Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Алтернатор с водно охлаждане - как се прави?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Алтернатор с водно охлаждане - как се прави?

    Така,седнете и помислете,а аз ще задавам странни въпроси.

    Как може да се направи водна риза или водно охлаждане на нормален алтернатор?

    Алтернатора ще е около 200-250 ампера на 24 волта,около 24 Диода вътре,вграден регулатор,двойни В образни ремъци и размер като главата на шестокласник,тегло около 25 килограма.Това се слага като втори алтернатор на дизел Катерпилар 1020 коня / + - 2 магарета / и ще захранва около 16 батерии АГМ с около 4000 ампера.На другия мотор ще има още един такъв вързан за същата банка,но май ще се клюкарка един друг и единия май ще бачка повечко от другия.

    На тия батерии няма да е вързана стартовата за мотора,за нея си има друг алтернатор на 60 ампера който е само за нея.Батериите ще захранват инвьртьр за 110 и 220 волта както и преобразувател от 24 на 12 волта.Кьм всичкото това ще има закачено каквото се сетите без бетонобъркачка,ако решьт да бъркат бетон имаме и 3 генератора по 30,20 и 9 киловата.

    вьпроса пак - как да ги охладя тия алтернатори с воден радиатор ако почнат да пушат от зор?
    TOYOTA SEQUOIA ‘11
    W140 S420 '99

  • #2
    От: Алтернатор с водно охлаждане - как се прави?

    На първо четене, не му трябва нищо друго освен принудителна вентилация.
    Дай малко фотоматрял.Както и ТТданни.
    За предпочитане на лични, че тука не съм долюбван по понятни причини.

    Коментар


    • #3
      От: Алтернатор с водно охлаждане - как се прави?

      Може да погледнеш как е направено на ML 400 .
      Мисленето е труден и бавен процес и не се отдава на всеки.....
      Grand 3.1TD
      0898 620 306 Стоян

      Коментар


      • #4
        От: Алтернатор с водно охлаждане - как се прави?

        Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
        На първо четене, не му трябва нищо друго освен принудителна вентилация.
        Дай малко фотоматрял.Както и ТТданни.
        За предпочитане на лични, че тука не съм долюбван по понятни причини.

        Мога да ти наснимам как е на Ц12 705 коня Кат с около 75 амперов.Пред стойката на Алтернатора има място да вкарам пудел,мястото е абсолютно чисто и спокойно може да му се извади чист въздух който да го обдухва,но на мен ми е мерак ако запушат да им извъртя по един радиатор с помпа - вода около нас колко искаш,помпи и маркучи се намират.Ще имаме и вградени 1400 кубикови вентилатори на 24 волта с 11 инча размер та мога да мушна една мека тръба да го обдухва,това не е проблем.


        400 CDI,любимеца на жичкаджията,цял ден алтернатор се сваля и беше едни пари........но ще го погледна само да се пребера в нас,за идея поне ще свърши работа.

        Благодаря
        TOYOTA SEQUOIA ‘11
        W140 S420 '99

        Коментар


        • #5
          От: Алтернатор с водно охлаждане - как се прави?

          Както решиш. При мен в тоалетната е 200 кубика. ама метри в час. При вас трябва да е кюбиг фуут, ама то е доста по малко.

          Коментар


          • #6
            От: Алтернатор с водно охлаждане - как се прави?

            Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
            Както решиш. При мен в тоалетната е 200 кубика. ама метри в час. При вас трябва да е кюбиг фуут, ама то е доста по малко.

            40 кубика въздух в минута на парче,2 вадят и 2 вкарват,леко се различават от тия кенефните.
            TOYOTA SEQUOIA ‘11
            W140 S420 '99

            Коментар


            • #7
              От: Алтернатор с водно охлаждане - как се прави?

              Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
              40 кубика въздух в минута на парче,2 вадят и 2 вкарват,леко се различават от тия кенефните.
              чакай, чакай.200 кубични метра на час. Това е при мене. При тъста е 600. Вдига постелките пред клекалото.

              Коментар


              • #8
                От: Алтернатор с водно охлаждане - как се прави?

                40 кубика на МИНУТА,2 входни и 2 изходни на 110 волта имам в момента,на другото ще са същите на 24 волта.

                Тия над кенефа не съм ги гледал колко са,но долу в машинното като ги пусна четирите и леко си викаме с брата,клекало няма как да сложа,но ми веят косите.

                Груби сметки около 50 пъти по-силни в комбинация от твоя там,хранят 5 мотора все пак.
                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                W140 S420 '99

                Коментар


                • #9
                  От: Алтернатор с водно охлаждане - как се прави?

                  Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение

                  вьпроса пак - как да ги охладя тия алтернатори с воден радиатор ако почнат да пушат от зор?
                  Ако са стандартни и с въздушно охлаждане, става излишно трудно да ги преработваш на водно. Много по-лесно е с малко електроника да се ограничи токът им до максималния, който дава производителя. До там е сметнато и охлаждането.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Алтернатор с водно охлаждане - как се прави?

                    Пенчо, вентилаторите са 40 кубически метра в минута всеки. Има 4 вентилатора.
                    https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

                    Коментар


                    • #11
                      От: Алтернатор с водно охлаждане - как се прави?

                      Може ама трябва да им махаме вътрешния регулатор и да им взимаме външен.Може и директно сметнати за целта Балмари по 3400 долара Алтернатора и още около хилядарка за регулатор на парче ма мама е болна - алтернатор от Кумацу с вътрешен регулатор е 400 кинта,за 7000 долара един шкаф с алтернатори ще вземем и поне за това ни се плаща сме седнали да го мислим.

                      Става и по тъпия начин както казва брата - като загрява 250 ампера му слагаш 350 и заспива.

                      Стандартни са си,малко по-големи от тоя на колата.
                      TOYOTA SEQUOIA ‘11
                      W140 S420 '99

                      Коментар


                      • #12
                        От: Алтернатор с водно охлаждане - как се прави?

                        Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                        Може ама трябва да им махаме вътрешния регулатор и да им взимаме външен..
                        Нищо работа в сравнение с правенето им на вода, каквато ви е първоначалната идея. Дори и на вода да са, диодите пак ще горят при голямо претоварване.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Алтернатор с водно охлаждане - как се прави?

                          Лошо

                          Аз търся фифел който да играе във всяко Европейско село ако я закъсаме,а и фифел който не струва мама и тате,тия скъпите ги гледам цял ден вече.

                          гледам перки за охлаждането от турбина на Порше слагат някои,място при нас има,а и Порше перки от къде да му търся в Сен Тропе да речем,по-лесно май магазин за Комацу да намеря.

                          Кофти,ровенето продължава.
                          TOYOTA SEQUOIA ‘11
                          W140 S420 '99

                          Коментар


                          • #14
                            От: Алтернатор с водно охлаждане - как се прави?

                            Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                            ...гледам перки за охлаждането от турбина на Порше слагат някои,място при нас има,а и Порше перки от къде да му търся в Сен Тропе да речем,по-лесно май магазин за Комацу да намеря.
                            Като питаш, та да ти кажа: перки от Порше (барабар с цялото Порше) се намират баш до кея- слизаш от лодката и отиваш отсреща до бар L'Adresse или бар Gandhi и си избираш по модел и цвят- там ги има много. В краен случай и на перка от Ламборджини мое да кандисаш. Коматсу си нямат дилър в Сен Тропе. Кофти.
                            Сега сериозно- шибвай му по-големи алтернатори с въздушно охлаждане. Най-много да се наложи да се смени ремъчната шайба за пистов ремък.
                            There is no dark side of the moon really. As a matter of fact it's all dark.
                            No wahalla.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Алтернатор с водно охлаждане - как се прави?

                              Явно така ще стане като гледам Файтон,Баварец и Бенц какви глупости правят.

                              Както казах при нас място има,а и резервни части за Катерпилар са доста по достъпни в Ямайка от тия за ЦДИ Мерцедес примерно.

                              Има и по 300 ампера,реално на нас ни трябват около 150,а толкова дава единия алтернатор на 2500 оборота,работят на В образни ремъци които пък се намират в кой да е магазин тук.
                              TOYOTA SEQUOIA ‘11
                              W140 S420 '99

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X