Обява

Свий

Правила на форум "Продавам"



Уважаеми колеги,


Любезно Ви приканваме, при публикуване на обяви в този форум, да спазвате следните правила:

1. Писането на български език на кирилица е задължително. Всички теми и мнения в тях, написани на латиница ще бъдат изтривани без предупреждение, а авторите им ще бъдат санкционирани за нарушаване на правилата за правопис.

2. Осъществяването на търговска дейност се извършва по следните правила:
Правила на Форум "Търговски Партньори"
Правила на Форум "Търговски отстъпки за членовете на форума"
Във всички други случаи е забранено публикуването на обяви с цел осъществяване на търговска дейност. При опит за такава, темите ще бъдат изтривани, а авторът им ще получи временна или постоянна забрана за посещение в портала.

3.
Заглавията на темите следва да носят максимална информация за обявения предмет, което не означава да изпишете цялата обява в заглавието на темата, но заглавия от рода на "гуми", "ATV" и "продавам" не са информативни.

4.
За случаите на обяви за замени (бартери), обявите следва да се публикуват във форум "Продавам", а авторът трябва да посочи в заглавието "Заменям…" или "Бартер…".

5. Задължителни елементи на всяка обява за продажба:
- телефонен номер за връзка, а по възможност и други средства за контакт (e-mail, skype, icq и др.);
- цена (ако е твърда и не подлежи на договаряне, трябва да се упомене в обявата);
- актуални реални снимки на конкретно предлагания предмет, независимо дали е нов или употребяван (във формат не по-голям от 800х600 пиксела, без рекламни логота)

- населеното място, в което се намира предметът.

6. Темите следва да съдържат обява за продажба само на един предмет или брой артикули, които съставляват един комлект. Когато се касае за автомобили, АТВ или мотоциклети не повече от един брой в съответната тема, цял или на части. Ако се продава екипировка до един комплект (каска, панталон, ръкавици...) Обявите за продажби на гуми и джанти да се свеждат до един комплект за съответния вид превозно средство. При наличие на повече предмети, те следва да бъдат разделени в отделни теми. Разрешава се в темите да се продават повече предмети само в раздел "Гаражни разпродажби". Същият може да се използва за разпродажба на дребни неща, които не е уместно да се разделят на много теми.

7. Участниците, които публикуват обяви за продажби от името на друг човек, трябва изрично да го посочат, както и да напишат дали гарантират за продаваните предмети или само публикуват обявата, без личен ангажимент, с уговорката, че покупката на такъв предмет е с неясен изход за купувача. Непосочването, че се продават чужди предмети, се счита за нарушение, при установяване на което, обявата ще бъде изтрита, а авторът официално предупреден.

8. "Повдигане" или "Ъп" на теми се позволява не по-често от един път на седем дни.

9. При приключване на сделки, пишете "продаден/а/о", за да бъде заключена темата и преместена в подфорум "Архив". Теми, по които не е регистрирана активност в продължение на повече от три месеца, ще бъдат заключвани служебно и премествани в подфорум "Архив".

10. Без налични разрешителни документи е забранено предлагането за продажба на вещи, за които се изисква определен вид разрешение от компетентни органи - например огнестрелни оръжия, боеприпаси, акцизни стоки и др. Не се разрешава публикуването на обяви за предлагане и закупуване на "регистрации" за МПС (свидетелство за регистрация и табели с регистрационен номер).

11. Бутонът "Уведоми за публикация" от форумните инструменти, не е предвиден като средство за връзка с участника, публикувал дадено мнение или тема. Той не може да прочете уведомленията Ви. Това е начин да уведомите администрацията на форума за забелязани от Вас нередности или неточности в публикуваните обяви.

12. Забранява се публикуване на обяви за продажба на МПС или други вещи с наложен запор или други обстоятелства, които пречат на продавача законно да се разпорежда с тях. Такива включват, но не се изчерпват с документи на чуждо име и всякакви "проблеми, не позволяващи прехвърляне" по нормативно установения ред. Съществуващи други тежести върху предлаганата стока (залог, неплатени данъци за минали периоди и подобни) следва да бъдат изрично посочени в обявата.


ВАЖНО !

1. При нарушение на една от горните точки, обявите могат да бъдат изтрити без предупреждение, а авторите на темите да бъдат санкционирани според нарушението!
2. Потребители, за които се установи, че присъстват във Форума само с цел осъществяване на продажби или са проявили крайно некоректно отношение в някоя обява, ще им бъде ограничаван достъпа до раздели Купувам и Продавам дори да спазват абсолютно всички правила на съответните раздели.
3. Прилагането на тези правила започва от датата на тяхното публикуване във форума.
4. Мненията, публикувани във форум "Продавам", няма да се отчитат от брояча на броя публикации.

Спазвайки горните правила, темите и информацията в тях ще са по-лесни за работа и ползване.


Надяваме се, че тези правила няма да Ви затруднят.

Въпроси, свързани с изтрити обяви, може да се задават тук: Защо ми е изтрита темата?

За контакти с модераторите на форум "Продавам", ползвайте лични съобщения
до: Plamen Alexandrov, silverfox, STROILи Malkiya Rumba.

Пожелаваме Ви успешни сделки!

Вижте повече
Вижте по-малко

AMSOIL - двигателни и трансмисионни масла и добавки - в наличност

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Първоначално публикуван от Asen Kushlev Преглед на мнение
    На мен смяна на 7500, било и на москвич 8-ак, ми идва малко в повече. Ако ще и с М10Д да се кара. Чак толкова негодно ли е направен този дизел? На колко км. се появяват проблеми?
    Откакто съм купил колата си, а я взех сравнително нова (към 600 км само) слагам само Амсойл 5В-40 (имаше от производителя специален сървисен бюлетин през 2017г. и се мина от 5В-30 на 5В-40) със строго предписаната от прозиводителя спецификация MS10902. След като ми премина гаранцията започнах с Амсойл (в сервиза на Джип слагаха СЕЛЕНИЯ) и досега не съм имал проблеми с лампи и тем подобни по мотора си. Но явно след като четох, колко много хора се оплакват именно от този мотор, реших да мина на тоя вариант с по-честата смяна на маслото. Слагам хубаво гориво, в което има присадки на БАРДАЛ от бензиностанцията (виждал съм ги,как ги слагат първо тях и после заливат с горивото от цистерната и когато сменям горивните филтри от сепаратора не излиза никаква вода а само чист дизел - бензиностанцията е между Асеновград и Пловдив). Карам почти 90% само извунградско и средно на всеки 520 км имам регенерация. Питаш ме, на колко км се е проявил проблемът. Ами той не се е появил, просто реших привантивно да правя по-честата смяна. Засега моторът ми мърка и се надявам да нямам проблеми с него. Относно пасивната система,каквато е на френските коли съм съгласен, но аз нямам възможност да избирам каквато и да е система. Основно лятно време когато пържа колата по баирите в Родопите (живея в едно село до Чепеларе) често маслото ми стига до към 107-110 градуса °С.
    JEEP Grand Cherokee WK2; 184kW (250 PS), 2017 г.
    Тел: +359 887 847261

    Коментар


    • Първоначално публикуван от AP1 Преглед на мнение

      Здравейте. Казуса е интересен. Но за да знаете дали е от маслото или от филтъра, трябва да сипете новото масло със стария филтър, което пък не е редно... Иначе в общия случай повдигачи тропат от масло, ако се смени вискозитета на маслото и то започва веднага след смяната му. Тропат от филтър, тропат и от вече механично износване в сами тях. Откъм вискозитет Макс Дютито е много малко по-"гъсто" от Хеви Дютито (с което карахте преди това). Но и двете влизат я границите на 5W. Почти минимален, но също вариант е, тази минимална разлика да се отразява на колата след падането на външните температури. Честно казано, не вярваме такива малки разлики, да се отразяват в поведението на двигателя, но сме длъжни да я споменем. Очакваме развитието на казуса. Успехи
      Такааааа,да напиша няколко реда. Маслото което ми препоръчахте и изпратихте(а аз сляпо се доверих на вашата преценка) НЕ ОТГОВАРЯ спецификацията за колата ми! В момента съм с Мотул и гореописаните проблеми ги няма. От вашия каталог,маслото отговарящо на спецификациите на колата ми е това https://ap1shop.com/bg/products/amso...ture-series-4/ . Това са всичките масла от каталога ви,отговарящи на нужната спецификация https://ap1shop.com/bg/products/cate.../acea-a5b5-72/ Когато дойде ред за смяна съм склонен да пробвам с него,надявайки се,че ще получа ИСТИНСКО масло Амсойл!
      Тия дни стана въпрос за масла в една друга тема,та се разрових да почета малко по темата за разликите при различните експлоатационни нива по АСЕА. Една от статиите от които се информирах. https://motex.bg/blog/specifikacii-n...-masla-ot-acea
      https://amsoil.bg/produkt/series-3000-5w-30/
      Това е маслото с което карах няколко години ПО ВАША ПРЕПОРЪКА. И то не отговаря на нужната спецификация. Направо нямам думи,при положение,че разполагате с масло отговарящо на предписанията дадени от PSA.
      Последно редактирано от kameno karp; 08-03-24, 15:50.
      Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

      Коментар


      • Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

        Коментар


        • За съжаление и аз ще го напиша.
          С амсойл съм на 8к км мотора трака всяка сутрин.
          Ако много държите ще го снимам утре.
          Това ми е втора смяна, предишното мина 10к беше перфектно, но това е пълен боклук,
          Мотора трака а температурата дори не е отрицателна


          Започвам да забелязвам някакво повтаряне. Правя аналогия с Ивенти
          Първо добро качество после пълен боклук , накрая закриват фирмата. После цикъла отново

          Коментар


          • Първоначално публикуван от trav Преглед на мнение
            За съжаление и аз ще го напиша.
            С амсойл съм на 8к км мотора трака всяка сутрин.
            Ако много държите ще го снимам утре.
            Това ми е втора смяна, предишното мина 10к беше перфектно, но това е пълен боклук,
            Мотора трака а температурата дори не е отрицателна


            Започвам да забелязвам някакво повтаряне. Правя аналогия с Ивенти
            Първо добро качество после пълен боклук , накрая закриват фирмата. После цикъла отново
            Май наистина ще излезеш прав. На мое питане, АР1 отговарят,че купуват маслата директно от производитела!!! На сайта им пише,че купуват от дистрибутори. А на практика ще вземе да се окаже,че В ПОСЛЕДНО ВРЕМЕ купуват и продват някакви шанаджийски масла в туби на Амсойл! Има един основен закон в икономиката : Бързото натрупване на капитали,не води до трайни и устойчиви печалби!

            Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

            Коментар


            • Първоначално публикуван от kameno karp Преглед на мнение

              Такааааа,да напиша няколко реда. Маслото което ми препоръчахте и изпратихте(а аз сляпо се доверих на вашата преценка) НЕ ОТГОВАРЯ спецификацията за колата ми! В момента съм с Мотул и гореописаните проблеми ги няма. От вашия каталог,маслото отговарящо на спецификациите на колата ми е това https://ap1shop.com/bg/products/amso...ture-series-4/ . Това са всичките масла от каталога ви,отговарящи на нужната спецификация https://ap1shop.com/bg/products/cate.../acea-a5b5-72/ Когато дойде ред за смяна съм склонен да пробвам с него,надявайки се,че ще получа ИСТИНСКО масло Амсойл!
              Тия дни стана въпрос за масла в една друга тема,та се разрових да почета малко по темата за разликите при различните експлоатационни нива по АСЕА. Една от статиите от които се информирах. https://motex.bg/blog/specifikacii-n...-masla-ot-acea
              https://amsoil.bg/produkt/series-3000-5w-30/
              Това е маслото с което карах няколко години ПО ВАША ПРЕПОРЪКА. И то не отговаря на нужната спецификация. Направо нямам думи,при положение,че разполагате с масло отговарящо на предписанията дадени от PSA.
              Здравейте. Препоръката ни товага и сега за масла, много често не е обвързана с дадени спецификации ( изключение естествено правят колите със съвременните системи за отработени газове, ремъците в масло и тем подобни ВАЖНИ спецификации). Спецификациите са така нареченото "продуктово позициониране". Защо според вас, вече всички марки масла започнаха да правят масло с един и същ вискозитет, с 30 различни етика, всеки отговарящ на различна спецификация?!?! Производителите плащат доста пари, за да бъдат тествани маслата им дали покриват дадени спецификации и това се решава, спрямо какъв таргет от клиенти се търси. Има масла с 99% еднакъв състав и не отговарят на еднакви спецификации?!? Следователно, ако едно масло изрично не е упоменато, че отговаря на дадена спецификация, не значи че е лошо или че не надхвърля изискванията на дадената спецификация. Затова и гледаме състава на маслата и за непретенциозните коли препоръчваме по състав и от личен опит!
              Защо се получават някои аномалии ( примерно две абсолютно еднакви коли с две еднакви масла - тотална разлика в разход, шум на мотора и т.н.), винаги се опитваме да коментираме, помислим и стигнем до някакво решение с клиентите. А имаме хиляди такива, работим от 10на години вече и съответно имаме всякакви случаи!

              По въпроса с ментета - Амсойл е твърде бутикова марка за Европа, за да има кой да се занимава с ментета. Ние лично НЕ сме чували, чели и т.н. изобщо някъде по Света да има менте на Амсойл. От друга страна, самите Амсойл като марка, не са никак нови, неизвестни и т.н., за да пуснат хубав продукт и после да му занижат рязко качеството! За вноса на маслото - работим с всякакви (спрямо наличностите) ОФИЦИАЛНИ и вписани в регистъра на Амсойл дилъри, като се правят и поръчки директно от Америка!
              AMSOIL - The first in synthetics.
              https://ap1shop.com
              0876 00 15 65, 0876 00 15 66

              Коментар


              • Да разбирам,че според вас между масла от ниво АСЕА А5/В5 , масла от ниво АСЕА А3/В3 и масло от ниво АСЕА Е7 Е9 няма никаква разлика!? Като първото е дадено от PSA ,а другите две ми ги предложихте и пратихте вие. От четеното по въпроса,не съм много убеден,но щом вие го твърдите ..... Не съм някакъв специалист за да изказвам категорично мнение. Просто гледам буквите и цифрите. Така и не коментирахте случващото се с колата ми с последните две масла. Аз писах какво е МОЕТО обяснение. Вашето?
                Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

                Коментар


                • Първоначално публикуван от kameno karp Преглед на мнение
                  Да разбирам,че според вас между масла от ниво АСЕА А5/В5 , масла от ниво АСЕА А3/В3 и масло от ниво АСЕА Е7 Е9 няма никаква разлика!? Като първото е дадено от PSA ,а другите две ми ги предложихте и пратихте вие. От четеното по въпроса,не съм много убеден,но щом вие го твърдите ..... Не съм някакъв специалист за да изказвам категорично мнение. Просто гледам буквите и цифрите. Така и не коментирахте случващото се с колата ми с последните две масла. Аз писах какво е МОЕТО обяснение. Вашето?
                  Не сме написали никъде, че няма никаква разлика между различните спецификации. Но продължаваме да твърдим, че те най-често са насочеността към определена клиентела. Има не малко масла ( примерно и горните ), които покриват едни и същи спецификации ( примерно по американските АПИ ) и съвсем различни по еврпесйките АЦЕА. Но да се върнем към вашия конкретен случай:
                  1: след колко хиляди километра започна да Ви прави проблеми Амсойл маслото и сега с Мотула минахте ли пак същите няколко хиляди километра? Сменихте ли масления филтър ?
                  2: Когато започнахте да карате със Амсойл, Сигначър серията НЕ беше толкова подходяща за дизело двигатели, заради доста по-малкото миещи добавки в нея. Когато промениха формулата ( основно заради бензиновите коли с директно впръскване), тогава започна и да отговаря и на стандарти от типа A5/B5. Затова и тогава Ви препоръчахме Series 3000, което от своя страна беше дизелово масло ( количеството миещи добавки ), в същото време беше доста по-богато на цинк/фосфор от европейската серия ( отново подходяща за дизели, но със съвременни катализатори и съотвенто по-ниски нива на цинкю/фосфор).
                  3. Преди около година спряха от производство Series 3000 и с ОФИЦИАЛЕН бюлетин, както и с публикация на ОФИЦИАЛНИЯ си сайт, обявиха за абсолютен заместител MAX DUTY серията. Затова и на всички наши клинети, карали до сега с Series 3000, започнахме автоматично да им препоръчваме MAX DUTY-тo. Сега тук, вече идва момента на нашата грешка, че не помислихме изначално за вашия конкретен автомобил и дали вече не се е появило по-подходящо масло. Не си спомняме и дали изобщо сме водили разговор, че не сте доволен вече от Series 3000 и т.н. !
                  4. Какво се случва с вашия автомобил ... продължаваме да си мислим, четем и мислим:
                  - На доста места споменават за проблемни филтри и за проблеми при монтажа на филтъра на HDI моторите. И тъй като клапана е в точно в масления филтър, се получва точно ефекта с потропването на повдигачите, тъй като те са се изпразнили.
                  - Първите симптоми при вече захабени повдигачи са точно, че започват да потропват при палене след няколко хиляди километра след смяна на маслото. Просто новото масло измива хубаво ( най-силния миещ ефект на маслата е в началото и работи до към 3000-4000км силно) и временно проблема изчезва.
                  - Може ефекта да идва донякъде от още малко завишения ( спрямо Series 3000 ) кинематичен вискозитет при 40градуса. Т.е. маслото е по-малко течливо, спрямо предното. На дизеловите автомобили, течливостта допълнително намалява с пробега, заради натрупване на мръсотия, сажди и подобни. И ако, когато е ново маслото е на границата да не тропат повдигачите, то може след няколко хиляди километра, то вече да е още една идея по-малко течливо, съответно да не смогват да се напълнят повдигачите достатъчно бързо. Но пак стигаме до въпроса - защо са се изпразнили тези повдигачи ?
                  - Към тезата за филтъра - от личен опит Ви казваме, че на една и съща кола, с едно и също масло ( без да се сменя маслото), а само със смяната на масления филтър, драстично се промени времето за гаснене на лампата на маслото! Двигателя беше стар дизелов, ако има значение.
                  В крайна сметка, от каквото и да се е получил ефекта, Ви гарантираме, че тропащите повдигачи при запалване на даден автомобил, не са от малките буквичките на етикета на маслото.
                  Последно редактирано от AP1; 13-03-24, 23:54.
                  AMSOIL - The first in synthetics.
                  https://ap1shop.com
                  0876 00 15 65, 0876 00 15 66

                  Коментар


                  • Айде пак да напиша. Когато за последен път сипах серия 3000 ,след около 5000 км двигатела взе да прменя звука си. Тогава тръгвах на екскурзия,на която навъртях над 2000 км. Като се върнах от екскурзията,двигатела шумеше като ярмомелка. Тогава смених маслото с новото Х6 което ми бяхте пратили. Още тогава ви питах,дали сте сигурни в произхода на маслото,защото такова нещо не се беше случвало! Като сипах Х6,двигатела утихна. Това още повече затвърди мисълта,че от последната серия 3000,само надписа на тубата е бил Амсойл. С Х6 всичко беше наред,докато не захладня и се разтракаха повдигачите. Нямам спомен за километрите,но със сигурност бяха под 5000 . С Мотула съм към 10000 км. Нито двигатела си е променил звука,нито нещо трака. Филтъра го купувам от Мотоексперт Бургас(те са представител на Ситроен) . На филтъра няма марка има надпис PSA! Колата ми се обслужва от бившия сервизен инжинер на Пежо Бургас. Въпреки,че колата ми е стара и не е нещо кой знае какво,пари за качествени част и обслужване не пестя!
                    PS Това за проблема с филтрите на HDI и аз съм го чел,НО!!! Но проблема съществува само при неизвестни(евтини) марки филтри. За това и препоръките (в Пежо и Ситроен форумите) са били да се купуват оригинални маслени филтри!
                    Последно редактирано от kameno karp; 14-03-24, 08:35.
                    Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

                    Коментар


                    • Първоначално публикуван от kameno karp Преглед на мнение
                      Айде пак да напиша. Когато за последен път сипах серия 3000 ,след около 5000 км двигатела взе да прменя звука си. Тогава тръгвах на екскурзия,на която навъртях над 2000 км. Като се върнах от екскурзията,двигатела шумеше като ярмомелка. Тогава смених маслото с новото Х6 което ми бяхте пратили. Още тогава ви питах,дали сте сигурни в произхода на маслото,защото такова нещо не се беше случвало! Като сипах Х6,двигатела утихна. Това още повече затвърди мисълта,че от последната серия 3000,само надписа на тубата е бил Амсойл. С Х6 всичко беше наред,докато не захладня и се разтракаха повдигачите. Нямам спомен за километрите,но със сигурност бяха под 5000 . С Мотула съм към 10000 км. Нито двигатела си е променил звука,нито нещо трака. Филтъра го купувам от Мотоексперт Бургас(те са представител на Ситроен) . На филтъра няма марка има надпис PSA! Колата ми се обслужва от бившия сервизен инжинер на Пежо Бургас. Въпреки,че колата ми е стара и не е нещо кой знае какво,пари за качествени част и обслужване не пестя!
                      PS Това за проблема с филтрите на HDI и аз съм го чел,НО!!! Но проблема съществува само при неизвестни(евтини) марки филтри. За това и препоръките (в Пежо и Ситроен форумите) са били да се купуват оригинални маслени филтри!
                      За произхода отново да напишем - сме сигурно и ние. И даже предвид на колко време зареждахме специално Серия 3000, то най-вероятно последните ви 2 зареждания са били от една и съща партида. За жалост това не можем да го докажем, защото най-вероятно сте изхвърлили бутилките. Щом при Х6 проблема е дошъл при занижаването на температурите оставаме или на тезата с течливостта или филтъра. И това, че една част е оригинална, не е гаранция. Пример от един от личните ни автомобили от миналия месец: закупихме оригинална част ( от премиум марките е автомобила ) и се оказа, че е дефектна! А и от колеги чуваме за все повече дефектни оригинални авточасти! Успехи!
                      AMSOIL - The first in synthetics.
                      https://ap1shop.com
                      0876 00 15 65, 0876 00 15 66

                      Коментар


                      • За Х6 съм съгласен с вас. С това,че дори и оригинална дадена част може да е дефектна,също съм съгласен. За Х6 по-скоро си мисля,че просто не е подходящо за моята кола и до там. Проблема е това което стана с последното серия 3000. И да,тубите съм ги хвърлил.
                        Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

                        Коментар


                        • Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Screenshot_2024-03-21-19-25-03-831_com.miui.gallery.jpg
Прегледи:250
Размер:260.4 КБ
ID:6960396 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Screenshot_2024-03-21-19-25-11-292_com.miui.gallery.jpg
Прегледи:245
Размер:283.3 КБ
ID:6960397 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Screenshot_2024-03-21-19-25-18-648_com.miui.gallery.jpg
Прегледи:238
Размер:243.9 КБ
ID:6960398
                          Ето една туба масло,останала в мазето. Как да разбера,че това е оригинално. Конкретно с това масло,по време на целия пробег,проблеми не е имало. Но ми е любопитно по какво се разпознава оригиналното от фалшивото масло.
                          Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

                          Коментар


                          • Първоначално публикуван от kameno karp Преглед на мнение
                            Натиснете снимката за да я уголемите  Име:Screenshot_2024-03-21-19-25-03-831_com.miui.gallery.jpg Прегледи:0 Размер:260.4 КБ ID:6960396 Натиснете снимката за да я уголемите  Име:Screenshot_2024-03-21-19-25-11-292_com.miui.gallery.jpg Прегледи:0 Размер:283.3 КБ ID:6960397 Натиснете снимката за да я уголемите  Име:Screenshot_2024-03-21-19-25-18-648_com.miui.gallery.jpg Прегледи:0 Размер:243.9 КБ ID:6960398
                            Ето една туба масло,останала в мазето. Как да разбера,че това е оригинално. Конкретно с това масло,по време на целия пробег,проблеми не е имало. Но ми е любопитно по какво се разпознава оригиналното от фалшивото масло.
                            Мен лично ме съмнява да е фалшиво маслото. Лично аз не съм попадал на такива, въпреки многото приказки относно това. А може и да не съм разбрал, ама се съмнявам.
                            По-скоро нещо друго е станало, или партидата нещо или нещо с автомобила се е случило и просто съвпадение.
                            Който търси , намира !
                            Човекът е човек, когато е на път !

                            Коментар


                            • Автомобила не е коза,да се разболее и после да оздравее! Съвсем конкретен въпрос имам. Ако има желание за отговор,добре.
                              Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

                              Коментар


                              • Като се извинявам ,че се намесвам в темата ...

                                Камено,с какъв двигател е френската кола? Нали dv6 1.6hdi БЕЗ FAP? Там ,назад в темата, го има споменато (освен ако не сте се обзавели с нещо друго).

                                Предложеното от търговеца (5w-40 ; 0w-40 ACEA A3/B4..или 5w-30; 5w-40 ACEA Е7/Е9) са си съвсем адекватни ,вкл. по препоръка на производителя...и ,мене ако питате, първи вариант за избор.Нищо не може ме накара да ползвам xw-30 A5/A5 или ACEA Cx ,при положение,че производителят допуска употребата на A3/B4.


                                Оттам нататък (за каквото се сетя, и не баш в ред за вероятност в конкретния случай) :

                                - по едно време,малко след като излезе на пазара dv серията, PSA и присъдружните им концерни (Тотал за Citroen и Mobil/Esso за Пежо) ,за известно(кратко) време имаха глупавия ентусиазъм да препоръчват като обратно съвместими тие "енегроспестителни" a5/b5 за всички дизели,вкл. вихрокамерните XUDx и dw8 , common rail dw(xx)...няма да се учудя,ако някой ретролюбител с XD се е "зарадвал" с a5/b5 в желанието си "да се придържа" към препоръките на производителя. Не че са умрели от една-две смени ,де.

                                -относно филтрите...филтрите на пежо-ситроен,маслените, по едно време се правеха в Магреба. Горивните филтри пък за първото поколение hdi мотори с Бош система си бяха индийски(Knecht/Mahle им бяха доставчик по едно време). Сега може да са и от Горен Буджурбистан.

                                -по някаква щастлива случайност маслените spin-on филтри на Mann-Hummel за ред бензинови и дизелови PSA мотори се правеха в Германия. Не само туй,ами и бяха маркирани с принт код по корпуса (трудно видим,ако се не вгледа човек). Та понеже ползваха един и същ размер метален корпус,с една и съща настрoйка на байпасния клапан,корпусът си беще маркиран с един и същ код+ дата. Разликите бяха в това,че филтърната хартия беше с различни характеристикики(и може би размер) + някои идеха само в по-големи контейнери,без картонена опаковка,с прост пластмастов препазител против мръсотия...а други- с единична картонена опаковка.
                                Обаче...пак се случвало,щото да е изпускал задържащият клапан(обикн. към 7-8 хилядния километър,да причука повдигач или ламбата да угасва секунда-две по-късно...да заредя гадна нафта и т.н.).Проста смяна на филтъра и доливане там на квото има в мазата-и откарване пак до сервизия интервал.

                                -не бих се колебал изобщо да ползвам 3000 5w-40 https://amsoilcontent.com/ams/lit/da....pdf?zo=323230 в който и да е дизел,който позволява тоз вискозитет ...и ACEA A3/B4 (A3/B3) - последно,нали няма FAP? И предложеното от търговеца Max Duty x6 5w-30 си е ама свъсем адекватно.
                                https://amsoilcontent.com/ams/lit/da...tins/g3467.pdf


                                -впрочем ,дръжте под око околието покрай дюзите за пропуски на газове,че много лошо,ако не се "хванат" навреме...а тогава "кое масло" ще е ,ама последен дерт.


                                Какво точно е причината за "шумовете" в двигателя ,ще остане мистерия.

                                А на сайта има,гледам, на бърза прима виста , поне 6 масла за dv6 без FAP (като включим и някои 40-ки,една от които сте ползвали вече).

                                П.С. фирмените спецификации на PSA (вкл. въпросната a5/b5 c2) към "онова време" не бяха нещо излючително,покриваха се от паралелните изисквания на ACEA и "вървяха" с още две-три на други производители(все пак ACEA си е корпоративна "афера"). Който е искал да ги добави на опаковката-платил си е,лошо няма(там PSA B71XXXX одобрения) .С други автопроизводители не е съвсем тъй работата.

                                Според интернетя, от известно време(поне 2018г.) новите опаковки на амсоил имали партиден номер и дата на пакетиране щамповани връз бутилката,баш както на горните и тие снимки. Преди това - лазерен печат (там,с точици,като при повечето други производители.Принтирани са и по хартиените стикери на големите опаковки...и на "пликовете",за стискане ,на разни трансмисионни). Демек Вашето 5w-40 е партида 124328 ,пакетаж 13 май 2020г.

                                Случайни снимки от нетя:

                                https://i.imgur.com/gXOfOwq.png

                                https://i.imgur.com/zbKshkE.jpeg

                                Та ако горното внася някакво душевно успокоение,добре. Ако обърква още повече-ще бъде затрито.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X