До: TRIP "компютри"
Подсветка - има. За сега съм я направил да свети когато е подадено захранване от автомобила, във всички режими освен в режим работа. В режим на работа дори и да отпадне по някаква причина захранването от автомобила (скъсан кабел - как ли???? или изключване на захранването от т.н. ключ маса по някаква причина) подсвтката продължава да работи от вътрешната батерия. В момента съм оставил да работи само на батерия с включена подсветка за да съм сигурен, че изчисленията са ми верни
.
Искам само да попитам някой който ползва трип с датчик на кардана да кайе колко приблизително импулса му показва при калибровката на 1 км. Много ще съм благодарен за такава информация, по простата причина, че информацията ми е, че броят болтовете на кардана, а аз съм в инвалидна количка от "добри шофьори" и не мога да си легна под Мицукошито да не задавам такива елементарни въпроси. Благодаря предварително ако някой даде такава информация.
Подсветка - има. За сега съм я направил да свети когато е подадено захранване от автомобила, във всички режими освен в режим работа. В режим на работа дори и да отпадне по някаква причина захранването от автомобила (скъсан кабел - как ли???? или изключване на захранването от т.н. ключ маса по някаква причина) подсвтката продължава да работи от вътрешната батерия. В момента съм оставил да работи само на батерия с включена подсветка за да съм сигурен, че изчисленията са ми верни

Искам само да попитам някой който ползва трип с датчик на кардана да кайе колко приблизително импулса му показва при калибровката на 1 км. Много ще съм благодарен за такава информация, по простата причина, че информацията ми е, че броят болтовете на кардана, а аз съм в инвалидна количка от "добри шофьори" и не мога да си легна под Мицукошито да не задавам такива елементарни въпроси. Благодаря предварително ако някой даде такава информация.
Коментар