Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какво успях да "издялам" на струг и фреза.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Какво успях да "издялам" на струг и фреза.

    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
    Има ли някаква основна причина да ползваш твое си неподвижно седло вместо стандартно?
    Стаднартно със машината няма център(неподвижно седло,ама май си е подвижно) което да се закрепва за масата.На ДА се сваля капака и се нанизва тюлен с център с който да крепиш детайла.Но тюленът е къс,близко до универсала и много пречи при Ф-та с голям диаметър и дължина.Ако не забравя,ще го снимам,но почти е невъзможно да се работи с него.Имах много готин въртящ център(пак от тюлен)от полска фреза,но се пукна по дължината на самия център.Пробвах два-три вариянта да го заваря(от туч е),но след време се цепи,та се наложи да си направя нов стоманен който да държи на издевателства и да не му пука.

    P.S.Имам център от УДА-то,но е "огромен" а и не знам дали ще мога да го смъкна да влезе в "център" на ДА на фрезата.Най-вероятно няма да стане.
    Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

    Коментар


    • От: Какво успях да "издялам" на струг и фреза.

      Та ето го тюлена монтиран.Силно ограничава досега с детайла,не го ползвам,това му е второто качване на ДА.
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20190222_101621.jpg
Прегледи:1
Размер:376.4 КБ
ID:5809356
      Ето и центрите:
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20190222_102015.jpg
Прегледи:1
Размер:297.8 КБ
ID:5809357
      Ей го и чукана на УДА-то:
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20190222_102305.jpg
Прегледи:1
Размер:330.2 КБ
ID:5809358
      Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

      Коментар


      • От: Какво успях да "издялам" на струг и фреза.

        Ето и аз какво издялках на моята фреза преди да разглобя скоростната кутия.
        Купих си едно гумено каре и си направих палцов съединител, че оригиналния беше счупен.
        Стоманата е 40Х и се надявам да не ми се налага ремонтирам повече.
        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_9184.jpg
Прегледи:1
Размер:1.08 МБ
ID:5809560Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_9188.JPG
Прегледи:1
Размер:854.2 КБ
ID:5809561
        ЗА ДА МОЖЕШ, ТРЯБВА ДА ЗНАЕШ!!!

        Коментар


        • От: Какво успях да "издялам" на струг и фреза.

          Ако фрезата е 251/321, гумената част не е правилната. Правилната е без дупка в средата, а плътна щестолъчка. Освен ако не си направиш нов фланец откъм мотора де.
          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

          Коментар


          • От: Какво успях да "издялам" на струг и фреза.

            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
            Ако фрезата е 251/321, гумената част не е правилната. Правилната е без дупка в средата, а плътна щестолъчка. Освен ако не си направиш нов фланец откъм мотора де.
            И двете части на съединителя направих, само че само тази съм снимал.
            ЗА ДА МОЖЕШ, ТРЯБВА ДА ЗНАЕШ!!!

            Коментар


            • От: Какво успях да "издялам" на струг и фреза.

              Навремето и аз вадих ск на 251-то заради тракане при смяна на посоките.Оказа се,че гуменото каре липсва,направих ново(не намерих фабрично тогава) от плътна гума.Спомням си,че беше голям чеп да се зацепи.Накрая смъкнах мотора и взе ,че стана.
              Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

              Коментар


              • От: Какво успях да "издялам" на струг и фреза.

                Първоначално публикуван от petroffbg Преглед на мнение
                Навремето и аз вадих ск на 251-то заради тракане при смяна на посоките.Оказа се,че гуменото каре липсва,направих ново(не намерих фабрично тогава) от плътна гума.Спомням си,че беше голям чеп да се зацепи.Накрая смъкнах мотора и взе ,че стана.
                За смяна на каре се сваля само мотора, иначе е доста тегаво ако се пробваш да ги зацепваш от към скоростите, особено ако гуменото каре влиза по-плътно (и аз от личен опит го разбрах).
                ЗА ДА МОЖЕШ, ТРЯБВА ДА ЗНАЕШ!!!

                Коментар


                • От: Какво успях да "издялам" на струг и фреза.

                  Гуменото каре трябва да е плътно, но да се зацепва по лесно се фаскира с ъглошлайфчето от едната страна, също и каретките!
                  При липса на прецизна техника, се надделява с майсторлък! И обратното!

                  Коментар


                  • От: Какво успях да "издялам" на струг и фреза.

                    Аз пък мотор не съм свалял, нито нещо съм фиксирал. В рамките на 20-ина минути я наместих. Доколкото помня само повъртях малко напред-назад оста на мотора - на моя му няма перката отзад и корубата върху нея и съответно оста стърчи и позволява да въртиш на ръка. Като се подбутне кутията така че да опре, с 3-4 опита с въртене и подпудване на кутията, оста на мотора се намества така че да се сглоби карето.
                    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                    Коментар


                    • От: Какво успях да "издялам" на струг и фреза.

                      И моето каре доста трака,та къде ги има че да взема и аз да го сменя?

                      Коментар


                      • От: Какво успях да "издялам" на струг и фреза.

                        Моето го купих от МикроМаксТрейд, обаче за парче гума беше с цената на златото.
                        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                        Коментар


                        • От: Какво успях да "издялам" на струг и фреза.

                          Първоначално публикуван от DIMILIEV Преглед на мнение
                          Гуменото каре трябва да е плътно, но да се зацепва по лесно се фаскира с ъглошлайфчето от едната страна, също и каретките!
                          Аз пък не виждам какво значение има дали е плътно или не в средата, при положение, че играе роля на упора само между палците на съединителя.
                          ЗА ДА МОЖЕШ, ТРЯБВА ДА ЗНАЕШ!!!

                          Коментар


                          • От: Какво успях да "издялам" на струг и фреза.

                            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                            Моето го купих от МикроМаксТрейд, обаче за парче гума беше с цената на златото.
                            Моето го правих от грайфер на гума от Т-150,първото стана лабаво второто заспа.
                            Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                            Коментар


                            • От: Какво успях да "издялам" на струг и фреза.

                              Предполагам, че не е точната тема, но този е някакъв маниак!

                              За всеки ден прекаран в риболов господ дава по два
                              0878 79 20 61 Борис

                              Коментар


                              • От: Какво успях да "издялам" на струг и фреза.

                                Палците на съединителя с времето се опитват да смачкат гуменото каре и то няма къде да избяга, освен към средата. Заради това там се прави плътно-за да имат лъчите му някаква опора в средата, да не могат да мърдат. След колко часа работа на машината ще се случи това, е отделна тема.
                                Съботата ми вървеше добре докато не осъзнах, че е понеделник.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X