От: Избор на телеподаващо
А какво са тези "компенсации" на напрежението и скоростта на тела?
@ Анатоли-не знам как е при ВИГ(вероятно е същото), но при МИГ при 2Т имаш два "такта"-натиснеш спусъка-работи, Пуснеш-не работи. По елементарната логика.
При 4Т-натискаш спусъка, машината започва да работи, но като пуснеш-не спира, а си продължава да работи. До тук-2 такта.
Когато искаш да спреш-пак натискаш спусъка и го пускаш-още два такта, та станаха 4. Малко неудачно измислено име на тези режими, ама са се наложили, и се ползват. Аз си ползвам "ръчно" и "автомат", и всички ме разбират.
4Т е удобен за дълги шевовое, където не е много приятно да стискаш постоянно спусъка. Имал съм случай да държа ръкохватката съвсем накрая-където влиза шланга. Просто насочваш къде да гори дъгата, и машината си работи. Като при това не се уморява ръката.
А какво са тези "компенсации" на напрежението и скоростта на тела?
@ Анатоли-не знам как е при ВИГ(вероятно е същото), но при МИГ при 2Т имаш два "такта"-натиснеш спусъка-работи, Пуснеш-не работи. По елементарната логика.
При 4Т-натискаш спусъка, машината започва да работи, но като пуснеш-не спира, а си продължава да работи. До тук-2 такта.
Когато искаш да спреш-пак натискаш спусъка и го пускаш-още два такта, та станаха 4. Малко неудачно измислено име на тези режими, ама са се наложили, и се ползват. Аз си ползвам "ръчно" и "автомат", и всички ме разбират.
4Т е удобен за дълги шевовое, където не е много приятно да стискаш постоянно спусъка. Имал съм случай да държа ръкохватката съвсем накрая-където влиза шланга. Просто насочваш къде да гори дъгата, и машината си работи. Като при това не се уморява ръката.
Коментар