От: Харчат ли допълнително гориво фаровете и колко?
Аа, ясно. Това вече си ни го казвал http://www.offroad-bulgaria.com/show...13#post1893613. Грешката ти идва от там, че смяташ с една и съща циклова порция при различни обороти, а именно тя се променя. Sparky беше дал измервания от неговата кола и там се виждаше точно това. Примерно от 9мм3 се променя на 10мм3(не ми се търси сега точно какво беше, а и при него беше на празен ход, защото тогава компа си поддържа зададените обороти) за да се поддържат същите обороти при новото натоварване от алтернатора. Сега умножаваш разликата от 1мм3 за всяко впръскване по броя впръсквания в час и получаваш. А броя впръсквания трябва да е еднакъв при еднакви обороти със и без фарове. В твоя случай 1500об/мин. За час са 90 хиляди, но за един оборот се впръсква два пъти гориво(в два различни цилиндъра) стана 180 хиляди мм3... Това са 180ml/h ако не бъркам някъде. Но и сметката ми е примерна за да се смята лесно. Може разликата да е само половин куб.мм и тогава пак ще е 90ml/h. Или пък само четвърт мм3 и тогава ще е 45ml/h и те така...
А въпроса е точно колко се променя цикловата порция за да се поддържат същите обороти и с включени фарове. Факт е, че ако не се промени тя, оборотите ще се променят, то друг начин няма, това му е принципа на регулиране на дизеловия двигател.
Аа, ясно. Това вече си ни го казвал http://www.offroad-bulgaria.com/show...13#post1893613. Грешката ти идва от там, че смяташ с една и съща циклова порция при различни обороти, а именно тя се променя. Sparky беше дал измервания от неговата кола и там се виждаше точно това. Примерно от 9мм3 се променя на 10мм3(не ми се търси сега точно какво беше, а и при него беше на празен ход, защото тогава компа си поддържа зададените обороти) за да се поддържат същите обороти при новото натоварване от алтернатора. Сега умножаваш разликата от 1мм3 за всяко впръскване по броя впръсквания в час и получаваш. А броя впръсквания трябва да е еднакъв при еднакви обороти със и без фарове. В твоя случай 1500об/мин. За час са 90 хиляди, но за един оборот се впръсква два пъти гориво(в два различни цилиндъра) стана 180 хиляди мм3... Това са 180ml/h ако не бъркам някъде. Но и сметката ми е примерна за да се смята лесно. Може разликата да е само половин куб.мм и тогава пак ще е 90ml/h. Или пък само четвърт мм3 и тогава ще е 45ml/h и те така...

Коментар