Обява

Свий

Правила на форум "Продавам"



Уважаеми колеги,


Любезно Ви приканваме, при публикуване на обяви в този форум, да спазвате следните правила:

1. Писането на български език на кирилица е задължително. Всички теми и мнения в тях, написани на латиница ще бъдат изтривани без предупреждение, а авторите им ще бъдат санкционирани за нарушаване на правилата за правопис.

2. Осъществяването на търговска дейност се извършва по следните правила:
Правила на Форум "Търговски Партньори"
Правила на Форум "Търговски отстъпки за членовете на форума"
Във всички други случаи е забранено публикуването на обяви с цел осъществяване на търговска дейност. При опит за такава, темите ще бъдат изтривани, а авторът им ще получи временна или постоянна забрана за посещение в портала.

3.
Заглавията на темите следва да носят максимална информация за обявения предмет, което не означава да изпишете цялата обява в заглавието на темата, но заглавия от рода на "гуми", "ATV" и "продавам" не са информативни.

4.
За случаите на обяви за замени (бартери), обявите следва да се публикуват във форум "Продавам", а авторът трябва да посочи в заглавието "Заменям…" или "Бартер…".

5. Задължителни елементи на всяка обява за продажба:
- телефонен номер за връзка, а по възможност и други средства за контакт (e-mail, skype, icq и др.);
- цена (ако е твърда и не подлежи на договаряне, трябва да се упомене в обявата);
- актуални реални снимки на конкретно предлагания предмет, независимо дали е нов или употребяван (във формат не по-голям от 800х600 пиксела, без рекламни логота)

- населеното място, в което се намира предметът.

6. Темите следва да съдържат обява за продажба само на един предмет или брой артикули, които съставляват един комлект. Когато се касае за автомобили, АТВ или мотоциклети не повече от един брой в съответната тема, цял или на части. Ако се продава екипировка до един комплект (каска, панталон, ръкавици...) Обявите за продажби на гуми и джанти да се свеждат до един комплект за съответния вид превозно средство. При наличие на повече предмети, те следва да бъдат разделени в отделни теми. Разрешава се в темите да се продават повече предмети само в раздел "Гаражни разпродажби". Същият може да се използва за разпродажба на дребни неща, които не е уместно да се разделят на много теми.

7. Участниците, които публикуват обяви за продажби от името на друг човек, трябва изрично да го посочат, както и да напишат дали гарантират за продаваните предмети или само публикуват обявата, без личен ангажимент, с уговорката, че покупката на такъв предмет е с неясен изход за купувача. Непосочването, че се продават чужди предмети, се счита за нарушение, при установяване на което, обявата ще бъде изтрита, а авторът официално предупреден.

8. "Повдигане" или "Ъп" на теми се позволява не по-често от един път на седем дни.

9. При приключване на сделки, пишете "продаден/а/о", за да бъде заключена темата и преместена в подфорум "Архив". Теми, по които не е регистрирана активност в продължение на повече от три месеца, ще бъдат заключвани служебно и премествани в подфорум "Архив".

10. Без налични разрешителни документи е забранено предлагането за продажба на вещи, за които се изисква определен вид разрешение от компетентни органи - например огнестрелни оръжия, боеприпаси, акцизни стоки и др. Не се разрешава публикуването на обяви за предлагане и закупуване на "регистрации" за МПС (свидетелство за регистрация и табели с регистрационен номер).

11. Бутонът "Уведоми за публикация" от форумните инструменти, не е предвиден като средство за връзка с участника, публикувал дадено мнение или тема. Той не може да прочете уведомленията Ви. Това е начин да уведомите администрацията на форума за забелязани от Вас нередности или неточности в публикуваните обяви.

12. Забранява се публикуване на обяви за продажба на МПС или други вещи с наложен запор или други обстоятелства, които пречат на продавача законно да се разпорежда с тях. Такива включват, но не се изчерпват с документи на чуждо име и всякакви "проблеми, не позволяващи прехвърляне" по нормативно установения ред. Съществуващи други тежести върху предлаганата стока (залог, неплатени данъци за минали периоди и подобни) следва да бъдат изрично посочени в обявата.


ВАЖНО !

1. При нарушение на една от горните точки, обявите могат да бъдат изтрити без предупреждение, а авторите на темите да бъдат санкционирани според нарушението!
2. Потребители, за които се установи, че присъстват във Форума само с цел осъществяване на продажби или са проявили крайно некоректно отношение в някоя обява, ще им бъде ограничаван достъпа до раздели Купувам и Продавам дори да спазват абсолютно всички правила на съответните раздели.
3. Прилагането на тези правила започва от датата на тяхното публикуване във форума.
4. Мненията, публикувани във форум "Продавам", няма да се отчитат от брояча на броя публикации.

Спазвайки горните правила, темите и информацията в тях ще са по-лесни за работа и ползване.


Надяваме се, че тези правила няма да Ви затруднят.

Въпроси, свързани с изтрити обяви, може да се задават тук: Защо ми е изтрита темата?

За контакти с модераторите на форум "Продавам", ползвайте лични съобщения
до: Plamen Alexandrov, silverfox, STROILи Malkiya Rumba.

Пожелаваме Ви успешни сделки!

Вижте повече
Вижте по-малко

AMSOIL - двигателни и трансмисионни масла и добавки - в наличност

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • За AMSOIL към момента мога да кажа, че е интересно, нетипично на цвят.

    Доста кехлибарено и течно, докарва го на бренди.
    Не съм издухал гарнитурите чак толкова че да го сравнявм и на вкус към коняк или бренди на каквото го докарва.
    Дали тъпата кочина ще спре да го "яде" толкова, колкото останалите масла е рано да се каже.
    Не съм навъртял и 2К с него а няма начин да воайорствам над щеката.
    Като светне лампата за ниво (още не е) ща кажа.

    За сега е просто повече х2 като цена на литър.

    Продължение следва.
    Враг усраине

    Коментар


    • Първоначално публикуван от Esper Преглед на мнение
      За AMSOIL

      За сега е просто повече х2 като цена на литър.

      Продължение следва.
      Цена по х2 в сравнение с кое/какво? ?

      Коментар


      • x2 цената на литър масло което съм ползвал до сега.
        И сходни характеристики.
        Смяната беше просто експеримент, освен това е последна.
        Ако ще има разлики сега е момента или никога
        Враг усраине

        Коментар


        • Първоначално публикуван от Skorpion_BG Преглед на мнение
          Пасат, 2.0 дизел, 170 коня, 2012 година от магазина. 365 хиляди в момента. Масло сменявано на 30 хиляди. От смяна до смяна не се долива.
          Недей така разваля заговора на производителите да прецакат потребителя ​​​​
          Ford Maverick II 2.3 XLT
          Ford Mondeo MK5

          Коментар


          • Първоначално публикуван от Esper Преглед на мнение
            x2 цената на литър масло което съм ползвал до сега.
            И сходни характеристики.
            По-конкретно, може ли? До тук разговора е ала бала.

            Коментар


            • Първоначално публикуван от Asen Kushlev Преглед на мнение

              Недей така разваля заговора на производителите да прецакат потребителя ​​​​
              Споко. За 30к км доволно е пълно с нафта. Затова и на щеката не мърда. Това не е само при VW, всеки един съвременен автомобил с дпф е така. Чувам че и тия новите бензини, с гпф започват да страдат от същото. Препълване с гориво, и свети за смяна.

              Коментар


              • Първоначално публикуван от FiveFinger Преглед на мнение

                Споко. За 30к км доволно е пълно с нафта. Затова и на щеката не мърда. .
                Ако е така не би ли трябвало за 360 хиляди няколко пъти да е--е мамата на двигателя?
                יעבור
                «И това ще мине»

                Коментар


                • Всеки двигател консумира масло. Обикновено в книжката (TFM) на автомобила е упоменато колко. Ако консумацията е много по-голяма, това е притеснително. Ако е много по-малка, също.
                  Ако ДВГ не консумира никакво масло, всъщност консумира, но липсата се "доплъва" с конденз, гориво или и двете.
                  Или в резюме - уви и в тая област няма чудеса...
                  Не чета коментари и не отговарям на такива.

                  И коментаторите...

                  Коментар


                  • Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
                    Всеки двигател консумира масло. Обикновено в книжката (TFM) на автомобила е упоменато колко. Ако консумацията е много по-голяма, това е притеснително. Ако е много по-малка, също.
                    Ако ДВГ не консумира никакво масло, всъщност консумира, но липсата се "доплъва" с конденз, гориво или и двете.
                    Или в резюме - уви и в тая област няма чудеса...
                    Аз не съм писал, че не консумира изобщо. За 30 хил. километра маслото намалява от максимума до малко над минимума. И още един път - ако през цялото това време през което караме този автомобил маслото биваше замествано от гориво или конденз, то едва ли двигателя би издържал.
                    יעבור
                    «И това ще мине»

                    Коментар


                    • С риск да съобщя неизвестен досега факт...
                      Противно на всеобщото схващане, производителите на ДВГ не са идиоти, и вероятно също като нас са се досетили, че след определен пробег в маслото има всякакви примеси. Освен изброените гориво и конденз, има катрани, сажди и още кой знае какви гнусотии.
                      Но както казах, според мен "момчетата които проектират двигатели" не са толкова глупави колкото изглеждат, и е редно да им се има някакво доверие...

                      А, да, да не забравя - тия които пропизвеждат масла също са запознати с горното.

                      Всъщност, защо всеки не се занимава с нещата които са му работа, и да остави тая работа с маслата на хората на които това им е работата?
                      Не чета коментари и не отговарям на такива.

                      И коментаторите...

                      Коментар


                      • Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение

                        Всъщност, защо всеки не се занимава с нещата които са му работа, и да остави тая работа с маслата на хората на които това им е работата?
                        Ми как? Щото ни прецакват видиш ли! Априори маслото трябва да се сменява на 10 хиляди, а по възможност на 5 хиляди. А тия ще ми казват на мен, че на 30 хиляди е нормално. Определено искат да ме минат нещо!
                        יעבור
                        «И това ще мине»

                        Коментар


                        • Първоначално публикуван от Skorpion_BG Преглед на мнение
                          Ако е така не би ли трябвало за 360 хиляди няколко пъти да е--е мамата на двигателя?
                          Първо на ДПФ, после на двигателя. Но, този двигател е един от сполучливите на Ваг. Ако маслото е читаво, няма да си губи свойствата от нафтата.

                          Коментар


                          • Първоначално публикуван от FiveFinger Преглед на мнение

                            По-конкретно, може ли? До тук разговора е ала бала.
                            Така, ето малко конкретика въпреки, че в момента е излишна.
                            Аз нямам оплаквания, просто констатирах няколко факта като разлика:

                            Вискозитет (субективно), цвят и цена.
                            За вкус се разбрахме, че няма да се тества

                            Havoline Ultra SAE 5W-40
                            https://bg.texacolubricants.com/bg_b...sae-5w-40.html

                            AMSOIL SAE 5W-40 MS
                            https://ap1shop.com/bg/products/amso...n-motor-oil-7/

                            Да, тексакото е по-нисък клас.
                            Освен всички химични термини, които на мен нищо не ми говорят според спецификациите първото има одобрение на Мерцедес 229.3 а второто 229.51.
                            Тоест хамериканското е по-добро и нормално да е по-скъпо.
                            Всъщност дори повече от 2 пъти като приравним литър към галон.

                            И това не е оплакване, аз бях наясно с тази разлика.
                            Въпросът е, че съм 99% сихурен, че ще си гори същото количество масло, колкото и преди.
                            А разхода на масло в последните 7 години с тексако грубо както бях писал:

                            8л на 15000км или казано по друг начин по около 1/2 литър на 1000км.
                            Изобщо не съм проверявал в спецификации на М112 двигател но ако го направя ще видя, че това е нормално.
                            Еле па за кола на 23 години!
                            Враг усраине

                            Коментар


                            • Първоначално публикуван от FiveFinger Преглед на мнение

                              Първо на ДПФ, после на двигателя. Но, този двигател е един от сполучливите на Ваг. Ако маслото е читаво, няма да си губи свойствата от нафтата.
                              Ми не и ДПФ не е пипан. Практически за тези години и километри е сменен само един термостат по двигателя.
                              יעבור
                              «И това ще мине»

                              Коментар


                              • Първоначално публикуван от Skorpion_BG Преглед на мнение

                                Ми не и ДПФ не е пипан. Практически за тези години и километри е сменен само един термостат по двигателя.
                                Подобно и аз съм написал. Това поколение на Ваг е едно от най-сполучливите. Закачете я на ДПФ сканнер, и вижте oil ash каква стойност има. Това ще даде отговори за състоянието на двигател, агр и дпф.

                                На следващото поколение ТДИ, само 2.0 тди 150к.с и 1.6 тди е що годе читави. Другите са с алуминиев блок, и се предават на около 200к км.
                                Ако са карани основно градско, може и да избутат още някой километър, но ще е рядкост. Новото ЕВО поколение, тепърва ще си показва зъбките.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X