Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ще палим ли дизелите тая зима или ще ходим пеш :)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Ще палим ли дизелите тая зима или ще ходим пеш

    Ми от има/няма 5 години дизел не сьм карал,а преди това бяха 2 броя - единия 77,другия 82 набора те ако ги накарам да греят по около 6 минути и ше ми забият 2 шамара.

    Пежо 205 с 1.9 дизел,2 Буса,2 Нисан Патрула,3 Голфа мммммммм кво беше още дизел,3 Мерцедеса................и е верно,че говоря за мотори от старата генерация.Такива дето ги греят на светофара за да не настине не сьм карал сьс сигурност,а и не бях чувал за 6 минутни подгревни.

    И аз не се водя по лампи,Пежото едно свети,Голфа друго,Мерцедеса пак и той различно,но нищо не ми е греело с минути.

    Следя темата с интерес,да видим какви са тия 6 минути и на какви градуси кога грее.Уж му дават само 180 секунди греене
    TOYOTA SEQUOIA ‘11
    W140 S420 '99

    Коментар


    • До: Ще палим ли дизелите тая зима или ще ходим пеш

      И двата ми налични дизела са френски и двата в студовете се палят без проблеми . Винаги преди зимата им правя профилактика смяна на горивни и въздушни филтри. Тая зима еспейса (2.1 ТДИ) запали в големите студове на две подгряващи свещи две бяха изгоряли на второто въртене запали и около десетина секунди се чудеше на колко цилиндъра да заработи. Същия ден му ги смених и четирите с нови и сега пали от четвърт. Подгряването работи нама и две минути на цикъл около минута свети лампата на таблото и около минута подгрява след като угасне. Същия е и цикъла на другия ми дизел Ситроен 1.9 Д с двигател ХUD 9 . Циклите ги хванах защото на еспейса съм извел един светодиод директно от шината на свещите защото преди няколко години релето ми направи мизерия включваше само от вибрацийте втория контур (няма индикация на таблото) и един прекрасен ден осъмнах с паднал акумолатор и 3 от 4 изгоряли свещи.
      Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

      Коментар


      • До: Ще палим ли дизелите тая зима или ще ходим пеш

        Колко свети лампата на таблото няма нищо общо с това колко греят свещите, между другото. Това често е първата заблуда. При мен свети не повече от 10 секунди, преко сили 15, при това в най-големия студ. Ама се оказва че след това си продължава.[/QUOTE
        +1

        Една молба към колегата, който започна темата и има същия двигател- да замери и той колко време му греят свещите след запалване на студен двигател и работа на празен ход.
        Благодаря предварително!
        Suzuki Grand Vitara 2.0 TD 99г.
        Opel Corsa 1.7д 98г

        Коментар


        • До: Ще палим ли дизелите тая зима или ще ходим пеш

          Едни от най-калпавите дизели са тези на Адам опел.Карах един Рекорд 2,3 13 год.Като падне под минус 5 почват кандърми-то топлене с печки,четири стартера стопих,10 флакона етер...направих основен ремонт за 2000 лв и пак същата работа.Не случайно Опел слага Исузу(японската версия на GM)мотори ,и не случайно два опела с двата вида двигатели се различават в цената понякога по 2000 лева.Не е важно колко е стара колата ,а каква е.Виждал съм едни ръждясали 25-30 годишни митсубишита галанти дето палят с поглед,моя Мерцедес е 22 годишен и оня ден запали при -22 не на четвърт както предния ден а на 5-6 секунда.Много се замислих и реших да премеря свещите...оказа се че са здрави но до тях не ходи ток,после видях че нещо релето се ебава чукнах го и то се оправи.Освен това си сложих някаква добавка за нафтата за 5 лева,продукт на Лукойл(повишавал Цетановото число-фактора който определя вида на нафтата-лятна и зимна) и не ми е замръзвала нафта.Общо взето моето мнение е че има 3 вида дизели:МБ,някои френски(пежо)и повечето японски,ако не и всички.А пък някакви колеги да ни съветват на руски как се пали дизел е меко казано неуместно,защото руснаците още на могат да направят малък и компактен дизел че да го сложат на кола.
          МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

          Коментар


          • До: Ще палим ли дизелите тая зима или ще ходим пеш

            .А пък някакви колеги да ни съветват на руски как се пали дизел е меко казано неуместно,защото руснаците още на могат да направят малък и компактен дизел че да го сложат на кола.[/QUOTE]

            И за какво да го правят? Знаеш ли им цените на горивата и температурите зимата?

            Коментар


            • До: Ще палим ли дизелите тая зима или ще ходим пеш

              Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
              .А пък някакви колеги да ни съветват на руски как се пали дизел е меко казано неуместно,защото руснаците още на могат да направят малък и компактен дизел че да го сложат на кола.


              През 1970 година в Нефтозавода работеха двама белгийци. Те дойдоха с черна Волга и я ползваха и лете и зиме. Руснаците цъкаха с език, не видели дизелова Волга. Че и да пали зимъс.

              Коментар


              • До: Ще палим ли дизелите тая зима или ще ходим пеш

                Първоначално публикуван от Симеон Преглед на мнение
                През 1970 година в Нефтозавода работеха двама белгийци. Те дойдоха с черна Волга и я ползваха и лете и зиме. Руснаците цъкаха с език, не видели дизелова Волга. Че и да пали зимъс.
                Симеоне, моля, сложи очилата! Това не е мое мнение.

                Коментар


                • До: Ще палим ли дизелите тая зима или ще ходим пеш

                  Първоначално публикуван от mihov_1969 Преглед на мнение
                  Едни от най-калпавите дизели са тези на Адам опел.Карах един Рекорд 2,3 13 год.Като падне под минус 5 почват кандърми......
                  Карам със същия мотор, но с малко повече екстри по него. На 260000+ км... Пали на - 20, както и на + 20, само дето тресе и пушляви повече .... Та май не са от най-калпавите мотори.
                  "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                  Неизвестен мъдрец

                  Коментар


                  • До: Ще палим ли дизелите тая зима или ще ходим пеш

                    Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
                    Карам със същия мотор, но с малко повече екстри по него. На 260000+ км... Пали на - 20, както и на + 20, само дето тресе и пушляви повече .... Та май не са от най-калпавите мотори.
                    Първоначално публикуван от бат'Марто Преглед на мнение
                    Незнам какво не му харесваш на моторчето...Просто като концепция,лесно и ефтино за поддръжка...Провери първо с нов акумулатор(може и на заем),после компресия и свещи,горивен филтър.Карах 2 години същия( 17D) само че на Вектра.Палеше на минус 22(-22 С).И това двигател,който не си знаеше историята(500 000+ км).Аа,и забравих нещо друго спокойно можеш да му хакаш бензин(по книжка до 30%),против желиране на нафтата
                    Аз карах почти същия като на автора...и си позволявам да се самоцитирам.

                    П.П:Отдавна я продадох каручката,та не и правя реклама...Карах и исузото(на Астра) за малко.По-добър е,но това не значи че и хлопелския е толкова зле...
                    Виден столичен ихтиолог

                    Коментар


                    • До: Ще палим ли дизелите тая зима или ще ходим пеш

                      Първоначално публикуван от Симеон Преглед на мнение
                      През 1970 година в Нефтозавода работеха двама белгийци. Те дойдоха с черна Волга и я ползваха и лете и зиме. Руснаците цъкаха с език, не видели дизелова Волга. Че и да пали зимъс.
                      Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
                      Симеоне, моля, сложи очилата! Това не е мое мнение.
                      Какво да гледа,има Волги(и Москвичи),които са се сглобявали в Белгия(Scaldia-Volga),с дизелов двигател на Пежо(и не само).
                      Ето за ГАЗ 24 Инденор:
                      http://www.carfolio.com/specificatio...car/?car=59884
                      http://www.data4car.com/GAZ_Volga_24...esel_1979/6432
                      http://www.m24d.pixtura.net/eng.htm
                      Малко Wiki:http://en.wikipedia.org/wiki/GAZ-24
                      А ето и по-стария модел,ГАЗ М21-пак в Белгия,но с Перкинс и Ровър:
                      http://www.volga.nl/belgischevolgaEN.htm
                      http://www.gaz21volga.com/Technik/belgien/belgische.htm
                      http://www.drive2.ru/cars/gaz/21/21/m21d/
                      Тук някъде се описва и за Москвич.
                      Последно редактирано от cecoa1; 29-01-10, 20:43.
                      Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                      Коментар


                      • До: Ще палим ли дизелите тая зима или ще ходим пеш

                        Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
                        .А пък някакви колеги да ни съветват на руски как се пали дизел е меко казано неуместно,защото руснаците още на могат да направят малък и компактен дизел че да го сложат на кола.
                        И за какво да го правят? Знаеш ли им цените на горивата и температурите зимата?[/QUOTE]О.К.Тогава да го правят с експортни цели.Нали им трябва валюта,да си купуват иностранска водка
                        МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

                        Коментар


                        • До: Ще палим ли дизелите тая зима или ще ходим пеш

                          Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
                          Какво да гледа,има Волги(и Москвичи),които са се сглобявали в Белгия(Scaldia-Volga),с дизелов двигател на Пежо(и не само).
                          Ето за ГАЗ 24 Инденор:
                          http://www.carfolio.com/specificatio...car/?car=59884
                          http://www.data4car.com/GAZ_Volga_24...esel_1979/6432
                          http://www.m24d.pixtura.net/eng.htm
                          Малко Wiki:http://en.wikipedia.org/wiki/GAZ-24
                          А ето и по-стария модел,ГАЗ М21-пак в Белгия,но с Перкинс и Ровър:
                          http://www.volga.nl/belgischevolgaEN.htm
                          http://www.gaz21volga.com/Technik/belgien/belgische.htm
                          http://www.drive2.ru/cars/gaz/21/21/m21d/
                          Тук някъде се описва и за Москвич.
                          През 87 год.двамата с баща ми бяхме в София,в Балканкар да минаваме технотест една самоделна каравана за туристически цели.Там се разпореждаше един инж.Железаров(по мое мнение доста грамотен) и тогава видях дизелови волги с МБ мотор.Те бяха основно на тир-аджии които си внасяха мотори,а пък някой в Михайловград тогава, ги монтирал.Имаше някакъв кусур,т.е.не издържаше рамата от вибрациите и инженера ги изпотяваше...нещо.Иначе караваната я регистрирахме и я ползвахме много години,вкл. и със въпросния опел.
                          МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

                          Коментар


                          • До: Ще палим ли дизелите тая зима или ще ходим пеш

                            Първоначално публикуван от mihov_1969 Преглед на мнение
                            ...Освен това си сложих някаква добавка за нафтата за 5 лева,продукт на Лукойл(повишавал Цетановото число-фактора който определя вида на нафтата-лятна и зимна) и не ми е замръзвала нафта...
                            За фактора си прав донякъде, но зависимостта е обратна - това, което пречи на нафтата да замръзва понижава, а не повишава цетановото число, и обратното.

                            Коментар


                            • До: Ще палим ли дизелите тая зима или ще ходим пеш

                              Не сте прави и двамата - цетановото число няма много общо с температурата на замръзване. То отразява съвсем друго свойство на нафтата. И да, повече е по-добре.

                              Коментар


                              • До: Ще палим ли дизелите тая зима или ще ходим пеш

                                ами аз карам само дизели имам Вектра 91г без турбина при -6-7градуса пали от2-рото завартане и двигателят няма ремонт А имам и WV 1.9тди 110 коня е там бирата е савсем-савсем друга пали при -15 без никакво подгряване за 2-3 секунди

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X