Здравейте, мисля че темата ще е интересна на всичкио които си нямат шнорхел. Моля нека който има опит в самоделното поставяне на шнорхелчето нека сподели. А като за начало имам един въпрос, няма ли опастнос при силен вълеж са проникне вода през тръбата и да намокри филтъра и съответно карбуратора?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Монтиране на шнорхел
Свий
X
-
Ако искаш да свършва вертикално, откоре трябва да сложиш гъба - покрив. Обаче клоните ще ти я откъснат. За да не стане така, просто трябва да подгънеш края на тръбата покрай покрива на колата, и да оставиш приемния отвор отдолу. И да сложиш мрежа, за да не вадиш после от филтъра пчелни семейства, мишки и чашки от кафе.
-
Здравейте и от мен. Аз сащо се каня да си направя шнорхел и аз имам няколко вапроса.
1. Как да изведа отдушниците на картера, скоростите и раздатъчната кутия.
2. Какво трябва да направя по двигатела за да работи във вода.
Предварително БЛАГОДАРЯ !!!99 WJ V8, 5" lift long arm, 35"...
It's a Jeep thing - you wouldn't understand..!
Коментар
-
не знам дали мога да споменавам имена на фирми ама една фирма която се занимава със ауспуси в дружба 2 в софия може да ти спретне доста добър шнорхел на прилична цена и от истински метални тръби. с първата ми 'жипка беха първите експерименти преди 4-5 години. получи се уникално добре и със материала излиза около 120 кинта. и е доста по-добре от сафари или други аналози щот нема чупене. ако шефовете тука разрешат ще дам адреса. горещо ви го препоръчвам. а за ''гъба отгоре от верижни трактори е перфектно. имат си и една готина системка вътре. а и за шише ракия мо'е да земеш
. а същата си има и мрежа и т.н. а и нема чупене (изпитано).
висете отпуснато
Коментар
-
да не е ЕМ-КОМПЛЕКТ ?Първоначално публикуван от dhxне знам дали мога да споменавам имена на фирми ама една фирма която се занимава със ауспуси в дружба 2 в софия ...
помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117
Коментар
-
Нормалните трактори не ходят в горота, а орат полето!
Още много машини работят в тежки условия, и пак не живеят там, където джиповете на лудите! Не може да се сравняват защитните конструкции на мотокарните филтри от складовете за насипни товари, които изобщо няма кво да дишат, с въздухозаборниците на волните хулигани, за които има въздух на воля, освен ако заборника не е защипан. На няква изложба в София изобщо се рекламираше стрийт-рейсърки филтър на края на шнорхела като върха на тунинга. Връх - връх, нали най-отгоре, ама пак се олях с кафето от смях.
Общо взето погледни оранжевия камион на В. Петров, там въпроса със шнорхела в широколистна гора е решен. И няма място за спор, като в цифровата техника. Или работи, или не. Е, там работи.
Коментар
-
Обикновената практика е да ги изведете към шнорхела. На всички тези агрегати има препазни клапани които следва да се заменят с штуцери.Първоначално публикуван от malinovЗдравейте и от мен. Аз сащо се каня да си направя шнорхел и аз имам няколко вапроса.
1. Как да изведа отдушниците на картера, скоростите и раздатъчната кутия.
Какво трябва да направя по двигатела за да работи във вода
Зависи от двигателя! Дайте модела пък ще помислим...
Коментар
-
а тия самоделни шнорхели, при които тръбата "гледа" назад как се справят на магистралата? Чувал съм, че някои даже си ги свалят, щото не могат дадат достатъчно въздух... Марковите обикновено са от еластичен много здрав материал и са обърнати напред - при движение с по-голяма скорост се получава налягане /а не вакуум/ и дори се подобрява работата на мотора...
Само не ми казвайте, че карате само офроуд, защото за да стигнеш да офроуда винаги се налага да караш по шосе!
помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117
Коментар
-
Според мен правилната посока на отвора за въздух е надолу, а не назад. Наистина, когато е насочен назад ще се проявява обратно налягане при по-голяма скорост на движение.
Ако пък отвора е насочен напред при движение с голяма скорост и респективно силен снеговалеж например може да се стигне до пълно запушване и обледеняване.
Най-добре според мен, е шнорхела да може да се „изключва” лесно и удобно. Шнорхела може да създава множество проблеми особено през зимата при студен и влажен въздух.
Коментар
-
има един тип "циклон" - отгоре имат цилиндър, в който въздуха се върти и по-тежките частици /например песъчинки/ се изхвърлят по края от центробежните сили...Първоначално публикуван от VPetrovСпоред мен правилната посока на отвора за въздух е надолу, а не назад. Наистина, когато е насочен назад ще се проявява обратно налягане при по-голяма скорост на движение.
Ако пък отвора е насочен напред при движение с голяма скорост и респективно силен снеговалеж например може да се стигне до пълно запушване и обледеняване.
Най-добре според мен, е шнорхела да може да се „изключва” лесно и удобно. Шнорхела може да създава множество проблеми особено през зимата при студен и влажен въздух.помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117
Коментар
-
Циклона е важен в голям прахоляк. Ако искаш и такава екстра, може да си сложиш филтър от мотокар, в него има едно обръщане на 180 градуса, ама трябва да правиш тапа за дренажа, щото щатно има само един прищипан маркуч.
Даже и в пясъчна пустина, запрашеността на 1 метър височина спада до 60%, а покривите на нормалните джипове са на 2 метра, така че едва ли има смисъл.
Обаче така или иначе не намирам любимият корпус за филтър от Фиат Фиорентино. Казват че той бил истината, щото толкова здрав, че можело ако искаш да го сложиш и отвънка.
Коментар
-
Мога да те заведа на места, където за 500м каране всичко става равномерно бежово от прах...Първоначално публикуван от СтефанЦиклона е важен в голям прахоляк. Ако искаш и такава екстра, може да си сложиш филтър от мотокар, в него има едно обръщане на 180 градуса, ама трябва да правиш тапа за дренажа, щото щатно има само един прищипан маркуч.
Даже и в пясъчна пустина, запрашеността на 1 метър височина спада до 60%, а покривите на нормалните джипове са на 2 метра, така че едва ли има смисъл.
Обаче така или иначе не намирам любимият корпус за филтър от Фиат Фиорентино. Казват че той бил истината, щото толкова здрав, че можело ако искаш да го сложиш и отвънка.
60% от 1 е 0.6 а от 1000 е 600, така че това с 60-те процента е супер относително... Имаш ли представа колко пъти е разликата в запрашеността между някоя високопланинска ливада и някоя прашна улица например?
Да не говорим, че пред теб може да кара друг джип - колко процента става запрашеността на 2м тогава?!
ПС: Фиатчето се казва Фиорино, а не Фиорентино, Фиумичино или Филипино
помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117
Коментар
-
Ъъъ ... вярно бе!
) Сигурно по радиото са пели италианска песен, колко му е
Или бяло, ако караш във варовикова кариера
Това с метъра е за единична машина разбира се. Така или иначе, най-тежките падат бързо. А проблема си остава, и е много тежък. Обаче ние сме дребни, и няма нито място, нито мощност за активни филтри. Съдба значи, ама пък не е толкова страшно откъм парите, и нищо не пречи и всеки ден да се сменя ако непрекъснато в такива условия...
Коментар
-
абе аз мисля, че хората питат как да си направят евтин шнорхел, пък и да е здрав. тва за филтъра от верижен трактор е сериозно. има ''защита'' колкото да не влязат клони в тръбата или косата на някоя ''манекенка''. щот може и по евтино да се мине с маркучи за хидравлични машини 'ма много изгарят на слънце и по големи клони ги цепят. пък циклонов филтър за у нас, хм май по-добре да си седи вкъщи на прахусмукачката (помага мноо ако имаш космато куче
). да бе ЕМ комплект е фирмата. ще ви спретнат убииствен шнорхел. ама аз не съм съгласен със шнорхела на червения УАЗ. според мен е недопустимо да има толкова прави ъгли. претендирам да разбирам малко щот съм бил про водолаз без майтап. всеки остър ъгъл намалява капацитета значително. избягвайте го по възможност. а т'ва как смуче може да се ''пипне'' с малко игра с цолажа на тръбите и консултация с някой авиоинжинер напримерно
.
висете отпуснато
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар