Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Помощ за оглед на кола в София
Свий
X
-
От: Помощ за оглед на кола в София
Браво, майсторска изработка. То и моята идея е такава, от нещо подобно на жило, на Фиат Браво-то ми щеката представлява нещо като пружина, но е права.
Я кажи за свалянето на картера, лесно ли е, и освен гарнитура друго трябва ли ? Аз до тук за 1300 км. от смяната на маслото, не забелязвам да намаля. За 5 поредни минавания на проход Шипка, като сляза в Габрово и пак за почвам да катеря до Фърговци на 750 н.м.в., ми дава разход 4.1-4.2 карам спазвайки ограниченията, ама нагоре си я настъпвам. Напълних я хубаво догоре, минал съм почти 1200 км. и ми показва, че мога да мина още 350 км. Надявам се до края на месеца да ги мина, да заредя и да видя колко ще даде.
Коментар
-
От: Помощ за оглед на кола в София
Картера е без гарнитура, само със силикон още фабрично. Иначе свалянето е с пиниз - като се развият 'сите болтове остават две шпилки, които като ги развиваш избутват картера и го отлепят от силикона. Без тях се криви и после трудно се уплътнява, макар че не е голяма драма тъй като нов (говоря за чисто нов) картер е около 40тина лева.What Orwell feared were those who would ban books. What Huxley feared was that there would be no reason to ban a book, for there would be no one who wanted to read one.
Коментар
-
От: Помощ за оглед на кола в София
Такаааа, поне си поиграх. Явно от маслото термшлауха се размекна и разду. Днес чак косата ми(не че имам много) изтръпна. Вадя щеката и масло по нея никакво,само на връхчето и. След няколко секундно изтръпване ми светна лампата - термошлауха се раздул и уплътнил в тръбичката, която в картера е доста тънка. Още в началото усетих, че луфта е много малък, но все пак беше достатъчен. Сложих безсмъртната щека. Дано наистина се окаже такава.Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.
Коментар
-
От: Помощ за оглед на кола в София
Първоначално публикуван от swartalf Преглед на мнениеОт ляво е новата, купена от пежо - дясно е оригиналната..
[ATTACH=CONFIG]983129[/ATTACH]
D
На Форд 1.8 TDCI имах проблем с една дюза, всъщност проблема се оказа чисто електрически с пиезото на въпросната дюза.Аз съм със Сименс VDO и пиезо отделно не се предлага .За да съм сигурен че няма проблем с окабеляване и изхода на ЕКУ -то,размених 3 дюза с 1 ва.
Намерих си ново пиезо от рено или Пежо ,с коренно различен номер ,ставаше само като резба,пратих дюзата и новото пиезо във дизел сервиз във Варна,след ден ми върнаха дюзата настроена и си я монтирах.Обаче заради тази медна шайба,плющеше жестоко от дюзата.
Припилих я с водна шкурка и заспа,от тогава съм минал сигурно около 20 000 км.
Не съм знаел че се приписва ,при мен рейла на моменти вдига 2600-2700 бара.Последно редактирано от Roninn; 10-04-19, 19:20.Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
-
От: Помощ за оглед на кола в София
Първоначално публикуван от Стоян Боюков-Sariones Преглед на мнениеЩо някой не премести темата? Тъпо е да свети тук (в този раздел) при нов отговор.Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.
Коментар
-
От: Помощ за оглед на кола в София
Някой може ли да направи преразказ по картинките?
Да кажа и какви са проблемите. Сутрин като запаля колата, много пуши. Пуши около минута-две бяло-сивкав пушек и спира. При изрязване в движение на загряло, няма никакви пушеци. На студен мотор не съм я виждал отзад. Като е студен двигатела, доста тресе. Като загрее, тресенето доста намаля. Колата няма проблем с вървенето, направо се изстрелва. 1.6 ХДИ 90 коня.
ПП : Не гори масло нито антифриз.Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.
Коментар
-
От: Помощ за оглед на кола в София
Първоначално публикуван от kameno karp Преглед на мнение[ATTACH=CONFIG]988778[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]988779[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]988780[/ATTACH]
Някой може ли да направи преразказ по картинките?
Да кажа и какви са проблемите. Сутрин като запаля колата, много пуши. Пуши около минута-две бяло-сивкав пушек и спира. При изрязване в движение на загряло, няма никакви пушеци. На студен мотор не съм я виждал отзад. Като е студен двигатела, доста тресе. Като загрее, тресенето доста намаля. Колата няма проблем с вървенето, направо се изстрелва. 1.6 ХДИ 90 коня.
ПП : Не гори масло нито антифриз.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар