От: Алтернатор с водно охлаждане - как се прави?
Уффф ама си...
Не можеш ли да заобичаш сложното, като всеки добър чуковладелец ???
Сега без майтап:
- Избягването им само поради сложнотията в поправка и скъпотията да се заменят ли е, или по идеологически причини ?
- АКО е само по практически причини - няма ли начин просто да се прекопират по евтин и елегантен начин ?
Тези регулатори ли са, какво са, колко са големи ? Какво представляват ?
Ако са само електроника с букси - тук има хора програмират, пикове чипове ала бала - няма ли начин това нещо да се изкопира със стандартни части, да се създаде аналог - може би с премахването на излишните функции и с възможност за пълен ръчен байпас ?
Ако става - правите си няколко, и си носите де да знам, поне по две резервни...
Нали се сещаш, като автокрадците - когато трябва да крадат някоя "многоелектронна" кола не си носят в сака комплект карбуратори щото инжекциона е блокиран, носят си "глупаво" но работещо ECU...
Първоначално публикуван от NIKSD
Преглед на мнение
Не можеш ли да заобичаш сложното, като всеки добър чуковладелец ???
Сега без майтап:
- Избягването им само поради сложнотията в поправка и скъпотията да се заменят ли е, или по идеологически причини ?
- АКО е само по практически причини - няма ли начин просто да се прекопират по евтин и елегантен начин ?
Тези регулатори ли са, какво са, колко са големи ? Какво представляват ?
Ако са само електроника с букси - тук има хора програмират, пикове чипове ала бала - няма ли начин това нещо да се изкопира със стандартни части, да се създаде аналог - може би с премахването на излишните функции и с възможност за пълен ръчен байпас ?
Ако става - правите си няколко, и си носите де да знам, поне по две резервни...
Нали се сещаш, като автокрадците - когато трябва да крадат някоя "многоелектронна" кола не си носят в сака комплект карбуратори щото инжекциона е блокиран, носят си "глупаво" но работещо ECU...
Коментар