Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Колко опасни са китайските "електрожени" (ксенонови лампи за фарове)?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Колко опасни са китайските "електрожени" (ксенонови лампи за фарове)?

    Първоначално публикуван от Dino Преглед на мнение
    Защо си толкова негативно настроен към този вид модификации? Да,има идиоти,които си забиват ксенон на разни нерегулирани фарове и вадят на хората очите,ама не сме всички под един знаменател. При положение,че няма да заслепява повече от нормална лупа (заводска), не виждам къде е проблема. Скоро ще се сдобия и с устройство за миене на фаровете,така че наистина ще се доближава максимално до оригинален ксенон,само дето нивото ще си се регулира от купето,което е най-малкият проблем.
    А, мнението ми е полушеговито. Иначе, самоделни ксенони с лупа светят прилично - в смисъл ако са регулирани, не заслепяват или поне е търпимо. Изпълненията с рефлектор обаче доста често са трагични. Виж, за монтирането на по-мощни крушки е по-друга бира... Предполагам, че има изискване за максимален интензитет на осветителното тяло гледано срещу него или такъв за единица площ. Ще монтираш и ще разкажеш де...

    Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
    За да фокусираш 220 волтова лампа (разбирай, дълга жица, ако ще и намотана на няколко ката) на пътя, ти трябва възголемичка оптика. Повечето автомобили не са толкова големи.
    Тя е газоразрядна бре. Недостатъкът е, че ако изгася фаровете, ще мога да ги запаля чак като изстине крушката.
    Не чета коментари и не отговарям на такива.

    И коментаторите...

    Коментар


    • От: Колко опасни са китайските "електрожени" (ксенонови лампи за фарове)?

      Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
      Тя е газоразрядна бре. Недостатъкът е, че ако изгася фаровете, ще мога да ги запаля чак като изстине крушката.
      Те и ксеноните са така, ако са по-калпави. Смени и запалката и всичко ще потръгне.

      Коментар


      • От: Колко опасни са китайските "електрожени" (ксенонови лампи за фарове)?

        Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
        А, мнението ми е полушеговито. Иначе, самоделни ксенони с лупа светят прилично - в смисъл ако са регулирани, не заслепяват или поне е търпимо. Изпълненията с рефлектор обаче доста често са трагични. Виж, за монтирането на по-мощни крушки е по-друга бира... Предполагам, че има изискване за максимален интензитет на осветителното тяло гледано срещу него или такъв за единица площ. Ще монтираш и ще разкажеш де...

        Поне с досегашните ксенони (Luxima Premium 5000K) не заслепяваше повече от фабричния ксенон на МЛ и Аudi A6 (1999год). Просто беше една идея по-син. Сега не само лъчът е равен (разглобих фаровете и преработих блендите) ,но и ще отворя пак фаровете,за да боядисам всички сребристи (светлоотразяващи) елементи пред лупата (гледайки фара отпред) в черно,за да не отразяват никаква светлина.

        Дали съм в нарушение на закона- да,преработил съм осветителната система на колата. НО така сега е много по-добре и за мен, и за насрещните. Защо?!? Защото лъчът е равен и в следствие от това при завиване надясно няма да има два ето такива ____/ лъча,който да заслепяват хората ,а ще си е ______ . Като добавим и модификацията,която смятам да извърша този weekend (боядисването) и става много по-добре отколкото с халогените*.

        *В съотношение осветеност-заслепяване,като второто трудно може да се нарече такова,но все пак-разсеяната светлина е една идея повече.
        Последно редактирано от Dino; 19-01-11, 19:59.
        Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
        Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
        Volkswagen Bora AKL

        Коментар


        • От: Колко опасни са китайските "електрожени" (ксенонови лампи за фарове)?

          4300K 55W и да бъде светлина. Вижда се прекрасно и на мокро,дори на осветени булеварди,а светлината от крушките е топло-бяла. Повече от доволен съм,а за търговеца мога да кажа само прекрасни неща- отношение и обслужване на много добро ниво. Ако някой от Пловдив(и не само) иска,ще му дам координатите на човека- определно си заслужава.
          Последно редактирано от Dino; 21-01-11, 20:41.
          Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
          Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
          Volkswagen Bora AKL

          Коментар


          • От: Колко опасни са китайските "електрожени" (ксенонови лампи за фарове)?

            Дай да го видим тоя търговец !
            Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
            Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
            Анатолий Пейчинов o8875о9815
            https://dvrbg.com/

            Коментар


            • От: Колко опасни са китайските "електрожени" (ксенонови лампи за фарове)?

              Първоначално публикуван от Dino Преглед на мнение
              4300K 55W и да бъде светлина. Вижда се прекрасно и на мокро,дори на осветени булеварди,а светлината от крушките е топло-бяла. Повече от доволен съм,а за търговеца мога да кажа само прекрасни неща- отношение и обслужване на много добро ниво. Ако някой от Пловдив(и не само) иска,ще му дам координатите на човека- определно си заслужава.
              Я кажи колко бързо светват с окончателния цвят?

              Коментар


              • От: Колко опасни са китайските "електрожени" (ксенонови лампи за фарове)?

                Около 10 секунди за максималния интезитет и 15-20-на секунди за цвета.

                Roninn,имаш ЛС.
                Последно редактирано от Dino; 21-01-11, 23:58.
                Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
                Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
                Volkswagen Bora AKL

                Коментар


                • От: Колко опасни са китайските "електрожени" (ксенонови лампи за фарове)?

                  Сравнено с Ауди А6- цветът съвпада 100% с този на фабричния ксенон. Дали да сложа кабели с релета? С тези 55 вата си представям колко ампера е стартовият ток. Уж пише Imax 6A,ама как да е сигурен човек-особено при студен старт (минус 10-15 да кажем).
                  Последно редактирано от Dino; 22-01-11, 13:48.
                  Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
                  Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
                  Volkswagen Bora AKL

                  Коментар


                  • От: Колко опасни са китайските "електрожени" (ксенонови лампи за фарове)?

                    Не се тревожи за стартовия ток.

                    Коментар


                    • От: Колко опасни са китайските "електрожени" (ксенонови лампи за фарове)?

                      Първоначално публикуван от Dino Преглед на мнение
                      ...Уж пише...
                      Ми премери го де.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • От: Колко опасни са китайските "електрожени" (ксенонови лампи за фарове)?

                        Трябва да си изкопая мултицета,защото не го ползвам особено много и не знам къде е. Ще проверя и ще пиша.

                        И никога повече нещо различно от 4300К (или по-малко). Сега вече се вижда предимството на ксенона в пълната си СВЕТЛИНА.
                        Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
                        Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
                        Volkswagen Bora AKL

                        Коментар


                        • От: Колко опасни са китайските "електрожени" (ксенонови лампи за фарове)?

                          Първоначално публикуван от Dino Преглед на мнение
                          И никога повече нещо различно от 4300К (или по-малко). Сега вече се вижда предимството на ксенона в пълната си СВЕТЛИНА.
                          Ш'съ сетиш! Отдавна тия работи са казани във форума не веднъж. Там хем лампата е по-ефективна, хем човешкото око се справя по-добре. Същото е и с диодните фенери между другото. Често се оказва че с фенер светещ в топло бяло, макар и по-неефективен като лумени на ват, се оказва реално по-добре светещ от фенер студено бяло, макар като лумени на ват студения да е по-ефективен.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • От: Колко опасни са китайските "електрожени" (ксенонови лампи за фарове)?

                            Въпреки, че на снимка не може да се хване колко реално осветява /окото има много голяма чувствителност между най-тъмно и най-светло/ - има един интересен сайт за фенерчета с реални снимки http://fonarevka.ru/index.html?scene...de=0&shutter=1
                            Коментираха, че с жълта светлина в гората виждаш само жълтата шума, а със синееща - изпъкват гъбите

                            ПП. За стартови я ток - щом не горят бушоните - нямаш проблем. Обикновено е до 7-8 ампера, пък и 10 да е са секунда-две... голяма работа.
                            Subaru Legacy Outback '98 2.5 AT

                            Коментар


                            • От: Колко опасни са китайските "електрожени" (ксенонови лампи за фарове)?

                              Първоначално публикуван от Dino Преглед на мнение
                              .....................Дали съм в нарушение на закона- да,преработил съм осветителната система на колата. НО така сега е много по-добре и за мен, и за насрещните. Защо?!? Защото лъчът е равен и в следствие от това при завиване надясно няма да има два ето такива ____/ лъча,който да заслепяват хората ,а ще си е ______ .............................
                              Интересното е че фаровете на колите в щатите светят по този начин (на черта). А в БГ ги карат да ги сменят като минават технотест. Не знам защо обаче.
                              Единственото сигурно нещо е, че нищо не е сигурно.

                              Коментар


                              • От: Колко опасни са китайските "електрожени" (ксенонови лампи за фарове)?

                                Едното е по DOT (US),а другото по ECE (EU). Всички фабрични ксенони са ____-------. При мен левият фар е _____,а десният _____-----. Така се получава нещо такова: __________------. А това въпросното _____----- е комбинация м/у DOT и ECE стандартите,за да е приложимо и за Европа и за Америка.
                                Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
                                Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
                                Volkswagen Bora AKL

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X