Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Монтиране на шнорхел

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    Дизела се пръсва от воден удар. А бензина просто угасва, после се разглобява, чисти, и пак върви.

    Коментар


    • #47
      С ауспуха няма проблем ,ако не го изгасиш ! Стоял съм по 3- 4 часа в във дълбока вода , и отзаде става ,,БАМБУЧА'' , Но изгасиш ли го , както каза Стефан е това е проблем !Границата .която си си поставил за дълбочина на газене , веднага се размива ,когато влезеш във реката ! Вълната която колата вдига ,зависи от скороста с която влизаш , от V на течението и т.н. ! При теб реката е бистра и с твърд грунд , ама по Варненско всички рекички имат прекрасно глинено дъно и потъването като крайна точка остава X!
      Стефане , вчера ,,маркуча" се предстви отлично (имам в пред вид като тяга , не ходих до любимото ми блато). Изпушва много малко бял пушек , само в началото . когато изфорсирам на място ! Какво може да му стане ма ДВГ-то ? Аз си мислех , че евентуалните проблеми може да са разход и загуба на мощност !Ако наистина е опасно за мотора ,ще го сменя , ако не е ще го оставя ! Дали да не помисля за включване на шнорхела , само при нужда?
      PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
      КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
      0899187766

      Коментар


      • #48
        Дявол знае какво, обаче няма повод да му харесва. Те някак са го оптимизирали за тоя обем при колкото си иска и гориво и въздух. Ти трябва да му преместиш момента на запалване принудително заради душенето. Така хем ще караш недонапълнен двигател, хем няма да е в оптимума. Надали веднага ще посегне да разбива чак коляновия вал, ама ...
        Май по-добре му пусни въздуха. Иначе без друго ще разберем къв проблем ще му се отвори, обаче не знам дали си склонен да финансираш такъв експеримент)
        Дизела например грее та чак се опича от горивен глад, душенето по- го понася, ама пък спира да върви ... Нискооктановите двигатели си изгарят клапаните и трошат валовете от много отместено запалване, тоя ако искаш може да остане тайна. Поне за нас

        Коментар


        • #49
          Стига пък ти плаши човека, според мен не го е затруднил повече от среднозадръстен филтър, а това си е щатен режим на работа.
          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

          Коментар


          • #50
            Нямам (засега) никакви проблеми с тягата (дори ми се струва че се ,,поотпуши'')!Надявам се филтърът ми (KN) , да компенсира примката около врата му
            PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
            КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
            0899187766

            Коментар


            • #51
              Мда. Колко пъти са ми падали ръцете и ми е идвало да зарежа всичко ... Знам кво е да започваш отново, това което си направил току що(((
              Аз на твое място щях да се напия и след няколко дни да го направя пак. Ма мене не ме гледай, аз такова, нали и въобще ...))

              Коментар


              • #52
                Първоначално публикуван от Стефан
                ....Аз на твое място щях да се напия и след няколко дни да го направя пак....
                Да-а ! Разбрах грубият ти намек и май ще те послушам !
                PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
                КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
                0899187766

                Коментар


                • #53
                  а алтернатора трябва ли да се подсигури или тои може да работи и под водата

                  Коментар


                  • #54
                    Първоначално публикуван от kraz
                    а алтернатора трябва ли да се подсигури или тои може да работи и под водата
                    трябва да му се премести как се казваше забравих, една плочка с 2 винчета мисля че управлвението ли е диод ли беше някакъв.... той загрява и като се срешне с водата гори, мести се някъде на сухо най-добре в жабката.
                    no signature no problems

                    Коментар


                    • #55
                      ахам начи диодната плочка трябва да се изведе да бъде на сухо и няма да има проблеми с работата на алтернатора под водата

                      Коментар


                      • #56
                        Първоначално публикуван от fanatic
                        Първоначално публикуван от kraz
                        а алтернатора трябва ли да се подсигури или тои може да работи и под водата
                        трябва да му се премести как се казваше забравих, една плочка с 2 винчета мисля че управлвението ли е диод ли беше някакъв.... той загрява и като се срешне с водата гори, мести се някъде на сухо най-добре в жабката.
                        Чудесно си работи и под вода, не виждам какви са тези такива алтернатори, на руските им няма нищо. Само после 2-3 минути не зареждат докато изсъхнат четки там и друго, а иначе нямат проблеми.
                        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                        Коментар


                        • #57
                          Първоначално публикуван от quadra
                          Първоначално публикуван от fanatic
                          Първоначално публикуван от kraz
                          а алтернатора трябва ли да се подсигури или тои може да работи и под водата
                          трябва да му се премести как се казваше забравих, една плочка с 2 винчета мисля че управлвението ли е диод ли беше някакъв.... той загрява и като се срешне с водата гори, мести се някъде на сухо най-добре в жабката.
                          Чудесно си работи и под вода, не виждам какви са тези такива алтернатори, на руските им няма нищо. Само после 2-3 минути не зареждат докато изсъхнат четки там и друго, а иначе нямат проблеми.
                          пак си си правил експерименти с волгите май едно време
                          no signature no problems

                          Коментар


                          • #58
                            Първоначално публикуван от fanatic
                            Първоначално публикуван от quadra
                            Първоначално публикуван от fanatic
                            Първоначално публикуван от kraz
                            а алтернатора трябва ли да се подсигури или тои може да работи и под водата
                            трябва да му се премести как се казваше забравих, една плочка с 2 винчета мисля че управлвението ли е диод ли беше някакъв.... той загрява и като се срешне с водата гори, мести се някъде на сухо най-добре в жабката.
                            Чудесно си работи и под вода, не виждам какви са тези такива алтернатори, на руските им няма нищо. Само после 2-3 минути не зареждат докато изсъхнат четки там и друго, а иначе нямат проблеми.
                            пак си си правил експерименти с волгите май едно време
                            Абсолютно... ако знаеш, водата е стигала до предното стъкло...перката понеже не се изключва и разхвърля вода вътре, става като пералня...и пак върви... Направо бях втрещен от възможностите на кола която не е за оффроад...
                            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                            Коментар


                            • #59
                              а на Нивата алтернатора ще може ли да го понесе като се озове под водата после да не се налага да му се прави ремонт

                              Коментар


                              • #60
                                Абе на служебната съм го давил барем 10 пъти и му нямаше нищо, ама знам ли...Ще вземе точно твоя да изгори и ще кажеш после че съм те подвел... Теоретично погледнато не би трябвало да се скапе от краткотрайно удавяне.
                                Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X