Обява

Свий
Няма добавени обяви.

WEILER lzd 220 - новата ми "играчка"

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    След залепването на подложките Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20241001_183255.jpg
Прегледи:230
Размер:330.8 КБ
ID:6975277

    Следва сваляне между 0.4 - 0.5 от подложките, за да се влезе в размер.

    И изрязване на маслените канали, че вече трябва да са по-плитки - 0.4-0.5 мм

    Коментар


    • #32
      След известно смятане и чертане сътворих това:
      Натиснете снимката за да я уголемите  Име:20241004_173811.jpg Прегледи:0 Размер:274.9 КБ ID:6975502
      Колелата са твърди полиамидни с полиуретанов бандаж и не поддават. Пише, ча са устойчиви на обичайните химии в работилница.
      Имат известен запас от товароносимост.
      Диаметъра е 100мм, за лесно преодоляване на малки неравности, но целият шкаф е повдигнат само на 60мм.
      Двете колела от по-тежката страна са изнесени извън размера на основата на около 50 мм за по-добра стабилност при местене.
      Третото колело е въртящо се. При него имаше нужда от специално решение за конструкцията, че то се захваща на 107 мм от пода.
      И трите колела са на 20-30 мм от заводските опорни точки. Нарочно е така, за да мога да ползвам заводското оребряване на опорните точки, ако добавя 60мм лапи за лесно нивелиране.
      За времето на подготовка и сглобяване е супер удобно за преместване в най-удобното положение.
      Конструкцията е разглобяема и на финала или ще я сваля или ще добавя лапи за нивелиране.

      Отне ми около 1/2 час за проектиране, и 2-3 часа за изработка и монтаж.

      Бялото е епоксиден грунд, нанесен за проба върху най-ожулените участъци. Ако ми хареса като твърдост и здравина на слоя, ще го ползвам и на другите места преди боя.
      Последно редактирано от stefsab; 04-10-24, 19:10.

      Коментар


      • #33
        Браво Стефане, вече знаем на кой да поръчваме разни неща за струговане
        Бъдете живи и здрави!

        Коментар


        • stefsab
          stefsab коментира
          Редактиране на коментар
          Остава още работа до пускането му.
          Но преди да го разглобя "издялках" набързо една стойка за накити на Госпожата от дърво.

      • #34
        Днес ме досърбяха ръцете и набързо започнах подготовка за бояджийско освежаване.
        Цялата инсталация и др. дреболии са демонтирани и прибрани.
        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20241005_140236.jpg
Прегледи:182
Размер:225.3 КБ
ID:6975607

        При мерене - има разлика от 2мм във височината на лявата и дясната страна.
        Естествено мерих върху парче старо ламинирано ПДЧ, че пода си е кривичък.
        Усилието за местене в момента е като на пазарска количка в супермаркет.

        Коментар


        • #35
          @ BatGeorgeone

          Натиснете снимката за да я уголемите  Име:20241005_165928.jpg Прегледи:0 Размер:335.6 КБ ID:6975611
          Стойката натоварена

          6 лъча през 60 градуса, под наклон от 5 градуса, на 2 нива, 3 х 3 лъча, разминати на 60 градуса.
          Основата е дъб, да тежи. Сглобките са на конус, без лепило.
          Дървото е намазано с масло за подчертаване на структурата му.
          Последно редактирано от stefsab; 05-10-24, 16:11.

          Коментар


          • BatGeorgeone
            BatGeorgeone коментира
            Редактиране на коментар
            Браво, добре си се грижиш за дамата

        • #36
          Остана "пудренето" - с какъв тип грунд и какъв тип боя се боядисват заводски тези машини?

          примерно:
          - алкиден;
          - полиуренанов;
          - 2к епоксиден
          - или друг ?

          Някой запознат колега може ли да подскаже ?

          Коментар


          • sek.1
            sek.1 коментира
            Редактиране на коментар
            Поне до 1990 по ЗММтата машините се боядисваха са най обикновена алкидна боя . Хамершлака е с ефект металик . Навремето с такава зелена 3 в 1 на Протекта боядисах машините на УП горе в ТУ . Много здрава боя . Десетина години до ден днешен каквото е останало изглежда повече от добре . Колега който боядисва стари машини и така успешно ги продава на хабибитата за ново производство ги боядисва с най обикновен алкиден световрачански автоемайлак .
            Последно редактирано от sek.1; 05-12-24, 08:22.

          • stefsab
            stefsab коментира
            Редактиране на коментар
            Първото ми използване на Протекта е от преди 10-ина г.
            Външните детайли се предадоха за 4-5г.
            Преди това бяха боядисани с "едновремешна" боя изкарала около 25г.

            Вътрешните държат, но боята много лесно се драска и люпи...

        • #37
          Старите се боядисваха със хамершлак, доста здрава боя по спомен.

          Коментар


          • #38
            Благодаря!
            В по-ново време има друг тип боя, с която боядисват, и изглежда полуматова, без характерната за хамешлак текстура.
            С такъв тип боя боядисват и подемниците по сервизите, гумаджийските машини и е много по-устойчива на износване/надиране от ширпотребата по магазините за строителна химия.

            Коментар


            • sek.1
              sek.1 коментира
              Редактиране на коментар
              Повечето подемници поне по читавите са прахово боядисани . Там химията на боите се разви страшно много през последните 20 - 30 години .

          • #39
            Ако имаш предвид праховите бои, те са неприложими в случая защото след нанасяне се изпичат на около 200 градуса.
            Не чета коментари и не отговарям на такива.

            И коментаторите...

            Коментар


            • #40
              Всичките машини, които съм загледал, произведени от миналото до последните 5г. - скелета е боядисан с тънък базисен слой, предполагам грунт, и дебела и здрава боя - около 0.2-0.3 мм .
              Покритието е равно, равномерно, без пори. Устойчиво е на "леките" химии в една работилница.
              Държи на леки драскотини, без да се показва основата.

              Възможно е някои леки детайли да са прахово боядисани, но примерно детайлите на един челен товарач не си представям, кой ще боядисва прахово....

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X