От: винетки 2016
В цялата тема останах с впечатлението, че винетка от 67 лв. отговаря на състоянието на пътната мрежа, а 97 левовата не. Споровете ви много приличат на политическите такива. Винаги ще има мрънкащи, но винетка и за 150 лв. няма да е проблем, когато примиера на държавата, който и да е той каже:
"Построихме магистрали едиколко си, с пари от републиканския бюджет. Това ще значи, че имаме работеща икономика и налозите отиват по предназначение, а не се стрялкат като атоми. Сега не е ясно кое къде влиза и къде излиза, с изключение на някоя евротабела.
Относно пътищата. Първокласните и второкласните са по-добре от време оно, но за третокласните ми се плачи. Градище-Левски, хората си бяха направили път през нивата (черен), по него спокойно се караше със 60 км/ч, което не можеше да се каже за асфалтираният.
В цялата тема останах с впечатлението, че винетка от 67 лв. отговаря на състоянието на пътната мрежа, а 97 левовата не. Споровете ви много приличат на политическите такива. Винаги ще има мрънкащи, но винетка и за 150 лв. няма да е проблем, когато примиера на държавата, който и да е той каже:
"Построихме магистрали едиколко си, с пари от републиканския бюджет. Това ще значи, че имаме работеща икономика и налозите отиват по предназначение, а не се стрялкат като атоми. Сега не е ясно кое къде влиза и къде излиза, с изключение на някоя евротабела.
Относно пътищата. Първокласните и второкласните са по-добре от време оно, но за третокласните ми се плачи. Градище-Левски, хората си бяха направили път през нивата (черен), по него спокойно се караше със 60 км/ч, което не можеше да се каже за асфалтираният.
Коментар