Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Правилното въже.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Правилното въже.

    Да така е. Зависи от плетката, но когато става дума за истински здраво синтетично въже плетката е една и е тази в линка към Тубата която съм дал. Колкото до тия капронови, найлонови или полиамидни боклуци дето се размятат по пазарите у нас няма смисъл да им се коментира плетката въобще. И те се плетат разбира се, ама въпроса е от какъв зор да ползваш въже което придобива смислена здравина при диаметър от 4-5 см нагоре и при 10-15 метра дължина го разнасяш в куфар.
    My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

    Коментар


    • От: Правилното въже.

      Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
      Да така е. Зависи от плетката, но когато става дума за истински здраво синтетично въже плетката е една и е тази в линка към Тубата която съм дал. Колкото до тия капронови, найлонови или полиамидни боклуци дето се размятат по пазарите у нас няма смисъл да им се коментира плетката въобще. И те се плетат разбира се, ама въпроса е от какъв зор да ползваш въже което придобива смислена здравина при диаметър от 4-5 см нагоре и при 10-15 метра дължина го разнасяш в куфар.
      Е да ама с тия боклуци се вади с удар. Пробвай да удариш синтетиката.
      За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

      Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

      Коментар


      • От: Правилното въже.

        Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
        Запояването на стоманено въже е добър повод да се скъса на ръба на спойката при усилие, далеч от здравината на самото въже. Теоретично е обяснено, практически ...е ).
        Е те тука е „тънката червена нижка“ между теоритика и майстора...
        И така, за "мързеливо“ ухо на теглич от стоманено въже:
        - намират се достатъчно здраво/дебело стоманено въже (1), съответни на диаметъра му ламаринени товарни/предпазни и ограничителни скобии (2) и 2 подходящи на диаметъра х 2 медни калайдисани тръбички, около 7-8 см дълги (3);
        - тръбичката (3) се нанизва на въжето (1);
        - краят на въжето (1) се сгъва и се пъха в тръбичката (3), докато отрязаният му край се изравни с вътрешния ръб на тръбичката (3), слага се скоба (2) и се притяга, като се издърпва дългата част на въжето (1);
        - тръбичката (3) се нагрява с горелка и от дългата страна на въжето (1) се залива с калай, докато се види от другата страна, но преди да я залее - така се ограничават усилията на срязване на въжето при теглене по завои.
        А бе - лесна работа, особено ако се гледа с бира отстрани
        ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

        Коментар


        • От: Правилното въже.

          Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
          Е да ама с тия боклуци се вади с удар. Пробвай да удариш синтетиката.
          Има няма поне 50 пъти съм го правил с 20 метрово 5/8" Amsteel въже собственоръчно сплетено от мен в двата края.
          My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

          Коментар


          • От: Правилното въже.

            Първоначално публикуван от трол Преглед на мнение
            Тоест: начина на сплитане зависи от типа оплетка на въжето а не толкова от материала.. и също така на теория най-здравата връзка е оплетката.. поради разпределянето на усилието (поздрави на колегите ветроходци и мореплаватели!)
            Пьрво го избираш статично или динамично,после го гледаш с каква оплетка е / ухо на колан зор голям / и после му биеш едно ухо.
            Металното се стяга или сьс скоби или с ммммм тубички и специална преса или клещи / яките електричари ги имат тия /.


            rope splices - Това на гугьл,кликни на снимки и гледай как става и синтетика и манила и кевлар и капрон и каквото искаш.

            metal rope splices Това ако е метална проволка,ползват се шила,преси,чукове......и не е за нежни рьчички.Има и абсолютно прости решения на проблема.Главно е да знаеш какво вьже искаш и какво си взел,после е малко мька и крьв по рьцете ма става якта ралта


            Идея за различни видове проволки,вьжетата са още повече видове.

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:wire-rope.gif
Прегледи:1
Размер:107.6 КБ
ID:5464114
            TOYOTA SEQUOIA ‘11
            W140 S420 '99

            Коментар


            • Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
              Е да ама с тия боклуци се вади с удар. Пробвай да удариш синтетиката.
              Таргата искаше друго да каже, ама ти май не го разбра.

              Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 22-03-13, 08:21.
              GSM 0877 08 99 19
              Jeep Grand Cherokee 5.2 V8

              Коментар


              • От: Правилното въже.

                Аз предполагам какво е искал да каже, но защо трябва да коментирам нещо което се подразбира. И за да е абсолютно ясно ще добавя едно пояснение. Плетката която е на споменатото Amsteel въже, а и на много други от пазара, позволява произволен избор на "ластичния" ефект. Това се прави с подходяща по размери и материал сърцевина, която се вкарва във въжето. Предлагат се и фабрични с различна сърцевина и съответно "динамика". Аз обаче разполагам с една макара Amsteel въже без сърцевина и в това 15 метрово, което съм си изработил съм напъхал 8 мм обикновено пазараджийско за сърцевина. Разтяга се почти 2:1, а диаметъра му със сърцевината става около 22 мм.

                едит/

                сърцевината е на отделни парчета по около 20 см.
                Последно редактирано от elbgt; 21-03-13, 20:31.
                My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                Коментар


                • От: Правилното въже.

                  Имаш ли клипове да го видим това твое въже как действа?
                  GSM 0877 08 99 19
                  Jeep Grand Cherokee 5.2 V8

                  Коментар


                  • От: Правилното въже.

                    Нямам за съжаление. Не ходя по скараджийски разходки с оператори, жени, деца и кучета. Действа като всяко друго динамично. Нито имам немерение да доказвам нещо някому. Само споделям.
                    My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                    Коментар


                    • От: Правилното въже.

                      Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
                      Аз обаче разполагам с една макара Amsteel въже без сърцевина и в това 15 метрово, което съм си изработил съм напъхал 8 мм обикновено пазараджийско за сърцевина. Разтяга се почти 2:1, а диаметъра му със сърцевината става около 22 мм.
                      Тоест "пазараджийското" въже осигурява ластичния ефект, а външната оплетка е само за "фаца"- така некакси по-западно да изглежда разбиийшли, скъпо....
                      А тези въжета(ластичните) се ползват най-вече по "хард" разходките. Но ти сигурно и на такива не ходиш.....
                      Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                      Коментар


                      • От: Правилното въже.

                        Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
                        Тоест "пазараджийското" въже осигурява ластичния ефект, а външната оплетка е само за "фаца"- така некакси по-западно да изглежда разбиийшли, скъпо....
                        А тези въжета(ластичните) се ползват най-вече по "хард" разходките. Но ти сигурно и на такива не ходиш.....
                        Пълни глупости, ама който разбрал - разбрал!
                        My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                        Коментар


                        • От: Правилното въже.

                          Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
                          Пълни глупости, ама който разбрал - разбрал!
                          Ми верно са глупости.
                          Точно тоя амстел от клипа няма нищо общо с динамичните въжета а клипа е точно като за тубата. Показва най левашкия възможен начин, след женския възел. Така си регулирам дължината на въжетата за водни ски. Хубавото на тия ски е, че не можеш да паднеш от високо.

                          Стоманените въжета се заплитат винаги когато работата е сериозна. Справка-въжените линии.

                          ПП Давам веднага 600+100$ за една макара 3/8" истински Амстел Блу.
                          Последно редактирано от drukman; 22-03-13, 16:50.
                          Бан-метод с който модераторите налагат на останалите своя начин на мислене.
                          Към модераторите-А изтрийте го сега.
                          Суратя утрепа и тоя форум. Жалко. Сбогом Приятели. Вальо. О888 557Ч7Ч

                          Коментар


                          • От: Правилното въже.

                            Amsteel blue действително са популярни със синтетичните въжета за лебедки от dyneema. Обаче търговската марка си е търговска марка и собственика и продава каквото намери за добре. Та amsteel blue си продават и хубави бели динамични въжета. И като конструкция (сърцевина с броня) и като материал (чист найлон) са си от най-правилните. Като цени не знам колко са правилни.
                            Колкото до клипа - показва как се прави "скришно" оплитане на въже със сърцевина и броня. Дали ще е на статично или динамично въже няма значение. Важното е само да е рехава оплетката на бронята, щото не на всички става толкова лесно.

                            Та по този повод - виждали ли сте въже за лебедка от динеема което е с такава конструкция - сърцевина и защитна броня отгоре?
                            Technical Rescue Direct - life lies in courage
                            http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

                            Коментар


                            • От: Правилното въже.

                              Първоначално публикуван от icerunner Преглед на мнение
                              ... виждали ли сте въже за лебедка от динеема което е с такава конструкция - сърцевина и защитна броня отгоре?
                              Такова ли?





                              Тук ми е коментарът за впечатленията.
                              Ние не сме неутрални!

                              Коментар


                              • От: Правилното въже.

                                Това не ми мяза на Dyneema. Иначе в моето напъхах сърцевина, която не участва при опън, а единствено раздува плетката и така скъсява въжето в ненатоварено положение. Без сърцевина 5/8" Dyneema се разтяга няколко процента и от около 16 мм става с дебелината на цигара. При напъхана сърцевина за обем и при опън оплетката се стреми да сплеска сърцевината и така се удължава пропорционално на опъна. От там идва и ластичния ефект, но при здравина на "правилното въже". За сърцевина съм напъхал отделни парчета обикновено въже колкото да раздуват. По правилно е да е някакъв каучуков шнур но не можах да открия. И да уточня, че говоря за динамично въже за теглене, а не за лебедката, за която ползвам същата Dyneema, но без сърцевина.
                                My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X