Така ми го искаше майстора, такива размери и допуски съм дал, даже и той ми е казвал, пче не може да го измери. Питал съм го поне 5 пъти сигурен ли е, че канала е 0.07мм и допуск 0.005мм.
Пръстена го взех в ръка, днес и след преглеждане под лупа и увеличена снимка коригирах на своя глава размерите.
смятах общата ширина, на профила, разделих я грубо на 3 и се получи съвсем друго.
за това и ще искам съсвем друго.
Обаче в момента нямам достъп до комп да чертая за да стане ясно какво се иска.
допуска ми е ясно, че е труден за постигане.
но и целта е такава, ако единия пръстен е по-висок в едната част, има верояност тая разлика са се натрупа и в другия край на главата въобще да не ляга върху пръстена на последния цилиндър.
Аз не съм стругар, то и ако бях, на дали щях да питам за изработка на детайли.
искам нещо, което да се вреже в алуминий, малко, 0.2-0.3мм за да осигури херметичност,
и е важно по височина да няма биене и разлики между бройките за да може главата да легне на всичките рингове., при шлайф на главатами постигат 0.05мм страх ме е, че ако единия е по-висок в една част на профила,, то тая разлика може да се натрупа и в другия край(600-800мм) да е вече не 0.05 а 0.2-0.3мм, и няма да се получи херметична сглобка. Тоест обезсмисля целия труд.
Дълбочината на каналите не е толкова важна, важно е да са еднакви, дали 0.3 или 0.4 или 0.5мм няма голямо значение. Е има щото белега после ще ме принуди при следващо разглобяване да хвърля главата. Та колкото по малки и плитки по-добре. По сметки по снимка излизат 0.3-0.4мм.
Като се прибера(че пътувам и не съм в България) ще пробвам да направя чертеж, с новите параметри и ще видим тогава какви допуски ще предложите....най-добрия ще спечели.
Съгласен съм да дам по 100лв на ринг само и само да станат както трябва, че вече цяла година се прави мотор и взе да ми писва от такива "дребни" проблеми.
Пръстена го взех в ръка, днес и след преглеждане под лупа и увеличена снимка коригирах на своя глава размерите.
смятах общата ширина, на профила, разделих я грубо на 3 и се получи съвсем друго.
за това и ще искам съсвем друго.
Обаче в момента нямам достъп до комп да чертая за да стане ясно какво се иска.
допуска ми е ясно, че е труден за постигане.
но и целта е такава, ако единия пръстен е по-висок в едната част, има верояност тая разлика са се натрупа и в другия край на главата въобще да не ляга върху пръстена на последния цилиндър.
Аз не съм стругар, то и ако бях, на дали щях да питам за изработка на детайли.
искам нещо, което да се вреже в алуминий, малко, 0.2-0.3мм за да осигури херметичност,
и е важно по височина да няма биене и разлики между бройките за да може главата да легне на всичките рингове., при шлайф на главатами постигат 0.05мм страх ме е, че ако единия е по-висок в една част на профила,, то тая разлика може да се натрупа и в другия край(600-800мм) да е вече не 0.05 а 0.2-0.3мм, и няма да се получи херметична сглобка. Тоест обезсмисля целия труд.
Дълбочината на каналите не е толкова важна, важно е да са еднакви, дали 0.3 или 0.4 или 0.5мм няма голямо значение. Е има щото белега после ще ме принуди при следващо разглобяване да хвърля главата. Та колкото по малки и плитки по-добре. По сметки по снимка излизат 0.3-0.4мм.
Като се прибера(че пътувам и не съм в България) ще пробвам да направя чертеж, с новите параметри и ще видим тогава какви допуски ще предложите....най-добрия ще спечели.
Съгласен съм да дам по 100лв на ринг само и само да станат както трябва, че вече цяла година се прави мотор и взе да ми писва от такива "дребни" проблеми.
Коментар