Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Колко опасни са китайските "електрожени" (ксенонови лампи за фарове)?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Колко опасни са китайските "електрожени" (ксенонови лампи за фарове)?

    Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
    От тях, надалеч виждаш по-малко отколкото съвсем без фарове.
    Ако имаш в предвид че заради бялата светлина блендата на окото(зеницата) се затваря повече от колкото при обикновенна лампа има философско изражение ама на практика е доста различно.....обаче това може да ти е следващата мисъл под ника...!
    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
    Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
    Анатолий Пейчинов o8875о9815
    https://dvrbg.com/

    Коментар


    • От: Колко опасни са китайските "електрожени" (ксенонови лампи за фарове)?

      Мани зеницата, тя ще свикне. При такъв цвят на светлината режимът на цялото око е различен.
      Освен това, твърде малко от енергията отива в тази част на спектъра, в която изобщо има контурно зрение (около жълто/зелено).

      6000К ксеноните в автомобилите съществуват по една единствена причина - технологията вече е разработена (за киномашини и проектори) и са евтини. Иначе, мястото им изобщо не е в автомобила. Правилният цвят е 3200-3500К, но той с газов разряд не е лесен за постигане. 4300 засега е добър компромис.

      Коментар


      • От: Колко опасни са китайските "електрожени" (ксенонови лампи за фарове)?

        Ясене,ако има вариант 3000/3500к по-добре ли е да взема такъв,отколкото 4300к?
        Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
        Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
        Volkswagen Bora AKL

        Коментар


        • От: Колко опасни са китайските "електрожени" (ксенонови лампи за фарове)?

          Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
          ...Правилният цвят е 3200-3500К
          Има автомобилни и с тая температура, но според мен няма да са добър вариант.

          За мен 4300 е идеалната температура за автомобилни фарове. Страдат единствено на мокро време, но там също толкова страдат и обикновените фарове. Обаче разликата между 6000 и 4300 е очеизвадна. В началото лупите ми бяха с 6000К, макар да ги взех за 4300.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • От: Колко опасни са китайските "електрожени" (ксенонови лампи за фарове)?

            Аз пък имам изостанали едни осветителни тела, всяко с метал-халогенна крушка 250W. Чудя се дали да не пробвам да ги сложа във фаровете, та да стана и аз супер-максималист... Захранването е елементарно - за всеки фар по един трансфертер 12 / 220 волта и съм отличник...
            Не чета коментари и не отговарям на такива.

            И коментаторите...

            Коментар


            • От: Колко опасни са китайските "електрожени" (ксенонови лампи за фарове)?

              Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
              Аз пък имам изостанали едни осветителни тела, всяко с метал-халогенна крушка 250W. Чудя се дали да не пробвам да ги сложа във фаровете, та да стана и аз супер-максималист... Захранването е елементарно - за всеки фар по един трансфертер 12 / 220 волта и съм отличник...
              Направи ги така че да светят в пътя, а не в очите на насрещните, и действай, щом те кефи.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • От: Колко опасни са китайските "електрожени" (ксенонови лампи за фарове)?

                Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                Направи ги така че да светят в пътя, а не в очите на насрещните, и действай, щом те кефи.
                За да фокусираш 220 волтова лампа (разбирай, дълга жица, ако ще и намотана на няколко ката) на пътя, ти трябва възголемичка оптика. Повечето автомобили не са толкова големи.

                Коментар


                • От: Колко опасни са китайските "електрожени" (ксенонови лампи за фарове)?

                  Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                  За да фокусираш 220 волтова лампа (разбирай, дълга жица, ако ще и намотана на няколко ката) на пътя, ти трябва възголемичка оптика. Повечето автомобили не са толкова големи.
                  Знам.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • От: Колко опасни са китайските "електрожени" (ксенонови лампи за фарове)?

                    Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
                    Аз пък имам изостанали едни осветителни тела, всяко с метал-халогенна крушка 250W. Чудя се дали да не пробвам да ги сложа във фаровете, та да стана и аз супер-максималист... Захранването е елементарно - за всеки фар по един трансфертер 12 / 220 волта и съм отличник...
                    Защо си толкова негативно настроен към този вид модификации? Да,има идиоти,които си забиват ксенон на разни нерегулирани фарове и вадят на хората очите,ама не сме всички под един знаменател. При положение,че няма да заслепява повече от нормална лупа (заводска), не виждам къде е проблема. Скоро ще се сдобия и с устройство за миене на фаровете,така че наистина ще се доближава максимално до оригинален ксенон,само дето нивото ще си се регулира от купето,което е най-малкият проблем.
                    Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
                    Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
                    Volkswagen Bora AKL

                    Коментар


                    • От: Колко опасни са китайските "електрожени" (ксенонови лампи за фарове)?

                      Това с нивото има само маргинален ефект в много ограничени случаи. Поне това показват наблюденията ми. Точно в случаите, когато има неприятно и дълготрайно заслепяване, устройството не действа. Няма и как да действа.

                      Иначе, устройство за миене и аз мисля, макар че е по-скоро лигавщина, отколкото би свършило реална работа в полза на по-малкото заслепяване.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • От: Колко опасни са китайските "електрожени" (ксенонови лампи за фарове)?

                        Аз да споделя вчерашния ми опит с китайските крушлета ...

                        Значи, оригинален ксенонов фар на Мерцедес S-класа модел 140 от далечната 98г.
                        Крушките които бяха вътре ... оригинални Осрам 35вата 4000к .... едната и беше счупена изолацията на жичката и при леко друсане премигваше и изгасваше.

                        Купих китайски 6000к ... 35вата вчера ... щото нямаха 4000к .... слагам ги на колата ... паля ги ... светват ... ама и индикацията за изгоряла крушка и тя светва. След няколко опита ... индикацията спря да свети ... може и другаде да е бил проблема!
                        Сутринта в 5 часа колата се пали ... светват се фаровете и ми прави впечатление , че светят малко по-горе и по-силно от тия Осрамовите. Няма как да ги регулирам ръчно, щото фаровете се самонастройват ....
                        6000 синеят ... много леко ...
                        Като се сетя , че за още 30евро , можеше да си купя пак оригинални Осрам ме хваща супер много яд ... (тия ги платих по 30 евро бройката) ...
                        Колко ли време ще изкарат ?
                        Toyota RAV4 XA2 2.0 D4D 2004г. | Honda XRV 750 Africa Twin RD04 1992 г.
                        Piaggio Vespa PK50S 1983 г. | Puch Maxi N 1982 г.
                        Спортен Клуб Стрелба с Лък - Етър 78 В.Търново

                        Коментар


                        • От: Колко опасни са китайските "електрожени" (ксенонови лампи за фарове)?

                          Ако оригиналните са с цокъл D2S, китайските аналози могат да се намерят за далеч под 30 евро бройката.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • От: Колко опасни са китайските "електрожени" (ксенонови лампи за фарове)?

                            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                            За да фокусираш 220 волтова лампа (разбирай, дълга жица, ако ще и намотана на няколко ката) на пътя, ти трябва възголемичка оптика. Повечето автомобили не са толкова големи.
                            Професионално кинаджийско осветление на фирмата ARRI 200W HMI - не по голямо от педя.Въпросът е не само в оптиката ами и в параболичния рефлектор.Баласта му е по голям,но в багажник има място

                            http://www.arri.de/lighting/americas...t_par_200.html
                            Пътят е целта.

                            Коментар


                            • От: Колко опасни са китайските "електрожени" (ксенонови лампи за фарове)?

                              Първоначално публикуван от charger Преглед на мнение
                              Професионално кинаджийско осветление на фирмата ARRI 200W HMI - не по голямо от педя.Въпросът е не само в оптиката ами и в параболичния рефлектор.Баласта му е по голям,но в багажник има място

                              http://www.arri.de/lighting/americas...t_par_200.html
                              Това е с газоразрядна лампа:


                              Ясен говори за класическа халогенна с нажежаема жичка, където няма как да постигнеш повече светлина, освен да използваш повече жица - дали по-дълга или по-дебела - друг въпрос.
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар


                              • От: Колко опасни са китайските "електрожени" (ксенонови лампи за фарове)?

                                Първоначално публикуван от charger Преглед на мнение
                                Въпросът е не само в оптиката ами и в параболичния рефлектор.
                                Аз и рефлектора го броя за оптика. В такива конструкции обикновено не е параболичен, а елиптичен.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X