Обява
Свий
Няма добавени обяви.
WEILER lzd 220 - новата ми "играчка"
Свий
X
-
След известно смятане и чертане сътворих това:
Колелата са твърди полиамидни с полиуретанов бандаж и не поддават. Пише, ча са устойчиви на обичайните химии в работилница.
Имат известен запас от товароносимост.
Диаметъра е 100мм, за лесно преодоляване на малки неравности, но целият шкаф е повдигнат само на 60мм.
Двете колела от по-тежката страна са изнесени извън размера на основата на около 50 мм за по-добра стабилност при местене.
Третото колело е въртящо се. При него имаше нужда от специално решение за конструкцията, че то се захваща на 107 мм от пода.
И трите колела са на 20-30 мм от заводските опорни точки. Нарочно е така, за да мога да ползвам заводското оребряване на опорните точки, ако добавя 60мм лапи за лесно нивелиране.
За времето на подготовка и сглобяване е супер удобно за преместване в най-удобното положение.
Конструкцията е разглобяема и на финала или ще я сваля или ще добавя лапи за нивелиране.
Отне ми около 1/2 час за проектиране, и 2-3 часа за изработка и монтаж.
Бялото е епоксиден грунд, нанесен за проба върху най-ожулените участъци. Ако ми хареса като твърдост и здравина на слоя, ще го ползвам и на другите места преди боя.Последно редактирано от stefsab; 04-10-24, 19:10.
- 1 like
Коментар
-
Днес ме досърбяха ръцете и набързо започнах подготовка за бояджийско освежаване.
Цялата инсталация и др. дреболии са демонтирани и прибрани.
При мерене - има разлика от 2мм във височината на лявата и дясната страна.
Естествено мерих върху парче старо ламинирано ПДЧ, че пода си е кривичък.
Усилието за местене в момента е като на пазарска количка в супермаркет.
- 1 like
Коментар
-
-
Остана "пудренето" - с какъв тип грунд и какъв тип боя се боядисват заводски тези машини?
примерно:
- алкиден;
- полиуренанов;
- 2к епоксиден
- или друг ?
Някой запознат колега може ли да подскаже ?
Коментар
-
Поне до 1990 по ЗММтата машините се боядисваха са най обикновена алкидна боя . Хамершлака е с ефект металик . Навремето с такава зелена 3 в 1 на Протекта боядисах машините на УП горе в ТУ . Много здрава боя . Десетина години до ден днешен каквото е останало изглежда повече от добре . Колега който боядисва стари машини и така успешно ги продава на хабибитата за ново производство ги боядисва с най обикновен алкиден световрачански автоемайлак .Последно редактирано от sek.1; 05-12-24, 08:22.
-
-
Благодаря!
В по-ново време има друг тип боя, с която боядисват, и изглежда полуматова, без характерната за хамешлак текстура.
С такъв тип боя боядисват и подемниците по сервизите, гумаджийските машини и е много по-устойчива на износване/надиране от ширпотребата по магазините за строителна химия.
Коментар
-
Ако имаш предвид праховите бои, те са неприложими в случая защото след нанасяне се изпичат на около 200 градуса.
Коментар
-
Всичките машини, които съм загледал, произведени от миналото до последните 5г. - скелета е боядисан с тънък базисен слой, предполагам грунт, и дебела и здрава боя - около 0.2-0.3 мм .
Покритието е равно, равномерно, без пори. Устойчиво е на "леките" химии в една работилница.
Държи на леки драскотини, без да се показва основата.
Възможно е някои леки детайли да са прахово боядисани, но примерно детайлите на един челен товарач не си представям, кой ще боядисва прахово....
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар