От: Напрежение при работещ мотор?
Изобщо не се бъзикам. Май ти се бъзикаш. 
Като знаеш толкова неща, защо питаш? Всичко, което казваш си е чиста теория. Къде видя толкова прецизна електроника и защо мислиш, че не е защитена. А в китайското волтметърче какво има за чупене? Досега съм сложил 2-30 такива и страдат единствено от лош контакт с проводящата гума. Всички приказки за термокомпенсации, филтри и защити звучат смехотворно.
За диода и кондензатора пак говориш теоритично. Никога не съм забелязал такъв ефект. А и "вашият" кондензатор би реагирал по същия начин. Тези филтри ги измислиха с търговска цел. Да си видял един защитен компютър? Парички!
Конкретно за твоето питане: Сам разбираш, че колкото по-дълъг или по-тънък е проводникът, върху който ще мериш пада, толкова с по-високо напрежение ще разполагаш - т.е. може да ползваш по-груба система, но си остава изискването за нула в средата с цел, все пак да показва нещо. Но пак ще си стои почти постоянно на нулата и няма никаква полезност. Е, кеф от реализацията.
Първоначално публикуван от tef4o
Преглед на мнение
Като знаеш толкова неща, защо питаш? Всичко, което казваш си е чиста теория. Къде видя толкова прецизна електроника и защо мислиш, че не е защитена. А в китайското волтметърче какво има за чупене? Досега съм сложил 2-30 такива и страдат единствено от лош контакт с проводящата гума. Всички приказки за термокомпенсации, филтри и защити звучат смехотворно.
За диода и кондензатора пак говориш теоритично. Никога не съм забелязал такъв ефект. А и "вашият" кондензатор би реагирал по същия начин. Тези филтри ги измислиха с търговска цел. Да си видял един защитен компютър? Парички!
Конкретно за твоето питане: Сам разбираш, че колкото по-дълъг или по-тънък е проводникът, върху който ще мериш пада, толкова с по-високо напрежение ще разполагаш - т.е. може да ползваш по-груба система, но си остава изискването за нула в средата с цел, все пак да показва нещо. Но пак ще си стои почти постоянно на нулата и няма никаква полезност. Е, кеф от реализацията.

Коментар