Обява

Свий

Правила на форум "Продавам"



Уважаеми колеги,


Любезно Ви приканваме, при публикуване на обяви в този форум, да спазвате следните правила:

1. Писането на български език на кирилица е задължително. Всички теми и мнения в тях, написани на латиница ще бъдат изтривани без предупреждение, а авторите им ще бъдат санкционирани за нарушаване на правилата за правопис.

2. Осъществяването на търговска дейност се извършва по следните правила:
Правила на Форум "Търговски Партньори"
Правила на Форум "Търговски отстъпки за членовете на форума"
Във всички други случаи е забранено публикуването на обяви с цел осъществяване на търговска дейност. При опит за такава, темите ще бъдат изтривани, а авторът им ще получи временна или постоянна забрана за посещение в портала.

3.
Заглавията на темите следва да носят максимална информация за обявения предмет, което не означава да изпишете цялата обява в заглавието на темата, но заглавия от рода на "гуми", "ATV" и "продавам" не са информативни.

4.
За случаите на обяви за замени (бартери), обявите следва да се публикуват във форум "Продавам", а авторът трябва да посочи в заглавието "Заменям…" или "Бартер…".

5. Задължителни елементи на всяка обява за продажба:
- телефонен номер за връзка, а по възможност и други средства за контакт (e-mail, skype, icq и др.);
- цена (ако е твърда и не подлежи на договаряне, трябва да се упомене в обявата);
- актуални реални снимки на конкретно предлагания предмет, независимо дали е нов или употребяван (във формат не по-голям от 800х600 пиксела, без рекламни логота)

- населеното място, в което се намира предметът.

6. Темите следва да съдържат обява за продажба само на един предмет или брой артикули, които съставляват един комлект. Когато се касае за автомобили, АТВ или мотоциклети не повече от един брой в съответната тема, цял или на части. Ако се продава екипировка до един комплект (каска, панталон, ръкавици...) Обявите за продажби на гуми и джанти да се свеждат до един комплект за съответния вид превозно средство. При наличие на повече предмети, те следва да бъдат разделени в отделни теми. Разрешава се в темите да се продават повече предмети само в раздел "Гаражни разпродажби". Същият може да се използва за разпродажба на дребни неща, които не е уместно да се разделят на много теми.

7. Участниците, които публикуват обяви за продажби от името на друг човек, трябва изрично да го посочат, както и да напишат дали гарантират за продаваните предмети или само публикуват обявата, без личен ангажимент, с уговорката, че покупката на такъв предмет е с неясен изход за купувача. Непосочването, че се продават чужди предмети, се счита за нарушение, при установяване на което, обявата ще бъде изтрита, а авторът официално предупреден.

8. "Повдигане" или "Ъп" на теми се позволява не по-често от един път на седем дни.

9. При приключване на сделки, пишете "продаден/а/о", за да бъде заключена темата и преместена в подфорум "Архив". Теми, по които не е регистрирана активност в продължение на повече от три месеца, ще бъдат заключвани служебно и премествани в подфорум "Архив".

10. Без налични разрешителни документи е забранено предлагането за продажба на вещи, за които се изисква определен вид разрешение от компетентни органи - например огнестрелни оръжия, боеприпаси, акцизни стоки и др. Не се разрешава публикуването на обяви за предлагане и закупуване на "регистрации" за МПС (свидетелство за регистрация и табели с регистрационен номер).

11. Бутонът "Уведоми за публикация" от форумните инструменти, не е предвиден като средство за връзка с участника, публикувал дадено мнение или тема. Той не може да прочете уведомленията Ви. Това е начин да уведомите администрацията на форума за забелязани от Вас нередности или неточности в публикуваните обяви.

12. Забранява се публикуване на обяви за продажба на МПС или други вещи с наложен запор или други обстоятелства, които пречат на продавача законно да се разпорежда с тях. Такива включват, но не се изчерпват с документи на чуждо име и всякакви "проблеми, не позволяващи прехвърляне" по нормативно установения ред. Съществуващи други тежести върху предлаганата стока (залог, неплатени данъци за минали периоди и подобни) следва да бъдат изрично посочени в обявата.


ВАЖНО !

1. При нарушение на една от горните точки, обявите могат да бъдат изтрити без предупреждение, а авторите на темите да бъдат санкционирани според нарушението!
2. Потребители, за които се установи, че присъстват във Форума само с цел осъществяване на продажби или са проявили крайно некоректно отношение в някоя обява, ще им бъде ограничаван достъпа до раздели Купувам и Продавам дори да спазват абсолютно всички правила на съответните раздели.
3. Прилагането на тези правила започва от датата на тяхното публикуване във форума.
4. Мненията, публикувани във форум "Продавам", няма да се отчитат от брояча на броя публикации.

Спазвайки горните правила, темите и информацията в тях ще са по-лесни за работа и ползване.


Надяваме се, че тези правила няма да Ви затруднят.

Въпроси, свързани с изтрити обяви, може да се задават тук: Защо ми е изтрита темата?

За контакти с модераторите на форум "Продавам", ползвайте лични съобщения
до: Plamen Alexandrov, silverfox, STROILи Malkiya Rumba.

Пожелаваме Ви успешни сделки!

Вижте повече
Вижте по-малко

AMSOIL - двигателни и трансмисионни масла и добавки - в наличност

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Така, дойде ми съвсем точно, като по часовник:



    Точно 2100км от смяната с AMSOIL.
    След доливане на 1 литър върнах нивото на това в началото.
    Точно както е от година 1.

    Изводът: Разхода си остана 1:1 с предишното, което е повече от 2 пътти по-евтино.
    Тоест: половин литър на 1000км.

    Тези дни ще мина през магазина от който пазарувам тексако-то и ще пиша актуална цена.
    Изводът не мисля, че е много засукан - разходът по скъпите масла в повечето случаи е като да пуснеш пуснеш парите в шредъра.
    Сигурно има изключение но аз не вярвам в тази хипотеза

    Още веднъж - не се оплаквам, бях сигурен.
    Исках просто още веднъж да се убедя.
    Този път е наистина последен
    Последно редактирано от Esper; 11-12-23, 18:25.
    Враг усраине

    Коментар


    • При мен,като почнах да карам с Амсойл,доливах литър за 15 000 км. След няколко години и доста смени на маслото,разхода спадна до степен,че не се налагаше да доливам. Отново за пробег от 15 000 км. Това си личи и от поръчките ми. Отначало вземах по 5 кварти,после почнах да поръчвам по 4. Колата събира точно 4 кварти.
      Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

      Коментар


      • Ами поздравления.
        Мечката показа среден пръст на тая чудесия.
        Не аз - аз съм само статистик, който плаща
        Враг усраине

        Коментар


        • Аз моя Джип Гранд Чероки научих,че има специфика на самия италиански мотор (VM 3,0L diesel 250 PS) и при всяка регенерация дюзите преминават в някакъв режим и пропускат гориво в маслената система и именно затова на 15.000км ми се струва,че не гори масло, а то просто се замества с дизел,което води до промяна на вискозитета на маслото и затова много мотори от моя заминавали бързо и масово се оплаквали хората. Става дума за някакви си 250/300 грама, но явно това е достатъчно. Това го научих от човек,който ремонтира само такива мотори в Пловдив и ми каза,ако искам да го карам тоя мотор 500.000 км да правя следното решение: или си махам ДПФ и ЕГР , след което ресетвам софтуерно системата с изгорелите газове, имам по-голяма полезна мощност и по-малък разход на гориво или сменям маслото на 7500 км, а не на 15.000, въпреки,че производителят го дава на цели 20.000. Засега ще се спра на по-честата смяна,което с моето каране ще значи една смяна повече годишно с филтъра.
          Последно редактирано от ivaningbg; 12-12-23, 09:40.
          JEEP Grand Cherokee WK2; 184kW (250 PS), 2017 г.
          Тел: +359 887 847261

          Коментар


          • Първоначално публикуван от ivaningbg Преглед на мнение
            Аз моя Джип Гранд Чероки научих,че има специфика на самия италиански мотор и при всяка регенерация дюзите преминават в някакъв режим и пропускат гориво в маслената система и именно затова на 15.000км ми се струва,че не гори масло, а то просто се замества с дизел,което води до промяна на вискозитета на маслото и затова много мотори от моя заминавали бързо и масово се оплаквали хората. Решението: или си махам ДПФ и ЕГР , след което ресетвам софтуерно системата с изгорелите газове, имам по-голяма полезна мощност и по-малък разход на гориво или сменям маслото на 7500 км, а не на 15.000, въпреки,че производителят го дава на цели 20.000. Засега ще се спра на по-честата смяна,което с моето каране ще значи, една смяна повече годишно с филтъра.
            На мен смяна на 7500, било и на москвич 8-ак, ми идва малко в повече. Ако ще и с М10Д да се кара. Чак толкова негодно ли е направен този дизел? На колко км. се появяват проблеми?
            Ford Maverick II 2.3 XLT
            Ford Mondeo MK5

            Коментар


            • Първоначално публикуван от kameno karp Преглед на мнение
              При мен,като почнах да карам с Амсойл,доливах литър за 15 000 км. След няколко години и доста смени на маслото,разхода спадна до степен,че не се налагаше да доливам. Отново за пробег от 15 000 км. Това си личи и от поръчките ми. Отначало вземах по 5 кварти,после почнах да поръчвам по 4. Колата събира точно 4 кварти.
              Това е защото маслото промива и чисти много добре. Завира се навсякъде,и двигателя ти свети отвътре в момента. Да си имал някой маслен сегмент запекъл, вече е оправен. Запичат от кофти масла, и смяна на дъжд на вятър.
              Но, няма да ти повярват. Как така ще гори масло, и изведнъж ще спре. Ще ти кажат, че си Путинофил, и си внушаваш.

              Другото което се опитат да ни внуши Esper , на износен двигател маслото ще го спаси от това да не го гори. Няма как да стане. Щом за 2к км свети лампата, мотора си е за ремонт. Представям си какво излиза отзад на ауспуха, и го дишат всички наоколо.

              Коментар


              • Първоначално публикуван от Asen Kushlev Преглед на мнение
                На мен смяна на 7500, било и на москвич 8-ак, ми идва малко в повече.
                Не че нещо ама това беше съвсем обичаен интервал за смяна на двигателно масло на повечето двигатели преди W2K.
                Поне в книжката на моята нафтова темпра пишеше точно тази цифра.
                15+ станаха в по-ново време, сигурно заради нанотехнологиите.

                Враг усраине

                Коментар


                • Първоначално публикуван от ivaningbg Преглед на мнение
                  Аз моя Джип Гранд Чероки научих,че има специфика на самия италиански мотор (VM 3,0L diesel 250 PS) и при всяка регенерация дюзите преминават в някакъв режим и пропускат гориво в маслената система и именно затова на 15.000км ми се струва,че не гори масло, а то просто се замества с дизел,което води до промяна на вискозитета на маслото и затова много мотори от моя заминавали бързо и масово се оплаквали хората. Става дума за някакви си 250/300 грама, но явно това е достатъчно. Това го научих от човек,който ремонтира само такива мотори в Пловдив и ми каза,ако искам да го карам тоя мотор 500.000 км да правя следното решение: или си махам ДПФ и ЕГР , след което ресетвам софтуерно системата с изгорелите газове, имам по-голяма полезна мощност и по-малък разход на гориво или сменям маслото на 7500 км, а не на 15.000, въпреки,че производителят го дава на цели 20.000. Засега ще се спра на по-честата смяна,което с моето каране ще значи една смяна повече годишно с филтъра.
                  Това го правят висчки коли с ДПФ и активна система за почистване. Има и друг вид, пасивна. Френските го обичат вторият. Има много информация в нета, коя как работи. Първата ти вдига нивото на маслото, и ти го разрежда с гориво.
                  Ако не се кара натоварен режим, разбирай маслото над 100 градуса, след 5-8к км ти светва лампата че нивото на маслото е прекалено високо.

                  Какви са моите изводи:
                  - хубаво гориво.
                  - редовна смяна на филтри.
                  - качествено масло.
                  - редовни "пържене" на извънградско.

                  Дизел, само ако минавам над 20к км. Започнаха да слагат и ГПФ филтри на бензиновите, и там започват да се чуват мнения за повишено ниво на маслото при някои марки.

                  Коментар


                  • Първоначално публикуван от Esper Преглед на мнение

                    Не че нещо ама това беше съвсем обичаен интервал за смяна на двигателно масло на повечето двигатели преди W2K.
                    Поне в книжката на моята нафтова темпра пишеше точно тази цифра.
                    15+ станаха в по-ново време, сигурно заради нанотехнологиите.
                    Тя Темпрата 85 лято разработка. На моята W124, 94 лято, и допреди да се изпедерасчат сайтовете на производителите на масла, си и даваха 15W40 на 10 х.км. Сега който и сайт да отворя за кола на 30 години дават все синтетика 5W30\40. Ма нали са им за продаване тия масла, пък и що да карам с масло по 15 лева, като може с такова от 40 литъра. И да го сменям всяка седмица, че миналата имаше прах по улицата, пък тая влажно сутрин.
                    Ford Maverick II 2.3 XLT
                    Ford Mondeo MK5

                    Коментар


                    • Първоначално публикуван от Asen Kushlev Преглед на мнение
                      Тя Темпрата 85 лято разработка. На моята W124, 94 лято, и допреди да се изпедерасчат сайтовете на производителите на масла, си и даваха 15W40 на 10 х.км.
                      Понеже спомена мохера, че даже за него 7К ти се виждат много.
                      Иначе интервал между 7 и 10к км беше съвсем обичаен сервизен интервал десетилетия след соца.

                      Първоначално публикуван от FiveFinger Преглед на мнение

                      Другото което се опитат да ни внуши Esper , на износен двигател маслото ще го спаси от това да не го гори..
                      Не съм имал такива намерения а точно ОБРАТНИ.
                      Такива мнения има за марката и тук и извън но те не са мои.
                      Аз бях убеден, че няма да има промяна в разхода на масло.

                      По-скоро внушавам, че няма смисъл да се купуват 2 и повече пъти по-скъпи масла със сходни характеристики.
                      Дори и без разход от половин литър на 1000 км.
                      За мен инвестиция в скъпо маслко ако не става въпрос за спорт или рейсинг е пилеене на средства, като този извод не е заради това масло конкретно.
                      Но пък всеки има право да прави с парите си каквото намери за добре.

                      Дори това.

                      Враг усраине

                      Коментар


                      • Истината е много проста.Скъпите масла се изплащат след дълго ползване.
                        За кратко и късно ползвани...са безсмислени от към финансова гледна точка.
                        Питай собствениците на Хемита що е то "хеми тик" и от къде идва...пък после пестихме от масла...
                        Файда.
                        Тия дни ще поръчам за хондата...за шкодата се разбрахме като мине още 8К да станат 10 да сменим да видим как ще е...това към колегата дето го продава,че му оакахме темата...
                        Няма страшно в умирачката...
                        Страшното е да си жив!...

                        Коментар


                        • Тя истината си е една от много време насам. Като си вземеш нова кола , караш със скъпи масла , да има смисъл, като си купил стара кола с незнайна подръжка , каквото и масло да ползваш , то няма да възстанови щетите.
                          Колкото по-проходима ти е колата ..... от толкова по-голяма дупка ще те ВАДЯТ
                          За добри дела .....БЪДЕТЕ ГОТОВИ !!!!

                          A1+

                          Коментар


                          • Първоначално публикуван от ИВАН НЕДОКЛАНОВ Преглед на мнение
                            Тя истината си е една от много време насам. Като си вземеш нова кола , караш със скъпи масла , да има смисъл, като си купил стара кола с незнайна подръжка , каквото и масло да ползваш , то няма да възстанови щетите.
                            Ами не е точно така. Скъпо масло и хубаво масло не винаги е едно и също. Даже скоро ще пиша в темата по темата.
                            Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

                            Коментар


                            • Според мен обсъждането на "предпочитания за двигателно масло" трябва да се отдели в нова тема, а тая да си остане само търговска, каквато е била и първоначалната и идея.
                              Че наистина я направихме на нищо подобно...
                              Не чета коментари и не отговарям на такива.

                              И коментаторите...

                              Коментар


                              • Първоначално публикуван от slatanic Преглед на мнение
                                колегата дето го продава,че му оакахме темата...
                                Ами не сме я оакали. Той твърдеше едни неща, аз конкретно го попитах да даде някакво по-обосновано мнение защо така твърди. Той написа нещо, което на всяка брошура на вносител на масла в България го има и изчезна. Когато предлагаш даден продукт, който освен това е доста над средната цена в класа си, е нормално да се обосновеш доста по-сериозно, карайки ме да сменям масло три пъти, вместо веднъж за определения от производителя интервал. Производител не на кое да е, а именно на автомобила. За което и производителя ми дава 5 годишна гаранция, без ограничение в пробега.
                                Ford Maverick II 2.3 XLT
                                Ford Mondeo MK5

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X