Здравейте колеги !!!
В тази тема искам да публикуваме разни разрешения на често срещани проблеми свързани с марката Bashan. Тъй като чета вече за доста проблеми с китайчетата ще ви покажа как аз преодолях една част от тях:
Планката на задния спирачен апарат дрънкаше отвратително и след като я разглобих разбрах че втулката се е разбила . За 10лв. при първия стругар се получава разкошно .
Лагерите на предните главини директно се разпаднаха но небеше страшно аз си взех на "SNR"-5лв а на "SKF" Струват 9лв размера на лагерите е 6003zz много за разпространени има ги навсякаде.
На един приятел му се скапа съединителя и докато го свалим беше голям зор има една много крива гайка за която неможахме да намерим ключ и за това се наложи да си правим на стругар за това побликувам и размерите на ключа
В тази тема искам да публикуваме разни разрешения на често срещани проблеми свързани с марката Bashan. Тъй като чета вече за доста проблеми с китайчетата ще ви покажа как аз преодолях една част от тях:
Планката на задния спирачен апарат дрънкаше отвратително и след като я разглобих разбрах че втулката се е разбила . За 10лв. при първия стругар се получава разкошно .
Лагерите на предните главини директно се разпаднаха но небеше страшно аз си взех на "SNR"-5лв а на "SKF" Струват 9лв размера на лагерите е 6003zz много за разпространени има ги навсякаде.
На един приятел му се скапа съединителя и докато го свалим беше голям зор има една много крива гайка за която неможахме да намерим ключ и за това се наложи да си правим на стругар за това побликувам и размерите на ключа
Имайки се в предвид,че точно от Банкя сте няколко човека (отскоро) с Башаните
А и доколкото чух на Толев се бил повредил съединителя,а лагерите на предницата са нещо обичайно, и пеката май беше изревал първи от тях 
И то ако ги искаш трябва да ми пишеш 1 лс,че не са от този форум.
Коментар