Обява

Свий
Няма добавени обяви.

БЕНЗИНОСТАНЦИЯ НА ЕКО ЗАРЕЖДА С ПОЧТИ 20 бара газта!!!!!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: БЕНЗИНОСТАНЦИЯ НА ЕКО ЗАРЕЖДА С ПОЧТИ 20 бара газта!!!!!

    Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
    И на двата въпроса : няма вероятност . Собствен опит , пета година . Изкормил съм отвътре всичко ( въпреки , че сега ще бъда заклеймен ) и бутилката всеки пъти се зарежда до горе .
    Рискът е премерен , по простата причина , че който и да е производител на подобни бутилки има предвид такива като нас и съответно бутилките са преоразмерени .
    Талибан! Ама ти си знаеш, де.
    И не, не са преоразмерени, само имат вентил, който изпуска като стане опасно. Просто не настъпваш мотиката при твоя начин на каране.

    Първоначално публикуван от Gichev Преглед на мнение
    Не съм никой да те съдя, но от няколко години евро-сондите са задължителни, ако имаш изправна такава няма вариант да ти се повиши налягането дотолкова, че да се налага да се притесняваш.
    При мен пък последния един месец ми сипват с едни 7-10л. по-малко отколкото съм пълнил досега, това на различни газостанции?
    Ще вадиш да гледаш сондата, то е ясно.

    Коментар


    • #32
      От: БЕНЗИНОСТАНЦИЯ НА ЕКО ЗАРЕЖДА С ПОЧТИ 20 бара газта!!!!!

      Аз пък точно затова гледам да зареждам винаги на Еко! Бутилката ми е 30л., понеже поплавъка е присаждан от друга бутилка, изключва нормално при 21 - 22л., обаче като зареждам на Еко бутилката се пълни до 26л. В редки случаи и до 28л. се е пълнила! Това не ме притеснява защото винаги зареждам преди път, който е поне 25км. и все ще изхарча някой литър преди да паркирам някъде на слънце.
      "Do not correct a fool, for he will hate you;
      Correct a wise man, for he will appreciate you."

      Коментар


      • #33
        От: БЕНЗИНОСТАНЦИЯ НА ЕКО ЗАРЕЖДА С ПОЧТИ 20 бара газта!!!!!

        Хубаво е в бутилката да има налягане..
        Дали балон на газостанция или в багажника на колата.. От шофьори знам, че е по-икономично..
        А мита, че като са ти много атмосферите ще ти гръмне колата - глупости на таркалета..
        Бъдете спокойни и не си ремонтирайте газовите системи сами..

        Коментар


        • #34
          От: БЕНЗИНОСТАНЦИЯ НА ЕКО ЗАРЕЖДА С ПОЧТИ 20 бара газта!!!!!

          Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
          ....
          И не, не са преоразмерени, само имат вентил, който изпуска като стане опасно. ....
          Работното налягане е max 18 бара. Айде нека да са 20 . Макар че тук случая с Асен е по-скоро изключение . По-често се среща обратния вариант - да пълнят 8-10 бара (на Шел-а в Монтана доскоро бяха вързали стоп бутона с ластик , та да не изключва ).

          Пробното налягане при първоначално изпитване е 30 бара.

          По моите сметки теоретично бутилката ще издържи и 50 бара - стига да са качествени шевовете. И да не я пече пряко слънцето , естествено .
          Аз одеве си направих труда и слязох да я "застрелям" с лазерния термометър : 33.6 градуса по повърхността . Седи ми в багажника (ако изобщо може да се каже подобно нещо за късата Фронтера) на сянка . А от тези дни по-топло практически едва ли ще стане по нашите ширини .
          Така че 100% пълна и веднага тръгване на път (във въпроса на Вальо Стоилов) е практически безпроблемно.

          ПС. От друга страна пък страх - лозе пази Така че всеки - на свой риск .
          Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

          Коментар


          • #35
            От: БЕНЗИНОСТАНЦИЯ НА ЕКО ЗАРЕЖДА С ПОЧТИ 20 бара газта!!!!!

            Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
            теоретично бутилката ще издържи и 50 бара
            Горе-долу. В изискванията за бутилки за АГУ изрично е написано, че трябва да издържа изпитания с 30 бара (всички бутилки) и да се разруши след 48 бара (контролните екземпляри, които случайно избират от партидата и ги надуват до пръсване). Само че тези налягания са майтап спрямо това, което пропан-бутанът (пък и всяка друга течност) прави, когато се разширява от топлината в течна фаза. Представяй си го нещо от рода на 1000 бара за 10 градуса.

            Това, което те спасява, е тръгването веднага, ама това е пожелателно - винаги може нещо да се оплеска и да поседиш на бензиностанцията час-два. Другите фактори са, че в бутилката традиционно има малко въздух, който прави възглавничка, а на сондата има клапан, който изпуска при около 30 бара. Не, че много ще загубиш, ама ще мирише, а може и да се запали от нещо. Все неща, дето аз знам че ги има, но предпочитам да не разчитам на тях. Най-малкото, тормозят шевовете на бутилката периодично, а аз познавам много заварчици и всичките са от хаймана нагоре

            ----
            Тия дни и на мен ми препълниха 2-3 пъти бутилките и на двете коли, аз винаги зареждам "до горе" и не подбирам бензиностанциите. Има някаква нова мода, някак са се изхитрили (вероятно с по-бавно пълнене) да лъжат поплавковите клапани. Не е до повишено налягане, защото тогава клапаните просто щяха да тракат по-силно, по-скоро по-малък дебит. Единият път направо сипаха 25 литра в 25л празна бутилка и срам не срам, нарочно оставих колата да поработи на празен ход, защото нямах никакво намерение да пътувам повече от 200м след зареждането.

            Коментар


            • #36
              От: БЕНЗИНОСТАНЦИЯ НА ЕКО ЗАРЕЖДА С ПОЧТИ 20 бара газта!!!!!

              Първоначално публикуван от Десислав Добрев Преглед на мнение
              Ами лятото включват газовата фаза при разтоварване, иначе едно зареждане на 4 кубиков балон ще отиде 1 час на горе, а се сещаш до колко обекта трябва да отидат да разтоварят..
              Принципно шофьорите питат дали балона вдига налягане.. А и всеки собственик или управител на бензиностанция трябва да следи налягането в балона поради простата причина, че като вдигне голямо налягане, става опасно..
              Един стар случай: Зареждам балона и нивомерната му система беше от старите - нивомер на повърхността на корпуса.. Случва се да заяждат тези стари нивомери и както е на 60%, изведнъж започва яко да тресе и камиона, и балона..Като спряхме разтоварването, което стана със скоростта на светлината, поплавъка си свърши работата и стрелката надмина 99%.. От там загубата беше голяма понеже като се препълни балона започва да връща през маркуча на фазата, но идва един момент, който дебита на вкарващата течна газ тръба е доста по-голям от дебита на фазата и започват тези вибрации и трясъци..
              Вече се понаучват, че трябва да включват газовата фаза, но пак не го правят всички и то защото все бързат. А управителите доколкото са в час и собственици си траят защото са решили че през газовата фаза стават далаверите и при всяко получаване имат загуби. На новите колонки няма изведени манометри за клиента. При изрядна система налягането в маркуча остава почти толкова колкото е при работа на помпата. Обаче като го напече слънцето и отива на 25, отваря се предпазен клапан за малко и пада на 21-23 и после пак. Но при зареждане да речем на 15-20 литра налягането се изравнява с това на помпата и то е същото и в балона на колата. Нормално помпата кача 6-8 бара при налягане в резервоара 5-6. Ако няма вързана газова фаза при разтоварването, съм виждал резервоар на 12-13 и предпазния клапан след помпата в първия момент на включване отваря за кратко. И към колонката отиват 20 и повече, затова предполагам че това е станало. Ситуацията може да се коригира с изпускане на малко газова фаза и намаляне налагането на помпата, ама са си казали "то ще падне като продаваме". Ниска квалификация на персонала и не спазване на наредбите, както в Разград - или шофьора не е заземил или заземлението не е читаво.
              Иначе изключването на поплавъка зависи от вътрешното налягане на бутилката, от налягането на помпата на колонката, малко от количеството заредено гориво и от положението на бутилката: Не добре укрепена напречно монтирана спрямо посоката на движение, понякога се завърта от друсането и лъже при зареждане.
              ВАЗ 2102 СС пакет проект 4х4
              Е250 1998-продаден
              Субару Пустош

              Коментар


              • #37
                От: БЕНЗИНОСТАНЦИЯ НА ЕКО ЗАРЕЖДА С ПОЧТИ 20 бара газта!!!!!

                Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                ...Аз одеве си направих труда и слязох да я "застрелям" с лазерния термометър : 33.6 градуса по повърхността . Седи ми в багажника (ако изобщо може да се каже подобно нещо за късата Фронтера) на сянка . А от тези дни по-топло практически едва ли ще стане по нашите ширини ...
                Днес докато товарех багажа във Фронтерата, погледнах термометъра: 48 градуса. Седи на слънце все пак, а и е черна. За да не стават грешки със препълване се старая да я оставям почти празна и зареждам преди път.

                П.П. Най-много ми заредиха последния път: 42 литра и малко в 50 литрова бутилка. Като до сега никога не са ми сипвали повече от 40 литра, винаги е било 39 и малко...
                Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.

                Коментар


                • #38
                  От: БЕНЗИНОСТАНЦИЯ НА ЕКО ЗАРЕЖДА С ПОЧТИ 20 бара газта!!!!!

                  Първоначално публикуван от krismarg Преглед на мнение
                  А управителите доколкото са в час и собственици си траят защото са решили че през газовата фаза стават далаверите и при всяко получаване имат загуби. На новите колонки няма изведени манометри за клиента.
                  Зависи до какви проценти пълнят балона - ако напират да я препълват - да стават далаверите и тези далавери са в полза на шофьора или превозвача, или не знам точно.. Преди шофьорите продаваха по 200-300литра на черно всеки божи ден..Течна газ заминава обратно в камиона през фазата, макар и да не е голямо количеств..

                  Първоначално публикуван от krismarg Преглед на мнение
                  Иначе изключването на поплавъка зависи от вътрешното налягане на бутилката, от налягането на помпата на колонката, малко от количеството заредено гориво и от положението на бутилката: Не добре укрепена напречно монтирана спрямо посоката на движение, понякога се завърта от друсането и лъже при зареждане.
                  Тук говорим за газовия балон не на камиона а на газостанцията нали?

                  Коментар


                  • #39
                    От: БЕНЗИНОСТАНЦИЯ НА ЕКО ЗАРЕЖДА С ПОЧТИ 20 бара газта!!!!!

                    Тук говорим за газовия балон не на камиона а на газостанцията нали?[/QUOTE]

                    Не, за Агуто на леката кола, че не е константа максималното заредено гориво а зависи от много неща. А резервоара на бензиностанцията (като изключим по-старите обекти) си има датчик за 85% пълнене и чрез пневматика автоматично ти затваря крана за пълнене на резервоара.
                    ВАЗ 2102 СС пакет проект 4х4
                    Е250 1998-продаден
                    Субару Пустош

                    Коментар


                    • #40
                      От: БЕНЗИНОСТАНЦИЯ НА ЕКО ЗАРЕЖДА С ПОЧТИ 20 бара газта!!!!!

                      Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                      Само че тези налягания са майтап спрямо това, което пропан-бутанът (пък и всяка друга течност) прави, когато се разширява от топлината в течна фаза. Представяй си го нещо от рода на 1000 бара за 10 градуса.
                      Сериозно ли говориш???
                      В интерес на истината отдолу, под колата е доста по хладно и не напича, от колкото вътре, в багажника на колата, което е доста по- удачно място, от където и да го погледнеш. Това налягане, обаче ме кара да се замисля за една нова сонда с коректният поплавък- кофтито е, че пак ще трябва да има ТНТМ, защото единственият начин да сложа бутилката е с дупката надолу, което променя хода и работата на поплавъка. Абе, ще го мисля.
                      08седемшест5едно513четири

                      Коментар


                      • #41
                        От: БЕНЗИНОСТАНЦИЯ НА ЕКО ЗАРЕЖДА С ПОЧТИ 20 бара газта!!!!!

                        Това с препълването не е ли просто по-голям оборот за бензиностанциите?
                        Публикувайте отговор

                        Коментар


                        • #42
                          От: БЕНЗИНОСТАНЦИЯ НА ЕКО ЗАРЕЖДА С ПОЧТИ 20 бара газта!!!!!

                          Първоначално публикуван от valio_stoilov Преглед на мнение
                          Сериозно ли говориш???
                          В интерес на истината отдолу, под колата е доста по хладно и не напича, от колкото вътре, в багажника на колата, което е доста по- удачно място, от където и да го погледнеш. Това налягане, обаче ме кара да се замисля за една нова сонда с коректният поплавък- кофтито е, че пак ще трябва да има ТНТМ, защото единственият начин да сложа бутилката е с дупката надолу, което променя хода и работата на поплавъка. Абе, ще го мисля.
                          Съвсем сериозно говоря. Наляганията са сходни с тези, които водата развива при замръзване.
                          Разбира се, за да се сцепи бутилката, има няколко допълнителни условия - да си я напълнил достатъчно със студено гориво, после да се нагрее добре, за да смачка въздуха, да откаже предпазният клапан в сондата. Обикновено никое от тези условия не е достатъчно изпълнено и в най-лош случай получаваш изпускане на газ. А това за дупката надолу - сигурен ли си? Има сонди за дупката хоризонтално, на 30, 45, 60 и 90 градуса от хоризонталата.

                          Първоначално публикуван от p-pleven Преглед на мнение
                          Това с препълването не е ли просто по-голям оборот за бензиностанциите?
                          Вероятно е затова.

                          Коментар


                          • #43
                            От: БЕНЗИНОСТАНЦИЯ НА ЕКО ЗАРЕЖДА С ПОЧТИ 20 бара газта!!!!!

                            И да попитам нещо: газоколонките, като отчитат колко литра си заредил отчитат ли темп. на пропан бутана, и колко % обемното разширение на втечнен газ примерно от -10С до +30 С?
                            Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                            "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                            Коментар


                            • #44
                              От: БЕНЗИНОСТАНЦИЯ НА ЕКО ЗАРЕЖДА С ПОЧТИ 20 бара газта!!!!!

                              Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
                              И да попитам нещо: газоколонките, като отчитат колко литра си заредил отчитат ли темп. на пропан бутана, и колко % обемното разширение на втечнен газ примерно от -10С до +30 С?
                              Длъжни са да отчитат "търговски литри" - литрите, които би заемало горивото при 15 градуса.

                              Коментар


                              • #45
                                От: БЕНЗИНОСТАНЦИЯ НА ЕКО ЗАРЕЖДА С ПОЧТИ 20 бара газта!!!!!

                                Първоначално публикуван от krismarg Преглед на мнение
                                Не, за Агуто на леката кола, че не е константа максималното заредено гориво а зависи от много неща. А резервоара на бензиностанцията (като изключим по-старите обекти) си има датчик за 85% пълнене и чрез пневматика автоматично ти затваря крана за пълнене на резервоара.
                                Къде е разположен този датчик? Аз съм пълнил балона на свое усмотрение на 93%..

                                Първоначално публикуван от p-pleven Преглед на мнение
                                Това с препълването не е ли просто по-голям оборот за бензиностанциите?
                                Не знам точно каква е теорията, но ще питам.. Явно има някаква схема с налягането..

                                Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
                                И да попитам нещо: газоколонките, като отчитат колко литра си заредил отчитат ли темп. на пропан бутана, и колко % обемното разширение на втечнен газ примерно от -10С до +30 С?
                                Газколонките си имат разходомери, които периодично се проверяват и пломбират от метрология.. Всичко от там излиза на литър.. Газта се приема при 15 градуса температура, както каза Ясен, но на мен примерно ми я стоварват лятото на 35.. Нивомерната система отчита големи разлики спрямо литрите, които отчита брояча на камиона..

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X