Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ще палим ли дизелите тая зима или ще ходим пеш :)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Ще палим ли дизелите тая зима или ще ходим пеш

    , но имат ли значение оборотите? Имам някакви спомени че над 2000 оборота почти не трябва да има разлика в напрежението от генератора.[/QUOTE]
    Ами точно за това става въпрос. Не би трябвало да зависи. Просто го замери какво напрежение дава на празен ход и после по-нагоре. Да не се окажат четки или диод.
    А ремъка да не е хлабав?

    Коментар


    • #32
      До: Ще палим ли дизелите тая зима или ще ходим пеш

      Да,всичко казано за тоците е вярно,но най-важно е колата да пали лесно.
      В момента експлоатирам личната си,по начин,достоен за експеримент.
      Карам я,не повече от километър,всеки ден(в почивните дни повече) с повече от 5-6 старта,за деня.Направо антилогика!Не очаквам да спре да пали.Колата е стара,но с неразделена горивна камера(Ауди 80 TDI/1Z).
      Миналата зима не спря да пали и с три изгорели подгревни свещи..Е,въртеше с половин до една секунда повече,та да ме подсети,да ги сменя,но само при отрицателни темпертури.
      Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

      Коментар


      • #33
        До: Ще палим ли дизелите тая зима или ще ходим пеш

        Струва ми се, че бъркаш старите TDI с новите TDI. Старото означаваше Turbo-Diesel mit Intercooler, докато новото означава Turbo(diesel) Direct Injection. Ясно е кое кое е - старото TDI все още е с предкамера, така че ми се струва невероятно да съществува Audi 80 с директно впръскване?
        What Orwell feared were those who would ban books. What Huxley feared was that there would be no reason to ban a book, for there would be no one who wanted to read one.

        Коментар


        • #34
          До: Ще палим ли дизелите тая зима или ще ходим пеш

          Първоначално публикуван от swartalf Преглед на мнение
          Струва ми се, че бъркаш старите TDI с новите TDI. Старото означаваше Turbo-Diesel mit Intercooler, докато новото означава Turbo(diesel) Direct Injection. Ясно е кое кое е - старото TDI все още е с предкамера, така че ми се струва невероятно да съществува Audi 80 с директно впръскване?
          Всеки може да прочете,ако не може да отвори и да види.
          http://en.wikipedia.org/wiki/Turboch...rect_Injection
          Или накратко http://bg.wikipedia.org/wiki/TDI
          Явно и аз съм сгрешил-TDI е от 89г.
          И си е с директно впръскване!
          Последно редактирано от cecoa1; 16-12-09, 18:58.
          Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

          Коментар


          • #35
            До: Ще палим ли дизелите тая зима или ще ходим пеш

            Абе аз без да разбирам от дизели мението което имам съвпада с обеснението на cecoa1.

            По електриките не мисля, че имам голям проблем. Генератора го смъквахме миналата година, стругар му направи нова трапецовидна шайба, защото миналата зима ми превърташе ремъка като натоваря на студена кола генератора. Междувременно беше отворен генератора и установихме, че е добре. Стартера също е добре, върти чевръсто. Смених клемите на кабелите на акумулатора, защото старите ми се струваше че не се стягат добре. За мене този мотор просто си стартира трудно в студа, при все че няма признаци да е крайно износен.

            Коментар


            • #36
              До: Ще палим ли дизелите тая зима или ще ходим пеш

              cecoa1 грешиш TDI с директно впръскване е помпа-дюза и се появява за пръв път през 2000-та година в отговор на "атаката" от страна на FIAT и PSA с техните комън-рейл предложения. Грешката идва от това, че използват същото съкращение. По принцип уикипедията не е сред най-сигурните източници, но както и да е. Ето какво пише в линка даден от теб:

              "The first Volkswagen Group TDI engine was an Audi-developed 2.5 litre inline five-cylinder, introduced in the Audi 100 in 1989. The TDI arrangement has been enhanced by improving the efficiency of the turbocharger, increasing the pressure at which fuel can be injected, and more precisely timing when the injection of fuel takes place. There have been a few major generations, starting with what are known as "VE" engines. In 2000, the Pumpe Düse (PD, variously translated "pump nozzle", "unit injector", "pump injector") engine began to appear in Europe, eventually coming to North America a few years later.
              The PD design was a reaction to the development of common rail fuel injection by competitors - an attempt by Volkswagen Group to create an in-house technology of comparable performance that would not require any royalties to be paid.[citation needed] While Pumpe Düse engines had a significantly higher injection pressure than older engines..."

              В кратък превод VW Group използва TDI във въпросният модел на Ауди от 89-та година, но това е класически предкамерен дизел с добавен турбочарджър, който дотогава е бил голяма рядкост. TDI което ти имаш предвид се появява през 2000-та година след разработването на технологията помпа-дюза

              Мога много лесно да ти кажа как да провериш дали си с директно впръскване - сваляш главата и ако има бренери черпиш бира. Ако няма - аз черпя цяла каса

              Извинявам се за офтопика

              Като паднат до -4/-5 температурите и тук ще обадя как пали моята Закъсантия
              What Orwell feared were those who would ban books. What Huxley feared was that there would be no reason to ban a book, for there would be no one who wanted to read one.

              Коментар


              • #37
                До: Ще палим ли дизелите тая зима или ще ходим пеш

                Първоначално публикуван от swartalf Преглед на мнение
                Мога много лесно да ти кажа как да провериш дали си с директно впръскване - сваляш главата и ако има бренери черпиш бира. Ако няма - аз черпя цяла каса
                Язък за хубавия аватар!Неправилно превеждаш...а и не това,което трябва.Основното обяснение е малко по-нагоре.
                Мога да изровя и чертежи и още по-убедително инфо,ама не ми се рови.
                И глава мога да намеря сравнително лесно...Ама е безпредметно-това е широко известен факт,пък и бира пия мноого рядко и само по една.
                Виж ако променим облога...Примерно,ако аз съм прав да си промениш аватара...залагам,каквото кажеш(каса,стек или повече).
                P.S.Разчитам,че след като се поинтересуваш и разбереш истината,ще драснеш един ред,да си го признаеш.
                ....всъщност ...не държа и на признание.
                Последно редактирано от cecoa1; 16-12-09, 20:24.
                Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                Коментар


                • #38
                  До: Ще палим ли дизелите тая зима или ще ходим пеш

                  А, няма проблем да си сменя аватара

                  Ако сгреша гарантирано ще си го призная, но може би работата е там, че не греша - за да съм сигурен, че не казваме едно и също нещо по различни начини ще го формулирам така - дизел с директно впръскване използван в автомобилен двигател не съществува преди... да кажем 96-та или там някъде. Дотогава са били само предкамерни Под директно впръскване разбирам дюзата да впръсква горивото директно в обема на цилиндъра вместо в специално обособена предкамера в главата. Подозирам, че просто наричаме едно и също нещо с различни имена...

                  ПП - То бира в това време и аз не пия, ама мога да докопам една много хубава сливова ракия...
                  What Orwell feared were those who would ban books. What Huxley feared was that there would be no reason to ban a book, for there would be no one who wanted to read one.

                  Коментар


                  • #39
                    До: Ще палим ли дизелите тая зима или ще ходим пеш

                    Първоначално публикуван от swartalf Преглед на мнение
                    Под директно впръскване разбирам дюзата да впръсква горивото директно в обема на цилиндъра вместо в специално обособена предкамера в главата. Подозирам, че просто наричаме едно и също нещо с различни имена...
                    Не сменяй аватара-готин е.Но е хубаво да се поинтересуваш от основни неща(без да се обиждаш).
                    За едно и също нещо говорим естествено.
                    The engine uses direct injection,[1] where a fuel injector sprays atomised fuel directly into the main combustion chamber of each cylinder,[1] rather than the pre-combustion chamber prevalent in older diesels which used indirect injection.
                    Познай откъде е цитата?!
                    Че съм виждал,чел(учил), и съм се интересувал не е убедително,
                    http://www.tdibg.com/index.php?optio...d=33&Itemid=31
                    Не е написано много технически но е ясно.
                    Специално за VAG,мога да цитирам някои от моторите и по букви и означения.Да,знам че има двигател 1,9 турбодизел(AAZ) 75к.с. и той не е TDI.Но TDI си е TDI-Turbocharged Direct Injection.
                    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                    Коментар


                    • #40
                      До: Ще палим ли дизелите тая зима или ще ходим пеш

                      Абе аз да не се навирам между шамарите, ама разликата на AAZ 1.9TD и 1Z 1.9TDI не е ли доста малка? Единия е с механична другия с електрическа ГНП, единия няма интеркулер, другия има.. и още някои дреболии... само да не ми се смеете, ама нали сме в спама!

                      Коментар


                      • #41
                        До: Ще палим ли дизелите тая зима или ще ходим пеш

                        1Z - произведен април 1994 - най-некадърните и неинженерни решения по него, ремонтите по който двигател ми струваха пари за една нормална кола, и нерви за една пренаселена лудница..

                        no more!!!

                        Коментар


                        • #42
                          До: Ще палим ли дизелите тая зима или ще ходим пеш

                          Първоначално публикуван от FLY_FREE Преглед на мнение
                          те тука си прав,те новите нямат дупка за манивела...
                          Кои стари имат дупка за манивела.
                          Иначе старите които са пълен дизел,до минус 10 градуса си палят без проблеми.
                          Ако стане по студено от минус 10 градуса препалване,през 5-6 часа и няма грижи.
                          0осем9осем7шест0осем7едно
                          Миро

                          Коментар


                          • #43
                            До: Ще палим ли дизелите тая зима или ще ходим пеш

                            Директно впръскване има и Форд на Транзита от 92-93 година.И той ми е палил при - 22 в Киев.
                            Проблемът на колегата наистина май се оказва износения двигател.Всеки двигател в нормална кондиция би трябвало да пали до - 15-20 градуса.За това са необходими цяла камара неща
                            -изправна горивна система ,изправно подгряване, читава нафта, изправен стратер,подходящо масло,необходима минимална компресия,акумулатор в добра кондиция и т.н.
                            Най елементарното е да се замери компресията на двигателя,да се проверят свещите и тогава може да се направи реалин извод за това какво му трябва на този двигател.Всичко останало е в сферата на предположенията и догадките.
                            ЗИЛ,ГАЗ, Мосвич знам че имат дупка за манивела.За дизели не се сещам, но това беше казано в кръга на майтапа.

                            Коментар


                            • #44
                              До: Ще палим ли дизелите тая зима или ще ходим пеш

                              Вени, явно имаш горчив опит с този мотор, за което съжелявам. Но на много места го водят един от най-добрите дизели за времето си. Почти не съм чувал лоша дума за него.

                              Коментар


                              • #45
                                До: Ще палим ли дизелите тая зима или ще ходим пеш

                                ВМ моторът също е добър , но проблемът на дизелите втора ръка в България,че са на най малко 500 000 км.Специално 1z мотора в Германия го продават когато надхвърли 450 000 км.
                                Когато написах 98 година тогава имах предвид ,че тези двигатели стават по масови.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X