Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Напрежение при работещ мотор?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Напрежение при работещ мотор?

    С ясното съзнание че може да е велика глупост, искам да ви питам дали нещо такова би работило:Натиснете снимката за да я уголемите

Име:shema.JPG
Прегледи:1
Размер:15.5 КБ
ID:5253734
    Все пак претенциите ми в тази насока от техниката са като за брюнетка

    Коментар


    • От: Напрежение при работещ мотор?

      НЕЩО би правило - но чак да работи, не.

      Първо, транзисторите сработват при около половин волт - а ако по тоя кабел има половин волт, нещо принципно не е наред. И после, още половин волт и си ги изпукал, както и диодите - даже по-рано.

      И накрая - пулсациите от генератора и консуматорите трябва сериозно да се загладят, иначе в нормално състояние ще имаш мигане и в двете посоки - примерно 100-1000 пъти в секунда.

      Коментар


      • От: Напрежение при работещ мотор?

        А датчиците на Хол знаят ли посока на магнитно поле или са само има/няма?

        Коментар


        • От: Напрежение при работещ мотор?

          Първоначално публикуван от MAP Преглед на мнение
          А датчиците на Хол знаят ли посока на магнитно поле или са само има/няма?
          За знаене, май я знаят, ама 300 амперов такъв не знам каква цифра ще е.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • От: Напрежение при работещ мотор?

            Първоначално публикуван от MAP Преглед на мнение
            А датчиците на Хол знаят ли посока на магнитно поле или са само има/няма?
            Добър въпрос. Мисля, че не ги интересува толкова. Важен е импулса.
            Не съм срещал досега информация за спазване на "поляритет", а това е важно ако е така.
            На мотоциклета ми е постоянен магнит на ротора и когато регулирам разстоянието м/у него и датчика виждам зор с отверката.
            сто: Тук нормално си подаваме топката като на тренировка и гледаме да не се контузим. Понеже сме от един отбор.
            dembito: Хардуера можеш да го ритнеш, а софтуера само да го напсуваш

            Коментар


            • От: Напрежение при работещ мотор?

              Аз не ща да меря консумацията на стартера. На него му се дава директен + който минава по негов си кабел.

              Коментар


              • От: Напрежение при работещ мотор?

                Първоначално публикуван от Чичо Преглед на мнение
                Добър въпрос. Мисля, че не ги интересува толкова. Важен е импулса.
                Не съм срещал досега информация за спазване на "поляритет", а това е важно ако е така.
                На мотоциклета ми е постоянен магнит на ротора и когато регулирам разстоянието м/у него и датчика виждам зор с отверката.
                Никакъв импулс не ги интересува. Мерят постоянен ток. Искат и захранване, за което. Това не е бобина, ако това си мислиш.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • От: Напрежение при работещ мотор?

                  Слагай един мултицет от 5лв. дето да мери и обратно напрежение и си готов. Все някой миливолт ще отчете пад по този кабел.

                  П.С. Имам един излишен.
                  Последно редактирано от Пенчо; 18-02-11, 13:09. Причина: доп

                  Коментар


                  • От: Напрежение при работещ мотор?

                    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                    Никакъв импулс не ги интересува. Мерят постоянен ток. Искат и захранване, за което. Това не е бобина, ако това си мислиш.
                    А сега де..
                    Датчика е захранен, то е ясно, но покрай него минава магнит.
                    сто: Тук нормално си подаваме топката като на тренировка и гледаме да не се контузим. Понеже сме от един отбор.
                    dembito: Хардуера можеш да го ритнеш, а софтуера само да го напсуваш

                    Коментар


                    • От: Напрежение при работещ мотор?

                      Що 300А? За 80А цената на фарнел е към 15 евро, но те са си кожодери. Ако се разтърси човек, има и други оферти, макар и за момента по нашите земи това да минава за екзотика все още
                      При добро желание, едва ли цената на подходящ датчик ще надхвърли 10-12 лева, процесора и индикацията са си отделно. Ако се направи както трябва, със сигурност ще е по-точно и по-надеждно, но заради цената при всички случаи отива в раздел "гъзарийки" засега.

                      П.П. Датчиците си имат посока! Води се "Ос", "Axis", освен ко аз не бъркам нещо.

                      П.П.П. Чичо, онова на двигателя е друго. Ползува същия ефект, но с това свършва общото.
                      О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                      Коментар


                      • От: Напрежение при работещ мотор?

                        П.П.П. Чичо, онова на двигателя е друго. Ползува същия ефект, но с това свършва общото.
                        Сигурно е така. Безконтактно запалване, с това съм се сблъсквал. В делкото при автомобил и при едноцилиндров мотоциклет. Явно става въпрос за друго и съм се изказал неподготвен
                        сто: Тук нормално си подаваме топката като на тренировка и гледаме да не се контузим. Понеже сме от един отбор.
                        dembito: Хардуера можеш да го ритнеш, а софтуера само да го напсуваш

                        Коментар


                        • От: Напрежение при работещ мотор?

                          Първоначално публикуван от Чичо Преглед на мнение
                          А сега де..
                          Датчика е захранен, то е ясно, но покрай него минава магнит.
                          И?

                          А онова на колите не е друго, ами съвсем същото. По-добро е от бобина, защото напрежението му не се мени с оборотите. А и се чете по-лесно.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • От: Напрежение при работещ мотор?

                            Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
                            Слагай един мултицет от 5лв. дето да мери и обратно напрежение и си готов. Все някой миливолт ще отчете пад по този кабел.

                            П.С. Имам един излишен.
                            Ами няма как да меря защото още не съм разместил кабелите както трябва. Сега както е оригинално, + от алтернатора е закачен при + на стартера, а основния към инсталацията си тръгва от акумулатора. Трябва да закарам този за инсталацията при алтернатора и този от алтернатора да го махна от стартера и да го вържа за акумулатора. Този последния ще го играе шунт. Акумулатор-стартер си остава както си е. Та за сега нищо не съм правил по този въпрос, а и няма да направя ако няма добри изгледи да излезе нещо полезно.

                            Коментар


                            • От: Напрежение при работещ мотор?

                              По груба сметка, на 1 метър кабел 20 квадрата, при 10А падат около 9 миливолта. Вервай ми, уред за 5 лева посмъртно няма да се справи със задачката.

                              Иска си или датчик на Хол, както предложи Ицо, но там става скъпо, или малко електроника, което е малко по-евтино, но не е по-просто, или дебели жици по купето, което пък не е никак добра идея, ако и да е сравнително евтино. Аз бях се насочил към втория вариант, но май ме отказахте засега.
                              О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                              Коментар


                              • От: Напрежение при работещ мотор?

                                Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                                По груба сметка, на 1 метър кабел 20 квадрата, при 10А падат около 9 миливолта. Вервай ми, уред за 5 лева посмъртно няма да се справи със задачката.

                                иска си или датчик на Хол, както предложи ицо, но там става скъпо, или малко електроника, което е малко по-евтино, но не е по-просто, или дебели жици по купето, което пък не е никак добра идея, ако и да е сравнително евтино.
                                Хваща ги одма. Нали идеята е да се следи посоката. И 5мА да са, ще ги хване.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X