И в Онези времена, когато професионална техника имаше само в големите сервизи, пак се налагаше да се "борим" с блокирали болтове и гайки.
От руска тресчотка (с подвижния квадрат) си бях изработил "ударно-чуков гайковерт"- върток с чупещо ударно рамо -70-80см. Само да провра "инструмента" и с един два удара с чука (2кг. ковашки) се развиваха. Е квадратите и някой вложки бяха "консуматив",но при изместване от 22см. и хубав удар-нямаше отърване!
Днес при толкова информация и техника не би следвало изобщо да има "чуденки"!
На БМВ Е36 с мотор М43 е така.
Демпферна шайба с нарези и датчик колянов вал.
"Българинът ще стане велик гражданин на света в деня, когато зареже най-долното си качество - винаги да гледа да мине тънко и да не си плати справедливо за това, което получава!"
Ат.Буров.
И на един Ровърски V8 нарязахме 7 зъба на фрезата до степен да се покаже гумата. С идеята да се разкара тъпото делко. Сложихме датчик кол. вал и си работи като подводница.
За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.
Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.
Помислих си , че е в лодката и нема место за лооостове
В този случай правилният инструмент за блокаж на КВ се фиксира с три болта на ангренажното колело.После мисля е ясно на всеки работил
Успех на Щипката!
Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.
Колеги най-накрая след 3 дневна борба болта се предаде! Взех на заем компресор от една гумаджийница в която един приятел е работил преди и ги познава пичовете и след 1мин блъскане болта се разви с гайковерта ,който купих вчера !Блъска си здраво и мисля ,че си заслужава парите ,но с моето компресорче- райдер не става за сериозна работа.Компресора ,който взех вдига 10 атм ,бутилката му е 90л ,с един цилиндър и е някаква италианска марка.Работеше много тихо (73dB по табела) и вдигаше бързо налягане,но като ги гледам струват по около 1000лв тези,което за мен си е цифра при положение,че няма да изкарам 1 стотинка с него...
Коментар