Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Презареждане???

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Презареждане???

    За селеновите изправители с размер на диод съм съгласен с mordohy, но не съм виждал поставени на алтернатор. Може и да има - ще се учим докато сме живи, ама и доводите на Ясен са непоклатими.
    Проблемът на s_s1, най-вероятно, е лоша връзка с колектора.
    Lancia Delta HF Integrale Evolucione

    Коментар


    • #62
      От: Презареждане???

      Първоначално публикуван от mordohy Преглед на мнение
      Данните са много точни само, че за охлаждащата площ на радиатора на селеновите пакети. Иначе пред мен е един селенов пакет от 6.3А токоизправител. Селеновите пластинки са колкото 6 мм обикновенни шайби, а пластините на радиатора 40х40 мм.
      Сега разбрах! Това, което в селеновия пакет го мислиш за ребра на радиатора е САМИЯТ ДИОД. Другото в средата са шайби (изолиращи, проводящи и дистанционни) и токоотводи.

      Коментар


      • #63
        От: Презареждане???

        Само да допълня Ясен.
        Ауди 50 през 1975 г. се оборудва според номера на рамата със следните генератори:

        1 052 903 015 35A BOSCH
        2 052 903 015 A 55A BOSCH
        3 036 903 023 B 45A MOTOROLA
        4 036 903 023 C 45A BOSCH
        5 036 903 023 D 65A BOSCH
        3 036 903 023 E 65A MOTOROLA
        7 036 903 023 G 65A BOSCH
        8 036 903 023 H 65A MOTOROLA

        От тук насетне всеки, който е чувал за Гугъл може да види на картинка какъв е диодния блок (диаметър 114 мм.) на всеки от посочените генератори и какъв е регулатора (всички са на самия генератор).

        Почна да ми писва от клавиатурни корифеи!
        Предпочитам да се видим на живо и ..... да си пием бирата с mordohy.

        Ако, на някой не му е станало ясно .... всички генератори са със силициеви диоди и регулатор във генератора!

        Трифазния грец никой не го е отменял ... все още, независимо как ще го наречем.

        Проблемът на s_s1:
        Пак някой не си е чел домашното от "старите кучета".
        Да вярно подобно на Иж Сспорт, ама ... не съвсем.
        Няма четки (колектор)....

        А и не делиме тока на соц. и кап. ... просто има стари и нови решения, които някой не познават.
        Смея да твърдя, че ме е "удрял" соц. ток с напрежение 6000 Волта, като предпазителите бяха 250 Амперови и разбира се не изключиха ..... изключих аз за няколко часа, ама .... още съм жив, а в момента редовно ме "пере" 20-30 кV капиталистически ток ..... и .... пак съм жив ......
        Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

        Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

        Коментар


        • #64
          От: Презареждане???

          Първоначално публикуван от CarTest™ Преглед на мнение
          ...
          Проблемът на s_s1:
          Пак някой не си е чел домашното от "старите кучета".
          Да вярно подобно на Иж Сспорт, ама ... не съвсем.
          Няма четки (колектор)....

          ......
          Мдаа... И аз четки не видях, ееее, има но на стартера и на вентилатора на радиатора.
          А къде тогава може да е лошата връзка с колектора?
          Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

          "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

          Коментар


          • #65
            От: Презареждане???

            CarTest...Да разбирам ли че си телевизионен техник !
            Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
            Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
            Анатолий Пейчинов o8875о9815
            https://dvrbg.com/

            Коментар


            • #66
              От: Презареждане???

              Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
              CarTest...Да разбирам ли че си телевизионен техник !
              Че те останаха ли телевизори с 20-30000 волта?

              Коментар


              • #67
                От: Презареждане???

                Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                Че те останаха ли телевизори с 20-30000 волта?
                Има, има.. Аз знам за поне 5 работещи. Единия е на горното ниво.

                Коментар


                • #68
                  От: Презареждане???

                  Може. Аз, нали си нямам, съм малко извън темата. Ако и едно време и с това да съм се спасявал от глад.

                  20000-30000 волта може да те полази и от коя да е бензинова кола, разбира се.

                  Коментар


                  • #69
                    От: Презареждане???

                    Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                    Може. Аз, нали си нямам, съм малко извън темата. Ако и едно време и с това да съм се спасявал от глад.

                    .
                    Ми аз преди ВМЕИ имам и А.С. Попов. И не нося пръстени, откакто ми се изпариха едни 2 гр. злато, докато бърниках около един кинескоп.
                    Доста позеленях след евапорацията.

                    Коментар


                    • #70
                      От: Презареждане???

                      Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                      Че те останаха ли телевизори с 20-30000 волта?
                      Виждал си при мен такъв разхвърлян.
                      Оправих го вече, но ако искаш ще го разуря, специално за теб. Бие като кореняк коньовичар
                      А по темата - селенов изправител на алтернатор наистина не съм виждал.
                      Дори на най-античния жигулатор си е диоди по схема на Ларионов.
                      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                      Коментар


                      • #71
                        От: Презареждане???

                        Първоначално публикуван от CarTest™ Преглед на мнение
                        ..."старите кучета".Няма четки (колектор)
                        Понеже се считам за старо куче няма да е зле да ми кажеш как работи регулаторът, пък после ще мислим защо не работи.
                        Lancia Delta HF Integrale Evolucione

                        Коментар


                        • #72
                          От: Презареждане???

                          На почти всички по-съвременни мотоциклети, роторът е с постоянни магнити и регулирането е на изхода а не на възбуждането. Обикновено тиристори и стабилизатор.
                          Междуфазовото напрежение е от порядъка на 180-250V.
                          "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                          Коментар


                          • #73
                            От: Презареждане???

                            Значи обикновен стабилизатор. Не би трябвало да зависи от оборотите. Пък и от сервиза са му казали, че всичко работи. Някой лъже!
                            Lancia Delta HF Integrale Evolucione

                            Коментар


                            • #74
                              От: Презареждане???

                              Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
                              CarTest...Да разбирам ли че си телевизионен техник !
                              В момента НЕ!
                              Не виждаш ли какво "пише" на аватара ми.
                              И при автомобилите напреженията в запалването са в същия порядък.
                              Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                              Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                              Коментар


                              • #75
                                От: Презареждане???

                                Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                                На почти всички по-съвременни мотоциклети, роторът е с постоянни магнити и регулирането е на изхода а не на възбуждането. Обикновено тиристори и стабилизатор.
                                Междуфазовото напрежение е от порядъка на 180-250V.
                                Топло, топло.

                                Ядосах се здраво, дръпнах нЕ'къФ менуъл от тук и прочетох, че напрежението на всяка фаза требе да бъде нещо си около 50в. по спомен. Мернах ги и всички бяха над 60в. Мернах и дали някоя намотка не е пробила към маса. Мернах и кабелаците заедно с куплунзите дали няма нещо прекъснато или с високо съпротивление бяха от порядъко 0.1 -0.2 ома.

                                И така Вие сте на ход!
                                Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                                "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                                Зареждам...
                                X