Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ще палим ли дизелите тая зима или ще ходим пеш :)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Ще палим ли дизелите тая зима или ще ходим пеш

    Първоначално публикуван от ludau Преглед на мнение
    Благодаря много за отговора!
    Искам да ти попитам,свещите вътре в горивните камери ли се намират или само нагряват главата по някакъв начин-имам предвид външната част на горивната камера.
    Компресията ,по техническата литература, трябва да бъде от порядъка на 26-36 бара.Може и дюзите да са проблема-струва ми се,че пружинките са й омекнали и опускат по-рано от колкото трябва и по този начин се получава предварение на впръскването.И не може да се запали горивото.
    Аз ще спомена и още нещо,но не знам дали може да е от него.Оставих го за около 5месеца да го кара вуйчо ми и той му е сменил маслото с М16Д-направо шаш-втори път няма да му го оставя,но човек един път се подвежда.Възможно ли е маслото да е попречило да запали двигателя,като при температура -15градуса вече се е "сговнясало".Може ли и то да пречи на стартера да развърти двигателя до нужните обороти и не може да се получи необходимото впръскване?
    Поздрави!
    Свещите обикновено са вътре.
    А това с маслото е абсолютно възможна причина.

    Коментар


    • До: Ще палим ли дизелите тая зима или ще ходим пеш

      Свещите се намират в предкамерите(в твоя случай предкамерите са от типа "вихрова камера"),където се впръсква горивото.От там до надбуталното пространство връзката е през сравнително малък отвор.
      Самите дюзи,освен че трябва да впръскват при предписаното налягане,трябва да осигуряват определена форма на впръскваната порция гориво.За това служат разпръсквачите на дюзите,които в твоя случай са щифтови-имат само един отвор и разпръскват горивото във формата на конус.Елементите на разпръсквача също са прецизна двойка,като помпения елемент на ГНП и също се износват при експлоатация,а още повече,че са подложени и на по-високо термично натоварване.
      Дюзите ги проверява някой читав дизелджия,следи се за налягане и за качество на разпръскването,както и за задържане на дюзата(да няма прокапване и да затваря плътно).
      За маслото е възможно,но ти си знаеш как върти мотора на стартер.
      С този голям акумулатор,върти ли добре или не?
      Маслото можеш да си го смениш...
      Впръскване винаги има,даже и съвсем бавно да се върти мотора,въпросът е,че като няма необходимите обороти,в цилиндъра не се създават необходимите условия за запалване на горивото.
      Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

      Коментар


      • До: Ще палим ли дизелите тая зима или ще ходим пеш

        Това може да ти е от полза. Май е точно за твойта кола:
        https://htftp.offroad-bulgaria.com/s...l_training.pdf


        ...между другото една възможна причина за непалене също може да е стартера. Дори на слух и усет да върти нормално, ако по някаква причина няма нужниа въртящ момент, двигателя пали трудно, дори всичко останало да е в ред. Това лесно се проверява - ако когато не иска да запали на стартер, пали лесно с бутане, имаш пълното право да се съмняваш в стартера. А причините може да са четки или изгоряла намотка, примерно.

        Това е от опит. Имах Tranzit 2.4 атмосферен дизел, и ми извъртя същия номер. След смяната на стартера всичко си дойде на мястото.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • До: Ще палим ли дизелите тая зима или ще ходим пеш

          Да,напълно съгласен съм.Аз мислех,че този двигател е с директно впръскване и няма предкамера,но явно има.Сега след като се стопли времето пали много вързо,независимо студен или топъл.Акумулатора го върти много добре,имам чувството че двигателя ще излезе от коша.Преди да запали автомобила се получава едно припукване и пропушване,и след това запалва.След като запал изобщо не тресе-имам предвид да работи на 3-цилиндъра.Работи си нормално,но просто този факт ми е много интересен.Като дръпна обогаителя и не иска да запали въобще и почва да припушва и да не може да запали.То този "обогатидел" дава предварение на помпата и от там започва да си пали добре дадения автомобил.
          Поздрави!

          Коментар


          • До: Ще палим ли дизелите тая зима или ще ходим пеш

            Първоначално публикуван от ludau Преглед на мнение
            Да,напълно съгласен съм.Аз мислех,че този двигател е с директно впръскване и няма предкамера,но явно има.Сега след като се стопли времето пали много вързо,независимо студен или топъл.Акумулатора го върти много добре,имам чувството че двигателя ще излезе от коша.Преди да запали автомобила се получава едно припукване и пропушване,и след това запалва.След като запал изобщо не тресе-имам предвид да работи на 3-цилиндъра.Работи си нормално,но просто този факт ми е много интересен.Като дръпна обогаителя и не иска да запали въобще и почва да припушва и да не може да запали.То този "обогатидел" дава предварение на помпата и от там започва да си пали добре дадения автомобил.
            Поздрави!
            Виж това, дето съм качил. Вътре на съвсем прост език са обяснени симптоми, настройки, неисправности и борбата с тях. При това точно за твоя двигател.

            Между другото дюзите на тераното са същите като твойте. Естествено налягането на впръскване и самия разпръсквач са с други номера, но държача (външния корпус) е същия. Разпръсквачите струват по около 40-50лв бройката.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X