Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ще палим ли дизелите тая зима или ще ходим пеш :)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Ще палим ли дизелите тая зима или ще ходим пеш

    Тераното ми грее докато двигателя достигне 50 градуса температура. КОнкретната система не знам каква е, но такива истории се правят предимно с екологична цел. След като запали и заработи стабилно, няма никаква принципна причина, освен екологията, свещите да продължат да погряват.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • До: Ще палим ли дизелите тая зима или ще ходим пеш

      Моя Патрол 2.8 ТД има 2 изгорели свещи на 4,6 цилиндър и е 387000
      км и пали със завъртане на ключа дори и в ной студените дни тази зима ,обаче малко пуши сиво и мирише на нафта около 15-20 сек и после цял ден е часовник

      Коментар


      • До: Ще палим ли дизелите тая зима или ще ходим пеш

        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
        Тераното ми грее докато двигателя достигне 50 градуса температура. КОнкретната система не знам каква е, но такива истории се правят предимно с екологична цел. След като запали и заработи стабилно, няма никаква принципна причина, освен екологията, свещите да продължат да погряват.
        Това може и то да изклюва по температура-да кажат запознати с този двигател.Шесте минути бяха измерени при работа на двигателя на празен ход и около нулева външна температура .В тази връзка се сещам,че като чета в една друга тема по колко време сутрин някой колеги ПОДГРЯВАТ ДИЗЕЛИТЕ НА ПРАЗЕН ХОД-направо ме заболява ..."акумулатора"
        Последно редактирано от petomu; 05-01-10, 20:54.
        Suzuki Grand Vitara 2.0 TD 99г.
        Opel Corsa 1.7д 98г

        Коментар


        • До: Ще палим ли дизелите тая зима или ще ходим пеш

          Първоначално публикуван от petomu Преглед на мнение
          Това може и то да изклюва по температура-да кажат запознати с този двигател.Шесте минути бяха измерени при работа на двигателя на празен ход и около нулева външна температура .В тази връзка се сещам,че като чета в една друга тема по колко време сутрин някой колеги ПОДГРЯВАТ ДИЗЕЛИТЕ НА ПРАЗЕН ХОД-направо ме заболява ..."акумулатора"
          Ми няма какво да те боли толкоз. След като стоплят свещите горят 25-30-ина ампера. Алтернатора е поне 70, а при мен - 80 май беше. Тоест, акумулатора хич не го боли, ако всичко по електросистемата е в ред. Има достатъчно за да захранва свещите, да зарежда акумулатора и да има запас за други консуматори. Сега, ако включиш и фарове, и нагреватели на седалки, задно стъкло и т.н., вече може и да му идва нанагорно. Ама, като ще караш 5-10 минути, за каква са ти?
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • До: Ще палим ли дизелите тая зима или ще ходим пеш

            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
            ...предимно с екологична цел.
            Некои 'ора си мислят, че като е заради екологичната цел, непременно вреди на всичко останало. А конкретно подгревните свещи имат благородната задача да осигурят по-добри условия за запалване на впръсканата нафта и оттам - по-мека работа на двигателя и понижен разход и износване. Все едно че имаш нафта с по-високо цетаново число. Другият им принос към ситуацията е, че двигателят по-бързо достига една по-разумна работна температура, от което печели не само той, но и хората в купето. Примерно са 250 вата общо, а двигателят заради тях отделя киловат повече топлина.

            Коментар


            • До: Ще палим ли дизелите тая зима или ще ходим пеш

              За 10 до 30 секунди сьм чувал ма 6 МИНУТИ за подгряващи свещи ме хвьрля в тьча.По локика те подгряват за подпомагане на пьрвоначалното запалване,20 секунди след това няма какво да греят вече,6 минути..............ебати интервала,ебати релето,ебати и свещите.

              Я дай точната година,модел и мотор на тая кола да и врьтна един Гугьл.


              И само ведньж ли е замервана?
              TOYOTA SEQUOIA ‘11
              W140 S420 '99

              Коментар


              • До: Ще палим ли дизелите тая зима или ще ходим пеш

                Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                .
                Я дай точната година,модел и мотор на тая кола да и врьтна един Гугьл.
                Opel Astra 1997г. Isuzu 1.7 TD 68к.с
                Suzuki Grand Vitara 2.0 TD 99г.
                Opel Corsa 1.7д 98г

                Коментар


                • До: Ще палим ли дизелите тая зима или ще ходим пеш

                  Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                  За 10 до 30 секунди сьм чувал ма 6 МИНУТИ за подгряващи свещи ме хвьрля в тьча.
                  При доста дребни дизелчета свещите не само продължават да греят доста след запалването, но се и включват на нова сметка при продължителен празен ход, въпреки, че моторът работи от часове.

                  Коментар


                  • До: Ще палим ли дизелите тая зима или ще ходим пеш

                    Това намерих във форума на опел:
                    Системы преднакала и подогрева топлива дизельного двигателя

                    Система преднакала - общая информация
                    В камеру сгорания каждого цилиндра ввернута свеча накаливания. Свечи нагреваются электрическим током перед запуском, во время запуска и некоторое время после запуска двигателя. Подачу питания на свечи накаливания контролирует модуль управления подогревом (двигатели 1.7 л и 2.0 л Y20DTL) или ECM (двигатели 2.0 л, кромеY20DTL).

                    На панели приборов высвечивается соответствующая контрольная лампа (см. Главу Руководство по эксплуатации), - после того, как сигнал погаснет, двигатель можно приступать к запуску двигателя. Напряжение питания продолжает выдаваться на свечи в течение еще нескольких секунд после отключения контрольной лампы. Если попыток запуска двигателя предпринято не было, специальный таймер отключает подачу питания на свечи во избежание подсадки аккумуляторной батареи и перегрева свечей.

                    В систему заложена также функция пост-подогрева, обеспечивающая подачу питания на свечи в течение еще некоторого времени после осуществления запуска двигателя, - продолжительность задержки отключения свечей регулируется модулем управления, зависит от температуры двигателя и может составлять до 6 минут.

                    Топливный фильтр также оборудован системой подогрева, обеспечивающей оптимизацию процесса сгорания за счет предотвращения «парафинирования» дизтоплива. Нагревательный элемент установлен между топливным фильтром и его корпусом. Питание на подогрев топлива подается по командам модуля управления через вмонтированный в корпус фильтра термочувствительный датчик-выключатель. Напряжение подается на ТЭН фильтра при температурах ниже 5°C и отключается при температурах выше 16°С.
                    И това:

                    По въпроса дали подгрява след запалване или не, истината е само една и тя е, че подгрява, без значение какво ви свети по таблата. Цифрите са следните:

                    17С - 180 секунди
                    20С - 40 секунди
                    40С - 40 секунди
                    41С - 0 секунди

                    Послегреенето се прекъсва при подминаване на 2500 оборота, без значение от температурата на антифриза.
                    Последно редактирано от petomu; 06-01-10, 10:52.
                    Suzuki Grand Vitara 2.0 TD 99г.
                    Opel Corsa 1.7д 98г

                    Коментар


                    • До: Ще палим ли дизелите тая зима или ще ходим пеш

                      Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                      За 10 до 30 секунди сьм чувал ма 6 МИНУТИ за подгряващи свещи ме хвьрля в тьча.По локика те подгряват за подпомагане на пьрвоначалното запалване,20 секунди след това няма какво да греят вече,6 минути..............ебати интервала,ебати релето,ебати и свещите.

                      Я дай точната година,модел и мотор на тая кола да и врьтна един Гугьл.


                      И само ведньж ли е замервана?
                      Напротив. Много двигатели са така, дори и много стари. Моя не е никаква екзотика, например. Свещите ми - също. В книжката си пише че свещите греят до достигане на 50 градуса то двигателя. Ако го държиш на празен ход, може и повече от 5-6 минути да се получат.

                      Като загреят харчат 25-30 ампера. В първия момент - около 80.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • До: Ще палим ли дизелите тая зима или ще ходим пеш

                        По-добре не разчитайте да ходите пеша, че автобусите...

                        http://static.novatv.bg/files/reportages/1765.jpg
                        помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                        Коментар


                        • До: Ще палим ли дизелите тая зима или ще ходим пеш

                          мойто нисанче си пали без проблеми независимо каква е температурата става въпрос за нисан примера 2,0тд 98г.имам го от три години и още го карам с акумолатора с който го купих
                          не ме е яд когато ме лъжат а когато си мислят че им вярвам

                          Коментар


                          • До: Ще палим ли дизелите тая зима или ще ходим пеш

                            Аз не споря,само казвам,че не сьм чувал.Всичко което сьм каал с дизелов мотор повече от 30 секунди не е греело,а това 6 минути ми се видя много.Е опелите го казват 180 секунди след палене и над 40 градуса не грее.6 минути поне на мен много ми се вижда
                            TOYOTA SEQUOIA ‘11
                            W140 S420 '99

                            Коментар


                            • До: Ще палим ли дизелите тая зима или ще ходим пеш

                              Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                              Аз не споря,само казвам,че не сьм чувал.Всичко което сьм каал с дизелов мотор повече от 30 секунди не е греело,а това 6 минути ми се видя много.Е опелите го казват 180 секунди след палене и над 40 градуса не грее.6 минути поне на мен много ми се вижда
                              Нямам идея какво си карал. И аз не споря - просто си говорим.

                              Колко свети лампата на таблото няма нищо общо с това колко греят свещите, между другото. Това често е първата заблуда. При мен свети не повече от 10 секунди, преко сили 15, при това в най-големия студ. Ама се оказва че след това си продължава.
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар


                              • До: Ще палим ли дизелите тая зима или ще ходим пеш

                                http://philippe.boursin.perso.sfr.fr/auto0.htm
                                Отиваме на: le moteur Diesel
                                и после: le pré-post chauffage.
                                Тук са описани по-старите дизели, според както казва и BENZBOSS греят съвсем малко, след като изгасне лампата. Явно това с шестте минути е по-нов прочит на нещата.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X