Първоначално публикуван от Ясен
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Преглед на мнение
								
							
						
					
				
				
			
		Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
БЕНЗИНОСТАНЦИЯ НА ЕКО ЗАРЕЖДА С ПОЧТИ 20 бара газта!!!!!
				
					Свий
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Да ама става обратното? Да не би измервателят на литрите да се влияе от това дали минава през него газ или течност
 Примерно - газът е топъл, докато се сипва (и измерва), после се втечнява в бутилката... и някаква врътка има с "байпасването" на поплавъка в бутилката. Последния път като сипвах газ, помпата не спря сама, а газаджията прекъсна наливането с думите "Абе, я да вземем да го спрем, че в тия жеги не се знае..."
							
						В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Никъде в системата не трябва да има изпаряване и втечняване. Ееее освен в изпарителя, докато двигателят работи.
В цистерната горивото е течно, в помпата е течно, в дебитомера е течно, в маркуча е течно и в бутилката на колата е течно. Ако някъде се образуват парни мехури, това е повреда и/или шашма.
Какво става в поплавъка и в клапана за препълване един дявол знае, на никоя от моите коли пълненето не прекъсва, а само се забавя и почва да свири. Теоретично това забавяне трябва да предизвика спиране на помпата в колонката ама по някакви причини това не става на 90% от колонките. С достатъчно търпение бутилката може да се напълни докрай. После ако бутилката се стопли с 5-6 градуса сработва предпазния клапан и около колата мирише.
Има вариант да са прецакали термометъра на "устройството за търговско измерване" - реалните литри се коригират с температурното разширение, за да станат търговски литри. Ако датчикът е на по-студено отколкото е температурата на горивото, броячът ще отчита повече.
Коментар
- 
	
	
	
А ще минава по-малко... Да, на мен пък ми се е случвало - зареждам в Пловдив около 40л. Карам до Ямбол, около 140 км. да речем. И там искам да допълня на друга газстанция - и не можа да ми зареди нищо, 200-300г, 0,5л. платих. Това от ниско налягане ли? или някаква друга анджаклама е?
 - 
	
	
	
И на мен ми се е случвало преди много години. Пак през лятото в жегите, впрочем.
 
 - 
	
	
	
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Нещата са много относителни. На някои бензиностанции цистерната с газ е под земята и не се влияе много от жегата, на други е открита и се влияе. Принципно в жегата не е добре да се пълни до горе и колата да се оставя така без да се кара, изпуска от клапана, случвало ми се е веднъж и имам едно на ум. Почти винаги пълня до горе и гледам да е вечер като сутринта преди да е напекло съм вече навъртял 10-15км..
Отделно ограничаващата сонда(ако не е махната) прави много номера особенно на тороидална бутилка и води до разлики. На една кола редовно ми сипваха много малко газ, вероятно заради ниско налягане. Имал съм случай на празна бутилка да ми сипят 1/2 от това което събира нормално и в следващата бензиностанция след 100м. да ми сипят още толкова. В последствие един слънчев ден не можеха изобщо да ми сипят. След няколко разглобявания на сондата и много псуване беше оправена.Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
Телефон - в профила!
- 1 like
 
Коментар
 
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар