Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
Напрежение при работещ мотор?
				
					Свий
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Напрежение при работещ мотор?
НЕЩО би правило - но чак да работи, не.
Първо, транзисторите сработват при около половин волт - а ако по тоя кабел има половин волт, нещо принципно не е наред. И после, още половин волт и си ги изпукал, както и диодите - даже по-рано.
И накрая - пулсациите от генератора и консуматорите трябва сериозно да се загладят, иначе в нормално състояние ще имаш мигане и в двете посоки - примерно 100-1000 пъти в секунда.
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Напрежение при работещ мотор?
За знаене, май я знаят, ама 300 амперов такъв не знам каква цифра ще е.Първоначално публикуван от MAP Преглед на мнениеА датчиците на Хол знаят ли посока на магнитно поле или са само има/няма?Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Напрежение при работещ мотор?
Добър въпрос. Мисля, че не ги интересува толкова. Важен е импулса.Първоначално публикуван от MAP Преглед на мнениеА датчиците на Хол знаят ли посока на магнитно поле или са само има/няма?
Не съм срещал досега информация за спазване на "поляритет", а това е важно ако е така.
На мотоциклета ми е постоянен магнит на ротора и когато регулирам разстоянието м/у него и датчика виждам зор с отверката.сто: Тук нормално си подаваме топката като на тренировка и гледаме да не се контузим. Понеже сме от един отбор.
dembito: Хардуера можеш да го ритнеш, а софтуера само да го напсуваш
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Напрежение при работещ мотор?
Никакъв импулс не ги интересува. Мерят постоянен ток. Искат и захранване, за което. Това не е бобина, ако това си мислиш.Първоначално публикуван от Чичо Преглед на мнениеДобър въпрос. Мисля, че не ги интересува толкова. Важен е импулса.
Не съм срещал досега информация за спазване на "поляритет", а това е важно ако е така.
На мотоциклета ми е постоянен магнит на ротора и когато регулирам разстоянието м/у него и датчика виждам зор с отверката.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Напрежение при работещ мотор?
А сега де..Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнениеНикакъв импулс не ги интересува. Мерят постоянен ток. Искат и захранване, за което. Това не е бобина, ако това си мислиш.
Датчика е захранен, то е ясно, но покрай него минава магнит.сто: Тук нормално си подаваме топката като на тренировка и гледаме да не се контузим. Понеже сме от един отбор.
dembito: Хардуера можеш да го ритнеш, а софтуера само да го напсуваш
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Напрежение при работещ мотор?
Що 300А? За 80А цената на фарнел е към 15 евро, но те са си кожодери. Ако се разтърси човек, има и други оферти, макар и за момента по нашите земи това да минава за екзотика все още
  
При добро желание, едва ли цената на подходящ датчик ще надхвърли 10-12 лева, процесора и индикацията са си отделно. Ако се направи както трябва, със сигурност ще е по-точно и по-надеждно, но заради цената при всички случаи отива в раздел "гъзарийки" засега.
П.П. Датчиците си имат посока! Води се "Ос", "Axis", освен ко аз не бъркам нещо.
П.П.П. Чичо, онова на двигателя е друго. Ползува същия ефект, но с това свършва общото.О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Напрежение при работещ мотор?
Сигурно е така. Безконтактно запалване, с това съм се сблъсквал. В делкото при автомобил и при едноцилиндров мотоциклет. Явно става въпрос за друго и съм се изказал неподготвенП.П.П. Чичо, онова на двигателя е друго. Ползува същия ефект, но с това свършва общото.
							
						сто: Тук нормално си подаваме топката като на тренировка и гледаме да не се контузим. Понеже сме от един отбор.
dembito: Хардуера можеш да го ритнеш, а софтуера само да го напсуваш
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Напрежение при работещ мотор?
И?Първоначално публикуван от Чичо Преглед на мнениеА сега де..
Датчика е захранен, то е ясно, но покрай него минава магнит.
А онова на колите не е друго, ами съвсем същото. По-добро е от бобина, защото напрежението му не се мени с оборотите. А и се чете по-лесно.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Напрежение при работещ мотор?
Ами няма как да меря защото още не съм разместил кабелите както трябва. Сега както е оригинално, + от алтернатора е закачен при + на стартера, а основния към инсталацията си тръгва от акумулатора. Трябва да закарам този за инсталацията при алтернатора и този от алтернатора да го махна от стартера и да го вържа за акумулатора. Този последния ще го играе шунт. Акумулатор-стартер си остава както си е. Та за сега нищо не съм правил по този въпрос, а и няма да направя ако няма добри изгледи да излезе нещо полезно.Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнениеСлагай един мултицет от 5лв. дето да мери и обратно напрежение и си готов. Все някой миливолт ще отчете пад по този кабел.
П.С. Имам един излишен.
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Напрежение при работещ мотор?
По груба сметка, на 1 метър кабел 20 квадрата, при 10А падат около 9 миливолта. Вервай ми, уред за 5 лева посмъртно няма да се справи със задачката.
Иска си или датчик на Хол, както предложи Ицо, но там става скъпо, или малко електроника, което е малко по-евтино, но не е по-просто, или дебели жици по купето, което пък не е никак добра идея, ако и да е сравнително евтино. Аз бях се насочил към втория вариант, но май ме отказахте засега.О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Напрежение при работещ мотор?
Хваща ги одма. Нали идеята е да се следи посоката. И 5мА да са, ще ги хване.Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнениеПо груба сметка, на 1 метър кабел 20 квадрата, при 10А падат около 9 миливолта. Вервай ми, уред за 5 лева посмъртно няма да се справи със задачката.
иска си или датчик на Хол, както предложи ицо, но там става скъпо, или малко електроника, което е малко по-евтино, но не е по-просто, или дебели жици по купето, което пък не е никак добра идея, ако и да е сравнително евтино.
Коментар
 
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар