Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Колко опасни са китайските "електрожени" (ксенонови лампи за фарове)?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Колко опасни са китайските "електрожени" (ксенонови лампи за фарове)?

    Няма такава комбинация "палят супер бързо" и нормална цветна температура.

    Обикновените 6000К (най-евтини) нямат нищо, освен ксенон в балончето. Те светват веднага с пълна яркост.

    А да се определи количеството твърдо вещество (живачен йодид) на повърхността на балона, на око, трудна работа. То всеки път кондензира както си иска. Предполагам, че те ги и произвеждат малко колкото дойде, а после ги сортират по цвят.

    Коментар


    • До: Колко опасни са китайските "електрожени" (ксенонови лампи за фарове)?

      Първоначално публикуван от Dino Преглед на мнение
      Положението с отговора обаче е "Чакай от умрял писмо"... Трети ден отговор няма...
      Къде е въпроса, на който чакаш отговор. Аз не виждам такъв?
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • До: Колко опасни са китайските "електрожени" (ксенонови лампи за фарове)?

        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
        Къде е въпроса, на който чакаш отговор. Аз не виждам такъв?
        май говори за тоя, който му е продал лампите.

        Коментар


        • До: Колко опасни са китайските "електрожени" (ксенонови лампи за фарове)?

          Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
          май говори за тоя, който му е продал лампите.
          Аха, ясно. Не схванах.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • До: Колко опасни са китайските "електрожени" (ксенонови лампи за фарове)?

            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
            А да се определи количеството твърдо вещество (живачен йодид) на повърхността на балона, на око, трудна работа. То всеки път кондензира както си иска. Предполагам, че те ги и произвеждат малко колкото дойде, а после ги сортират по цвят.
            Може и да си прав, ама не виждам какво им пречи преди да ги напълнят с ксенон и завтворят, да дозират йодида точно.

            Оригиналните на PHILIPS и OSRAM са 4150К или 6000К. Други не произвеждат. Тъй че е съвсем нормално количеството йодид в оригиналните да е малко повече.

            Мисля да си купя една за проба, между другото. Ей-така, да видя разликата.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • До: Колко опасни са китайските "електрожени" (ксенонови лампи за фарове)?

              Е, какво им пречи - технологията и организацията, разбира се.

              Коментар


              • До: Колко опасни са китайските "електрожени" (ксенонови лампи за фарове)?

                Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                Е, какво им пречи - технологията и организацията, разбира се.
                Ааа, ако седи някой дръпнат и дозира на ръка с пипетка или каквото е нужно - нищо чудно.

                OSRAM правят и някакви без живак, между другото. Интересно ми е с какво са го заместили.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • До: Колко опасни са китайските "електрожени" (ксенонови лампи за фарове)?

                  С много работи може. Живачният йодид просто е традиционен и лесно се изпарява. А в тия 6000 и нагоре - няма по определение.

                  Коментар


                  • До: Колко опасни са китайските "електрожени" (ксенонови лампи за фарове)?

                    Извинявам се за малкото недоразумение. За човека,който ги представя/внася говоря.
                    Интезитета не се променя особено след първите 3-4 секунди,само цвета. Вътре си ги има тези съставки,даващи "правилният" цвят. Колко и какви само в завода си знаят.
                    Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
                    Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
                    Volkswagen Bora AKL

                    Коментар


                    • До: Колко опасни са китайските "електрожени" (ксенонови лампи за фарове)?



                      Toва го дават да е Премиум 5000к. Перфектното бяло,според мен е ОК.



                      Това го дават Премиум 6000к. Бяло със синьо. Е моят Премиум е 5000к,пък свети като Авенсиса. Сигурно са ми объркали крушките.
                      Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
                      Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
                      Volkswagen Bora AKL

                      Коментар


                      • До: Колко опасни са китайските "електрожени" (ксенонови лампи за фарове)?

                        Да предадеш цветна температура със снимки - ЗАБРАВИ! За фотоапарата все е бяло.

                        Може само да се прави сравнение между две неща на една и съща снимка.

                        Коментар


                        • До: Колко опасни са китайските "електрожени" (ксенонови лампи за фарове)?

                          Сега идва следващият интересен въпрос,а именно:

                          Защо крушката има 3 проводника???

                          Ето така изглежда кита:


                          На баласта (малкият куплунг) и на крушката има 3 проводника. Защо?
                          Последно редактирано от Dino; 15-03-10, 21:23.
                          Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
                          Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
                          Volkswagen Bora AKL

                          Коментар


                          • До: Колко опасни са китайските "електрожени" (ксенонови лампи за фарове)?

                            Първоначално публикуван от Dino Преглед на мнение
                            Сега идва следващият интересен въпрос,а именно:

                            Защо крушката има 3 проводника???

                            Ето така изглежда кита:


                            На баласта (малкият куплунг) и на крушката има 3 проводника. Защо?
                            Такава дивотия виждам за сефте. Я снимай и баласта! Изобщо, всичко, дето е в кита.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • До: Колко опасни са китайските "електрожени" (ксенонови лампи за фарове)?

                              Еми то това кръглото е баласта. Сложен е директно на капачката,която е зад фара. Няма кабели извън самия фар.

                              Двете кръглите са баластите. А онези малките в десния долен ъгъл са стоп ерори,ама моите не са сложени,защото СФ-то не отчита изгоряла крушка.
                              Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
                              Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
                              Volkswagen Bora AKL

                              Коментар


                              • До: Колко опасни са китайските "електрожени" (ксенонови лампи за фарове)?

                                Ясно. Значи това на крушките е някакъв изчекнат вид запалка. На нормалните комплекти или е вътре в баласта, или извън него, но не е на крушката.

                                От къде го купи туй чудо?
                                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X