Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Помощ за оглед на кола в София

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Помощ за оглед на кола в София

    Първоначално публикуван от Desert_Ant Преглед на мнение
    А какъв ти е избора? Лично ти препоръчвам да го разкараш. АКо те гризе съвестта, засади една фиданка някъде... иначе от тая работа само хубости следват
    Загрява по-бързо при определени режими, когато тая система си работи. По принцип, на тоя баш не знам как е.
    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

    Коментар


    • #62
      От: Помощ за оглед на кола в София

      Първоначално публикуван от kameno karp Преглед на мнение
      Въпроса ми беше, какъв клапан да купя, не дали да купя.
      И нов да купиш след година - две като почне да дава ядове пак ще го изхвърлиш .
      Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

      Коментар


      • #63
        От: Помощ за оглед на кола в София

        Е нов де, аз стар си имам. Тия цени дето съм ги писал по - горе са за нови от магазина.
        Към Бранко един въпрос. Какъв антифриз сложи, че тука малко се огермечих. Вчера ги гледах в Ауто бокс и нито един не беше одобрен от РСА.
        Последно редактирано от kameno karp; 09-03-19, 08:11.
        Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

        Коментар


        • #64
          От: Помощ за оглед на кола в София

          Първо за антифриза.
          - На този двигател съм срещал и син и червен, лично не съм открил логика, но преобладава червения. Моята кола се оказва засега безкомпромисно поддържана в Сардиния, всички сменяни неща по нея все са от високия ценови клас. Беше със син антифриз, под минимума. В Аутобокс, където ми поддържат Фиата от 10 г. и определено си разбират от работата, провериха, че по книга антифриза трябва да е червен. Сложиха от тeхния Hilber, в момента 1 л. концентрат е около 9 лв. в сайта им. За около 1000 км. изгуби около 200-300 мл. като изгася и капачката на разширителния съд много леко съска, сега с новата се надявам да се оправи.

          Сега за ЕГР.
          Понеже участвам в организацията на сравнително голям автопарк, също като автора на темата съм на принципа всичко да се придържа в заводски вид. Отделно, че не харча мои пари. Според мен провери на този двигател, като се скапе ЕГР какво се случва. Имам на подчинение около 40 бр. Форд Транзит Djumbo, там е оле мале. Преди 7 г. ми се скапа ЕГР на път. Влезе в някакъв "авариен режим" и 150 км. се прибирах 7-8 ч. и пушеше страшно. Отделно имах късмета да съм заредил гориво преди да тръгна, че за тези 150 км. ми изгори поне 40 л. нафта, при нормално гори около 10/100. Но на този двигател, въпреки всички мои усилия, не съм открил някой да го маха. И не е като да не съм търсил, защото плащаме неустойки при недоставена стока. На година средно 3-4 клапана дефектират. На моя ван, клапана, който сложиха тогава в Мото Пфое вече е на над 300 000 км, но ние имаме скоростоограничители и караме на 1500-1700 оборота, ако това има някакво значение.
          Сега относно къде има най-много инфо за 1.6 HDI
          Преди няколко години стана разкол в Пежо Форума и той се раздели на ПКБ (Пежо Клуб България) - официален форум и ПФБ (Пежо Фенс България) - алтернативен форум, като двата форума са на нож по между си.
          Там има отговори на всички въпроси, има приемчици от сервизи, хора с опит и най-всякакви. Отделно форумите са много френдли. Няма отговори от рода на жълт, използвайте търсачката (която не работи) и т.н.
          Но не се регистрирай с еднакво име, не допускат да си член и на двата форума, даже ако имат съмнение, проверяват АР адреси и подобни. Изглежда несериозно, но там много следят за това и блокират без предупреждение.
          До колкото съм чел там, съм останал с впечатление, че ЕГР поти винаги се премахва. Ако искаш попитай и ти, най-вероятно веднага ще ти дадат линкове към темите в, които е разисквано подробно.
          И, я кажи за щеката за маслото, че ми е много инересно, здрава или счупена беше ?

          Коментар


          • #65
            От: Помощ за оглед на кола в София

            Преди да питам тук, доста четох. Общо взето никой не купува, всеки затапва. Резултата е по-бавно загряване и по-тракащ мотор. Турбината няма никакъв луфт. Щеката е здрава. Явно Автомотор ще отда да сменят ЕГР. Според този който прави диагностиката е напълно вероятно колата да е на реални километри. 163000.
            Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

            Коментар


            • #66
              От: Помощ за оглед на кола в София

              Щеката се чупи лесно, предимно зимата, още на 2-3 годишни коли. Смени си я превантивно, хем новата ще влиза без проблем. Аз за всеки случай направих една резервна от 1.8 мм. поДцинкована тел, ползвах новата за шаблон, докато е още права.

              Коментар


              • #67
                От: Помощ за оглед на кола в София

                Добре. Ще купя нова и ще направя по нея нечупеща се.
                Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

                Коментар


                • #68
                  От: Помощ за оглед на кола в София

                  Щеката при мен е от фибростъкло - досущ въдица Май нея я дават като замяна която уж не се чупела или поне като се счупи не остава вътре парче, ама си е бошлаф работа...

                  За ситроен доста инфо има в ситроен форума, като информацията често е подробна и хората които знаят гледат да помагат.

                  Прясно инфо за този двигател - 4 дифтунги за инжекторите от СФА - 17 лева. Днес сменях тази пропусналата предишния път при мен. Естествено този път като свалих инжектора се оказа, че не беше пропуснала изобщо... Закон на Мърфи в най-чист вид.

                  Впрочем и нова щека в СФА/АМК струва 17 лева.
                  What Orwell feared were those who would ban books. What Huxley feared was that there would be no reason to ban a book, for there would be no one who wanted to read one.

                  Коментар


                  • #69
                    От: Помощ за оглед на кола в София

                    Исках да "чуя" мнението на Сотир Сариев за ЕГР. Категорично препоръчва затапване - няма какво повече да се говори според мен по този въпрос.

                    П.С. Сотир Сариев си е гуру на тема Пежо. А мнението му е в "алтернативния форум" на втора страница в подраздел 307.

                    Коментар


                    • #70
                      От: Помощ за оглед на кола в София

                      Първоначално публикуван от BRANCO Преглед на мнение
                      Исках да "чуя" мнението на Сотир Сариев за ЕГР. Категорично препоръчва затапване - няма какво повече да се говори според мен по този въпрос.

                      П.С. Сотир Сариев си е гуру на тема Пежо. А мнението му е в "алтернативния форум" на втора страница в подраздел 307.
                      Значи, прицнипно дизела е за шлепове, локомотиви и подводници... но ако се падне в кола, ЕГР-а си е жива мизерия, след него колектора прилича на пещите в Аушвиц. Имали възможност за читаво премахване - задължително. За бавното загряване... е то има ли съвременен дизел да загрява бързо, за това ги оборудват с печки.

                      п.с. Цените за НОВ са неприятни. Интересно обаче коя е ОЕМ марката на тоз двигател, че да се търси най-читавото
                      После смерти плохие десептиконы попадают в Автоваз

                      Коментар


                      • #71
                        От: Помощ за оглед на кола в София

                        На Пикасото ми се счупи щеката и купих от Старс 94 такава каот фибро стъкло.
                        Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

                        Коментар


                        • #72
                          От: Помощ за оглед на кола в София

                          Ако е една бяла, със жълто, отделно парче отдолу, между min и max, тя наистина не се чупи, просто се отделят двата материала
                          За ангренажния ремък проучва ли нещо ? На мен в Пежо и Ситроен ми дадоха цени малко над 900 лв. Ремъци, ролки, масло + 4 бр. филтри, водна помпа и антифриз. Следваща смяна на ремъка дават след 100 000 км. или 10 г. В Аутобокс дадоха 60 000 км. или 5 г. и всичко за 538 лв. Но при тях ползвам 15 % отстъпка на части и труд. Малко съм скептичен за ремък и 10 г. Искаше ми се да я обслужа в официален сервиз, но при разликата в цените предпочитам на 5 г. да давам на половина.

                          Коментар


                          • #73
                            От: Помощ за оглед на кола в София

                            Стария собственик ми даде и агренажен комплект. Купил го но в сервиза му казали, че първата смяна е на 180 000 км и още е рано за смяна. Във вторник ще ходя да го сменят. Частите са от Старс. Ремъка е Дайко, на другите нищо не пише.Всичко е в кутия комплект. Мейд ин франсе.
                            Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

                            Коментар


                            • #74
                              От: Помощ за оглед на кола в София

                              Щях да пропусна нещо много важно, което ние научихме по трудния и много скъп начин !!!
                              Тези автомобили оригинално имат настройка при работещ двигател, като спреш на място, излезеш от него, затвориш вратата и се само заключват много бързо. При нас вторите ключове бяха в лизинговата компания. Та според мен тази настройка трябва да се изключи, но повечето собственици не знаят, че може. От "меню" на радиото влизаш в настройки, показва на централния дисплей, и се изключва. Проверка се прави, като при спрял, заключен и с не работещ двигател автомобил отключваш с бутона на ключа, изчакваш минута-две, и ако не се заключи всичко е ОК. Втори оригинален ключ с бутони може да си набавиш за около 100 лв. На моето Пежо само заключването си действаше.

                              При нас получихме голяма партида коли за кратко време и още първата седмица започнаха сутрин един през друг да ми звънят, че не могат да си влязат в колата. Кой на спирка на градския транспорт спрял за цигари, кой за баничка, и все на оживени места. Доста пари дадохме по аварийни ключари, и някой друг Акт от Полицията за тези на които им се случи по оживени софийски места.
                              Ама поне разбрах, че никой не спазва спусната от мен заповед, да не се излиза от кола с работещ двигател

                              Коментар


                              • #75
                                От: Помощ за оглед на кола в София

                                На сина се самозлючва, ако известно време след като отключиш не отвориш вратата. Отвориш ли веднъж вратата, проблеми няма. За тая не знам дали е включена тази функция.
                                Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X