Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Bashan BS200s-7 made in Bulgaria

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Bashan BS200s-7 made in Bulgaria

    Първоначално публикуван от Vladislav Kostevski Преглед на мнение
    Това със скоростите е неприятно! Преди да разглобиш, никой не може да ти каже категорично от какво е. Но ако ти се наложи да правиш детайл, можеш да ползваш услугите на http://www.nhm-bg.com - изработва всякакви зъбни колела. Купувал съм си от него заден венец за мотора и е перфектен за цената си !!!

    Бойко, при слагането на втулки от автомобил как реши проблема с хода наляво- надясно на самия носач? Оригинално от вътрешната страна на носача има две зегерки, които обаче смятам да елиминирам. Но как да го фиксирам да не "шава" настрани ???
    Именно със дистанционна втулка,която изрезах от вътрешната метална част на старите(оригиналните) фтулки на башана. Общо 8 броя такива фтулчици,които допълват дължината на новите (френски фтулки) и така не и позволява да мърда,макар ,че при мен влезнаха много тегаво с преса и нямаше как да се изместят,но за да играе роля на фтулка болта трябва да я притиска и от 2 те страни

    Калоян Мартин Сега ще погледна дали го има този детайл в "мануала".

    ПП> http://tranz.it/load.php?id=rDpumt45RDzo7nnQ297348 Ето линк за мануала на башана,свалял съм го от немски фен сайт за башо.Нека ако Десислав чете тази тема да прехвърли този линк и в темата в технически дискусии за башан,тъй като е заключена. Благодаря.
    Последно редактирано от Бойко; 20-05-09, 14:10.
    [img]http://195.149.248.189:8080/2009-11-24/78f2b94cbbd899406e619596dcb7df1f[/img]

    Коментар


    • #32
      До: Bashan BS200s-7 made in Bulgaria

      Първоначално публикуван от BoYkO Преглед на мнение
      Именно със дистанционна втулка,която изрезах от вътрешната метална част на старите(оригиналните) фтулки на башана. Общо 8 броя такива фтулчици,които допълват дължината на новите (френски фтулки) и така не и позволява да мърда,макар ,че при мен влезнаха много тегаво с преса и нямаше как да се изместят,но за да играе роля на фтулка болта трябва да я притиска и от 2 те страни

      Калоян Мартин Сега ще погледна дали го има този детайл в "мануала".

      ПП> http://tranz.it/load.php?id=rDpumt45RDzo7nnQ297348 Ето линк за мануала на башана,свалял съм го от немски фен сайт за башо.Нека ако Десислав чете тази тема да прехвърли този линк и в темата в технически дискусии за башан,тъй като е заключена. Благодаря.

      Вътрешния диаметър е ясен, въпроса ми е как си се справил с хода наляво-надясно при външния, където всъщност носача лагерува с втулката и се трие в нея. Оригинално тази роля вършат двете измислени зегерки, които са вътре в носача по средата...

      p.s.- мерси за мануала, сега го дърпам- любопитно ми е какво са сътворили китайците
      2015 KTM EXC 450 six days Argentina
      Toyota Land Cruiser KDJ 125

      Коментар


      • #33
        До: Bashan BS200s-7 made in Bulgaria

        Първоначално публикуван от Vladislav Kostevski Преглед на мнение
        Вътрешния диаметър е ясен, въпроса ми е как си се справил с хода наляво-надясно при външния, където всъщност носача лагерува с втулката и се трие в нея. Оригинално тази роля вършат двете измислени зегерки, които са вътре в носача по средата...

        p.s.- мерси за мануала, сега го дърпам- любопитно ми е какво са сътворили китайците
        Mмм да ти кажа честно непомня да съм имал такива зегерки. Може би ако си от по-новите башани да са ти сложили нещо в повече Защото моя е от старичките-края на 2007 ма е.
        Koгато го разглобиш снимай,че ми е интересно за какво става на дума. Жалко,че аз нямам нито 1 снимка от процеса на смяна на фтулките.
        [img]http://195.149.248.189:8080/2009-11-24/78f2b94cbbd899406e619596dcb7df1f[/img]

        Коментар


        • #34
          До: Bashan BS200s-7 made in Bulgaria

          Бойко мерси пак, аз го намерих и аз си свалих и разпечатах само страницата която ми трябва... Много кофти е качеството на снимките (и по-кофти е че са на криво) иначе мога да го направя под pdf... То и сега не пречи де ама няма да е като на истинските Мерси пак, мен ми трябва само за последователността (че разглобя ли го на единия ден и почна ли да го сглобявам след няколко дена съм забравил как точно). Дано мина само с заварка (предполагам някое уше се е счупило).

          Коментар


          • #35
            До: Bashan BS200s-7 made in Bulgaria

            Понеже и на мен не ми хареса мануала като качество Ви намерих pdf вариант. Намерих и един форум които би ви бил полезен!

            http://www.renatogrelloni.com/projec.../assembly.html

            http://www.quadsuk.net/forums/bashan...-s-forum-chat/

            Коментар


            • #36
              До: Bashan BS200s-7 made in Bulgaria

              Мерси много и за мануала и за форума Ето качих го тук на нашето FTP за по-лесно сваляне и ето директен линк

              https://htftp.offroad-bulgaria.com/z...sCatalogue.pdf
              На една страна са страниците, но от View>Rotate View може да си го завъртите

              Коментар


              • #37
                До: Bashan BS200s-7 made in Bulgaria

                Първоначално публикуван от Desislav Преглед на мнение
                Понеже и на мен не ми хареса мануала като качество Ви намерих pdf вариант. Намерих и един форум които би ви бил полезен!

                http://www.renatogrelloni.com/projec.../assembly.html

                http://www.quadsuk.net/forums/bashan...-s-forum-chat/
                Благодаря много за информацията !


                Особено впечатление ми направи това:

                The Bashan Quad bikes come factory pre set not to give you full power (mine was set to about 75%) , this is done by a screw on the thumb throttle which stops the throttle from fully opening.

                Once you've ran your quad in and given it an oil change all you have to do is open the cover (you dont actually have to open this cover but i would as you can see whats going on properly, plus you can add a bit of lube to the cable in here) that is above the thumb throttle on the handle bar, you will then see a screw that stops the throttle, simply unscrew the throttle screw until the throttle can fully open, put the cover back on and enjoy.

                This screw is also handy if you want to restict power if your letting younger people or mates that you dont want thrashing it too much have a go, just screw it in abit and test the power.

                Be careful though especially when starting off with power as now the quad front gets light as it almost wheelies off the floor.


                Някои термини ми се губят, нека някой който е по-добре с английския и е правил манипулацията да сподели резултати !!

                p.s. А ето един сайт от който можете да разгледате цветни снимки на частите- http://www.toutdechine.com/quads-bashan200/
                Последно редактирано от Vladislav Kostevski; 21-05-09, 08:17.
                2015 KTM EXC 450 six days Argentina
                Toyota Land Cruiser KDJ 125

                Коментар


                • #38
                  До: Bashan BS200s-7 made in Bulgaria

                  Първоначално публикуван от Vladislav Kostevski Преглед на мнение
                  ...

                  p.s. А ето един сайт от който можете да разгледате цветни снимки на частите- http://www.toutdechine.com/quads-bashan200/
                  Ухааа ценичките просто са Но да за снимки на части евала

                  Коментар


                  • #39
                    До: Bashan BS200s-7 made in Bulgaria

                    Вчера подмених лагерите на главините. Днес на дневен ред бяха втулките.
                    От парчето полиамид стругар ми направи 16 втулки, за по-нагледно прикачвам снимки. https://htftp.offroad-bulgaria.com/v...shan%20vtulki/

                    Размерите на втулките са следните:

                    Височина- 20.3мм , от които 1.8 е дебелината на шайбата, с която завършва втулката.
                    Диаметър- 20.9
                    вътрешен диаметър- 10мм
                    диаметър при шайбата- 30мм

                    От двете страни на носача се поставя по една и се натяга- Гресьорките преднарително се отвиват, защото задират, но е хубаво после да се навият за да не влизат боклуци през дупките. Най-трудно е избиването на старите втулки- с фина отверка трябва да се махнат по една зегерка от всяка страна. Толкова за днес. Дано съм бил полезен
                    2015 KTM EXC 450 six days Argentina
                    Toyota Land Cruiser KDJ 125

                    Коментар


                    • #40
                      До: Bashan BS200s-7 made in Bulgaria

                      Колко ти струваха лагерите на главините?

                      Коментар


                      • #41
                        До: Bashan BS200s-7 made in Bulgaria

                        Здравейте,аз съшто сменях втулки направихги от месинг,900км неса мръднали,сменях и шарнирните болтове на долните носачи,стават от фиат ритмо само трябва малко дасе престържат на струг и дасе направи каналче за зегерката(данесе изваждат надолу) струват 10 15лв.,старите се избиват.Дано на някой
                        бъда полезен.

                        Коментар


                        • #42
                          До: Bashan BS200s-7 made in Bulgaria

                          Браво браво Владиславе Отново полезна информация и браво за снимките... Я и аз малко да се "похваля"

                          Днеска беше ден за разглабяне... Докато някой се готвят усилено за баловете, аз се бях заровил в атв-то и свалях, свалях и пак свалях, че незнам после дали ще стане нещо от него пак Проблема излезе на яве още при свалянето на страничния капак на съединителя... Изпадна венага една част (по-доло ще я видите), че ми стана ясно горе долу кое се е счупило... Въпроса беше дали ще минем без сваляне на целия двигател, но уви не и така го свалих и за по-лесно го взехме в мазата (поне секи ден по малко мога да го човъркам дори и да нямам време). Нямам снимки от 1 разглабяне, защото просто целия бях в масла и нямаше начин Но накрая нащраках какво съм сътворил.
                          И така мотора леко раглобен беше свален и донесен в мазето, а там се започна вече "Hard" разглабянето Просто трябва целия двигател да се разцепи за да се стигне до скоростите... Свалихме главата и цилиндър, стартер, абе сумати болтчета развих ама така и така не остана време да го отцепя целия... И аз ще ходя на бал така трябват ми малко време за да се оправя, оставям го за друг ден Ето малко снимчици да видите и усетите атмосферата Не е много приятно, но пък иначе нямаше да е интересно И точно по този адрес днеска си мислих... "Някой си отварят моторите защото са на зор (китайчетата обикновенно), а други защото им е писнало да карат само ". Майтапа на страна, но случват се и такива неща Ето и снимките https://htftp.offroad-bulgaria.com/z3f1r40/ATV%20-%20Golqmoto%20Remontche/ Ааа и вижте последната снимка какво имам под плота Не ми се иска и този двигател да отиде там И няма да го допуснем де

                          Пп. И естествено кое ме спря забравих да кажа... Както всеки Българин реших че ще се справя с онаци "гайка на терсене място", за която колегата в началото даде чертеж на ключ, но уви... Не става и не става Ще се наложи и аз да си правя такъв.

                          Коментар


                          • #43
                            До: Bashan BS200s-7 made in Bulgaria

                            Първоначално публикуван от tanko_81 Преглед на мнение
                            Здравейте,аз съшто сменях втулки направихги от месинг,900км неса мръднали,сменях и шарнирните болтове на долните носачи,стават от фиат ритмо само трябва малко дасе престържат на струг и дасе направи каналче за зегерката(данесе изваждат надолу) струват 10 15лв.,старите се избиват.Дано на някой
                            бъда полезен.

                            Благодаря много за полезната информация !!! А ти от София ли си? Ако да- ще е възможно ли да взема назаем от теб старият ти шарнир и да обиколя с него като мостра? Не ми се разглабя предварително и това би ме улеснило.

                            Относно лагерите на предните главини- 4 броя са, със споменатия по-горе размер. Аз купих български , от "Хубата" на ул. Охрид, по около 3 лева бройката. Старите се избиват всеки от двата навън, не правете грешката да ги насилвате в една посока !!!
                            2015 KTM EXC 450 six days Argentina
                            Toyota Land Cruiser KDJ 125

                            Коментар


                            • #44
                              До: Bashan BS200s-7 made in Bulgaria

                              Не,несм от Софийя от Карловския край съм,за лагерите на предните главини знам,аз турих френски по 6 лв. бройката били по качествени,айде лека вечер и кой с каквото можем даси помагаме.

                              Коментар


                              • #45
                                До: Bashan BS200s-7 made in Bulgaria

                                Появиха се няколко въпроса:

                                1. Перката на радиатора има ли телмодатчик? Моята е включена независимо от това колко е студен двигателя, сработва още като го запаля.

                                2. Предните амортесьори регулират ли се по някакъв начин /освен с големите шайби за твърдостта на пружината/ ? Тези капачки отстрани отвиват ли се и данеби от там да се помпат или спадат? На вътрешната или на външната позиция на долния носач трябва да са захванати, как е по-добре?

                                3. Карбуратора не е пипан откакто е купен, но ми се струва, че като помъча двигателя се задавя и после няма палене 5-10 мин. Предполагам, че заводски умишлено го правят да работи с по-богата смес. На коя позиция поставяте иглата за да знам и като го разглобя да не се занимавам с ненужни тестове?

                                Мерси преднарително
                                2015 KTM EXC 450 six days Argentina
                                Toyota Land Cruiser KDJ 125

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X