Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Алтернатор с водно охлаждане - как се прави?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: Как се дава ток на друг автомобил?

    Първоначално публикуван от NIKSD Преглед на мнение
    .
    2 генератора- 20KW и 30KW. Няма нафта за тях през Атлантика... И като работят им трябва поне 50% натоварване.
    Ако това за 50-те% е вярно,тия наистина ще вземат да си отиват... .Пращи/бучи му радиото и касетофона или слабо му светят крушките?
    Последно редактирано от veskov; 16-10-12, 21:08.
    А тези простотии се правят от името на всички ни.
    Даника
    Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

    Коментар


    • #77
      От: Как се дава ток на друг автомобил?

      Първоначално публикуван от NIKSD Преглед на мнение
      Солари, не.
      2 генератора- 20KW и 30KW. Няма нафта за тях през Атлантика... И като работят им трябва поне 50% натоварване. Как да прекарам 10KW до акумулаторите...? Искахме един 7-9KW, нямало място. На 30 метра лодка. Абе ...
      Тези 10kW на тия батерии са 800 ампера. Съществуват ли такива зарядки? Ако да, това ти е решението.

      Това, че нямало нафта за генераторите - малко ме съмняваш. Токът, независимо дали го правиш с алтернатор на главния мотор или с нарочен генератор, ще изпие едни и същи литри нафта.

      Коментар


      • #78
        От: Как се дава ток на друг автомобил?

        Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
        Тези 10kW на тия батерии са 800 ампера. Съществуват ли такива зарядки? Ако да, това ти е решението.

        Това, че нямало нафта за генераторите - малко ме съмняваш. Токът, независимо дали го правиш с алтернатор на главния мотор или с нарочен генератор, ще изпие едни и същи литри нафта.
        Излизаме от темата ама ти си шефа...
        Ние като сме на ход мното ток не ни трябва, ако лодката е направена както трябва. И точно там е разковничето. Лодки за дълги плавания се правят с малки мотори, много гориво, големи алтернатори, големи инвертори /от 12/24 v прави 110/220v/ и възможно най-малко машинки, които не могат без генератор.

        На сегашната му лодка караме моторите на 18 до 20% натоварване. Останалото във вид на коне е ненужно желязо. За да не се задънва мотора, зорлем всеки няколко часа му се дава гас. От 8 галона разхода отива на 50-60 галона. Скоростта се вдига с 30%. На новата лодка ни трябват 370 коня мотори. Слагат и 1200 комя...

        На сегашната лодка сума и неща работят само с генератор. Вентилаторите за машинното да речем- направени на 110 волта и им трябва генератор. Харчат някакви мизерни амперчета. Ама палиш 12 киловата генератор. И понеже му трябва товар, пускаш и няколко климатика и отваряш прозорците. За 20 дни генератора харчи към 480 галона.

        Тромбите са вързани по същия начин- като караш в мъгла вентилатори в машината няма да трябват, ще е студено. Ама генератора бичи затади тромбите за мъгла. И климатиците бичат за да има товар.

        Микровълновата и тя така е вързана....
        Машината за обезсоляване на вода и тя...
        И...

        Тия горните 480 галона ги умножаваме по 2 за новата лодка, генератора е 20 киловатов /малкия/, и точно толкова сме на късо с пресичането на Атлантика. Абе с 2 думи- с гаубица трепем комар.
        Иначе си прав- на единица ток се харчи единица гориво. Ама малко генераторче Хонда е по икономично от 20 киловатово животно при положение, че ти трябва за една крушка.
        https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

        Коментар


        • #79
          От: Как се дава ток на друг автомобил?

          Темата ще я подредя, ама я кажи друго - тия генератори защо искат товар, за да работят като свят? Еле па толкова голям?

          Бръмчилките, които съм ползвал, се стабилизират на около 5% товар и оттам до 100% всичко е наред. И по-малко от 5% търпят, ама леко им се клати напрежението.

          Коментар


          • #80
            От: Как се дава ток на друг автомобил?

            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
            Темата ще я подредя, ама я кажи друго - тия генератори защо искат товар, за да работят като свят? Еле па толкова голям?

            Бръмчилките, които съм ползвал, се стабилизират на около 5% товар и оттам до 100% всичко е наред. И по-малко от 5% търпят, ама леко им се клати напрежението.
            http://workspace-technology.com/blog...-load-running/

            А, тока няма нищо общо. Говорим за товар за да работи на температура и да изгаря правилно.
            Малкия товар води до неправилно изгаряне. Натрупаната гняс около семерингите води до основен ремонт на двигател. Намалена компресия на нов мотор = не си го ръчкал достатъчно.
            Чакай да потърся снимки.
            https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

            Коментар


            • #81
              От: Как се дава ток на друг автомобил?

              Оф. Ясно. Въздушно охлаждан дизел без термостат.

              Ами човеко, мисли за 500-800 амперова зареждачка, която да закачиш на генератора и да тъпче в акумулаторите. Или направо да закачим на генератора някой як алтернатор?

              п.п. пренаредих темите.

              Коментар


              • #82
                От: Как се дава ток на друг автомобил?

                Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                Оф. Ясно. Въздушно охлаждан дизел без термостат.

                Ами човеко, мисли за 500-800 амперова зареждачка, която да закачиш на генератора и да тъпче в акумулаторите. Или направо да закачим на генератора някой як алтернатор?
                Дизела е с водно и термостат. Малката температура била в цилиндъра или предкамерата /не ме мъчи с терминология, аз само карам по това, което пише в книжката на моторетката/.
                Големи зареждачки няма да вършат работа, ако бибитката ми е вързана само към 110волта без да имам начин да я захраня от инвертора. Инвертора пуска ток само на определени електрически табла. И не всичко е вързано към таблата с инверторите.
                Остави, няма смисъл. Аз вече по американски си купих дъфка, гледам от далече и правя балончета...
                https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

                Коментар


                • #83
                  От: Алтернатор с водно охлаждане - как се прави?

                  Айдеееее и аз на клона

                  Нека правим разлика между моторите - лийт дюти,мидиъм,постоянен и хеви дюти мотор са различни машини.Пьрвия не го рьчкат повече от 30 % време на повече от 80 % натоварване грубо.Генераторния мотор е хеви дюти или иска натоварване около 80% иначе му сереш у мотора по нашенски,че и изглежда точно така.
                  Аз лодката я карах на 1000 оборота грубо или на около 15-20% натоварване / дигитално се следи,не е като да си го смуча от пръстите /.Спирам я на другия бряг и почват да мрьнкат,че не можело да я карам без надув на турбината.Айде бе,лайт дюти,правени да мрьнкат,а не да крещят и за това е нормално да се карат така.

                  http://marine.cat.com/cda/files/1377...Commercial.pdf

                  http://www.cat.com/cda/files/88928/7/LECH3874-11.pdf

                  A,B,C........рейтинг на моторите,Ц18 от 454 коня до около 1200,на нас ни трябва чука който може да влачи трал по дъното,да бута барджа или да тегли,но е 450 коня,те ни слагат 1200 коня резачка която като я надупиш за половин час и следващите 12 трябва да се влачи с 1000 оборота - мотор правен за линейки,патрулиращи из залива лодчици,полицейски.........а не за тегачи.

                  Генераторния мотор принципно е ЯК рейтинг,не се знае колко ще го натовариш и за това предполагат,че ще е около 90% и това се иска от теб най-грубо казано.Много вредно е да палиш генератор 20 киловата за да подържа компресор за едната свирка или 5 крушки 2 вентилатора по 8 ампера.

                  и пак да го кажа - на ход я харчим 90 ампера я не,трябват ни алтернатори по 200-250 ампера,че и да тресне единия пак да работи далаверата.Те ни разхвърлят тока на 40 ампера на 24 волта на ход и други 15-20 ампера на 110 волта които са вързани към генератор,слагат и малък генератор 20 киловата за 15 ампера и те пускат през Атлантика.Да ама не,ние си казахме какво ни трябва,на гръб няма как да я носим,а това,че някой си поръчва 6 200 000 лодка и слуша някой зад едно бюро ни е през оная работа,да го наеме той да я кара.




                  сега стана ли ясно защо и мотори са грешни и генератори и се опитваме с прости алтернатори да го докараме на красота?И пак нямало как да стане.........баш ма боли к...ц,да сложат още 5 тона нафта и караме,а до тогава само смях и сълзи.
                  TOYOTA SEQUOIA ‘11
                  W140 S420 '99

                  Коментар


                  • #84
                    От: Алтернатор с водно охлаждане - как се прави?

                    http://marine.cat.com/cat-C18ACERTpc

                    И моторите-1150 коня,рейтинг Е или най-кекавия и мощен от серията.

                    Рейтинг А е на 30% от конете на тоя,позволява натоварване на 100 % на 100% от времето или врьзвам един вагон и си го разхождам къде си искам,вагона с какво е натоварен не те бърка.
                    TOYOTA SEQUOIA ‘11
                    W140 S420 '99

                    Коментар


                    • #85
                      От: Алтернатор с водно охлаждане - как се прави?

                      Фю, досада.

                      Ама не разбирам какво им свидят алтернаторите.

                      Коментар


                      • #86
                        От: Алтернатор с водно охлаждане - как се прави?

                        Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                        Фю, досада.

                        Ама не разбирам какво им свидят алтернаторите.
                        Май не им ги разбират токовете тия конструктори, та бягат от иновационни решения.
                        К'вото пише у букваро и...дотам.
                        А в букваро пише слагай комп, той компа си знае.
                        Знае знае ама докато спре, след това вече никой не знае, и няма как да научи.

                        В средата на океана, май това не е добро решение ?
                        Не ми пука за лака , а за пропуснатите приключения ))

                        Коментар


                        • #87
                          От: Алтернатор с водно охлаждане - как се прави?

                          Първоначално публикуван от Nik Nikolov Преглед на мнение
                          Май не им ги разбират токовете тия конструктори, та бягат от иновационни решения.
                          К'вото пише у букваро и...дотам.
                          А в букваро пише слагай комп, той компа си знае.
                          Знае знае ама докато спре, след това вече никой не знае, и няма как да научи.
                          Не бе, това е неконструктивен подход.
                          Те да се дърпат толкова, има причина. Или е нещо нормативно, или е техен творчески подход към нормативите.
                          Или примерно ги е страх да не опекат стартовата батерия с мощен алтернатор (което не е невъзможно), няма къде да закачат два алтернатора със стандартни крепежи...

                          На мен като ми сервират нещо, че не може, а аз го искам точно както го искам, обикновено се оказва, то може. Само че ПРИ ТЯХ няма части за съответната комбинация и затова ми разправят, че не може. И ми обясняват красиви неща за RAID 5, въпреки аз много добре знам колко ЗЛЕ работи и въпреки че ясно съм казал и написал - гол SATA и върху него Е ТЕ ТАКЪВ SSD.

                          Коментар


                          • #88
                            От: Алтернатор с водно охлаждане - как се прави?

                            Тоя подход и в средата и в края на океана е все скапан,без да навлизам в подробности ще ви дам пример.

                            Помните ли ония вьншен захранващ блок на единия от 11 000 доларовите монитори дето му тресна бушона?Кьм тия монитори има комп който разхвьрля информацията идваща от навигацията,радара,АИСа..........и вместо да ги разделят на различно захранване са ги набили на един.Е хвана кьра,изключи всичката навигация в лодката,мониторите бачкат,но екрана черен,течение,тьмнца,конусен буй без светлика.................и челен у него,добре,че ни яка котвата.Захранващия блок го купихме за 58 кинта,монтиран на лодка за 2.5.Някой да го брига,че 3 големи и 2 малки монитора се закачат за един захранващ блок?Много сложно,що да сложат 2.

                            Ясене няма причина да се дьрпат освен,че ги мьрзи и акьл нямат.Дали ще монтираш 1 или 2 или 3 генератора е все тая,защо монтират 2 по 30 вместо 30,20 и 9?Алтернатора на стартовата батерия никой не го закача,той и врьзка с батериите на лодката няма,зарежда само стартовите,там да слагат каквото искат.
                            Говорим за алтернатора за голямата банка батерии.Там и 500 ампера да сложат няма значение.Алтернатора лежи на основите на които лежи и мотора,Г образна планка с 2 уши и голям болт през тях.На голямо ухо кьм мотора се закрепва обтягането на ремьците и толкоз с мьките по монтажа,виж пак снимките.Питахме ги МАН мотор осмак В образен сьбират ли там и отговора е ДА та значи място има както се вижда и по схемите на лодката които имаме на другата.Челно натоварване на вала при тоя мотор не го плаши,няма да го строша с ремьци,не е 60 коня,а 1150 кютюк.

                            Просто си знаят тяхното,а ние се борим до едно положение,после кой от кьде е.На 30 метра лодка нямало място за метьр и нещо дьлга кутия на 3 педи висока.Ми ОК,каквото такова,алтернаторчета от Балканче или от Чайка ако искат да сложат,нас ни писна.



                            Разгледай снимките,пред мотора мога да сьбера генератор,а под него не алтернатор ми санбернар ще навра,не и не.Мислим,че по колите имаме проблеми с електрониката - конденз да има,солена вода,4-5 различниволтажа,вибрации,натоварване,часове и дни и седмици без спиране.............ма ни слагат кран за лодката с дистанционни без кабел,като си загуби акьла как да вдигнем 16 фита Новорина с 90 коня Ямаха на задника?Друг да казва колко е 16 фита Новорина,Ямахата е над 10 бона мотора само.Искам кабел с букса,нямало...............


                            И да не продьлжавам,че пак ще се нервирам.Не може и това е,като ни напьне най-много да му направя едно фонтанче над алтернатора и да видим колко ще издаяни.Помпата,маркуча,бидона с вода и кой не му пика на тиквата е ма на.
                            TOYOTA SEQUOIA ‘11
                            W140 S420 '99

                            Коментар


                            • #89
                              От: Алтернатор с водно охлаждане - как се прави?

                              Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                              ...На 30 метра лодка нямало място за метьр и нещо дьлга кутия на 3 педи висока.Ми ОК,каквото такова,алтернаторчета от Балканче или от Чайка ако искат да сложат,нас ни писна...
                              А барем писна ли ви в писмен вид, или само така на дъвка с балонче ?

                              Защото ако имате думата при правенето на тая бангия - ще се хванат за нея като се обърне каруцата. Ако нямате - нямате, тогава можете само да помагате дискретно в рамките на възможното...
                              Издъних се на Тюринг теста

                              Коментар


                              • #90
                                От: Алтернатор с водно охлаждане - как се прави?

                                Ми е преди 5 минути говорех сьс собственика,на него ми чертаят и пращат по майла всеки ден по нещо,а на нас колкото по-малко толкова по-добре.

                                Нас няма как да ни сьдят за нещо направено от тях.Те пьк не го схващат или не го разбират схванатото и се правят на бити гугутки.Лебедка искаме,по една на ьгьл за да не се наложи да теглим 100 тона лодка на рьце при паркиране.Не можело,дреме ми,аз карам,кой иска да дьрпа.

                                Черно на бяло не ги знам какво имат,ние пишем лист с нужните неща,обосноваваме се по нормален начин,ако се наложи го повтаряме и после шапка на тояга,не са само те я.

                                Шоуто ще стане като я получи,качим се и набием 1000 оборота на моторите.Веднага ще си напише колко харчи и колко вьрви и за колко мили има гориво.И като сме на кьсо кой ше сьрба попарата не ми е ясно,ние какво искаме го има черно на бяло в някой майл,те каква ще я надробят ще си проличи.


                                От сега мога и сме го сметнали.На 1.2 пристигаме,на 1.5 галона на миля НЕ.В момента двойно по-лека лодка лазейки сьс 705 коня мотори всеки без генератори прави около 1 ако е гладко или 1.2 ако е накьдрено.Те правят двойно по-тежка,моторите по 1150 и сметките им 1.3 на миля.Да де,но само да не ги прави и такьв сьд могат да отнесат,че няма на кьде,ние сме на балонче с дьвка.Техния задник покриваме,а те си го оголват - ти като видиш гол задник какво правиш?Е те това ги чака и тях
                                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                                W140 S420 '99

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X