Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Газова уредба на Дизел?!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Опитът ми с LPG i CNG на дизел е еднозначно в полза на метана.
    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

    Коментар


    • Първоначално публикуван от xzaqwe Преглед на мнение
      Питам защото съм решил да сложа на моя джип 2.5 ТД изпарител от инжекция и един инжектор с шим управляван от потенциометар който го имо на самата помпа (ГНП) .
      Та ако някой е правил подобно нещо нека сподели ?
      Забравил си турбокорекцията и още едно-две.
      А пъл дюзите се управляват с един продължителен импулс, не с ШИМ.

      Коментар


      • Това с едната дюза на умна печка си го мисля почти от петилетка, щото идеята е малко газ за оптимизация, но все не ми остава време да измисля некво просто управление за проста турбо-печка.

        ... и да, дюзите се управляват с времето на импулса.

        P.S. То проекта ми замря, щото за градско атмосферната ми тъпа печка е перфектна, а за дълго ми остана един бензинов Форд-Нисан, който хем е по-тих за возене на извънградско, хем си е обгазен.
        ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

        Коментар


        • Кольо
          Кольо коментира
          Редактиране на коментар
          Там ще е пълно с 40 литрови, ам на мен ми трябва поне 100. А такива почти няма на старо. Който има такава-ползва си я на стария руски дарак.
          А не мога да си купя нова, просто религията не ми позволява да давам пари за нещо което го имам работещо.

        • travelling
          travelling коментира
          Редактиране на коментар
          Слагай 2-3 по-малки с тройници към изпарителя и отделни зарядни за всяка. Така си ги празниш една по една с кранчетата на фланците и знаеш колко газ имаш. 100 литровите не стигат до скрапа и защото стават за компресор, реално тези, които има такива бутилки знаят за какво може да се уползотворят.

        • Кольо
          Кольо коментира
          Редактиране на коментар
          Да бе, ще си играя.
          По ми е лесно да си заваря сегашната

      • да за турбото не съм мислил но дотам да стигна може един пресостат да увеличи импулсите например или да ползвам сигнал от дебитомера

        Коментар


        • Здравейте колеги. Искам да благодаря на всички за помощта в тази тема, но особено на колегата Николай Колев, който ми помогна много и на лични. Жертвата беше Опел Инсигния, Евро 5. 6 месеца и 8 хиляди км вече, без никакви проблеми. Мощност да искаш, върви като на бензин. Икономията, караш нафта, на цената на бензина. Горе долу толкова е разликата. Помогна ми и приятел майстор, който си го е направил на Паджеро. Машинката от спирачка за пускането е много хитра идея, но сега ще сложа датчик за налягане и при подаване на педала на газта, веднага ще включва. Не само, но и когато си на магистралата, а когато няма налягане, например при спускане, ще спира сама. Все още обмислям как, за да не е сложно.
          Скрих шапката на един тунинг сервиз, но вероятно толкова и разбират, след като не им е ясно как без софтуерна намеса съм го направил.
          Ето и кратко видео

          https://youtu.be/HvZlQmyHHQI

          Коментар


          • Първоначално публикуван от Martin _dm Преглед на мнение
            ...Икономията, караш нафта, на цената на бензина. Горе долу толкова е разликата....
            Към момента разликата е под 30 ст. (инфлирани).

            Dacia Duster 1.5 dci 4х4 (екзотичен автомобил)

            Коментар


            • Николай Колев
              Николай Колев коментира
              Редактиране на коментар
              30 стотинки бонус за възможно най бюджетното чипосване на стар дизел си е повече от добре.
              Това дава шанс на хиляди стари дизелови автомобили да са пъргави и екологични едновременно на цената на стотина литра дизелово гориво.

          • Колеги, някой може ли да ми даде телефон на някой в Русе, който ще ми свърши работа. Искам да монтирам газова LPG на 2,9тди Мерседес Спринтер , помпа дюза. Имам три бутилки от стари уредби с клапани и евросонди. Мисля да купя само нов изпарител и с щуцер след въздушния филтър да го измисли някой по простичко. Кой може да ми свъши работа с монтажа в Русе? Би било по добре да е с емулатор след определени обороти да се включва потока на газта от изпарителя. Това ще се уточни съответно на място. Не ми се открива сега света , поне някой който е малко наясно със слагането на газ на дизел. Ще съм щастлив ако ми препоръчате някой ентусиаст в Русе и околиите.

            Коментар


            • Аз съм пътувал чак до Луковит за монтаж.Повечето газаджии не знаят да го правят.И даже се карат...Нямаш право да караш с бутилки, по-стари от 10 години
              Последно редактирано от krassitch; 03-11-23, 15:01. Причина: допълване

              Коментар


              • Първоначално публикуван от mvvrace Преглед на мнение
                Би било по добре да е с емулатор
                Не си усложнява живота, и със обикновено ключе шау-бау(цк) работи чудесно и безотказно години. Ето такова, http://electro-special.com/%D0%B5%D0...D1%81%D1%82-2/

                Има ги във магазина на Радимекс на главната в Русе избираш си вид който ще ти пасне най лесно и си готов. Вземи захранване от някой предпазител на таблото хубаво е да си сложиш и отделен предпазител има ги пак там така изглежда https://vikiwat.com/product/21601/da...-12-24vdc.html

                Надпиши с маркер предпазителя да не се чудиш след време от къде е спряла да работи.
                Последно редактирано от Николай Колев; 04-11-23, 17:12.
                Всичко което човек иска и търси през целия си живот е :
                Място и хора към които да принадлежи ...

                Коментар


                • Здравейте, попаднах на кола 3.0 коман рейл двигател с поставен в италия метанов инжекцион. Продавача изобщо няма идея колко метан и дизел меши и харчи.
                  Имате ли идея в момента на тези цени има ли икономия или не. Това което успях да видя беше че 2 дюзи подават метана в смукателния колектор след турбото.

                  Коментар


                  • Едва ли някой ще може да ти отговори, трябва да се засича разход само на дизел, и смесен.Може настройката на процентите на разход на метан да е всякаква.Цената на метана за килограм е около тази на дизела, не очаквай голяма икономия.Може би ще върви малко повече.Нямаш право да караш с бутилка по-стара от 10 години, а метановите са много скъпи.Според мен не си струва, освен за пробези над 50000/годишно

                    Коментар


                    • Този двигател ще е с изцяло прекодиран дизелов комп, защото егр, дпф и ад блу системите ще са в пълен шок от метана. Дали е оставена възможност за каране само на дизел?!

                      Коментар


                      • krassitch
                        krassitch коментира
                        Редактиране на коментар
                        Би трябвало да може да работи и само на дизел, най-малкото че докато не подгрее малко двигателя, не е добре да се кара на метан.Газовата си има нейн комп, той поема управлението на всичко.На мен, отдавна беше, ми искаха около 3500 лв за такова чудо

                    • Системата е на autogasitalia , D-GID с компютър все едно газов инжекцион , но с 2 дюзи а не с 6. Уредбата е монтирана 2018-2019г. Има си копче и работи само на дизел при нужда. Джипа е чероки ВМ дизела 2012г. Но това са ми упасенията че нещо прикриваше при разхода може би няма файда. Дори на сайта на производителя няма информация, само единствено пише че тази система е подходяща за големи двигатели и дълги пътувания.

                      Коментар


                      • Това може би има смисъл, ако еврокатегорията се определя от реалните измервания на прегледа.Би трябвало да може да качи 1-2 категории-много по-чисти изгорели газове.Писаха нещо такова, ама като минавах преглед преди 7-8 месеца още го нямаше

                        Коментар


                        • Газовете ще са по-чисти откъм сажди, но ще се вдигнат азотните окиси поради по-високата температура на горене на метана. Параграф 22 Така че по-висока категория е немислима.

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X