Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Алтернатор с водно охлаждане - как се прави?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Алтернатор с водно охлаждане - как се прави?

    Първоначално публикуван от NIKSD Преглед на мнение
    Ясене, това за волтовете на възбуждащия кабел x10 за 24волтов алтернатор ли се отнася?
    Не точно. Сметката е следната:
    На пълно захранване (14 или 28 волта, за колкото е системата) на възбуждането, алтернаторът трябва да ти осигурява каквото пише на него, ако му стигат оборотите. Или малце повече, ама не много.

    Твоя алтернатор значи на 28 волта възбуждане ще прави 220 ампера. 220/28 = 7.9 ампера за всеки волт възбуждане. Аз ти го закръглих на 10 да не се мъчиш да смяташ, още повече че сигурно са му оставили малко аванс.
    Последно редактирано от Ясен; 15-05-13, 18:40.

    Коментар


    • От: Алтернатор с водно охлаждане - как се прави?

      Аха. То и на регулатора си пише, че на възбуждащия кабел може да достигне до 7.5 ампера и трябва да е защитен с 10 ампера бушон. Тоя бушон си стои ама на моето ръкоделие съм сложил 7.5 ампера. Ей тъй, страх лозе пази. Пък и не искам да сритва на 100% алтернатора. Ония ден, за проверка на алтернатора, му ръгнах, директно от захранващия кабел, ток към възбуждащата намотка. На 2500 и кусур ампера банка разредени акумулатори и 100% алтернатор, мириса на ремъци го усети чак заспалата на другия край на коритото собственичка.

      Сега съм в процес на колекциониране на още крушки. И ремъци.
      https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

      Коментар


      • От: Алтернатор с водно охлаждане - как се прави?

        Тия 7.5 ампера са за друго, не са като горните 7.9 дето ти писах. Приличат си числата ама нямат много общо.

        Аз сега съм си харесал за Ужаската един алтернатор от BMW X5, 14V/170A. Само още не знам с какво ще го въртя, че имам само двойка клиновидни ремъци.
        И по-голям проблем излиза регулаторът. Май ще иска едни 15 ампера за пълно възбуждане.

        Коментар


        • От: Алтернатор с водно охлаждане - как се прави?

          На тази тенджера от Х5, регулатора е вътре в нея.
          Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

          Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

          Коментар


          • От: Алтернатор с водно охлаждане - как се прави?

            Първоначално публикуван от CarTest™ Преглед на мнение
            На тази тенджера от Х5, регулатора е вътре в нея.
            Знам, но не ми върши работа.

            Коментар


            • От: Алтернатор с водно охлаждане - как се прави?

              Ясене, Balmar 98 220amp/24v алтернатор си излиза от магазина с двойка 1/2' клиновидни ремъци. Като го натовариш до дупка и ше ги чуеш да протестират ама рядко се случва да ти трябва токова ток. Все си мисля, че ще си ОК с двойката ремъци. 9лентов плосък ремък си е най-добре, има ги шайбите /същите тия Balmar/ ама са си сбъркали ценообразуването...

              Я кажи докато съм се сетил, оная джвръчка получи ли я. Не съм се прибирал почти 2 месеца и не знам какви ги вършат из нас. Няма и кого да питам, гледам брата е в Мексико.
              https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

              Коментар


              • От: Алтернатор с водно охлаждане - как се прави?

                Първоначално публикуван от NIKSD Преглед на мнение
                Я кажи докато съм се сетил, оная джвръчка получи ли я. Не съм се прибирал почти 2 месеца и не знам какви ги вършат из нас. Няма и кого да питам, гледам брата е в Мексико.
                Получил съм я, даже скоро ще пиша някои работи в отделна тема. Тя се оказа даже по-хитра, отколкото очаквах и като нищо ще заръчвам втора. Уж ти писах, ама явно не си прочел.

                Затова съм се захванал и с алтернатора. Там ценообразуването не е интересно, ако имаш да правиш един екземпляр и в радиус 10км има 20 морги.
                Плосък ремък в калта няма да стигне далече, иначе има кой да изнудвам да ми врътка шайби на струга.

                Коментар


                • От: Алтернатор с водно охлаждане - как се прави?

                  Брат какво стана,да пращам алтернатор в Гуатемала или Акапулко?
                  TOYOTA SEQUOIA ‘11
                  W140 S420 '99

                  Коментар


                  • От: Алтернатор с водно охлаждане - как се прави?

                    Рапортувам от Мексико- алтернатора работи като истински. 2 крушки на 24 волта по 30 вата, сложени на възбудителния кабел, спъват алтернатора до около 30-35 ампера. Карахме с дни без да ни е нужен генератор. Интересното е, че след като изгоряха и двата вентилатора за охлаждане на машинното /някой спестил пари да си купи правилнитв вентилаторчета/, волтажа на акумулаторите се покачи от 26 на 27 волта и си остана там. Възможно ли е многото големи акумулатори /май са 12, ако няма скрити някъде още/ да пречат на акумулатора да превиши заряда? Ние през цялото време сме имали едни и същи консуматори. След изгарянето на машинните вентилатори, консумацията падна с 1/3 /грубо сметнато/.
                    С 2 думи- ръкоделието работи. Спестихме нафта и можем да караме още няколко стотин километра, преди да се наложи да зареждаме.
                    Мърфи- седин в Хуатулко и чакаме "Барбара" /някаква буря/ да се разкара. Не ни пускат да тръгваме... Ама имаме нафта за още 1000 километра. Голям праз! Абе късмет!
                    https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

                    Коментар


                    • От: Алтернатор с водно охлаждане - как се прави?

                      От разказа ти изглежда че акумулаторите са много и ги обикаляте около 10-15% зареденост - и да, ако са такива дълго ще пречат на повишаването на напрежението, но накрая сигурно все пак ще се заредят и ще се вдигне над 28.

                      Освен това не знам къде го гледаш това напрежение, ама явно е на кофти място и товарът го мести. Меродавно е напрежението на самите батерии.

                      Коментар


                      • От: Алтернатор с водно охлаждане - как се прави?

                        Напълно нормално след изгаряне на вентилаторите и при такъв ток.Сегашното напрежение на заряд,при тези климатични условия,ще те изкара колкото и най-скъпото реле-регулатор.Попътен.
                        п.п.мислех,че отговарям първи
                        Последно редактирано от veskov; 29-05-13, 21:43. Причина: п.п.
                        А тези простотии се правят от името на всички ни.
                        Даника
                        Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

                        Коментар


                        • От: Алтернатор с водно охлаждане - как се прави?

                          Самите акумулатори са на няколко места- злия гений е поставил тръстъри /напречни винтове за маневриране/ на 48 волта и е сложил нови акумулатори. Акумулаторите от старите тръстъри ги е вързал към общата банка. Сега имам акумулатори на поне 3 места- в машинното /50+ градуса със изгоряла вентилация/, под предна койка /климатика бачка, 22 градуса/ и в кърмовото отделение /външна температура около 40 градуса/. Като сметнем разликите в температурата, пада на напрежение заради много различните по дължина кабели, направо ми е жал за половината акумулаторчета. Ама аз само съм тоя дето кара.
                          Ясене, волтажа го гледам на монитор на мостика. Който пък мери точно какво влиза зад електрическия панел /там малко се запали ония ден.../ Акумулаторите са заврени в кутии и са вързани с колани и разни планки. Тръгна ли да меря нещо на 50 графуса температура в машинното, най много да си издрайфам закуската. Пък и не ме интересува- всичко между 23 и 28 волта ме устройва. Аз мрънках за тестове в морето като бяхме във Флорида, те си инсталираха гъзарски тонколонки за музичка. Сега ще върви с ръкоделието недозаредено. Всеки си пати от акъла...
                          Мерси за съветите! Спестиха ми много нерви.

                          Ааа стискайте палци- Барбара е категория 1 ураган. Да се таковам в късметлията...!
                          https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

                          Коментар


                          • От: Алтернатор с водно охлаждане - как се прави?

                            Всичко е наред!
                            Ако, продължите да карате още, да речем 24-48 часа ... напрежението на акумулаторите ще се вдигне още малко.
                            Явно има доста акумулатори по коритото.
                            Докладвай на края какво се е получило!

                            P.S.
                            Писали сме едновременно.
                            А у Ванкувър ... к'во ли става?
                            Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                            Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                            Коментар


                            • От: Алтернатор с водно охлаждане - как се прави?

                              Първоначално публикуван от NIKSD Преглед на мнение
                              всичко между 23 и 28 волта ме устройва
                              Знам бе. И от сума време ти обяснявам че на такива големи бактерии и такъв малък (за тях) алтернатор, може с дни да не забележиш че нещо не е наред и зарежда прекалено много или малко. Ама ти го гледаш понякога така че - всичко е наред.

                              Коментар


                              • От: Алтернатор с водно охлаждане - как се прави?

                                Първоначално публикуван от CarTest™ Преглед на мнение
                                Всичко е наред!
                                Ако, продължите да карате още, да речем 24-48 часа ... напрежението на акумулаторите ще се вдигне още малко.
                                Явно има доста акумулатори по коритото.
                                Докладвай на края какво се е получило!

                                P.S.
                                Писали сме едновременно.
                                А у Ванкувър ... к'во ли става?
                                Аз така си я карах почти 8 дни и 1200 мили. И си работи! И така ома да я карам още 2000 мили. После съм си в нас, магазина, нов регулатор и гас! Е, и 27 други неща- гъзарските тръстъри глътнаха вода, разпра се чергилото, гръмна единия климатик, помощния двигател гълта морска вода та се налага да я изпомпвам през ден /вече се отказах и масло да му сипвам. Абе, вървят ли със солена вода, задължително ли е да е моторно масло?/... Цирка е пълен. Ама музиката работи на 6!
                                Ванкувър май уцелиха време- като ги гледам как са цепили направо. Те ще си кажат...
                                https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X