Обява

Свий

Правила на форум "Продавам"



Уважаеми колеги,


Любезно Ви приканваме, при публикуване на обяви в този форум, да спазвате следните правила:

1. Писането на български език на кирилица е задължително. Всички теми и мнения в тях, написани на латиница ще бъдат изтривани без предупреждение, а авторите им ще бъдат санкционирани за нарушаване на правилата за правопис.

2. Осъществяването на търговска дейност се извършва по следните правила:
Правила на Форум "Търговски Партньори"
Правила на Форум "Търговски отстъпки за членовете на форума"
Във всички други случаи е забранено публикуването на обяви с цел осъществяване на търговска дейност. При опит за такава, темите ще бъдат изтривани, а авторът им ще получи временна или постоянна забрана за посещение в портала.

3.
Заглавията на темите следва да носят максимална информация за обявения предмет, което не означава да изпишете цялата обява в заглавието на темата, но заглавия от рода на "гуми", "ATV" и "продавам" не са информативни.

4.
За случаите на обяви за замени (бартери), обявите следва да се публикуват във форум "Продавам", а авторът трябва да посочи в заглавието "Заменям…" или "Бартер…".

5. Задължителни елементи на всяка обява за продажба:
- телефонен номер за връзка, а по възможност и други средства за контакт (e-mail, skype, icq и др.);
- цена (ако е твърда и не подлежи на договаряне, трябва да се упомене в обявата);
- актуални реални снимки на конкретно предлагания предмет, независимо дали е нов или употребяван (във формат не по-голям от 800х600 пиксела, без рекламни логота)

- населеното място, в което се намира предметът.

6. Темите следва да съдържат обява за продажба само на един предмет или брой артикули, които съставляват един комлект. Когато се касае за автомобили, АТВ или мотоциклети не повече от един брой в съответната тема, цял или на части. Ако се продава екипировка до един комплект (каска, панталон, ръкавици...) Обявите за продажби на гуми и джанти да се свеждат до един комплект за съответния вид превозно средство. При наличие на повече предмети, те следва да бъдат разделени в отделни теми. Разрешава се в темите да се продават повече предмети само в раздел "Гаражни разпродажби". Същият може да се използва за разпродажба на дребни неща, които не е уместно да се разделят на много теми.

7. Участниците, които публикуват обяви за продажби от името на друг човек, трябва изрично да го посочат, както и да напишат дали гарантират за продаваните предмети или само публикуват обявата, без личен ангажимент, с уговорката, че покупката на такъв предмет е с неясен изход за купувача. Непосочването, че се продават чужди предмети, се счита за нарушение, при установяване на което, обявата ще бъде изтрита, а авторът официално предупреден.

8. "Повдигане" или "Ъп" на теми се позволява не по-често от един път на седем дни.

9. При приключване на сделки, пишете "продаден/а/о", за да бъде заключена темата и преместена в подфорум "Архив". Теми, по които не е регистрирана активност в продължение на повече от три месеца, ще бъдат заключвани служебно и премествани в подфорум "Архив".

10. Без налични разрешителни документи е забранено предлагането за продажба на вещи, за които се изисква определен вид разрешение от компетентни органи - например огнестрелни оръжия, боеприпаси, акцизни стоки и др. Не се разрешава публикуването на обяви за предлагане и закупуване на "регистрации" за МПС (свидетелство за регистрация и табели с регистрационен номер).

11. Бутонът "Уведоми за публикация" от форумните инструменти, не е предвиден като средство за връзка с участника, публикувал дадено мнение или тема. Той не може да прочете уведомленията Ви. Това е начин да уведомите администрацията на форума за забелязани от Вас нередности или неточности в публикуваните обяви.

12. Забранява се публикуване на обяви за продажба на МПС или други вещи с наложен запор или други обстоятелства, които пречат на продавача законно да се разпорежда с тях. Такива включват, но не се изчерпват с документи на чуждо име и всякакви "проблеми, не позволяващи прехвърляне" по нормативно установения ред. Съществуващи други тежести върху предлаганата стока (залог, неплатени данъци за минали периоди и подобни) следва да бъдат изрично посочени в обявата.


ВАЖНО !

1. При нарушение на една от горните точки, обявите могат да бъдат изтрити без предупреждение, а авторите на темите да бъдат санкционирани според нарушението!
2. Потребители, за които се установи, че присъстват във Форума само с цел осъществяване на продажби или са проявили крайно некоректно отношение в някоя обява, ще им бъде ограничаван достъпа до раздели Купувам и Продавам дори да спазват абсолютно всички правила на съответните раздели.
3. Прилагането на тези правила започва от датата на тяхното публикуване във форума.
4. Мненията, публикувани във форум "Продавам", няма да се отчитат от брояча на броя публикации.

Спазвайки горните правила, темите и информацията в тях ще са по-лесни за работа и ползване.


Надяваме се, че тези правила няма да Ви затруднят.

Въпроси, свързани с изтрити обяви, може да се задават тук: Защо ми е изтрита темата?

За контакти с модераторите на форум "Продавам", ползвайте лични съобщения
до: Plamen Alexandrov, silverfox, STROILи Malkiya Rumba.

Пожелаваме Ви успешни сделки!

Вижте повече
Вижте по-малко

AMSOIL - двигателни и трансмисионни масла и добавки - в наличност

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • няма да се учудя,ако някой ретролюбител с XD се е "зарадвал" с a5/b5 в желанието си "да се придържа" към препоръките на производителя. Не че са умрели от една-две смени ,де.
    =================
    Мотора е 9НХ. Това горното не го разбрах. Може ли пояснение?
    Тъй като не разбирам от масла,гледам препоръките на производитела и следвам тях. По тая причина,за следващата смяна се насочих към това : https://amsoil.bg/produkt/signature-...8%d1%8f-5w-30/
    Тъй като серия 3000 вече е спряна,кое масло от листата на Амсойл ще препоръчате за 9НХ?
    ​​​​​​​С това за дюзите съм запознат. От скоро даже научих,че на 60-80000 км трябва да се сменят медните дихтунки под тях.
    Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

    Коментар



    • 9hx e oзначение на модификация в моделното семейство dv6 (1.6l) common rail (PSA,Ford,Mazda,Volvo и пр.).
      XD са древни дизелови двигатели на пежо.

      При положение,че сте ползвали вече European car formula 5w-40 (код EFM) , вземете си пак същото и не го мислете.
      https://ap1shop.com/bg/products/amso...la-classic-63/

      https://amsoilcontent.com/ams/lit/da...tins/g3395.pdf

      Смисъл от 5w-30 в 9hx особен няма (хеле пък от "energy conserving" такива.Пък и стават и обърквации,види се).

      Което и да е 5w-40 ACEA A3/B4 e по-добър избор от A5/B5 в 9hx.

      Избор огромен.

      Коментар


      • Здравейте!
        Препоръчайте ми масло за Мерцедес Е класа, 2019г с 2литра бензинов мотор, 184коня. Досега колата е обслужвана само в мерцедес на всеки 10х км, при положение че сервизните интервали са на 25х км. Гаранцията изтече и съм решил междинната смяна да правя сам, а сервизните интервали в мерцедес. Какво е наливано досега незнам. Колата е на 90х км вече, но няма никакъв разход на масло.

        Коментар


        • Първоначално публикуван от kameno karp Преглед на мнение
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Screenshot_2024-03-21-19-25-03-831_com.miui.gallery.jpg
Прегледи:250
Размер:260.4 КБ
ID:6960396 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Screenshot_2024-03-21-19-25-11-292_com.miui.gallery.jpg
Прегледи:245
Размер:283.3 КБ
ID:6960397 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Screenshot_2024-03-21-19-25-18-648_com.miui.gallery.jpg
Прегледи:238
Размер:243.9 КБ
ID:6960398
          Ето една туба масло,останала в мазето. Как да разбера,че това е оригинално. Конкретно с това масло,по време на целия пробег,проблеми не е имало. Но ми е любопитно по какво се разпознава оригиналното от фалшивото масло.
          Здравейте отново. Както и в няколко мнения по-нагоре, така и сега ще кажем: ние нямаме информация, че има и е имало менте масло Амсойл. Т.е. няма и как да Ви кажем дали е менте или не, по какво биха се различавали и т.н.. Но за да сте сигурни, винаги можете да пишете на Амсойл, дали дадената партида (левия щампован номер), отговаря на конкретното маслото произвеждано на тази дата (десния/централен щампован номер).
          AMSOIL - The first in synthetics.
          https://ap1shop.com
          0876 00 15 65, 0876 00 15 66

          Коментар


          • Първоначално публикуван от td120 Преглед на мнение
            Като се извинявам ,че се намесвам в темата ...

            Камено,с какъв двигател е френската кола? Нали dv6 1.6hdi БЕЗ FAP? Там ,назад в темата, го има споменато (освен ако не сте се обзавели с нещо друго).

            Предложеното от търговеца (5w-40 ; 0w-40 ACEA A3/B4..или 5w-30; 5w-40 ACEA Е7/Е9) са си съвсем адекватни ,вкл. по препоръка на производителя...и ,мене ако питате, първи вариант за избор.Нищо не може ме накара да ползвам xw-30 A5/A5 или ACEA Cx ,при положение,че производителят допуска употребата на A3/B4.


            Оттам нататък (за каквото се сетя, и не баш в ред за вероятност в конкретния случай) :

            - по едно време,малко след като излезе на пазара dv серията, PSA и присъдружните им концерни (Тотал за Citroen и Mobil/Esso за Пежо) ,за известно(кратко) време имаха глупавия ентусиазъм да препоръчват като обратно съвместими тие "енегроспестителни" a5/b5 за всички дизели,вкл. вихрокамерните XUDx и dw8 , common rail dw(xx)...няма да се учудя,ако някой ретролюбител с XD се е "зарадвал" с a5/b5 в желанието си "да се придържа" към препоръките на производителя. Не че са умрели от една-две смени ,де.

            -относно филтрите...филтрите на пежо-ситроен,маслените, по едно време се правеха в Магреба. Горивните филтри пък за първото поколение hdi мотори с Бош система си бяха индийски(Knecht/Mahle им бяха доставчик по едно време). Сега може да са и от Горен Буджурбистан.

            -по някаква щастлива случайност маслените spin-on филтри на Mann-Hummel за ред бензинови и дизелови PSA мотори се правеха в Германия. Не само туй,ами и бяха маркирани с принт код по корпуса (трудно видим,ако се не вгледа човек). Та понеже ползваха един и същ размер метален корпус,с една и съща настрoйка на байпасния клапан,корпусът си беще маркиран с един и същ код+ дата. Разликите бяха в това,че филтърната хартия беше с различни характеристикики(и може би размер) + някои идеха само в по-големи контейнери,без картонена опаковка,с прост пластмастов препазител против мръсотия...а други- с единична картонена опаковка.
            Обаче...пак се случвало,щото да е изпускал задържащият клапан(обикн. към 7-8 хилядния километър,да причука повдигач или ламбата да угасва секунда-две по-късно...да заредя гадна нафта и т.н.).Проста смяна на филтъра и доливане там на квото има в мазата-и откарване пак до сервизия интервал.

            -не бих се колебал изобщо да ползвам 3000 5w-40 https://amsoilcontent.com/ams/lit/da....pdf?zo=323230 в който и да е дизел,който позволява тоз вискозитет ...и ACEA A3/B4 (A3/B3) - последно,нали няма FAP? И предложеното от търговеца Max Duty x6 5w-30 си е ама свъсем адекватно.
            https://amsoilcontent.com/ams/lit/da...tins/g3467.pdf


            -впрочем ,дръжте под око околието покрай дюзите за пропуски на газове,че много лошо,ако не се "хванат" навреме...а тогава "кое масло" ще е ,ама последен дерт.


            Какво точно е причината за "шумовете" в двигателя ,ще остане мистерия.

            А на сайта има,гледам, на бърза прима виста , поне 6 масла за dv6 без FAP (като включим и някои 40-ки,една от които сте ползвали вече).

            П.С. фирмените спецификации на PSA (вкл. въпросната a5/b5 c2) към "онова време" не бяха нещо излючително,покриваха се от паралелните изисквания на ACEA и "вървяха" с още две-три на други производители(все пак ACEA си е корпоративна "афера"). Който е искал да ги добави на опаковката-платил си е,лошо няма(там PSA B71XXXX одобрения) .С други автопроизводители не е съвсем тъй работата.

            Според интернетя, от известно време(поне 2018г.) новите опаковки на амсоил имали партиден номер и дата на пакетиране щамповани връз бутилката,баш както на горните и тие снимки. Преди това - лазерен печат (там,с точици,като при повечето други производители.Принтирани са и по хартиените стикери на големите опаковки...и на "пликовете",за стискане ,на разни трансмисионни). Демек Вашето 5w-40 е партида 124328 ,пакетаж 13 май 2020г.

            Случайни снимки от нетя:

            https://i.imgur.com/gXOfOwq.png

            https://i.imgur.com/zbKshkE.jpeg

            Та ако горното внася някакво душевно успокоение,добре. Ако обърква още повече-ще бъде затрито.
            Здравейте. Поздравяваме Ви за познанията и за компетентното мнение! Удоволствие да се четат стойностни материали!
            AMSOIL - The first in synthetics.
            https://ap1shop.com
            0876 00 15 65, 0876 00 15 66

            Коментар


            • Първоначално публикуван от vasil lazarov Преглед на мнение
              Здравейте!
              Препоръчайте ми масло за Мерцедес Е класа, 2019г с 2литра бензинов мотор, 184коня. Досега колата е обслужвана само в мерцедес на всеки 10х км, при положение че сервизните интервали са на 25х км. Гаранцията изтече и съм решил междинната смяна да правя сам, а сервизните интервали в мерцедес. Какво е наливано досега незнам. Колата е на 90х км вече, но няма никакъв разход на масло.
              Здравейте. Това, че сте сменяли маслото на по-малко от сервизния според нас е супер, макар и по-горе в темата да има спор по въпроса и някои колеги, да не са съгласни с нас. Обикновенно Мерцедесите ги обслужват с 0w-40, но има вариант и да е с 5w-30. Затова ако можете погледнете в сервизната Ви книжка/фактурата от смяната какво е написано ( все някъде по тези документи пише какво Ви сипват ). Би трябвало и на капачката на маслото на двигателя или на капака на колата или някъде в околията, да пише какъв е препоръчания от производителя вискозитет. Има варианти и за 5w-30, 0w-40, 5w-40. За кола на 90к км., бихме се придържали към зададения от производителя вискозитет.
              AMSOIL - The first in synthetics.
              https://ap1shop.com
              0876 00 15 65, 0876 00 15 66

              Коментар


              • Първоначално публикуван от AP1 Преглед на мнение

                Здравейте. Това, че сте сменяли маслото на по-малко от сервизния според нас е супер, макар и по-горе в темата да има спор по въпроса и някои колеги, да не са съгласни с нас. Обикновенно Мерцедесите ги обслужват с 0w-40, но има вариант и да е с 5w-30. Затова ако можете погледнете в сервизната Ви книжка/фактурата от смяната какво е написано ( все някъде по тези документи пише какво Ви сипват ). Би трябвало и на капачката на маслото на двигателя или на капака на колата или някъде в околията, да пише какъв е препоръчания от производителя вискозитет. Има варианти и за 5w-30, 0w-40, 5w-40. За кола на 90к км., бихме се придържали към зададения от производителя вискозитет.
                Сега погледнах фактурите, слагали са и 5w30 й 5w40. Незнам поради каква причина. И двета вида масло отговарят на спецификация MB 229.5 което незнам какво означава.

                Коментар


                • Първоначално публикуван от vasil lazarov Преглед на мнение

                  Сега погледнах фактурите, слагали са и 5w30 й 5w40. Незнам поради каква причина. И двета вида масло отговарят на спецификация MB 229.5 което незнам какво означава.
                  Говорихме с наш приятел, който работи в Мерцедес и извади сервизно ръководство на колата. Там пише към момента 5w-40. Защо казваме към момента: защото на доста места дават и 5w-30, може да са го изменили в последствие към 5w-40, а първоначално да е било 5w-30. Иначе спецификацията 229.5, е по-старата на Мерцедес и можем да Ви предложим 2 варианта:
                  1. https://ap1shop.com/bg/products/amso...la-classic-63/
                  2. https://ap1shop.com/bg/products/amso...n-motor-oil-7/

                  Макар, че по Амсойл каталога предлагат вариант 2, нашата препоръка е към вариант 1.
                  AMSOIL - The first in synthetics.
                  https://ap1shop.com
                  0876 00 15 65, 0876 00 15 66

                  Коментар


                  • Първоначално публикуван от AP1 Преглед на мнение

                    Говорихме с наш приятел, който работи в Мерцедес и извади сервизно ръководство на колата. Там пише към момента 5w-40. Защо казваме към момента: защото на доста места дават и 5w-30, може да са го изменили в последствие към 5w-40, а първоначално да е било 5w-30. Иначе спецификацията 229.5, е по-старата на Мерцедес и можем да Ви предложим 2 варианта:
                    1. https://ap1shop.com/bg/products/amso...la-classic-63/
                    2. https://ap1shop.com/bg/products/amso...n-motor-oil-7/

                    Макар, че по Амсойл каталога предлагат вариант 2, нашата препоръка е към вариант 1.
                    Най-вероятно става дума за въведен по-късно от датата на производство Сървисен бюлетин, което е нормално за всеки производител, след като е направена или определена модификация или инженерите са препоръчали новия вид масло, след като са събрали определена статистика на определени повреди или износвания и са решили да въведат тази "Новост". Аз съм работил 13 години във фирма прозивеждаща двигатели и постоянно съм се сблъсквал с такъв тип информация. И слава Богу,че някой мисли за тия неща де. Конкретно за моя модел Jeep през 2015г именно такъв сървисен бюлетин излезе и докато бях в гаранция в сервиза на капачката на маслото ми залепиха лепинка с новия вискозитет и така от 5W-30 преминах на 5W-40 и така съм и до днес.
                    Относно потенциалните ментета на АМСОЙЛ...вероятността да се случи такова нещо не е нулева, но е по-малка от тази, аз да спечеля шестица от немското ТоТо, където там тя е 1:140.000.000.
                    JEEP Grand Cherokee WK2; 184kW (250 PS), 2017 г.
                    Тел: +359 887 847261

                    Коментар


                    • Първоначално публикуван от cnc82 Преглед на мнение

                      Мен лично ме съмнява да е фалшиво маслото. Лично аз не съм попадал на такива, въпреки многото приказки относно това. А може и да не съм разбрал, ама се съмнявам.
                      По-скоро нещо друго е станало, или партидата нещо или нещо с автомобила се е случило и просто съвпадение.
                      Аз имах преди време случай с фалшив АМС , едни пичове от сайта Bparts дето толкова време си купувах Мотул от тях ме изненадаха неприятно. Масло,което бях купувал от тук 3 пъти подред, го купих този път от тях.Маслото беше с различна гъстота и цвят, изглеждаше рециклаж и имаше дори и утайка. Приключих с тези хора.
                      Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
                      Ford Fiesta 1.4 Tdci

                      Коментар


                      • Първоначално публикуван от Juiced Преглед на мнение
                        Аз имах преди време случай с фалшив АМС , едни пичове от сайта Bparts дето толкова време си купувах Мотул от тях ме изненадаха неприятно. Масло,което бях купувал от тук 3 пъти подред, го купих този път от тях.Маслото беше с различна гъстота и цвят, изглеждаше рециклаж и имаше дори и утайка. Приключих с тези хора.
                        Би ли споделил с кое масло на Амсойл е станало това? Ей така,от любопитство питам. Тъй като маслото ми го сменят в сервиз,нямам наблюдение дали ги е имало тия признаци на фалшивост. То и аз съм купувал от тук много пъти серия 3000,ама на,последния път - ядец!
                        P.S. Маслото ми го сменят в сервиз,но пред очите ми! Та няма вариант някой да подмени това което съм занесъл с нещо друго!
                        Последно редактирано от kameno karp; 26-03-24, 10:10.
                        Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

                        Коментар


                        • Първоначално публикуван от kameno karp Преглед на мнение

                          Би ли споделил с кое масло на Амсойл е станало това? Ей така,от любопитство питам. Тъй като маслото ми го сменят в сервиз,нямам наблюдение дали ги е имало тия признаци на фалшивост. То и аз съм купувал от тук много пъти серия 3000,ама на,последния път - ядец!
                          P.S. Маслото ми го сменят в сервиз,но пред очите ми! Та няма вариант някой да подмени това което съм занесъл с нещо друго!
                          Със серията 10в40 с допълнително цинк premium protection, пак казвам че знам цвета , дори мириса му , защото 3 пъти подред го купувах от тук, но взех от bparts тогава, защото видях,че имат и вземах една туба тотал за пежото на майка ми. Първо,че нямаше фолио , второ,беше по-гъсто, мътно и по-светло на цвят, имаше и утайка. Приключих с bparts за винаги в този момент.
                          Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
                          Ford Fiesta 1.4 Tdci

                          Коментар


                          • Първоначално публикуван от kameno karp Преглед на мнение
                            P.S. Маслото ми го сменят в сервиз,но пред очите ми! Та няма вариант някой да подмени това което съм занесъл с нещо друго!
                            Да, ама има вариант например филтъра да е друг, с променено съдържание/място на производство, или просто дефектен.

                            Разликата с оригинален или MANN филтър и всички останали върху тераното ми беше точно такава. Причината - след време обратния клапан започва да изпуска леко и при по-дълъг престой маслото се стича в картера. При последващо палене лампата вместо след десети от секундата постеленно удължаваше периода на гаснене до 2-3 секунди.

                            Пробвано с Champion, Bosch, Clean и още 1-2 марки. Аналогично поведение при всички. С оригинален или MANN, лапмапта си гаснеше след 2-3 десети максимум до следващата смяна. ПОнякога гаснеше и още по време на въртенето дори.
                            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                            Коментар


                            • Няма вариант филтъра да е друг,защото аз го купувам и го нося заедно с маслото. Купувам само оригинални филтри.
                              Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

                              Коментар


                              • Което не изклчва конкретната партида да е произведена в Индия или Бангладеш. Или просто на конкретноя клапанът да в запичнал да изпуска.
                                Описания симптом е на оттичащо се в картера масло, най-вероятната причина за което ти споменах. Този съм го ял отдавна и също толкова отдавна не му се връзвам хич.
                                Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X