Мислил съм го.
Ротора на този двигател не е подходящ за висока честота.
Механично трябва да му добавя зъбни колела за назъбен ремък.
Трябва да му измисля и изработя опъващ механизъм, добре оразмерен за тяга в двете посоки.
Вътрешното колело е на ексцентрик за опъване на клиновите ремъци. Съответно това трябва да се компенсира при новото предаване.
1. Преправяне на двигателя;
2. Изработка на зъбно колело 1;
3. Изработка на зъбно колело 2;
4. Изработка на нов междинен вал;
5. Изработка на опъващ механизъм;
6. Инвертор;
7. Опроводяване, потенциометър, превключватели;
8. "Изобретяване " и монтиране на панел за управление на удобно място;
Предвид работещото състояние в момента, това преправяне го оставям като следваща идея, при преминаване на 220V.
От потребителска гледна точка, ще му махна лоста на вариатора отпред.
Поради ограниченото място, дисплей за обороти не мисля да слагам.
Превключването мисля да направя с "потенциометър" синтезиран от галетен превключвател с 10-12 позиции, така че да поддържа "стандартните " стойност на обороти на шпиндела.
Неговото положение е видно и не е необходим дисплей за обороти.
Ротора на този двигател не е подходящ за висока честота.
Механично трябва да му добавя зъбни колела за назъбен ремък.
Трябва да му измисля и изработя опъващ механизъм, добре оразмерен за тяга в двете посоки.
Вътрешното колело е на ексцентрик за опъване на клиновите ремъци. Съответно това трябва да се компенсира при новото предаване.
1. Преправяне на двигателя;
2. Изработка на зъбно колело 1;
3. Изработка на зъбно колело 2;
4. Изработка на нов междинен вал;
5. Изработка на опъващ механизъм;
6. Инвертор;
7. Опроводяване, потенциометър, превключватели;
8. "Изобретяване " и монтиране на панел за управление на удобно място;
Предвид работещото състояние в момента, това преправяне го оставям като следваща идея, при преминаване на 220V.
От потребителска гледна точка, ще му махна лоста на вариатора отпред.
Поради ограниченото място, дисплей за обороти не мисля да слагам.
Превключването мисля да направя с "потенциометър" синтезиран от галетен превключвател с 10-12 позиции, така че да поддържа "стандартните " стойност на обороти на шпиндела.
Неговото положение е видно и не е необходим дисплей за обороти.
Коментар