Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Автоматични скорости и офроуд - плюсове и минуси

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Автоматични скорости и офроуд - плюсове и минуси

    Да напиша на кратко какво стана след поредния излет и тест на автомата,незнам защо толкова хора казват че не става за оффроад като с представи доста добре 4 дена зверско каране и след това с откачени кардани се пребрахме.Прави бяхте умря,но никой незнам за 4 дена на какви препятсвия умря.
    Като накрая го унищожи като го бях вързал за едно дърво и бях дал пълна газ окопа се до дифа след това спука гума и след като я отремонтирахме повече не искаше да тръгне.Ще кача снимки и клипове по късно ,че не е на моя фотоапарат.
    [SIGPIC][/SIGPIC]

    3.0 v6 24

    Коментар


    • До: Автоматични скорости и офроуд - плюсове и минуси

      Здравейте! Автомат, или ръчка? Същия въпрос съм го задавал безброй пъти на сериозни хора от автомобилния бранш и засега поне отговорите, които получавам са 50/50 ............ Карал съм какво ли не и къде ли не и лично мое мнение си е, че освен в градски условия автомата ....... май нещо не се сещам да има друго предимство. ПОВТАРЯМ - това си е лично мое никого неангажиращо мнение. А Също е много добро и за жени - упорити и всезнаещи. Родната ми майка е ярък пример за това - често ставам свидетел как си кара Пасат-а на 5-та с 40 и на 3-та с 90 . Говорим за Пасат TDI. В началото на 90-те имах приятел фирмаджия-хайдутин, всички знаем какви бяха времената тогава. Той си взе Мерцедес 124-ка автоматик. Питам го 'защо си взе автомат? А той вика 'Абе така ми е по-лесно, с дясната ръка или държа мобифона, или пищова. Иначе безспорен факт е, че автомата щади трансмисията, НО това зависи и от шофьора все пак - мощния V8 400 CDI на Мерцедес постоянно троши скорости, почти всички ML 400 CDI, които съм виждал са със сменена СК. Така, че май идеяата за пощадената трансмисия и тя издиша. Навремето ми бяха дали едно старо Renault - камион и когато ме пращаха с него в Париж ми се разказваше играта - коляното на левия ми крак ставаше като футболна топка. Който е бил в Париж той знае - това е града с най-кошмарните задръствания на планетата. Тогава бленувах за автомат, но само тогава. Иначе изобщо, ама хич не ме кефи да карам тролей .
      Ако ще нафтата и без пари да я направят, пак че краднем!
      Само DIESEL !!!

      Мечтата на всеки леопард е да има гащи от курвенска кожа.

      Коментар


      • До: Автоматични скорости и офроуд - плюсове и минуси

        Първоначално публикуван от мишоци Преглед на мнение
        Здравейте! Автомат, или ръчка?
        Така зададен въпроса никой не може да ти отговори. Има много различни автомобили с различно приложение. Как да разберем какво ти се върти в главата.

        Коментар


        • До: Автоматични скорости и офроуд - плюсове и минуси

          До скоро бях твърд привърженик на автоматика при офроуд по една единствена причина. Горските разходки и преодоляването на "тежки препятствия" от сорта на 20-ина см кал не ги броя за офроуд. Тях си ги минавам и с ежедневния 300 к.с. паркетник. Та дори си дърпам 340 кг АТВ качено на 210 кг платформа. Никакви грижи. Само дето това не е никакъв офроуд, а чист онроуд щом има път та макар и черен и кален. Офроуд е ей това, а тук двата крака не стигат за трите педала. Е да, ама не ! Когато човек е абсолютно краен в дадена позиция винаги се намира нещо да му духне под опашката. И на мен така ми се случи докато ровейки се в нета точно по темата не открих решението. А то като всяко гениално нещо е просто. Един палец с жило за газ като тези на АТВ-тата и джетовете монтиран удобно на лоста за скоростите. Та дори и беше предвидено законтряне на палеца за да можеш да фиксираш деоселовата клапа в определено положение. Като едно време на старите Волги. И дотук с недостатъците на ръгачките. Хем краката вече стигат, хем дясната ръка вече не само се подпира на лоста за скоростите. Е... остава само миризмата на феродо, но се преживява.
          My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

          Коментар


          • До: Автоматични скорости и офроуд - плюсове и минуси

            Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение

            Ей това е роккроулинг. Което си е пак оффроуд, само че едно от направленията в него.....
            Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
            Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

            Коментар


            • До: Автоматични скорости и офроуд - плюсове и минуси

              Първоначално публикуван от Злой Преглед на мнение
              Ей това е роккроулинг. Което си е пак оффроуд, само че едно от направленията в него.....
              Така де. А возенето по горски пътища между разни хижи и местности офроуд ли е и ако е като какво направление се явява? Аз мисля, че би трябвало да се нарича ONoffroad или OFFonroad, защото макар и черен пътя е на лице? Все пак първото значение на английската дума "road" е "път", без значение какъв. Не означава "път с настилка". Написал съм, че "ей това" е офроуд, защото наистина при това "направление" път няма.
              Последно редактирано от elbgt; 20-01-10, 19:29.
              My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

              Коментар


              • До: Автоматични скорости и офроуд - плюсове и минуси

                Въпроса е доста спорен..... Ако си качвал от Априлци до х.Тъжа по пътя, а след това си пердашил със 100 из варненските , или плевенските нивя, кое е по оффроад? Или да си минавал между Рибарица и Шипково при хубав снеговалеж.....
                Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                Коментар


                • До: Автоматични скорости и офроуд - плюсове и минуси

                  Нивята са си чист офроуд разбира се А другото от Рибарица до Шипково по пътя си е онроуд при бедствено положение
                  My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                  Коментар


                  • До: Автоматични скорости и офроуд - плюсове и минуси

                    Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
                    Нивята са си чист офроуд разбира се А другото от Рибарица до Шипково по пътя си е онроуд при бедствено положение
                    Верно е... Само дето човека с камиона за почистване ме изгледа ей с такива очи, като слязох във Шипково.....
                    Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                    Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                    Коментар


                    • До: Автоматични скорости и офроуд - плюсове и минуси

                      Аз ще дам един друг личен аспект в тази тема. Няма значение дали става дума за оффроуд или за път - за мен автоматичните скорости имат един единствен основен минус - убиват ми част от удоволствието от карането. Колкото и с времето шофирането да става рутина и да омръзва - все пак има една тръпка. Колкото по-автоматизиран е процесът, толкова повече тръпката у мен угасва.

                      Коментар


                      • До: Автоматични скорости и офроуд - плюсове и минуси

                        Първоначално публикуван от philipp Преглед на мнение
                        Аз ще дам един друг личен аспект в тази тема. Няма значение дали става дума за оффроуд или за път - за мен автоматичните скорости имат един единствен основен минус - убиват ми част от удоволствието от карането. Колкото и с времето шофирането да става рутина и да омръзва - все пак има една тръпка. Колкото по-автоматизиран е процесът, толкова повече тръпката у мен угасва.

                        Аз съм абсолютно съгласен.

                        Темата е от две години вече, през това време смених и доста марки и модели и от едните и другите скоростни кутии. Бях привърженик на ръчните скорости първоначално ( по навик) докато не открих плюсовете и минусите им.

                        Първото ми сериозно замисляне беше когато трябваше да паркирам кола в подземен паркинг на 5 нива. Рампата беше много тясна, много стръмна и с много остър завой. Всички колеги с ръчни скорости дето имаха по колите - не влизаха. Големи или малки, коли или джипове няма значение. Спускаш се някак си ама излизането обратно костваше ожулени брони и пушеш съединител на всички. Сега има и модели с ръчни скорости които имат екстра -тръгване от наклон, ама това не е ли отиване към авт. кутия?

                        Същата рампа се качва без проблем ако си с авт.кутия. Особено ако двигателя е над 2 литра. При малките двигатели под 1.8 с автомат пак почва едно бръмчене , вой и ...паника ше го бъде ли изкачването? Плюс това вече има доста автоматици които се карат и в режим на ръчни скорости,бърз старт , хлъзгав терен, голям наклон или дърпане на каравана и ръцете и краката са ти свободни .

                        Обаче за офрод аз предпочитам да се наслаждавам на работата на буталата в мотора и ръцете и краката да са ми много заети в синхрон с терена.
                        Последно редактирано от Жоро Байкушев; 04-05-10, 11:33.
                        В наши дни Вазов щеше да напише " Под Егото", а Алеко само "До Чикаго".
                        В. Иванов

                        Коментар


                        • До: Автоматични скорости и офроуд - плюсове и минуси

                          Първоначално публикуван от мишоци Преглед на мнение
                          .. Който е бил в Париж той знае - това е града с най-кошмарните задръствания на планетата.

                          Я погледни Кайро като за по близо. Ше ти олекне.
                          В наши дни Вазов щеше да напише " Под Егото", а Алеко само "До Чикаго".
                          В. Иванов

                          Коментар


                          • От: Автоматични скорости и офроуд - плюсове и минуси

                            Първоначално публикуван от Жоро Донечки Преглед на мнение
                            Това за мен му е най-големия и основен недостатък!
                            аз съм супер аматиор все още но според мен си прав
                            Последно редактирано от giorgio; 12-09-10, 13:25.

                            Коментар


                            • От: Автоматични скорости и офроуд - плюсове и минуси

                              Колеги, четейки мненията отново забелязвам,че някои хора не правят разлика в понятието автоматична кутия. За мене това е хидротрансфрматорната. За жалост с механично- хидравлични не се правят отдавна. Всичките са с електронно управление. Предимството им е възможност за много по- плавна работа, различни режими /по желание/- пълно синхронизиране с работата на двигателя. Недостатъка- е, както при всяка електроника. Дали е кеф за офроуд- не мога да кажа, за мене е незаменима в задръстванията в които лазим всеки ден. Дали е слаба? Колеги, принципа и е доста по- различен от механичната. Ако е направена сериозно- няма да е слаба. За това споменах и употребата им в много мощни военни машини. Но гледах снимки на строшени автомати на големи и нови джипове- в руски сайт. Проблема е един и същ- изтъняване на детайлите и говедо зад руля. Резулта винаги е трошене. Не може с такава кутия да правите екстремни преходи. Хиротрансформатора е много чувствителен към качеството на хидравличната течност и към нивото и. Но при малките коли се тъпчат масово долнопробни електронни вариаторни кутии- ненадеждни, но евтини. Има и други автоматизирани механични трансмисии, сега са модерни тея с 2-та съединителя. Всичко това е съвременно градско порно, няма място извън пътя. Естествено това си е мое мнение. Именно за това пиша- има ли някой да се занимава с автоматични трансмисии? Ако има желание да ми пише на ЛС с какво евтино да си чета една ХЛопелска AF-13? Няма да казвам ще почерпя, че това е фразата която най мразя да чувам, защото рядко се случва
                              п.п. Устройството на една съвременна електронно- управлявана хидро-трансформаторна кутия е доста сложно. Поне от снимките на такива на тежки европейски и японски возила ми се струва ненадеждна за екстремен тормоз. Все пак механична кутия се прави доста по- лесно, а и значително по- евтино.Ето една в разрез, за да се замислим дали си струва да се карат на пределно натоварване.ФВ няма място тука, ама такъв линк ми попадна
                              http://volkswagen.msk.ru/forum/index...owtopic=150825

                              Коментар


                              • От: Автоматични скорости и офроуд - плюсове и минуси

                                според мен плюсовете са повече от минусите
                                автоматик не харесват хората които никога не са карали такъв повече от 100 км
                                Живей всеки ден така все едно ти е последен, защото рано или късно ще се окажеш прав
                                :D

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X