Така,седнете и помислете,а аз ще задавам странни въпроси.
Как може да се направи водна риза или водно охлаждане на нормален алтернатор?
Алтернатора ще е около 200-250 ампера на 24 волта,около 24 Диода вътре,вграден регулатор,двойни В образни ремъци и размер като главата на шестокласник,тегло около 25 килограма.Това се слага като втори алтернатор на дизел Катерпилар 1020 коня / + - 2 магарета / и ще захранва около 16 батерии АГМ с около 4000 ампера.На другия мотор ще има още един такъв вързан за същата банка,но май ще се клюкарка един друг и единия май ще бачка повечко от другия.
На тия батерии няма да е вързана стартовата за мотора,за нея си има друг алтернатор на 60 ампера който е само за нея.Батериите ще захранват инвьртьр за 110 и 220 волта както и преобразувател от 24 на 12 волта.Кьм всичкото това ще има закачено каквото се сетите без бетонобъркачка,ако решьт да бъркат бетон имаме и 3 генератора по 30,20 и 9 киловата.
вьпроса пак - как да ги охладя тия алтернатори с воден радиатор ако почнат да пушат от зор?
Как може да се направи водна риза или водно охлаждане на нормален алтернатор?
Алтернатора ще е около 200-250 ампера на 24 волта,около 24 Диода вътре,вграден регулатор,двойни В образни ремъци и размер като главата на шестокласник,тегло около 25 килограма.Това се слага като втори алтернатор на дизел Катерпилар 1020 коня / + - 2 магарета / и ще захранва около 16 батерии АГМ с около 4000 ампера.На другия мотор ще има още един такъв вързан за същата банка,но май ще се клюкарка един друг и единия май ще бачка повечко от другия.
На тия батерии няма да е вързана стартовата за мотора,за нея си има друг алтернатор на 60 ампера който е само за нея.Батериите ще захранват инвьртьр за 110 и 220 волта както и преобразувател от 24 на 12 волта.Кьм всичкото това ще има закачено каквото се сетите без бетонобъркачка,ако решьт да бъркат бетон имаме и 3 генератора по 30,20 и 9 киловата.
вьпроса пак - как да ги охладя тия алтернатори с воден радиатор ако почнат да пушат от зор?
Коментар