Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Алтернатор с водно охлаждане - как се прави?
Свий
X
-
Коментар
-
От: Алтернатор с водно охлаждане - как се прави?
То вашето аптека бе!
И вие сигурно тичкате наоколо с бели престилки. По нашето море ни возят едни морги, нЕмам думи. Но и ние не плащаме толкова, колкото вашите клиенти, факт...
Та, долният генератор ще се охлажда толкова, колкото работи собствената му турбина зад шайбата. Наоколо в помещението няма значение какво се върти. Тази турбина не прекара ли необходимият въздух отвътре през генератора, той ще пуши, ако ще и пингвини да се разхождат около него.
В този смисъл, с какви обороти се върти той? От алтернатора може да се смуче голям ток и на относително ниски обороти, но турбината работи с пъти по-неефективно.
Коментар
-
От: Алтернатор с водно охлаждане - как се прави?
Долния алтернатор ще му изчисляват шайбите така, че на пълни обороти на мотора /2100 rpm/, алтернатора да се върти с 90% от максималните си допустими обороти. Ние моторите ще ги караме на около 1000 rpm. Повечето такива алтернатори въртят до около 5000. По груби сметки алтернатора ще върти около 2300-2500 оборота.
Коментар
-
От: Алтернатор с водно охлаждане - как се прави?
И ще дава около 200 ампера на 1000 оборота на мотора.Някои от големите басамаци въртят и до 8000 оборота ма там вече друг да смята,сдъвкано и изплюто им го даваме.
Никаква аптека не е това,отворите на вентилаторите не могат да се затварят и като я спреш някъде за 3 месеца и после влезеш по чорапи и си личи.Това го караме за изложението във Форт Лодьрдейл,от утре я мятат и машинното се мие с пароструйка.Аз съм го мил 2 пъти само,че ми е гадно като седна да му сменям маслата да ми маца задника.Бяла магия и с маркуча,става като ново,а електричките ги издухвам с компресора.
Ще се мисли да се извадят диодите на плочка отделно от Алтернатора,но тия магии няма да се харесат на никой застраховател и вземе да пламне нещо после 'оди обяснявай,че кравата е мъжка.Ако им сменим турбината обаче с по-голяма може и да не грее толкова еле ако в машината има нормално работещи вентилатори.TOYOTA SEQUOIA ‘11
W140 S420 '99
Коментар
-
От: Алтернатор с водно охлаждане - как се прави?
Диодите могат да се изкарат отделно, то и охлаждането им може съвсем тривиално да се направи водно и да се навърже към мотора или където и да е. Това ще помогне, не знам тези алтернатори, ама на повечето автомобилни половината им загуби (чети: топлина) са в диодите. Пак там е и 3/4 от въздушното съпротивление на охлаждащия поток. Лошото е, че вашите алтернатори са 5- или 7- фазни. Следствие - диоди много, жиците ще са като спагети.
Ама derating по-лесно се прави. Пише на алтернатора 200, ограничаваш го до 150 и си свиркаш, а той няма сила да се опече. Няма смисъл да е с лампа - не е корпоративно, това са методи за зор-заман. Резистор - и решението си има вратовръзка.
Коментар
-
От: Алтернатор с водно охлаждане - как се прави?
За последно ще се опитам да дам някакъв акъл за без пари.
Та видяната от тези снимки система за вентилиране е изначално сбъркана. Който е учил физика до към седми клас, знае защо братята монголфие, или каквито бяха там, са се вдигнали с балона.
Както и да е. Трябва да се намери начин входящия студен въздух да влиза/отива/ към пода.
Изходящия/топъл/ да се взима от максимално високо.
Бюджетно решение е временния монтаж на подходящи по размер ламелни щори. Имаше ги по повечето автомобили произведени преди 1980г. Даже и на Москвич.
За Буик и Шеви да не говорим.
п.с. От ония с перките отзад.
Коментар
-
От: Алтернатор с водно охлаждане - как се прави?
Ясене същата работа е и тук при нас,алтернаторите не са кой знае колко по-различни от тия на кой да е трактор примерно.Дават му 100 ампера ма в Аляска и то на нам си какви обороти,те и на моторите им дават 1000 коня на бройка,но ползваме 300 от тях и не харчат по 50 галона,а само по 5.Като го натоварим Алтернатора и кроят ем моторетките на 24 % натоварване и никакви обороти и цялата далавера прави 30% от това което и пише на задника.
Поне е крива нива и на дълъг път ни трябва да е яко,а няма как да я караме като крадена 7000 километра,това е като с пълна газ да стартираш от Париж и да финиширал в Дакар без да спираш,баси.
По тая причина тия дето са ги намислили да ги монтират ще ги утроим поне,а вече всичките идеи ще се мислят допълнително - коя е най-проста,коя е най - лесна и коя колко пари ще струва.Резервните най-много притесняват положението,за да спим нормално ще ни трябват поне 5-6 чифта диодни плочки с все кабелите или един вид Режеш,хвърляш,сменяш,караш.
Пенчо освен,че физичката по едно време беше спица за друго не се сещам,Шеви и Буик ги гледам с бялото на окото си.Идеята е въздуха да се смесва един вид и да се вади от там с даден дебит на минута при дадени мотори на даден размер машинно помещение.Никакьв проблем не ни е да ги накараме да духат и под мотора тия вентилатори,може да си монтираме и допълнителни ако ни хареса,но няма голям смисъл,вътре не вдига повече от 5 градуса разлика с външната температура като им набия рогите на тия перки.
Щорите са ясни,много лодки ги имат,но тук се играе и с автоматичната противопожарна система / оная червената бутилка на стената / и трябва да се смята кое колко затворено може да стои,кога и как да се затваря,на какви температури да държи........... И пак се почват едни спорове с учените глави.При пожар имаме ръчка с жило,теглиш,затваря,чака нам си какви секунди и набива газа и трепе всичко.Е една карахме преди месец,там си се затваряше ръчно,тук това го няма и идеята е на листа с препоръките,май на трета страница беше.
да ви пусна малко теми за токове,резервно захранване,гориво,филтри и помпи,електроника и спасителни средства,стабилност и спасителни уреди,хидравлични помпи за вода и трьстери както и котвените лебедка със стабилизатори те вързани за тях,отопление и климатици,солена и сладка вода,топлата и подгряване на моторите с блок печките и..............и да го мислим,колко ми е.Кьде да има барбекю и колко да е голяма мивката е лесно,там и жената го може.Ше ме изритат от форума обаче.TOYOTA SEQUOIA ‘11
W140 S420 '99
Коментар
-
От: Алтернатор с водно охлаждане - как се прави?
Явно защото и на мен не ми е ясно кое не си разбираме.Дали бутащия вентилатор е на пода или на тавана няма голямо значение ако змучещите за в другия край на машинното и са монтирани хоризонтално на тавана.От къде вкарваш въздух е от малко значение ако вътре ти се веят косите,а изкарвщия е монтиран как си трябва.
За хейлона не съм учил толкова,само знам,че по АБС Стандарт тия са правилни и голямо мрьнкане пада като си поискаме щорички.
пак да си кажем - само това да е,хладилник колко мене е хванат / беше де / с 4 винтчета по 1 см. дълги.То всичко може,но и взимат по 50 кинта на час само чертожниците,ако някой се навие да плаща аз съм готов да му дам идея кое и как да е,мьлиииииии даже много идеи.
http://www.deltatsystems.com/
Е тия правят и смятат въздуха в машината,май една и съща физичка ни го е набивала и на тях и на мен.Мани майтапа,има си стандарти които са леко по-криви от нормално помещение и аз поне не се наемам да смятам на база физика само.Последно редактирано от BENZBOSS; 07-10-12, 23:47.TOYOTA SEQUOIA ‘11
W140 S420 '99
Коментар
-
От: Алтернатор с водно охлаждане - как се прави?
Ми викнете ме мене. Аз всичко ще Ви го правя за под 100 кинта на час. Барабар с изпълнението.
За виза и билет грижата си е моя.
но искам гарантирани поне 120 часа на месец. Иначе от тука не мърдам. Той и Мишоци ме пробва за Франция, ама нещо не се обади повече.
Коментар
-
От: Как се дава ток на друг автомобил?
Ясене, темата с лодките е много сълзлива. Помниш темата за водното охлаждане на алтернатора. Заключението от завода беше "като ви трябва повече ток, ще ви сложим повече акумулатори". Алтернаторите ще са по 75 ампера. Акумулаторите ще са около 15-18 броя "камионски размер"... Някой мисли, че тока идва от акумулатора.Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнениеЩо бе, на някоя от лодките не си ли возят и коли? Или поне мотоциклети?
Макар че тя ако лодката е умряла, колата дето е върху нея едва ли ще е жива.
Трети ден се чеша там където не ме сърби.
Коментар
-
От: Как се дава ток на друг автомобил?
Ми, геюви. Какво да кажа.Първоначално публикуван от NIKSD Преглед на мнениеЯсене, темата с лодките е много сълзлива. Помниш темата за водното охлаждане на алтернатора. Заключението от завода беше "като ви трябва повече ток, ще ви сложим повече акумулатори". Алтернаторите ще са по 75 ампера. Акумулаторите ще са около 15-18 броя "камионски размер"... Някой мисли, че тока идва от акумулатора.
Трети ден се чеша там където не ме сърби.
А с отделния генератор какво е положението точно? Мощност, разход на киловатчас?
Със солари може ли да се играе?
Коментар
-
От: Как се дава ток на друг автомобил?
Солари, не.Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнениеМи, геюви. Какво да кажа.
А с отделния генератор какво е положението точно? Мощност, разход на киловатчас?
Със солари може ли да се играе?
2 генератора- 20KW и 30KW. Няма нафта за тях през Атлантика... И като работят им трябва поне 50% натоварване. Как да прекарам 10KW до акумулаторите...? Искахме един 7-9KW, нямало място. На 30 метра лодка. Абе ...
И понеже повечето лодки са така, и понеже спим 2 етажа под пискуна за алармата за слаб ток, и понеже гомемите генератори харчат и шумят, и понеже собственика иска да спи на тихо и ... През седмица спира тока. Режим братче! И "енергото", аз демек, трябва да запали нещо и да тръгне тока. И за това кабели, дебели, дълги и с големи щипки.
И не ме плашете с тия вашите експлозии на акумулатори- редовно се налага да легна по корем на единия акумулатор за да закача щипките на другия /виждал съм как гърми акумулатор ама не искам да си спомням/.
Постоянно подавам ток с кабели и все на работещ мотор. И тия морските нови моторетки са бъкани с електроника точно като новите коли /е как иначе ще гледаме по телевизора налягане на маслото /голям зор!//. И до сега не съм горил електроника или алтернатор заради кабелите.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар