Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Алтернатор с водно охлаждане - как се прави?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    От: Алтернатор с водно охлаждане - как се прави?

    Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
    .....И като сме на кьсо кой ше сьрба попарата не ми е ясно,ние какво искаме го има черно на бяло в някой майл,те каква ще я надробят ще си проличи.......
    Внимавайте с мейлите. От скромния ми опит със съдебни инстанции във Франция по повод на изгорения ми там джип, се убедих че мейлите не впечатляват особено съда, дори ако са през Gmail.
    Добре, че бях дублирал всичко с препоръчани писма.
    Не зная как е в Калифорния, но един плик с обратна разписка е безценен, ако възникне съдебен спор постфактум.
    Не ми пука за лака , а за пропуснатите приключения ))

    Коментар


    • #92
      От: Алтернатор с водно охлаждане - как се прави?

      НИК благодаря ти за това.

      Ние не сме страна в спора,не сме и плащащите,а само караме.Реално на собственика и тая му вьрши работа,но е решил да ходи по Европа малко и на малко по дьлги дистанции,беснее му се,има ги мангизите и гледа преди да гушне букета да се набеснее.Номера е,че видя как с малката няма да стане,убедихме го за по-голяма,написахме му черно на бяло какво се иска от лодката,какво трябва да има и ЗАЩО.От там вече те си комуникират,премятат си едни пари,порьчват си едни глупости / за електроника 80 000,но за матраци и чаршафи 120 000,утре ше се омотам у един чаршаф и така ше я карам,а на кьде ............../.
      Всичко минава през собственика - аз на него,той на брокера,брокера на инджинерите и обратно.По тоя начин не мога да напсувам никой,но и контрол няма кой какво прави.Като сме се трогнали обаче не си е работа,няма да си изпьлнят целта тия милиони,но както се казваше в на някой подписа - И ЗА ЗНАНИЕ И ЗА НЕЗНАНИЕ РАНО ИЛИ КЬСНО СЕ ПЛАЩА.
      Единия им иска лодка която да пресече Атлантика,така е порьчана.Те имат 2 варианта - или да я направят такава или да домькнат Европа едни 3000 километра по-близко.До момента са строили лодки които като влезеш и палиш генератора,включваш 50 копчета по електрическото табло и караш,сметки няма та сега им е трудно да смятат и готовото сметнато.


      Как да е,да се оправят,нашето е лесно - на един монитор пише колко харчи на час при определени обороти,на втория монитор пише с колко вьрви,галон и 3 на миля е ОК,над него някой сьс зьби трябва да я влачи и тоя някой няма да сме ние.
      TOYOTA SEQUOIA ‘11
      W140 S420 '99

      Коментар


      • #93
        От: Алтернатор с водно охлаждане - как се прави?

        Остава да напишете на собственика и колко струва бункероването на 3000 км от брега, както и цената на буксирната операция за същата дистанция.
        There is no dark side of the moon really. As a matter of fact it's all dark.
        No wahalla.

        Коментар


        • #94
          От: Алтернатор с водно охлаждане - как се прави?

          Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
          или да я направят такава или да домькнат Европа едни 3000 километра по-близко.
          Всъщност, Америка е по-лекият континент, така че имат избор. Европа по Урал няма да се скъса, ще тръгнат заедно с Азия. Африка да се откачи, ще трябва бая тръскане.

          Първоначално публикуван от Tramp Преглед на мнение
          Остава да напишете на собственика и колко струва бункероването на 3000 км от брега, както и цената на буксирната операция за същата дистанция.
          Човекът имал пари, може пък да му се правят приключения.

          Коментар


          • #95
            От: Алтернатор с водно охлаждане - как се прави?

            Първоначално публикуван от Tramp Преглед на мнение
            Остава да напишете на собственика и колко струва бункероването на 3000 км от брега, както и цената на буксирната операция за същата дистанция.
            Деца имам вече Трампе,тия гледаме да ги избягваме.Той деца няма,ние сме му като синове ма като е на лодката с нас няма да му се наложи и да реве,че сме се издавили.Няма да казвам и плана какьв е - или трьгваме кьсно в сезона или се врьщаме рано кьм Карибите,такива шутове в тиквата може да отперем,че чам не ми се мисли - ход и трябва за да бягаш от буричките,а то не ход,а вьобще няма стигане до другия бряг.

            Последното да го казвам ли - жироскопни стабилизатори мислели...........ма им трябва генератор постоянно и то не мальк.Много били добри,нямали крило под лодката................ма им трябва генератор.По евтинки били и нямали мьрдащи се части ..............ма им трябва генератор.

            Познай коя част от изречението им липсва.


            Те мислят една лодка,от от 3 дни мисля как да закараме Феьрлайн Скуадрон 50 до Акапулко,с пьлен резервоар минава около 370 мили,ние имаме скокчета по 500,тия сега мислят дали вьобще ни трябвало гориво.
            От вчера мислим как с 220 коня Джон Диьр дизел да бутаме 50 тона лодка в продьлжение на 2300 мили сьс средна скорост 8 вьзла............

            Кого да мислиш пьрви,всеки си бьрка в носа,а ние се чудим как да им охладим алтернаторите на гениалните им разработки.И говорим за по-дебел кабел и 200 долара на бройка разлика,другото му е еднакво.И не и не и не.

            И ПА
            TOYOTA SEQUOIA ‘11
            W140 S420 '99

            Коментар


            • #96
              От: Алтернатор с водно охлаждане - как се прави?

              Последното да го казвам ли - жироскопни стабилизатори мислели...........ма им трябва генератор постоянно и то не мальк.Много били добри,нямали крило под лодката................ма им трябва генератор.По евтинки били и нямали мьрдащи се части ..............ма им трябва генератор.

              Познай коя част от изречението им липсва.
              Аха, изтървали сте хайваните от Seakeeper (или други измамници) близо до вашия човек. Лошо.
              Нямало движещи части?! Да бе, да! Освен един баят жироскоп, въртящ се с около 10000 оборота/мин. наистина няма други подвижни части. А пък как плюска ампери докато се развърти...Направо да махат едната каюта и на нейно място да слагат горивен танк за допълнителните генератори.
              А бе, кви са тия "морски архитекти" на mobo, дето или не могат да си сметнат автономността по горивни запаси, или проектират лодки с немощни машинки и очакват да подхвръкват леко по белите вълни?
              Кажи на собственика да поръча чаршафи от Майлар (Дакрона е за бедняците), че като гледам, може да се наложи да опъвате ветрила на мачтата на радара.
              There is no dark side of the moon really. As a matter of fact it's all dark.
              No wahalla.

              Коментар


              • #97
                От: Алтернатор с водно охлаждане - как се прави?

                За тоя размер лодка 2 му трябват и генератор да ги вьрти ма им куца математиката,те едни алтернатори не могат да сметнат,а какво остава ако намесим скорост,гориво,време,пари,подрьжка...........
                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                W140 S420 '99

                Коментар


                • #98
                  От: Алтернатор с водно охлаждане - как се прави?

                  Първоначално публикуван от Tramp Преглед на мнение
                  Аха, изтървали сте хайваните от Seakeeper (или други измамници) близо до вашия човек. Лошо.
                  Нямало движещи части?! Да бе, да! Освен един баят жироскоп, въртящ се с около 10000 оборота/мин. наистина няма други подвижни части. А пък как плюска ампери докато се развърти...
                  С колко оборота се върти!? Че кой ще го поправя това? И къде да му търсим части...? Ще взема да си сменя професията, това на нищо не прилича! Какво ми трябва да стана гинеколог? Или за сутеньор се учи по-малко? Абе кой ги мисли тия изгъзици, 10 000 оборота /че и в минута!/ на дебел, тежък, скъп и засукан пумпал!

                  Ааа, не моа повичи, отиам да поркам!
                  https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

                  Коментар


                  • #99
                    От: Алтернатор с водно охлаждане - как се прави?

                    Що си мисля, че 10000 оборота в минута е силно оптимистична оценка. Май са повече.

                    И манете амперите. Да ви разказвам ли какво става, когато това излезе от лагерите си? Изобщо няма да ти е въпрос да поправяш жироскопа, защото ще имаш дупка с формата на ротора му, някъде на корпуса. Дали ще е над или под водолинията, е чисто статистически проблем.

                    Във флота все намира какво да се оплеска. То и на сушата де, ама тук не е интересно.

                    Коментар


                    • От: Алтернатор с водно охлаждане - как се прави?

                      Гадни са генераторите и най вероятно ти играе напреж.и честотата,ама няма лек,освен товар(ако е така както казваш,и по-горе не се майтапех).
                      А тези простотии се правят от името на всички ни.
                      Даника
                      Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

                      Коментар


                      • От: Алтернатор с водно охлаждане - как се прави?

                        Ясене, знаем как безобразно може да се държи тежък жироскоп-беглец и какви поразии е възможно да направи, но във флота сме суеверни и не говорим (и пишем) за това.
                        Ремонта и подръжката се свеждат до човъркане по охлаждането и спирачния механизъм на оста. Фукат се, че лагерите и ел. двигателя били капсуловани и не се нуждаели от никаква подръжка, което в (мой) превод означава: мнооого скъп ремонт.
                        Производителите твърдят, че работните обороти на пумпала са под 10000 RPM.
                        Как могат да допуснат неграмотни дилъри до апарат с тежък жироскоп, не ми го побира ума. Дали са казали на клиента си, че в идеалният случай намалява клатенето до около 60%? Всъщност пишат "до 60-80%", но от вродената си скромност не споменават при какви условия- най вероятно, когато лодката е вързана до кея.
                        There is no dark side of the moon really. As a matter of fact it's all dark.
                        No wahalla.

                        Коментар


                        • От: Алтернатор с водно охлаждане - как се прави?

                          Това работи,на половина да свали клатенето пак е нещо,а на клипове се виждат и по 4 на куп монтирани.Старите модели вьртят по 20 000 оборота и дьрпат по 6-10 киловата на парче,новите се врьткат с около 5 и им трябват около 3 киловата,за нашия размер ще ни трябват 2 броя или минимум половината генератор да ги тьпче само тях.

                          http://www.seakeeper.com

                          http://www.charterworld.com/news/tag/gyro-stabilization

                          Хубавото им е,че не ти дреме като се прецака,не е като стабилизаторите които имаме сега - излиза вал през корпуса на лодката,худравликата е вьрзана за помпа кьм мотор и сьщата худравлика се ползва за трьстерите,нищо не стьрчи под лодката и няма опасност едното крило да остане отворено и да ти УБИЕ скороста на половина...............Ма ние какво искаме,а те какво правят?

                          Вчера гледах на едно старо БМВ М5 как са му направили дупка в тялото на алтернатора та и това остава като вариант.
                          TOYOTA SEQUOIA ‘11
                          W140 S420 '99

                          Коментар


                          • От: Алтернатор с водно охлаждане - как се прави?

                            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                            Майка плаче.

                            Поне вижте да се пускат заедно един духащ и един смучещ накръст, ама там не знам дали можете да пипате. Така или иначе при алтернатора студено няма да стане, освен ако не завиете край Аляска да подпрете батериите.

                            Значи карам с обяснения, че пак нема как да се чертае.

                            1. Вземат се камионджийски алтернатори, двойно по-мощни от нужните ампери, с вградени регулатори.
                            2. Откачат им се регулаторите, вижда се как са свързани. Минимум, трябва да имат 3 контакта - към маса, към + на помощния диоден блок и изход за възбуждането.
                            3. Измерва се съпротивлението на възбудителната намотка (на ротора).
                            4. Набавя се резистор със съпротивление = на съпротивлението на намотката +/- 20% и мощност - вие ми кажете какво сте измерили, аз ще ви кажа за мощността. То ще е една керамична гад с два извода. В полеви условия, това са 1-2-3 лампи, с подбрана мощност, които ще мъждят някъде.
                            5. Е те тази керамична гад трябва да се свърже последователно на възбуждането и всичко друго - както си е било.
                            6. Може да се играе с термостат за бойлер - преди да е загрял двигателят, алтернаторите да са свързани директно и да бачкат колкото могат.

                            Ако ще слагате по два алтернатора на мотор, мога да ви дам и други дивашки схеми за ограничаване/разделяне на натоварването помежу им.
                            Предлагам консултации на всеки етап.
                            Поздрави от Панама!

                            Запецнали сме тук да чакаме ред за минаване на канала, и се чудя как да си оправя бакиите по коритото.

                            Историята- имаме 24 волта, 220 ампера алтернатор с външен регулатор. Алтернатора отзад има:
                            плюсов извод
                            минусов извод
                            Field /възбудителен
                            статор
                            Някакъв извод за контролна лампа /нищо закачено няма на тоя извод/

                            Регулатора естествено е умрял и ми дава 0.10 волта на възбудителния кабел /field/. Алтернатора зарежда около 12 АГМ акумулатора камионски размер.

                            Нямаме никакъв зор за всичките 220 ампера. И половината стигат. Нямаме и зор да докараме до 27.6 волта на акумулаторите. И до 25волта да докараме, стига. Дозареждането може да става с генератора и 5те зареждачки вързани към него. Просто не ми се бръмчи с генератор от Панама до Канада.

                            Около мене е джунгла, в близкия град Колон ядат бели хора за закуска.
                            А сега го обяснете номера с крушките, като на алигофрен, ако може.
                            https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

                            Коментар


                            • От: Алтернатор с водно охлаждане - как се прави?

                              Нали ти обяснявах бре!!

                              Топова светлина ... тоест 21 вата ... плюс от някъде ... от плюса на генератора,или от някой батерия ... другия край на възбудителната намотка.
                              Мери колко волта прави!
                              Докладвай!

                              Ако, прави по-ниско напрежение ... търси по "яка" ламба ... тоест по мощна ... повече ватове.
                              И разбира се ... обратно.
                              Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                              Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                              Коментар


                              • От: Алтернатор с водно охлаждане - как се прави?

                                1. Откачаш регулатора напълно

                                2. Приготвяш си крушка от която да стърчат 2 жици

                                3. Едната жица свързваш с field

                                4. Другата жица свързваш на +

                                Крушката ще светне, ама не с пълна яркост. Палиш мотора. Засядаш на волтметъра и внимаваш да не кипнеш акумулаторите. Проблемите ще почнат на 29 волта някъде.
                                Напрежението бавно ще се вдига и няма да спре. Трябва ти да го спреш като ти хареса. Ако мислиш че се вдига бавно, слагаш по-яка крушка. И гледаш волтметъра по-често.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X