Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

    Ако са 395 китайски Ампери ,що да не им вярваш,вероятно ще е необходимо да се направи еталонна сравнителна таблица в скоро време.
    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
    Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
    Анатолий Пейчинов o8875о9815
    https://dvrbg.com/

    Коментар


    • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

      ~300А са си тамън за ~3 литров дизел по време на старт.
      WG 2.7 CRD

      Коментар


      • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

        Пропускате тънкия факт че няма постнати снимки отворено. Те може и 1000А да напишат. Почти трилитров дизел имам и аз за проба, ако някой си купи такова. С удоволствие бих бил оборен в неверничеството си към конкретното устройство.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

          Ако ви се търси повече информация - има доста клипчета и обяснения на същия 'пенсионер' от клипчето...
          Вманиачил се е в тези джаджи и на едно от клипчетата показваше над 10 различни модела, ...
          Никой не разказва, че това нещо може да ти замести акумулатор при ежедневна експлоатация...
          То е за аварийна употреба. Да, наистина 'вътъка' му стига само за няколко (единици), но пълноценни развъртания..
          Може да подаде (и не се разпада) стартови токове... Поне това са отзивите от руснаците от севера...
          Има клипче и за Тундра 5.7 бензин, която я пробват с 5 и 8 Ач устройства при студ... Разсъжденията му бяха що годе добри и логични...
          8Ач превъртя с голям зор, но като превъртя веднъж явно разби маслото и от там нататък успя да запали и по-калпавото устройство. 5Ач нямаше шанс..
          Затова чичката препоръча да се вземе по-голямо от 8Ач за този случай, защото сподели, че ако температурата е била с 5С по-ниска, нито едно от пробваните устройства нямало да успее да стартира...

          Т.е. - бъзикнята става, и върши работа, но за конкретен случай... Тук не е Сибир и за нас според мен е излишно....
          Вземал съм такъв пауър-банк 17Ач (оловен), защото в момента нямаше подходящ акумулатор (бях отишъл направо да купя акумулатор и да не се занимавам)... Устройството запали автомобила, след което го заредих и забравих в килера. При следващата проба след няколко месеца акумулатора бе безвъзвратно умрял... Повече не бих си взел...
          Да, ако живея при екстремни условия, тогава бих мислил по различен начин..
          Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
          Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

          Коментар


          • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

            Темата малце отиде у лЕво от зарядни към акумулатори. Вече втори литиев акумулатор купувам за АТВ-то си. 4Ач. Продавача ми гарантира, че с такъв акумулатор е палил дизел в студа, но по следния начин: откача щатния акумулатор, свързва литиевия и пали. Само с тази разлика, че литиевия е изкаран топъл от магазина и не е стоял на студа като щатния. Не знам дали е вярно или възможно. Той искаше да ми демонтрира това отново, но не беше студено и аз много бързах да си купя акумулатора.
            Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

            "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

            Коментар


            • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

              4ah ?
              Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
              Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
              Анатолий Пейчинов o8875о9815
              https://dvrbg.com/

              Коментар


              • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

                Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
                4ah ?
                Да, моят акумулатор, който купих е с такъв капацитет. Не съм изпадал в подробности, но той говореше за мотоциклетен акумулатор. И размахваше 1 такъв малък като моя. Някакъв оборотен може би.
                А снощи се чухме с мой приятел от детинството, който се занимава с компютри. Той пък твърди, че след като се бил обзаложил разглобил батерията от лаптопа, махнал бил защитите по ток и бил запалил бензинов двигател на лек автомобил. Но трябвало задължително щатния акумулатор да се сваля, защото "изпивал тока".
                А АТВ-то ми е 510 см3 с много високо сгъстяване и с литиев акумулатор върти много по бързо и пали безпроблемно. Според мен 4Ач. са много малко за този двигател, но производителя толкова място е оставил. Варта 7ач, която може да се побере на мястото на оригиналната Яса й "се взема тока" и не си изкарва и гаранцията от 6 месеца.
                Сори за спама.
                Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                Коментар


                • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

                  Не можах да се сдържа - все пак това си е напълно функционално и що годе добре работещо зарядно

                  Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                  Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                  Коментар


                  • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

                    Хаха, че то по тази логика може и автомобила да наречем "зарядно"!
                    При това е удобно - на колела е и само трябва да го бутнеш та да тръгне
                    Враг усраине

                    Коментар


                    • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

                      Първоначално публикуван от Esper Преглед на мнение
                      Хаха, че то по тази логика може и автомобила да наречем "зарядно"!
                      При това е удобно - на колела е и само трябва да го бутнеш та да тръгне
                      За автомобила е ясно ама мотор-генераторът си е съвсем сериозно устройство. В не толкова далечно минало и заваръчни апарати са правели така - за дадена мощност става по-малко от трансформатор и значително по-лесно за управление.

                      Коментар


                      • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

                        В залата на ДМЗ-то имахме много двигател-генераторни групи.
                        Не винаги съм бил компютърджия - едно време работех истинска работа!
                        Имам на представа за какво става въпрос ама изглежда малко нелепа или по-скоро майтапчийска идеята да се зарежда аку с такова решение

                        П.С: Или да го наречем екзотично?
                        Последно редактирано от Esper; 01-04-15, 10:12. Причина: допълване
                        Враг усраине

                        Коментар


                        • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

                          Не само в далечното минало - и в момента например трансформацията на енергията в някои тролейбуси е на точно този принцип - мотор/генератор, който да го докара до нужното напрежение/честота и т.н....
                          Доста мощни преобразуватели (например 50/60Hz) също са на този принцип....

                          Просто горното устройство си е достатъчно просто за изпълнение, а и за двигател можеш да сложиш вятърна перка или водно колело от вадата
                          Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                          Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                          Коментар


                          • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

                            И с много малко усилие ще може да стане 3 в 1 - и шмиргел...
                            Враг усраине

                            Коментар


                            • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

                              Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                              За автомобила е ясно ама мотор-генераторът си е съвсем сериозно устройство. В не толкова далечно минало и заваръчни апарати са правели така - за дадена мощност става по-малко от трансформатор и значително по-лесно за управление.
                              Първите честотни инвертори работят на същия принцип...
                              Не чета коментари и не отговарям на такива.

                              И коментаторите...

                              Коментар


                              • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

                                Като малък живях при баба и дядо във вилна зона, където нямаше мрежа 220 в. Осветлението беше с автомобилни лампи за габарити, а в основната стая за фар на 12 в. с 6 бр. акумулатора от пакет за ел. кар. Зареждахме ги с автомобилен генератор куплиран с двутактов двигател на Ява. С моите родители се свързвахме с лампова кв. радиостанция. Високото напрежение на лампите се доставяше от интересно устройство: https://www.google.bg/search?hl=bg&s...39.zQ9pdghef9Y
                                Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                                "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X