Обява

Свий
Няма добавени обяви.

На изчезване ли са истинските автомобили?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: На изчезване ли са истинските автомобили?

    Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
    Ти на доживотния лизинг стандарт ли му викаш? Реалността в България е, че дори и да го достигнем този 'стандарт', масовият българин ще се класира за Дачия ет бест.
    Почти в тон на темата : Yaro явно е спал на баба Ванга у доматите (Yaro ,па може и да излезеш прав).
    Пусна се темата , без да се определи критерий и се почна ...По техническа тема си трябват технически критерии. Год. на производство (произход) , цена за придобиване (и по месечен доход).......Секи ( не всеки ) си изказва собственото мнение , но по негов си критерий. Виртуалните ли автомобили ще ви предвижат? Аре , тия ли неколко броя динозавъра правят общия километраж на автомобилното движение.Много смешно твърдение!
    Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

    Коментар


    • От: На изчезване ли са истинските автомобили?

      Според мен днешните 4х4 пикапи са утрешните "истински". Имат си рама, добри двигатели и от нови изминават над 250 х.км. от които 50х. офроуд без нищо да се счупи.
      0+

      Коментар


      • От: На изчезване ли са истинските автомобили?

        Първоначално публикуван от бат'Марто Преглед на мнение
        Яро,така или иначе друго не ни чака.Пак е крачка напред.Какво кара сега масовия българин?Живи легенди,само че съживени с чеп и тел.
        То ако е с тел е добре. Съгласен съм.

        Първоначално публикуван от jeko47 Преглед на мнение
        Почти в тон на темата : Yaro явно е спал на баба Ванга у доматите (Yaro ,па може и да излезеш прав)...
        Жеко, дано да не съм прав.

        Коментар


        • От: На изчезване ли са истинските автомобили?

          Първоначално публикуван от Emil_PB Преглед на мнение
          Според мен днешните 4х4 пикапи са утрешните "истински". Имат си рама, добри двигатели и от нови изминават над 250 х.км. от които 50х. офроуд без нищо да се счупи.
          Само да не са като тия от линка по напред.
          Всеки трети е шести

          Коментар


          • От: На изчезване ли са истинските автомобили?

            Не. Те ще са от линковете в темите за Сирия, Либия и подобни.

            Коментар


            • От: На изчезване ли са истинските автомобили?

              Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
              Ти на доживотния лизинг стандарт ли му викаш? Реалността в България е, че дори и да го достигнем този 'стандарт', масовият българин ще се класира за Дачия ет бест.
              ...ааа не е само в БГ... По пътищата на Западна Европа вече има повече Дачии, отколкото G класи, Дефендъри, Дискота, Патрули и Ленд Круизъри взети заедно... т.е. по-евтино е, не се занимаваш толкова с ремонти (и колко скъпи), данъците им са по-малки (макар, че парадокс - дизелите на Рено/Нисан не са точно от най-щадящите екологията)...
              KIA и Хюндаите пък с 7 годишните гаранции направо ще са следващата масовка... Не може да се сравнят с 2-годишната на немските концерни... Уви, има и защо...

              P.S. ...не че вчера не видях на бензиностанцията (JET най-евтината в района) как достолепни баба и дядо зареждаха също толкова достолепна, поне 30 годишна S 500 класа... Жалко, че не можех да снимам и да направя клип...
              Йънг и Олдтаймерите са друга бира...
              Последно редактирано от ivied; 15-02-17, 11:15.

              Коментар


              • От: На изчезване ли са истинските автомобили?

                Първоначално публикуван от ivied Преглед на мнение
                ..
                KIA и Хюндаите пък с 7 годишните гаранции направо ще са следващата масовка... Не може да се сравнят с 2-годишната на немските концерни... Уви, има и защо...

                ...
                Същите у Хамериката са с 10г. гаранция. Защо ли?

                Коментар


                • От: На изчезване ли са истинските автомобили?

                  Първоначално публикуван от ivied Преглед на мнение
                  ...ааа не е само в БГ... По пътищата на Западна Европа вече има повече Дачии, отколкото G класи, Дефендъри, Дискота, Патрули и Ленд Круизъри взети заедно... т.е. по-евтино е, не се занимаваш толкова с ремонти (и колко скъпи), данъците им са по-малки (макар, че парадокс - дизелите на Рено/Нисан не са точно от най-щадящите екологията)...
                  KIA и Хюндаите пък с 7 годишните гаранции направо ще са следващата масовка... Не може да се сравнят с 2-годишната на немските концерни... Уви, има и защо...
                  Имам същите впечатления от последните ми излизания от БГ към западна Европа.
                  Предполагам търсенето на Дачия се дължи поради основно два факта: 1-ниска цена и 2 - експлоатационен период до 5г.
                  Кажете само за Кия и Х*уидай Защо? Защо ги купуват? Нито са евтини, на външен вид превъзхождат румънците, но са нещо особено. Качеството на материалите в купето и то посредствено. Гаранцията ли е това, което ще те накара да купиш, при положение, че вече всички предлагат удължена гаранция, пък дори и заплатена. Надеждност - Да бе да! Въобще загадка са ми!

                  Коментар


                  • От: На изчезване ли са истинските автомобили?

                    Бакшишите що карат корейски?
                    А тези простотии се правят от името на всички ни.
                    Даника
                    Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

                    Коментар


                    • От: На изчезване ли са истинските автомобили?

                      Първоначално публикуван от veskov Преглед на мнение
                      Бакшишите що карат корейски?
                      Щото си правят сметката.

                      Коментар


                      • От: На изчезване ли са истинските автомобили?

                        Първоначално публикуван от noname12 Преглед на мнение
                        ...
                        Кажете само за Кия и Х*уидай Защо? Защо ги купуват? Нито са евтини, на външен вид превъзхождат румънците, но са нещо особено. Качеството на материалите в купето и то посредствено. Гаранцията ли е това, което ще те накара да купиш, при положение, че вече всички предлагат удължена гаранция, пък дори и заплатена. Надеждност - Да бе да! Въобще загадка са ми!
                        Продължава да ми е загадка откъде му идва на бай Ганьо самочувствието да се изхвърля с такъв пренебрежително-подигравателен тон за корейските коли?!? Точно пък по показател "надеждност" корейците много отдавна са заели водещи позиции.
                        Преди няколко годинки в Тубата беше доста популярно едно видео, на което беше заснет босът на VW по време на инспекция на Хюндай i30



                        Някъде след 1:30 идва интересният коментар (касаещ механизмът за коригиране на височината на волана): "Не дрънчи ... Защо те го могат ... БМВ не могат, ние не го можем ... "
                        Ние не сме неутрални!

                        Коментар


                        • От: На изчезване ли са истинските автомобили?

                          Първоначално публикуван от noname12 Преглед на мнение
                          ...
                          Кажете само за Кия и Х*уидай Защо? Защо ги купуват? Нито са евтини, на външен вид превъзхождат румънците, но са нещо особено. Качеството на материалите в купето и то посредствено...
                          Освен ако няма някаква канска разлика в качеството на материалите при корейците между Европа и Щатите - нещо си в грешка.

                          А защо се купуват мога да ти кажа - понеже идват от далеч. Понеже едно време БЯХА по-евтиняк и дрънкулки от другите. Това обаче докарва на клъвналия веднъж собственик нещо което го няма при другите марки: всяка смяна на модела докарва ПО-ХУБАВ във всяко отношение модел. По-удобен, по-красив, по-наточен, по-сериозен.

                          При другите марки, включително тези които са ми най в кръвта като Хонда, всеки нов модел е просто РАЗЛИЧЕН, не по-добър. Да не говорим за ада в който се бухнаха от дизайнерска гледна точка и от който все още не са се измъкнали (това в Щатите де, където две десетилетия за да си купиш красива Хонда трябваше да си купиш Акюра).

                          Та с думи прости - корейците са новите японци: започнаха като голтаци, обраха бъзиците, но си бутат дебелите челца напред, и в момента са в ситуацията в която бяха японците между 90та и 95та: ръгай чушки в боба, ръси пари и върху дизайнери и върху инженери, и се чуди на резултата.

                          Цял живот съм бил "японец", нищо друго не признавам, но Хюндай са единствените през които съм минал и останал. Тойота три години (супер кола, но като дойде време за смяна едно такова чувство на "дай да пробваме нещо друго"), после пет години мицубиши (невероятен красавец, но австралийска сглобка и което не беше австралийско - то не се строши, отделно разни дразнещи детайли плюс реалните проблеми като епидемично протичащо радиаторче за парното, точно под което е релето за автоматика, реле за 7$ но НЕопаковано в найлонче, щото все пак е вътре в купето, и после сваляй таблото за да смениш петдоларово реле щото никой не се сетил да го покрие).

                          От там една Соната, три години, имаше си и забележки но за цената си беше невероятна и като дизайн и като всичко останало, след нея Санта Фе дълга база, и сега пак същото Санта Фе - за пръв път в живота си повтарям не само марка, но и модел.

                          И между новото и старото - ВСИЧКИ, ама ВСИЧКИ проблемчета които са ме дразнели в старата са оправени в новата, включително дразнители които не съм споделял с никой. Отделно че си остава по-евтина от конкуренцията си, с ниво на оборудване което някои от конкурентите и просто нямат. И отделно че пак могат да се изключат всичките електроники и да си дрифтиш в снега с поведение на кола със задна предавка, и пак имитацията на централен блокаж просто работи, и пак продължава да си гази в снега с калпавите "мешани" гуми точно както на мен ми уйдисва, и тъй нататък.

                          И пак аз си нагласям в менюто кога да ми светне чуденката за следващата смяна на маслото, а не да ми стане километража на коледна елха като наближи време за преглед и да трябва да си купувам инструмент (вярно, вече евтин) за да нулирам прегледа като си сменя маслото при моите цигани с моето си масло.

                          Чисто и просто - корейците в момента правят това което правеха читавите производителите едно време - с всяко поколение вадят нещо по-хубаво, и не се срамуват от никой. И няма за какво. И носят на собствениците си чувството за което ревем в тази тема: че сме запазили читавото, и че новите глезотии не са ни стрували нещо съществено и важно от предишния модел което вече нямаме в новия.

                          От човека който се е въргалял от смях на рекламите на Хюндай през 90те чудейки се колко ниско трябва да падне човек за да се качи в подобно нещо, въртейки ключовете на црх-а и прелюда с четирите завиващи на пръстче.
                          But wait ! Вече няма ни црх, ни прелюд...
                          Последно редактирано от Goblin; 15-02-17, 17:22.
                          Издъних се на Тюринг теста

                          Коментар


                          • От: На изчезване ли са истинските автомобили?

                            Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
                            Освен ако няма някаква канска разлика в качеството на материалите при корейците между Европа и Щатите - нещо си в грешка.

                            ...
                            Тъй- тъй, како Минке, убуу ги нижеш. Увлекателно четиво си сътворил, а отиде ли да пробваш моята? Сорентото го завторихме- 2006 си фана пътя, сега сме на 2016-та. На другарката от 2009, обаче, ѝ идва времето... Жа ма завтаряш ли, али да са огащвам?
                            Прави каквото щеш, ама да стане както трябва.

                            Коментар


                            • От: На изчезване ли са истинските автомобили?

                              Първоначално публикуван от noname12 Преглед на мнение
                              Предполагам търсенето на Дачия се дължи поради основно два факта: 1-ниска цена и 2 - експлоатационен период до 5г.
                              Ще са любимци и на застрахователите - няма в момента нова кола с такива цени на едрогабаритните части. И като цяло поддръжката им е доста лека, също предимство е, че за парите си получаваш свеж автомобил с проверени и семпли технологии, които не са много взискателни. Общо взето автомобил избора на прагматика. Лошото е, че постепенно с напредването и подобряването на комфорта и материалите сметнаха за нужно и да си ескалират цените.
                              Всеки трети е шести

                              Коментар


                              • От: На изчезване ли са истинските автомобили?

                                Първоначално публикуван от Тропчо Преглед на мнение
                                Тъй- тъй, како Минке, убуу ги нижеш. Увлекателно четиво си сътворил, а отиде ли да пробваш моята? Сорентото го завторихме- 2006 си фана пътя, сега сме на 2016-та. На другарката от 2009, обаче, ѝ идва времето... Жа ма завтаряш ли, али да са огащвам?
                                Явно имаш някакъв опит с тия автомобили, ама нищо не ти се разбира.
                                Всеки трети е шести

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X