Обява

Свий
Няма добавени обяви.

БЕНЗИНОСТАНЦИЯ НА ЕКО ЗАРЕЖДА С ПОЧТИ 20 бара газта!!!!!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: БЕНЗИНОСТАНЦИЯ НА ЕКО ЗАРЕЖДА С ПОЧТИ 20 бара газта!!!!!

    Значи вече със сигурност изключвам от списъка с газостанции, Лукойл и Екопетролиум, в първата - 13,8, във втората 14.8. В трета - световно неизвестна 11.8(с една предавка), 12.2 (4х4). Това е разход засечен в 110% еднакви условия(20 градско;80 извънградско).
    Honda HR-V/CRV кАтър връз кАтър - YAMAHA BOOSTER 50CC; ВСИЧКО ДЕСЕН ВОЛАН

    Коментар


    • #62
      От: БЕНЗИНОСТАНЦИЯ НА ЕКО ЗАРЕЖДА С ПОЧТИ 20 бара газта!!!!!

      Първоначално публикуван от zmiata29 Преглед на мнение
      Значи вече със сигурност изключвам от списъка с газостанции, Лукойл и Екопетролиум, в първата - 13,8, във втората 14.8. В трета - световно неизвестна 11.8(с една предавка), 12.2 (4х4). Това е разход засечен в 110% еднакви условия(20 градско;80 извънградско).
      От кога си започнал засичането? Нали знаеш, че зимата харчат повече, а това 11,8 си е добре сякаш?

      Коментар


      • #63
        От: БЕНЗИНОСТАНЦИЯ НА ЕКО ЗАРЕЖДА С ПОЧТИ 20 бара газта!!!!!

        Първоначално публикуван от Десислав Добрев Преглед на мнение
        От кога си започнал засичането? Нали знаеш, че зимата харчат повече, а това 11,8 си е добре сякаш?
        Аз джипката я карам предимно зимата, знам че през този сезон харчат повече, дори само парното да го отворя и се вдига разхода близо литър, тия дни докато беше топло, при изключено парно, и пак 20 градско, 80 извън, разхода падна на 10,8. Засичането го правя пълно - пълно и пак от тая световно неизвестната газостанция, газта е румънска, по сведение от газаджията и от 2 до 6ст. по евтина от тази на големите. Дано да задържат това качество.
        Honda HR-V/CRV кАтър връз кАтър - YAMAHA BOOSTER 50CC; ВСИЧКО ДЕСЕН ВОЛАН

        Коментар


        • #64
          От: БЕНЗИНОСТАНЦИЯ НА ЕКО ЗАРЕЖДА С ПОЧТИ 20 бара газта!!!!!

          Колега, не искам да се заяждам, а това за парното си е глупост. Няма как да гори повече заради парното. Не знам откъде си го чул, ама не важи.

          А разхода макар и по един и същ маршрут може да е съвсем различен даже и ако зареждаш от една и съща бензиностанция, от една и съща колонка, с едно и също налягане.
          Особено, ако изминатото разстояние е малко-да речем 50-60 до 100 км. Просто не можеш всеки път да даваш равномерно газ и т.н.

          Разход се засича с много километри-най-добре над 1000, като си събираш касовите бележки и накрая ги сборуваш. Така малката разлика в налягания, заредени литри заради това, различен начин на каране се минимизират и не влияят.
          Има ли желание-има и начин!

          Коментар


          • #65
            От: БЕНЗИНОСТАНЦИЯ НА ЕКО ЗАРЕЖДА С ПОЧТИ 20 бара газта!!!!!

            Не бре. Като пуснеш парното още на 40 Градуса матора не може да влезе в режим. Стърже студен, изпаритела не се знае какви ги пуска, вентилатора и той товари малко. Като ги събереш и готово.
            За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

            Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

            Коментар


            • #66
              От: БЕНЗИНОСТАНЦИЯ НА ЕКО ЗАРЕЖДА С ПОЧТИ 20 бара газта!!!!!

              Аз пускам парното още докато започне да се усеща някаква топлинка. Изгорил съм тонове газ и няма никакъв проблем с отоплението на изпарителя. Вентилаточрето на парното вярно е мощно, ама чак да вдига осезаемо разхода...

              Абе карай, всеки си знае сам за себе си.

              После си купуват бълбукатори и устройства за лесен стар които се включват в запалката...
              Има ли желание-има и начин!

              Коментар


              • #67
                От: БЕНЗИНОСТАНЦИЯ НА ЕКО ЗАРЕЖДА С ПОЧТИ 20 бара газта!!!!!

                Е това с бълбукаторите вярно си е тъпо.
                За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                Коментар


                • #68
                  От: БЕНЗИНОСТАНЦИЯ НА ЕКО ЗАРЕЖДА С ПОЧТИ 20 бара газта!!!!!

                  А ние с двата радятора за парно какво да кажем.
                  Помогни си сам,за да могат и другите да ти помогнат.
                  АСК Ален Мак

                  Коментар


                  • #69
                    От: БЕНЗИНОСТАНЦИЯ НА ЕКО ЗАРЕЖДА С ПОЧТИ 20 бара газта!!!!!

                    Здравейте на всички. Да се включа и аз. Значи съотношението пропан-бутан трябва да е 62 % към 38 % , налягането е относително нещо поне във цистерните на самите гастанции както и във бутилките на абтомобилите всичко зависи от температурата на самото гориво.
                    Що се отнася до бомбите това са пълни глупости резервоарите (бутилките ) са изпитани на 30 атм. защитата на сондата (нивомера ) отваря на 25 атм. и изпуска излишното налягане във кутията и през гофрираният маркуч навън от купето. Освен това изпуска само газовата фаза. Итова всичко е със сертификати от производител.

                    Ако намерите такова гориво колите ви ще вървят перфектно и разхода щее песен. За съжаление караме основно със бутан и няма и 20% пропан.
                    Ако някой си премери налягането във бутилката ще види че там едва стига и 4атм. а сега във студа няма и толкова.

                    Поздрави.
                    Въчо Иванов Tel. 0899 837 607

                    Коментар


                    • #70
                      От: БЕНЗИНОСТАНЦИЯ НА ЕКО ЗАРЕЖДА С ПОЧТИ 20 бара газта!!!!!

                      Първоначално публикуван от vacho Преглед на мнение
                      Здравейте на всички. Да се включа и аз. Значи съотношението пропан-бутан трябва да е 62 % към 38 % ,
                      ... мечти.

                      Пропанът е по-скъпата съставка, а това което си написал е близо до стандарта за зимната газ. Та бедите са поне две:
                      Едната е че никога не се знае какво са забъркали (а от това зависят настройките).
                      Другата е че то угода няма. Пропанът дава налягане в бутилката (на студено е важно), мощност и октаново число, а бутанът кара повече километри и това всичко ако настройката е вярна за конкретната смес.
                      А понякога има и трета беда и тя се нарича пропЕн. По принцип го махат от сместа защото се ползва за друго, ама като оставят повече от него и октановото число отива под 80. Прочее, той и чистият бутан се явява някъде 85 и тая приказка с високото октаново число на газта е от времето, когато бензинът беше 86.

                      Коментар


                      • #71
                        От: БЕНЗИНОСТАНЦИЯ НА ЕКО ЗАРЕЖДА С ПОЧТИ 20 бара газта!!!!!

                        Бомба ли?
                        ами тия които карат на метан те какжо да кажат 220-240 бара

                        Коментар


                        • #72
                          Първоначално публикуван от aig Преглед на мнение
                          Колонката зареждаше на почти 20 бара налягане
                          Къде се гледа това налягане?

                          От половин година карам и газова кола до сега 4 пъти я зареждам след като се е изпразнила напълно. Побирала е между 44 и 45 литра (бутилката е 57л) от 2 различни Еко, Шел и Лукойл. Вчера заредих на трета Еко 48л. Не че много се доближава до предела на бутилката, но някак си статистически се откроява.

                          Коментар


                          • #73
                            Августовски терзания - като гледам темата през кой месец е стартирала. На мен миналата седмица ми препълниха бутилката, наложи се да търся ръководство за BRC в интернет, за да разбера защо ми мигат диодите (оказа се прекалено високо налягане, като минах 50-на км. престана). Няколко познати ми се оплакаха от същото.
                            "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                            Коментар


                            • ИВАН НЕДОКЛАНОВ
                              ИВАН НЕДОКЛАНОВ коментира
                              Редактиране на коментар
                              Ти хемито с газ ли го храниш ? Затуй мига - плаче то

                              Иначе и аз до скоро си мислех , че лятото бутилката ми събира по- малко , обаче товя лято , почти навсякъде я тъпчат повече ... та не знам какво става .
                              Последно редактирано от ИВАН НЕДОКЛАНОВ; 14-08-20, 12:11.

                          • #74
                            ИВАН НЕДОКЛАНОВ коментира
                            Днес, 12:57
                            Ти хемито с газ ли гохраниш ? Затуй мига - плаче то

                            Иначе и аз до скоро си мислех , че лятото бутилката ми събира по- малко , обаче товя лято , почти навсякъде я тъпчат повече ... та не знам какво става .
                            "Либито" е на газ от месец-два. "Хемито" още не му е дошло времето.
                            Точно това е някакво лятно явление - имам стари наблюдения отпреди 20-на години когато имах "Ланчия Тема" и "Фиат Крома" на газ. Първото беше инжекцион, второто - "с плочка".
                            През лятото се пълнеха много по-бавно от зимата и събираха повече Не знам какво е физичното обяснение, но сигурно има такова.
                            "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                            Коментар


                            • ИВАН НЕДОКЛАНОВ
                              ИВАН НЕДОКЛАНОВ коментира
                              Редактиране на коментар
                              До сега всичките ми лични коли и някои служебни са били на газ. Спринцофки , плочки , даже вартбуг имах на хаз .... двутактов ВИнаги лятото са събирали по-малко. В сервизи са ми обяснявали , че при восоки температураи е нормално да събера по-малко ... ама това лято наопаки . Просто споделям наблюдения. Само веднъж, точно с Вардбурга , имах случай да ми заредят повече от обема на бутилката( 50 литрова бутилка - 83 литра газа) , не си платих . Сега обаче забелязвам , че зареждат , точно колкото е бутилката - 52 литра. Притесних се , че не е наред механизма , който изключва и ходих на прегелд , ама всичко е наред. Та не знам какво ства .

                            • Bogoljub Gagic
                              Bogoljub Gagic коментира
                              Редактиране на коментар
                              Фанал ги е кУроНавируса.

                          • #75
                            Теоретично през лятото трябва да събират по-малко "търговски литри".

                            Коментар


                            • KingofROAD
                              KingofROAD коментира
                              Редактиране на коментар
                              Втечнения газ се влияе силно от температурата. Особено ако е нагрята колата от слънцето. Понякога и 5-6 и повече литра по-малко ми е събирала бутилката през лятото. Най-добре е по възможност да се зарежда рано сутрин, през лятото, и след това да се покара няколко км.

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X