До: Bashan BS200s-7 made in Bulgaria
Именно със дистанционна втулка,която изрезах от вътрешната метална част на старите(оригиналните) фтулки на башана. Общо 8 броя такива фтулчици,които допълват дължината на новите (френски фтулки) и така не и позволява да мърда,макар ,че при мен влезнаха много тегаво с преса и нямаше как да се изместят,но за да играе роля на фтулка болта трябва да я притиска и от 2 те страни
Калоян Мартин Сега ще погледна дали го има този детайл в "мануала".
ПП> http://tranz.it/load.php?id=rDpumt45RDzo7nnQ297348 Ето линк за мануала на башана,свалял съм го от немски фен сайт за башо.Нека ако Десислав чете тази тема да прехвърли този линк и в темата в технически дискусии за башан,тъй като е заключена. Благодаря.
Първоначално публикуван от Vladislav Kostevski
Преглед на мнение
Калоян Мартин Сега ще погледна дали го има този детайл в "мануала".
ПП> http://tranz.it/load.php?id=rDpumt45RDzo7nnQ297348 Ето линк за мануала на башана,свалял съм го от немски фен сайт за башо.Нека ако Десислав чете тази тема да прехвърли този линк и в темата в технически дискусии за башан,тъй като е заключена. Благодаря.
Защото моя е от старичките-края на 2007 ма е.
Отново полезна информация и браво за снимките... Я и аз малко да се "похваля"
Просто трябва целия двигател да се разцепи за да се стигне до скоростите... Свалихме главата и цилиндър, стартер, абе сумати болтчета развих ама така и така не остана време да го отцепя целия... И аз ще ходя на бал така трябват ми малко време за да се оправя, оставям го за друг ден
Коментар