Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Напрежение при работещ мотор?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Обикновенно им казват долен и горен, по схемата.
    "Акум" според просветената публика е напълно нормален жаргон и правилно означение на предмета Подтискащи са о - тата в кумулативните процеси. Така че ти няма за кво да се буташ при ританите, има си хора за тая работа))
    Като утрепат някого казват - търсете жената. Като накамарят акумулаторите един връз друг търсете диода. Тойотата е хубаво нещо, трябва да има. Долният тече щото тече, иска търсене. Горния го пазят сигурно за стартера. Някъде му казват заряден изолатор, някъде диод. Савата ми счупи главата че струва 300 долара. Щото гадовете крият тоя факт. А там има прости два диода на Шотки на радиатор. Кинти са си, ама не толкова. Кожодери квазитунингови. Не Савата.

    Коментар


    • #32
      Темата стана рай за спамерите ... фанатик ми даде разковничето по което тррябва да работя и заради което беше пуснато питането

      Коментар


      • #33
        Е, не е! Точно по темата сме. Giavol и той пита тук защото въпроса му е подобен.
        И аз си мисля Стефане, че има утечка някъде между двата към маса. Зарядния ток им е еднакъв, значи остава разряд на "долния"

        Коментар


        • #34
          Да. И сигурно гнила маса. Зер желязна ръжда - мед, или ръжда - алуминий са си тъкмо сандвича на Шотки. Въпросът е в каква посока. Сигурно в гадната, и ей го резултата.
          Трябва да се нарисува схемата и да се помери отвсякъде. Ще си признае.

          Коментар


          • #35
            Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
            А там има прости два диода на Шотки на радиатор.
            Интересно! Какво правят там с Шотки диоди? Това са двойки диоди в един корпус и обикновено се използват като изправители. Кажи нещо повече.
            Lancia Delta HF Integrale Evolucione

            Коментар


            • #36
              Нищо. Проста звезда. Разклоняват жицата от динамото към двата акумулатора. Така че да не може да тече от единия към другия когато не трябва.
              Не, груба грешка. Главния номер на прехода на Шотки е че е много бърз. Идеята и обичайното им приложение е като импулсни вентили. В права посока се отварят много бързо и с малък капацитет, в обратна затварят много бързо, практически без хистерезис. На времето това увеличи бързодействието на компютрите отначало два пъти, после повече.
              Падът на напрежението върху тях е 0,2 В. В германиевите - 0,7, в силициевите със всички клизми 1,2 а в мощните изобщо 1,5 В. Смрад. Лошото им е че допустимото обратно напрежение е 20 - 30 В, в зависимост от технологията, и над него изгарят. Не се възстановяват след няколко микросекунди като чистите кристали. Така и се използват за изправители само в нисковолтовата апаратура. На пък греят много по-малко заради малкия пад на напрежението.
              Отдавна не ходя по магазините. Но предполагам че толкова мощни ще струват 10 - 20 лева парчето. Не 100 долара.

              Коментар


              • #37
                Да, хубаво нещо са, но при 12 волтова инсталация и два акумулатора. При горния случай сигурно няма, защото са вързани последователно за 24 волтова

                Коментар


                • #38
                  Пак може да има заради изравнителните токове. Даже теоретически никои два не може да са еднакви, хич да не е има производствени толеранси. В процеса на работа стават и все по-различни.

                  Коментар


                  • #39
                    Проблема на giavol може да са, точно тези диоди. Остава ,наистина да премери, има ли пад върху връзката между двата.
                    Lancia Delta HF Integrale Evolucione

                    Коментар


                    • #40
                      Ето как продължи историята около мойто регулаторче на алтернатора.
                      Значи реших все пак да си взема от магазина ново... монтирам го ... и какво да видя над 15V (по-зле и от преди)

                      В крайна сметка се решихме да отворим оригиналния регулатор...
                      ето работната установка :


                      и след смяна на един ценер , няколко часа по-късно JOBS DONE !


                      идеалния максимум е постигнат(без натоварване)
                      След обстоен анализ на темата навсякъде се препоръчва акумулатора мах 14,40V-14,50V ! Всички по-високи стойности съкращават сериозно неговия живот! Та колегите с 18-те волта не ми се мисли
                      Последно редактирано от vilik; 14-02-07, 20:01.

                      Коментар


                      • #41
                        Абе 18 волта всъщност не е страшно ...но пък ако се вдигне още почват красиво да горят крушките...Първо започват да светят бяло като ксенон и после RIP
                        Не ме питайте откъде знам
                        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                        Коментар


                        • #42
                          Първоначално публикуван от vilik Преглед на мнение
                          Ето как продължи историята около мойто регулаторче на алтернатора.....

                          Браво....

                          а какви ти бяха симптомите, че взе да мериш?
                          no signature no problems

                          Коментар


                          • #43

                            Ми в последно време правя много добавки към кибитката и едно уредче(което беше явно без кой знае каква защита направено)сдаде багажа при такъв токов пик...( сега надявам се нещата са нормализирани) та покрай загатката "как е изгоряло?!" стигнахме до това откритие

                            Коментар


                            • #44
                              ъъъ нищо не разбрах??
                              no signature no problems

                              Коментар


                              • #45
                                Ами ..... аз обяснявам ..... ама няма кой да слуша........

                                По големите напрежения (от 14,5 нагоре) водят до по големи зарядни токове .....
                                Оловния акум трябва да се зарежда с 1/20 от капацитета му, ако искаш да живее дълго.
                                Пример: 60 А/ч - заряден ток 3А .... това е оптимума
                                100А/ч - 5А .....

                                Другото е закон на ом за цялата верига.

                                "Сух" акумулатор AGM технология или Optima търпи зарядни токове 1/10 от капацитета.
                                Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                                Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X