Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Амперклещи или мултицет

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Уредът измерва до 1.7 kV, а сондите му са до 1.5kV. Очаквано, но можеше да е и по-зле...
    Не чета коментари и не отговарям на такива.

    И коментаторите...

    Коментар


    • В момента напрежението на една от фазите е 251 В и 8 ампера
      И излиза че скарата на барбекюто е точно 2 KW. Така и пише на нея,мислих че е 1.6 .. KW .
      Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
      Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
      Анатолий Пейчинов o8875о9815
      https://dvrbg.com/

      Коментар


      • gy6ter
        gy6ter коментира
        Редактиране на коментар
        На 220 волта трябва да е 1,6 киловата,ама с тези ФЕЦ-ове стига до 254 волта.

    • Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
      Уредът измерва до 1.7 kV, а сондите му са до 1.5kV. Очаквано, но можеше да е и по-зле...
      1,7 kV постоянно или пулсиращо напрежение, 1,5 kV променливо. За постоянното може да трябват други сонди.
      -Чем занимаетесь по жизни?
      -Ну в последнее время - в основном офигеваю от происходящего.

      Коментар


      • Анатоли, на твое място щях да отделя финанси за истински уред за измерване на такива високи напрежения.
        Въпреки че съм доволен от Юнит...не бих доверил живота си точно на тях.
        Но моите интереси в областа на измерването обикновено се ограничават до 400в променливо напрежение, респективно същото такова само че след изправител
        Панайот Бърдарски
        0887 60 77 22

        Коментар


        • Разбира се,когато работя на бюро,уредите са скъпи и избирани ,но как да инвестирам средства,като задачата на тея уреди е да работят по обекти ,и почти всеки ден са на съвършенно нямащо общо места помежду си...и колите по цял ден стоят така,през повечето време без надзор. Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20250430_152050.jpg
Прегледи:68
Размер:453.9 КБ
ID:6997610
          Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
          Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
          Анатолий Пейчинов o8875о9815
          https://dvrbg.com/

          Коментар


          • CAT II e за мерене "на масата".
            За CAT IV ти трябва двойна изолация на кабелите и искрогасяща конструкция на сондите.

            Идеята е, че в трафопостовете има къси пикове доста над 1000V, които могат да предизвикат прескачане/запалване на искра/дъга. Затова са измислили и CAT IV=
            Последно редактирано от stefsab; 02-05-25, 13:15.

            Коментар


            • За съжаление нашата действителност е именно такава.
              И да искаш...трудно се опазва качествената техника от набези и безхаберие.
              А и двете са масови по родните обекти.
              Няма страшно в умирачката...
              Страшното е да си жив!...

              Коментар


              • Първоначално публикуван от KingofROAD Преглед на мнение
                1,7 kV постоянно или пулсиращо напрежение, 1,5 kV променливо. За постоянното може да трябват други сонди.
                Ако ще се използват максималните възможности на уреда, и за прав и за крив ток трябват други кабели.
                Да не забравяме, че пиковата стойност на 1500V ефективно (RMS) са над 2000V.

                Или поне ще трябват джапански с дебела и хубава подметка...
                Не чета коментари и не отговарям на такива.

                И коментаторите...

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X