От: Помощ за оглед на кола в София
Както казах, волана и скоростния лост са много относителни, ноооо съм забелязал, че педалите се износват равномерно. Някои от бившите служебни коли ги наблюдавам и след продажбата, защото съм ги продавал на близки мои хора. По тази снимка залагам на нещо около 200 000. Иначе джамбазите сменят скоростен лост, разни бутони за стъкла и подобни износващи се елементи. Моята 307-ица не беше маскирана за продажба, и салона изглежда значително по-зле от тези по автокъщите. На другата крайност са двигател, без грам омаслено, и ходова част без никакви луфтове. Ама и предишния собственик се оказа не я е купувал напудрена от джамбазин. Отделно, преди да я взема, справка по VIN показа състояние и окомплектовка на 100%.
Както казах, волана и скоростния лост са много относителни, ноооо съм забелязал, че педалите се износват равномерно. Някои от бившите служебни коли ги наблюдавам и след продажбата, защото съм ги продавал на близки мои хора. По тази снимка залагам на нещо около 200 000. Иначе джамбазите сменят скоростен лост, разни бутони за стъкла и подобни износващи се елементи. Моята 307-ица не беше маскирана за продажба, и салона изглежда значително по-зле от тези по автокъщите. На другата крайност са двигател, без грам омаслено, и ходова част без никакви луфтове. Ама и предишния собственик се оказа не я е купувал напудрена от джамбазин. Отделно, преди да я взема, справка по VIN показа състояние и окомплектовка на 100%.
Коментар