От: Колко опасни са китайските "електрожени" (ксенонови лампи за фарове)?
[QUOTE=Slick;2289364 Е айде и моите две стинки...понеже баш ня Додж Караван..демек Кр . Вояджър слагах и аз китайски ксенони. След тако сложих най силния възможен халоген който изкара едня година преди да изгори единия ....и така. реших се на варианта за китайски ксенон. Преди това шлайфах фаровете с паста тъй като стават жълти и допълнително спират светлината ..след пастата си станаха почти като нови. Така ...ксенона беше 35 ватов....с подвижен балон. Сложих и почнах да псувам...Да! Обаче не зная как и защо завъртях крушката по оста във фара и мога да ви кажа че работата си заспа. Направо не мажах да повярвам. Линията ми на осветяване беше на точното ниво и беше на конец, без разпръскване - силата беше поне два пъти повече. Нито веднъж не ми е присветвал някой насрещен ...цвета на ксенона беше 4200, но биеше леко на синьо все пак. Единствен минус е че ми влоши леко сигнала на радиото и при влизане в подземен гараж вече не ловеше чисто някои от станциите. Това е от личен опит. Кой каквото иска да си мисли и говори. За мен ксеноните бяха идеален вариант и перфектно ме устройваха а и не съм бил заплаха за околните. На сегашната кола нямам, такива защото оригиналните фаровете са си екстра.[/QUOTE]
Извинения за неграмотния пост по-горе. Писах през телефона, а там полетата са малки и не се вижда добре.
[QUOTE=Slick;2289364 Е айде и моите две стинки...понеже баш ня Додж Караван..демек Кр . Вояджър слагах и аз китайски ксенони. След тако сложих най силния възможен халоген който изкара едня година преди да изгори единия ....и така. реших се на варианта за китайски ксенон. Преди това шлайфах фаровете с паста тъй като стават жълти и допълнително спират светлината ..след пастата си станаха почти като нови. Така ...ксенона беше 35 ватов....с подвижен балон. Сложих и почнах да псувам...Да! Обаче не зная как и защо завъртях крушката по оста във фара и мога да ви кажа че работата си заспа. Направо не мажах да повярвам. Линията ми на осветяване беше на точното ниво и беше на конец, без разпръскване - силата беше поне два пъти повече. Нито веднъж не ми е присветвал някой насрещен ...цвета на ксенона беше 4200, но биеше леко на синьо все пак. Единствен минус е че ми влоши леко сигнала на радиото и при влизане в подземен гараж вече не ловеше чисто някои от станциите. Това е от личен опит. Кой каквото иска да си мисли и говори. За мен ксеноните бяха идеален вариант и перфектно ме устройваха а и не съм бил заплаха за околните. На сегашната кола нямам, такива защото оригиналните фаровете са си екстра.[/QUOTE]
Извинения за неграмотния пост по-горе. Писах през телефона, а там полетата са малки и не се вижда добре.
Коментар