-7 made in Bulgaria

                              Колега YAMAHA-RACING, дали може да качиш снимки на допълнителния лагер който си сложил на кормилото на твойто АТВ. Мисля че ще е полезно за всички които имат китайски АТВ-та. Благодаря.

                              Коментар


                              • До: Bashan BS200s-7 made in Bulgaria

                                Точно този момент не съм го снимал,но като го разглобиш ще видиш,че има място за още един лагер и разбира се си остават и семерингите,само дистанционата втулка се скъсява,ама непомня размери.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X