Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Разпределяне на въртящия момент на преден и заден мост

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Разпределяне на въртящия момент на преден и заден мост

    Не, просто имате пропуски по физика. В което няма нищо срамно, никой не е специалист по всичко. И дали знаеш как работи диференциала или не не те прави по-добър или по-лош офройдър
    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

    Коментар


    • От: Разпределяне на въртящия момент на преден и заден мост

      Първоначално публикуван от kokocholi Преглед на мнение
      Попрочетох постовете на колегите и от моя опит като собственик на дино-стенд мога да кажа , че ако един пълноприводен автомобил с парт-тайм има 170к.с. на колелата при измерване само заден мост то той има почти толкова и при измерване на двата едновременно . Естествено има загуби от триене на гуми и работа на зъбните предавки. Винаги съм мислел че в този случай имаме предаване на мощност и в.м. 50/50 ... ама явно не. И тогава възниква въпроса - какво е отношението преден /заден мост при блокиран м/у осев диф ?
      Ако стенда има два барабана и измерваш в режим 4H(или L), всеки ще отчете по 170 к.с. или по 85? Или има само един измерващ барабан и един свободен и може да измерва по един мост?

      Коментар


      • От: Разпределяне на въртящия момент на преден и заден мост

        Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
        Не, просто имате пропуски по физика. В което няма нищо срамно, никой не е специалист по всичко. И дали знаеш как работи диференциала или не не те прави по-добър или по-лош офройдър
        Хм, това е доста спорно
        В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

        Коментар


        • От: Разпределяне на въртящия момент на преден и заден мост

          Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
          Не, просто имате пропуски по физика. В което няма нищо срамно, никой не е специалист по всичко. И дали знаеш как работи диференциала или не не те прави по-добър или по-лош офройдър
          И кое те кара да пишеш че хората имат пропуски по физика?
          Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
          Дий Снайдер

          Коментар


          • От: Разпределяне на въртящия момент на преден и заден мост

            Първоначално публикуван от Ivan_J Преглед на мнение
            Ако стенда има два барабана и измерваш в режим 4H(или L), всеки ще отчете по 170 к.с. или по 85? Или има само един измерващ барабан и един свободен и може да измерва по един мост?
            Резултата при измерване на един или два моста винаги е приблизително един и същ. Жалко , че няма опция да отчита резултати в един и същи момент по отделно за двата барабана. Но , дори и да имаше най-много да установим , че Ауди куатро е 60/40.
            Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
            Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

            Коментар


            • От: Разпределяне на въртящия момент на преден и заден мост

              Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнение
              И кое те кара да пишеш че хората имат пропуски по физика?
              Ами обективния факт че дрънкат глупости по въпроси от физиката. Като прословутото 50/50 на парт-тайма.

              Айде и аз да повторя - няма лошо да си караш колата и без да разбираш от теоретична механика ама като почнеш да я обясняваш вече става друго.

              Коментар


              • От: Разпределяне на въртящия момент на преден и заден мост

                Да,виждам хора с опит да не правят разлика м/у мощност,въртящ момент и обороти. Ама и без желание да попият нещо. И добро обяснение имаше по-назад,ама трябва да се прочете внимателно на трезво.
                Калин Владов,09РСПБЗН

                Коментар


                • От: Разпределяне на въртящия момент на преден и заден мост

                  За да се избегне намесата на мощност и обороти, задачата може да се сведе до чиста статика.
                  Нищо не се върти и нищо не се движи по трансмисията.
                  Джипа е запънат срещу стена и гумите му НЕ боксуват. Само двигателя реве и се опитва да премести стената, ама нищо не се случва.
                  Двигателят подава въртящ момент примерно 100Nm. Условието за статичност е сумата от всички въртящи моменти да е нула.
                  Въртящият момент на всяко колело е равен на силата с която бута умножена по радиуса на гумата.
                  Ха сега сметнете наум къде колко въртящ момент се предава при различни на брой движещи колела!
                  LZ5ZI qth HASKOVO
                  Pajero II GLS 3000 V6

                  Коментар


                  • От: Разпределяне на въртящия момент на преден и заден мост

                    Първоначално публикуван от ivan4o Преглед на мнение
                    Въртящият момент на всяко колело е равен на силата с която бута умножена по радиуса на гумата.
                    Ха сега сметнете наум къде колко въртящ момент се предава при различни на брой движещи колела!
                    Значи, слагаме 39-тки гуми, като добавяме още 2, най-добре още 4 колела. Получаваме 8, умножено по 100 Nm, че и по 3, щото с толкова 39-тките са с по-голям радиус от стоковите гуми. Махаме двигателя и слагаме едни велосипедни педали. Получаваме 800 к.с. от един човек? Открихте го, открихте перпетуум мобилето!
                    "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                    Коментар


                    • От: Разпределяне на въртящия момент на преден и заден мост

                      Само дето тези на колелата са от другия край на уравнението и сумата им от всичи те заедно трябва да е 100 Nm.
                      LZ5ZI qth HASKOVO
                      Pajero II GLS 3000 V6

                      Коментар


                      • От: Разпределяне на въртящия момент на преден и заден мост

                        Не става изобщо със статика.

                        Иначе спокойно можеш да си спреш колата със някакви нютонметри на предния мост и точно толкова ама в обратната посока, на другия. И нищо няма да разбереш, освен че има и циркулиращ момент.

                        Коментар


                        • От: Разпределяне на въртящия момент на преден и заден мост

                          Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                          Значи, слагаме 39-тки гуми, като добавяме още 2, най-добре още 4 колела. Получаваме 8, умножено по 100 Nm, че и по 3, щото с толкова 39-тките са с по-голям радиус от стоковите гуми. Махаме двигателя и слагаме едни велосипедни педали. Получаваме 800 к.с. от един човек? Открихте го, открихте перпетуум мобилето!
                          В стремежа си да се направиш на интересен , пишеш щуротиЙ .
                          Както казваше Кольо , що не си гледаш житцето на Андрешко , там ти е силата .
                          Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                          Коментар


                          • От: Разпределяне на въртящия момент на преден и заден мост

                            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                            Не става изобщо със статика.

                            Иначе спокойно можеш да си спреш колата със някакви нютонметри на предния мост и точно толкова ама в обратната посока, на другия. И нищо няма да разбереш, освен че има и циркулиращ момент.
                            В смисъл единия мост се опитва да движи назад а другия напред ли имаш предвид?
                            И в този случай ще има по 50Nm на всеки при идващи 100, само дето няма нужда от стена.
                            LZ5ZI qth HASKOVO
                            Pajero II GLS 3000 V6

                            Коментар


                            • От: Разпределяне на въртящия момент на преден и заден мост

                              Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                              В стремежа си да се направиш на интересен , пишеш щуротиЙ .
                              Както казваше Кольо , що не си гледаш житцето на Андрешко , там ти е силата .
                              Ами преди мен са ги написали и аз показвам абсурдността на "формулата". Въртящият момент на колелото НЕ зависи от радиуса на гумата, а от радиуса и предавателното число на зъбното колело, въртящо съответната полуоска. Колкото по-големи гуми слагаш, толкова по-дълъг "лост" противодейства на въпросния въртящ момент и затова са терзанията в този форум: "ще завърти ли джипката ми 33-ки гуми". А ти вземи се откажи доброволно от участие във форумния спорт МСТБГ, щото явно и уроците по физика си ги пропуснАл у началното училище.
                              "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                              Коментар


                              • От: Разпределяне на въртящия момент на преден и заден мост

                                Ама вие сериозно ли си мислите че при 100Nm от СК отиват 100Nm на предния мост и 100Nm на задния? БаХти искам такава раздатка и аз, ще ми реши много проблеми. И ще патентовам Парт-тайм 100/100.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X