Обява

Свий

Правила на форум "Продавам"



Уважаеми колеги,


Любезно Ви приканваме, при публикуване на обяви в този форум, да спазвате следните правила:

1. Писането на български език на кирилица е задължително. Всички теми и мнения в тях, написани на латиница ще бъдат изтривани без предупреждение, а авторите им ще бъдат санкционирани за нарушаване на правилата за правопис.

2. Осъществяването на търговска дейност се извършва по следните правила:
Правила на Форум "Търговски Партньори"
Правила на Форум "Търговски отстъпки за членовете на форума"
Във всички други случаи е забранено публикуването на обяви с цел осъществяване на търговска дейност. При опит за такава, темите ще бъдат изтривани, а авторът им ще получи временна или постоянна забрана за посещение в портала.

3.
Заглавията на темите следва да носят максимална информация за обявения предмет, което не означава да изпишете цялата обява в заглавието на темата, но заглавия от рода на "гуми", "ATV" и "продавам" не са информативни.

4.
За случаите на обяви за замени (бартери), обявите следва да се публикуват във форум "Продавам", а авторът трябва да посочи в заглавието "Заменям…" или "Бартер…".

5. Задължителни елементи на всяка обява за продажба:
- телефонен номер за връзка, а по възможност и други средства за контакт (e-mail, skype, icq и др.);
- цена (ако е твърда и не подлежи на договаряне, трябва да се упомене в обявата);
- актуални реални снимки на конкретно предлагания предмет, независимо дали е нов или употребяван (във формат не по-голям от 800х600 пиксела, без рекламни логота)

- населеното място, в което се намира предметът.

6. Темите следва да съдържат обява за продажба само на един предмет или брой артикули, които съставляват един комлект. Когато се касае за автомобили, АТВ или мотоциклети не повече от един брой в съответната тема, цял или на части. Ако се продава екипировка до един комплект (каска, панталон, ръкавици...) Обявите за продажби на гуми и джанти да се свеждат до един комплект за съответния вид превозно средство. При наличие на повече предмети, те следва да бъдат разделени в отделни теми. Разрешава се в темите да се продават повече предмети само в раздел "Гаражни разпродажби". Същият може да се използва за разпродажба на дребни неща, които не е уместно да се разделят на много теми.

7. Участниците, които публикуват обяви за продажби от името на друг човек, трябва изрично да го посочат, както и да напишат дали гарантират за продаваните предмети или само публикуват обявата, без личен ангажимент, с уговорката, че покупката на такъв предмет е с неясен изход за купувача. Непосочването, че се продават чужди предмети, се счита за нарушение, при установяване на което, обявата ще бъде изтрита, а авторът официално предупреден.

8. "Повдигане" или "Ъп" на теми се позволява не по-често от един път на седем дни.

9. При приключване на сделки, пишете "продаден/а/о", за да бъде заключена темата и преместена в подфорум "Архив". Теми, по които не е регистрирана активност в продължение на повече от три месеца, ще бъдат заключвани служебно и премествани в подфорум "Архив".

10. Без налични разрешителни документи е забранено предлагането за продажба на вещи, за които се изисква определен вид разрешение от компетентни органи - например огнестрелни оръжия, боеприпаси, акцизни стоки и др. Не се разрешава публикуването на обяви за предлагане и закупуване на "регистрации" за МПС (свидетелство за регистрация и табели с регистрационен номер).

11. Бутонът "Уведоми за публикация" от форумните инструменти, не е предвиден като средство за връзка с участника, публикувал дадено мнение или тема. Той не може да прочете уведомленията Ви. Това е начин да уведомите администрацията на форума за забелязани от Вас нередности или неточности в публикуваните обяви.

12. Забранява се публикуване на обяви за продажба на МПС или други вещи с наложен запор или други обстоятелства, които пречат на продавача законно да се разпорежда с тях. Такива включват, но не се изчерпват с документи на чуждо име и всякакви "проблеми, не позволяващи прехвърляне" по нормативно установения ред. Съществуващи други тежести върху предлаганата стока (залог, неплатени данъци за минали периоди и подобни) следва да бъдат изрично посочени в обявата.


ВАЖНО !

1. При нарушение на една от горните точки, обявите могат да бъдат изтрити без предупреждение, а авторите на темите да бъдат санкционирани според нарушението!
2. Потребители, за които се установи, че присъстват във Форума само с цел осъществяване на продажби или са проявили крайно некоректно отношение в някоя обява, ще им бъде ограничаван достъпа до раздели Купувам и Продавам дори да спазват абсолютно всички правила на съответните раздели.
3. Прилагането на тези правила започва от датата на тяхното публикуване във форума.
4. Мненията, публикувани във форум "Продавам", няма да се отчитат от брояча на броя публикации.

Спазвайки горните правила, темите и информацията в тях ще са по-лесни за работа и ползване.


Надяваме се, че тези правила няма да Ви затруднят.

Въпроси, свързани с изтрити обяви, може да се задават тук: Защо ми е изтрита темата?

За контакти с модераторите на форум "Продавам", ползвайте лични съобщения
до: Plamen Alexandrov, silverfox, STROILи Malkiya Rumba.

Пожелаваме Ви успешни сделки!

Вижте повече
Вижте по-малко

AMSOIL - двигателни и трансмисионни масла и добавки - в наличност

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Аз бих рискувал.

    Риск по 2 причини основно - настоящият "чадър" изразходва масло доволно.
    Нещо като 4 литра+ за 10К на сезон, капацитета му е 8 литра.
    Това от ден първи и не съм сменял марка и вискозитет понеже цената ме устройва - под 20лв/литър, 5W40.

    Сега мисля да взема еквивалент по вискозитет и спецификации, цената на това доста висока, почти х2 на горното тексако.
    Ако стане чудо все пак и не се налага да доливам (толкова) - сметката може и да излезе.

    А втората причина е, че това е последно обслужване на тая кола, поне от моя страна.
    Нека видим разултата все пал, пролетта ще пиша.
    То за мен това е периода за ползването и.

    Иначе писах на лично какво трябва.
    Враг усраине

    Коментар


    • Първоначално публикуван от kameno karp Преглед на мнение

      И пак.
      Маслото което ми пратихте : Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Screenshot_2023-11-02-06-28-19-433_com.hsv.freeadblockerbrowser.jpg
Прегледи:210
Размер:174.3 КБ
ID:6942033
      След няколко хиляди километра с новото масло,при палене след по-дълъг престой почнаха да ми тракат повдигачите за около 1-2 секунди. Ще сменя маслото с това и ако проблема изчезне ....Но така или иначе ще пиша какво се случва.

      Натиснете снимката за да я уголемите  Име:Screenshot_2023-10-31-16-09-22-561_com.hsv.freeadblockerbrowser.jpg Прегледи:0 Размер:123.5 КБ ID:6942030
      Последно редактирано от kameno karp; 02-11-23, 05:29.
      Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

      Коментар


      • Първоначално публикуван от kameno karp Преглед на мнение
        Маслото което ми пратихте : Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Screenshot_2023-11-02-06-28-19-433_com.hsv.freeadblockerbrowser.jpg
Прегледи:210
Размер:174.3 КБ
ID:6942033
        След няколко хиляди километра с новото масло,при палене след по-дълъг престой почнаха да ми тракат повдигачите за около 1-2 секунди. Ще сменя маслото с това и ако проблема изчезне ....Но така или иначе ще пиша какво се случва.

        Натиснете снимката за да я уголемите Име:Screenshot_2023-10-31-16-09-22-561_com.hsv.freeadblockerbrowser.jpg Прегледи:0 Размер:123.5 КБ ID:6942030
        Дали не е от филтъра ? 🤔
        Който търси , намира !
        Човекът е човек, когато е на път !

        Коментар


        • Това беше първото което си помислих,но на второ четене...освен повдигачите,нищо друго не се чува,като шум от сух двигател. Пък и филтъра е оригинален на PSA( не че това е 100% гаранция за качество )
          Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

          Коментар


          • Питах за филтъра, защото точно оня ден това си говорихме с едни приятели. Оплакваха се, че точно качествени филтри (Ман, Махле) след 5-6 к км нещо се прецаквали и изтървали масло.
            Който търси , намира !
            Човекът е човек, когато е на път !

            Коментар


            • Първоначално публикуван от kameno karp Преглед на мнение
              Маслото което ми пратихте : Натиснете снимката за да я уголемите  Име:Screenshot_2023-11-02-06-28-19-433_com.hsv.freeadblockerbrowser.jpg Прегледи:0 Размер:174.3 КБ ID:6942033
              След няколко хиляди километра с новото масло,при палене след по-дълъг престой почнаха да ми тракат повдигачите за около 1-2 секунди. Ще сменя маслото с това и ако проблема изчезне ....Но така или иначе ще пиша какво се случва.

              Натиснете снимката за да я уголемите Име:Screenshot_2023-10-31-16-09-22-561_com.hsv.freeadblockerbrowser.jpg Прегледи:0 Размер:123.5 КБ ID:6942030
              Здравейте. Казуса е интересен. Но за да знаете дали е от маслото или от филтъра, трябва да сипете новото масло със стария филтър, което пък не е редно... Иначе в общия случай повдигачи тропат от масло, ако се смени вискозитета на маслото и то започва веднага след смяната му. Тропат от филтър, тропат и от вече механично износване в сами тях. Откъм вискозитет Макс Дютито е много малко по-"гъсто" от Хеви Дютито (с което карахте преди това). Но и двете влизат я границите на 5W. Почти минимален, но също вариант е, тази минимална разлика да се отразява на колата след падането на външните температури. Честно казано, не вярваме такива малки разлики, да се отразяват в поведението на двигателя, но сме длъжни да я споменем. Очакваме развитието на казуса. Успехи
              AMSOIL - The first in synthetics.
              https://ap1shop.com
              0876 00 15 65, 0876 00 15 66

              Коментар


              • Най-лошия вариянт (за мен) е да са ми умрели повдигачите. Ама пък всичките от веднъж ....
                Най-лошия вариянт (за вас) е маслото след около 4000 км да си е променило характеристиките и да няма общо с това като ново.
                Първоначално смятах да сменя само филтъра за да го потвърдя или отхвърля като причина,ноооо дори и след две денонощия престой,при палене се чуват само и единствено повдигачите. Ако клапана не държи и маслото се стича в картера,би трябвало да има шум и от други,триещи се на сухо части.
                Колата ми няма лампа за налягане на маслото,но няма и записани грешки за ниско налягане.
                Ясно е,че не изказвам никакво твърдение,а просто разсъждавам на глас.
                Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

                Коментар


                • Първоначално публикуван от kameno karp Преглед на мнение
                  Най-лошия вариянт (за мен) е да са ми умрели повдигачите. Ама пък всичките от веднъж ....
                  Най-лошия вариянт (за вас) е маслото след около 4000 км да си е променило характеристиките и да няма общо с това като ново.
                  Първоначално смятах да сменя само филтъра за да го потвърдя или отхвърля като причина,ноооо дори и след две денонощия престой,при палене се чуват само и единствено повдигачите. Ако клапана не държи и маслото се стича в картера,би трябвало да има шум и от други,триещи се на сухо части.
                  Колата ми няма лампа за налягане на маслото,но няма и записани грешки за ниско налягане.
                  Ясно е,че не изказвам никакво твърдение,а просто разсъждавам на глас.
                  Чак да са умрели повдигачите ... това че изчуква/т (не знам как може да прецените дали са 1-2 или всичките) за 1-2сек. не е фатална диагноза. За маслото можем да гарантираме, че не си е променило характеристиките за 4000км., защото е тествано многократно. Естествено ако няма някакви външни примеси (примерно нафта). И другото - шум от триещ се сух мотор не вярвам да можете да чуете. И сигурен ли сте, че колата няма лампа за налягане ?
                  AMSOIL - The first in synthetics.
                  https://ap1shop.com
                  0876 00 15 65, 0876 00 15 66

                  Коментар


                  • Сигурен съм във всичко което съм писал. А именно,че повдигачите ( не един или два само ) тракат и лампа за налягане на маслото нямам. Писах ви и на ЛС нещо. След смяна на маслото и след пробег от няколко хиляди километра пак ще пиша.
                    Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

                    Коментар


                    • Black Friday/Черен петък 23-25.11.2023! Ограничени количества различни продукти с неустоими отстъпки! Следете офертите на: http://ap1shop.com/
                      AMSOIL - The first in synthetics.
                      https://ap1shop.com
                      0876 00 15 65, 0876 00 15 66

                      Коментар


                      • Здравейте отново.
                        Имаме нужда от помощ за избор на по-добро от заводското масло за шкода супърб 2022 2.0 tsi 280 hp.
                        Автомобила разполага с рейсчип и педалбокс т.е. е тунингован на 340 коня и близо 500нм.
                        Ще се радвам да получа вашето предложение.
                        Поздрави.
                        Няма страшно в умирачката...
                        Страшното е да си жив!...

                        Коментар


                        • Първоначално публикуван от slatanic Преглед на мнение
                          Здравейте отново.
                          Имаме нужда от помощ за избор на по-добро от заводското масло за шкода супърб 2022 2.0 tsi 280 hp.
                          Автомобила разполага с рейсчип и педалбокс т.е. е тунингован на 340 коня и близо 500нм.
                          Ще се радвам да получа вашето предложение.
                          Поздрави.
                          Здравейте. Оригинално за този двигател производителя дава 0w-30 масло, което да се сменя на 30 000км. Това с 30 000 те хиляди километра е пълна глупост и унищожение на двигателя. Като вискозитет - съвременните Audi/VW/Skoda двигатели им дават 0w-30, a не 5w-30, заради хибридните и старт-стоп системи и заради покриването на последните евро норми.
                          Колата Ви в гараж ли нощува или на улицата? Ако е в гараж, бихме Ви посъветвали да минете на 5w-30. Защото във всеки един случай, масления филм на 5w-30 е по-устойчив спрямо 0w-30. По-голямата разлика в студения и топлия вискозитет се постига с вискозитетни модификатори, който влияят негативно на устойчивостта на масления филм.
                          Като масло: поради наличието на филтър за твърди частици и доводите ни по-горе, бихме Ви препоръчали това масло: https://ap1shop.com/bg/products/amso...n-motor-oil-6/
                          Поздрави.
                          AMSOIL - The first in synthetics.
                          https://ap1shop.com
                          0876 00 15 65, 0876 00 15 66

                          Коментар


                          • Здравейте.Да колата стои на топло в гараж.Собственикът също иска да премине към "по-гъсто" масло така,че смятам идеята за 5w-30 за чудесна след като и вие го препоръчвате.
                            Ще го запозная със вашето предложение и ще ви пиша отново след като се разберем.
                            Направо може и да ви поръчам и маслото за моята Honda VTX 1800 за която питах и по-рано.
                            Вярно изтървах черният петък...но каквото такова.
                            Поздрави и лек ден.
                            И благодаря за бързият отговор.
                            Няма страшно в умирачката...
                            Страшното е да си жив!...

                            Коментар


                            • Първоначално публикуван от AP1 Преглед на мнение
                              Това с 30 000 те хиляди километра е пълна глупост и унищожение на двигателя.
                              Здравейте, бих се радвал да прочета вашите аргументи по случая.

                              Ford Maverick II 2.3 XLT
                              Ford Mondeo MK5

                              Коментар


                              • Първоначално публикуван от Asen Kushlev Преглед на мнение
                                Здравейте, бих се радвал да прочета вашите аргументи по случая.
                                Здравейте.
                                Първо: горивата ни не са качествени (дори био компонента в тях не може да е сигурен човек. По принцип трябва да е троен дестилат, ама дали е ...). Съответно изгарянето не е най-оптималното, което може да се очаква. В резултат на което в маслото се трупат повече от предвиденото нагари и други вредности.

                                Второ: натрупването на окиси. С нашите основно къси пътувания, коли оборудвани със старт-стоп, хибриди и т.н., маслото достига по-бавно ( а често и изобщо) работна температура и съответно натрупването на окиси е по-бързо.

                                Трето: Производителя не иска да си карате двигателя 500 000км. Иска да изкара гаранцията си и толкова.
                                А в същото време, когато масовия потребител си избира чисто нова кола, гледа да ходи по-рядко на сервиз, да плаща по-малко за обслужване и т.н.

                                П.с. Вчера се занимавахме точно с бензинов VW двигател, който е на 100 000км със 3 смени на масло. След 3та маслена промивка, започна да сдобива цвят и да не прилича на 20 годишен дизел.
                                П.с.2. Вдигнете пръчката на някоя такава кола, на която маслото е над 15на хиляди километра и помиришете.

                                Успехи.
                                ​​​​​
                                AMSOIL - The first in synthetics.
                                https://ap1shop.com
                                0876 00 15 65, 0876 00 15 66

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X